Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: AGGELOS pireas on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 22:08:23 μμ

Title: KALWS SAS VRIKA
Post by: AGGELOS pireas on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 22:08:23 μμ
GEIA SAS ENA NEO MELOS ME POLLES APORIES KAI GIA PROTI FORA STO FORUM TOU TRANSALP
THN PERASMENI TRITI GNORISA KAPIOYS APO ESAS STO SYMOFE
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: georig25 on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 22:26:00 μμ
Γεια σου Αγγελε. Καλως μας βρηκες.

Αν θελεις γραφε ελληνικα και οχι κεφαλαια. Θα σε συμπαθησουν ολοι περισοτερο :goofy: :goofy:
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: Μixail on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 22:27:23 μμ
 :welcome:
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: louros on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 22:30:45 μμ
Και τι ομάδα είσαι είπαμε ?    :badgrin:

Καλοσώρισες  Άγγελε. :welcome:
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: AGGELOS pireas on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 22:38:31 μμ
παιδια εχετε δικιο αλλα απο ορθογραφια δεν τα παω τοσο καλα
οσο για την ομαδα  μου μενω κοντα στο ναο οποτε θρυλος και ξερο ψωμι
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: andy on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 22:42:51 μμ
καλώς όρισες πατριωτάκι
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: louros on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 22:44:04 μμ

οσο για την ομαδα  μου μενω κοντα στο ναο οποτε θρυλος και ξερο ψωμι
Γιά πετάξου μέχρι δω καλό΄μ. http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=2414.0

Εγώ σε κατάλαβα ότι είσαι καλός άνθρωπος.
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: Zan Klon on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 22:48:20 μμ
 :thawave:
εγω σε συμπαθησα κιολας...

καλως μας ηρθες                             ΘΡΥΛΕ ΘΕΕ ΜΟΥ...
καλα χλμ                                        ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ ΜΟΥ...

παντα ορθιος                                   ΚΥΠΕΛΛΟ...
και γρηγορα να γνωριστουμε           ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ...                     
 :thawave:
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: Chtech on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 23:04:09 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: Μixail on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 23:07:35 μμ
Βρηκε ο γυφτος τη γενια του..........,ουρτου ρε παλιογαυροι :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: Sotos on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 23:25:38 μμ
Καλως ηρθες Αγγελε!

Ζαν_κλον, θα το βγαλεις το τσιροτο απο το κουτελο πια ?
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: strofakias on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 23:41:03 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: TASOS on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 23:55:43 μμ

Γειά σου ρε Αγγελε.

Καλώς ήρθες.
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: azwros on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 00:04:33 πμ
Καλώς μας βρήκες!!
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: junior CAESAR on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 00:29:41 πμ
Καλώς ήρθες στην παρέα μας Άγγελε.
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: thanos_trikala on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 00:45:39 πμ
καλως ηρθες στη παρεα μας  :welcome:
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: Zan Klon on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 02:32:15 πμ
Ζαν_κλον, θα το βγαλεις το τσιροτο απο το κουτελο πια ?

 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

μολις το εβγαλα.και το ενα ραμμα το εκοψα με νυχοκοπτη (υπαρχει και βιντεακι...).το αλλο ειναι μεσα στο τριχωτο της κεφαλης και θα το βγαλω αυριο. ;D

βγαλ'το μου και συ τωρα... ;D
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: Dimitris(honda) on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 02:39:45 πμ
Καλώς ήρθες στη παρέα μας.
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: Bluepetros on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 04:56:40 πμ
Καλώς ήρθες, καλα χιλιόμετρα...(να σου πούμε οτι χαρηκάμε , αμ δε.. ;D πλάκα κάνουμε).. αμ δεν τα είπες αυτά την Τρίτη , Παλιογαυρε... μας το επαιζες σιγανό ποταμάκι.. :2hysterical: :2hysterical:
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: Giorgio on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 05:08:47 πμ
Καλώς ήρθες Άγγελε.  :welcome:
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 06:15:28 πμ
Καλός τον Άγγελο !
Καλή διαμονή.
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: kostas larisa on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 06:38:09 πμ
 :welcome: Άγγελε.
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: παλτακης on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 17:30:58 μμ
Αγγελε καλως ηρθες και ηλεκτρονικα τα ειπαμε την τριτη απο κοντα αλλα φιλαρακι ................. :-\ :-\ :-\γαυρακος και δεν ειπες τπτ  :( :( :(γ :(ια ξανα ελα την τριτη ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D






πλακα κανω εδω υπαρχουν δημοκρατικες διαδικασιες και δεχομαστε ολους οσους εχουν ψυχολογικα :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:περαστικα σου.
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: AGGELOS pireas on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 21:42:15 μμ
ευχαριστω ολα τα παιδια για το καλοσωρισμα ελπιζω να τα πουμε καπια στιγμη στο συμοφε η καπου αλλου
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: mist on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 22:37:06 μμ
Καλως ήρθες στην παρέα φίλε συντοπίτη.
Title: Απ: KALWS SAS VRIKA
Post by: kostasj on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 03:35:07 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome: