μολις το εβγαλα.και το ενα ραμμα το εκοψα με νυχοκοπτη (υπαρχει και βιντεακι...).το αλλο ειναι μεσα στο τριχωτο της κεφαλης και θα το βγαλω αυριο. ;D
βγαλ'το μου και συ τωρα... ;D
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: Dimitris(honda) on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 02:39:45 πμ
Καλώς ήρθες στη παρέα μας.
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: Bluepetros on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 04:56:40 πμ
Καλώς ήρθες, καλα χιλιόμετρα...(να σου πούμε οτι χαρηκάμε , αμ δε.. ;D πλάκα κάνουμε).. αμ δεν τα είπες αυτά την Τρίτη , Παλιογαυρε... μας το επαιζες σιγανό ποταμάκι.. :2hysterical: :2hysterical:
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: Giorgio on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 05:08:47 πμ
Καλώς ήρθες Άγγελε. :welcome:
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 06:15:28 πμ
Καλός τον Άγγελο ! Καλή διαμονή.
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: kostas larisa on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 06:38:09 πμ
:welcome: Άγγελε.
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: παλτακης on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 17:30:58 μμ
Αγγελε καλως ηρθες και ηλεκτρονικα τα ειπαμε την τριτη απο κοντα αλλα φιλαρακι ................. :-\ :-\ :-\γαυρακος και δεν ειπες τπτ :( :( :(γ :(ια ξανα ελα την τριτη ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D