Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: twisty on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 16:47:24 μμ

Title: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: twisty on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 16:47:24 μμ
Καλημέρα σε όλους!
Ονομάζομαι Μελέτης Παπαδόπουλος και επιθυμώ να γίνω μέλος του συλλόγου Hellas Transalp Club.
Παρακαλώ μπορείτε να με ενημερώσετε πως μπορεί να γίνει το παραπάνω?
Ευχαριστώ!
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: Hypersonic on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 16:50:38 μμ
http://www.transalp.gr/
καπου εδω, αλλα.... που ακριβως, θα σε γελασω...
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: junior CAESAR on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 17:18:03 μμ
Alo Meletis. Kalos ton.
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: Hypersonic on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 17:41:59 μμ
Α, ναι!

Καλωσηρθες!!!
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: Παύλος on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 17:42:25 μμ
Εδώ (http://www.transalp.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=29)

Συμπληρώνεις την αίτηση και την δίνεις στο Γραμματέα του Συλλόγου κάποια Τρίτη στο Συμοφε, μαζί με μια φωτογραφία σου. Εναλλακτικά τα στέλνεις ταχυδρομικά ή με e-mail στο grammateas@transalp.gr

Καλώς ήρθες
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: kostas larisa on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 18:09:08 μμ
 :welcome: Μελέτη.
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: Διαμαντης on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 18:19:14 μμ
Γειά σου Μελέτη!
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: xamogelo on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 18:34:27 μμ
Μελέτη,
μελέτα καλά τα πράγματα για την εδώ παραμονή σου... ;D ;D ;D
Είναι όλοι τους ένας κι ένας!!  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

 :welcome:, λοιπον και καλή διαμονή......
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: Γιάννης Σταυρουλάκης on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 19:00:09 μμ
Καλώς τον κι από εδώ...
 :welcome: στην παρέα μας.

Πρόσεξε μόνο μην σου πάρουν τα μυαλά οι παλιο-μηχανόβιοι και ξεχάσεις το ραντεβού μας.  ;D
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: Chtech on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 20:07:14 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: louros on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 21:05:52 μμ
Το αυτό επιθυμούμεν και ημείς.


Συμπληρώνεις την αίτηση και την δίνεις στο Γραμματέα του Συλλόγου κάποια Τρίτη στο Συμοφε, μαζί με μια φωτογραφία σου. Εναλλακτικά τα στέλνεις ταχυδρομικά ή με e-mail στο grammateas@transalp.gr
Καλώς ήρθες
:2cool: Αυτός πως και δε ζήτησε λεφτά ?


-Καλοσώρισες.  :welcome:
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: thanos_trikala on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 21:37:45 μμ
 :welcome: καλα και ορθια χλμ να εχεις!
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: strofakias on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 21:42:44 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: Μixail on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 21:50:17 μμ
Το αυτό επιθυμούμεν και ημείς.

 :2cool: Αυτός πως και δε ζήτησε λεφτά ?


-Καλοσώρισες.  :welcome:
Τα εχουν κανονισει με τον Στραυρουλακη μισα,μισα,γι΄αυτο ο Γιαννης λεει του Μελετη να μην ξεχασει το ραντεβου! :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Καλοσηρθες Μελετη :welcome:θα περασουμε καλα.
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: twisty on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 22:20:30 μμ
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για το καλωσόρισμα!
Ελπίζω σύντομα -μια από αυτές τις Τρίτες- να σας γνωρίσω.
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: labsoft on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 22:21:58 μμ
 :welcome:
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: Γιάννης Σταυρουλάκης on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 23:03:48 μμ
Τα εχουν κανονισει με τον Στραυρουλακη μισα,μισα,γι΄αυτο ο Γιαννης λεει του Μελετη να μην ξεχασει το ραντεβου! :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Καλοσηρθες Μελετη :welcome:θα περασουμε καλα.
Δεν τον ξέρω αυτόν τον Στραυρουλακη που λες. Τέτοιος παλιοχαρακτήρας είναι, έεεε?  :eusa_think: :eusa_think: Παίρνει λεφτά από τα νέα μέλη το παλιόπαιδο.  :smackbottom:
Μιας και πετάχτηκες σε ενημερώνω οτι το Μελέτη τον έχω γνωρίσει πριν από καιρό και τυχαίνει να έχουμε σήμερα ραντεβού για να μου ετοιμάσει ένα έντυπο. Το πιθανότερο δηλαδή είναι να του δώσω λεφτά, όχι να μου δώσει.
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: παλτακης on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 23:55:19 μμ
Καλως ηρθες Μελετη στην παρεα απο τα πιο πανω γραφωμενα καταλαβαινεις τι γινεται  ;D ;D ;D
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: Dimitris(honda) on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 03:17:59 πμ
Καλώς ήρθες.
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: georig25 on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 04:58:56 πμ
Καλώς μας βρήκες Μελέτη . Με την Ελεονώρα καμία σχέση?
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: Zan Klon on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 05:15:11 πμ
 :welcome:
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: Πανταζής on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 18:36:10 μμ
καλως ηρθες μελετη  :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: twisty on Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 20:32:15 μμ
Με την Ελεονώρα είμασταν μαζί στον 3το λόχο.
Υπηρετήσαμε στην Ρόδο, ...αχ τι μου θύμησες!!  :2hysterical:
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: Giorgio on Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 05:09:44 πμ
 :welcome:
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: kostasj on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 03:29:54 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: thanos_trikala on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 05:27:48 πμ
ρε κωστα ενα μηνα πριν γραφτηκε εδω εγινε rossi ακομα καλως ηρθες
Title: Απ: Εγγραφή νέου μέλους
Post by: Thanosf on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 16:10:43 μμ
Καλωσόρισες!!