Συμπληρώνεις την αίτηση και την δίνεις στο Γραμματέα του Συλλόγου κάποια Τρίτη στο Συμοφε, μαζί με μια φωτογραφία σου. Εναλλακτικά τα στέλνεις ταχυδρομικά ή με e-mail στο grammateas@transalp.gr:2cool: Αυτός πως και δε ζήτησε λεφτά ?
Καλώς ήρθες
Το αυτό επιθυμούμεν και ημείς.Τα εχουν κανονισει με τον Στραυρουλακη μισα,μισα,γι΄αυτο ο Γιαννης λεει του Μελετη να μην ξεχασει το ραντεβου! :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
:2cool: Αυτός πως και δε ζήτησε λεφτά ?
-Καλοσώρισες. :welcome:
Τα εχουν κανονισει με τον Στραυρουλακη μισα,μισα,γι΄αυτο ο Γιαννης λεει του Μελετη να μην ξεχασει το ραντεβου! :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:Δεν τον ξέρω αυτόν τον Στραυρουλακη που λες. Τέτοιος παλιοχαρακτήρας είναι, έεεε? :eusa_think: :eusa_think: Παίρνει λεφτά από τα νέα μέλη το παλιόπαιδο. :smackbottom:
Καλοσηρθες Μελετη :welcome:θα περασουμε καλα.