Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Μixail on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 01:17:48 πμ

Title: νεος
Post by: Μixail on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 01:17:48 πμ
τσα ;D,γεια σας, ειμαι ο μιχαλης δεληγιαννης οδηγω ενα xl650v μπλε-ασημι 2003,σας χαιρετω ολους,χαιρομαι που μπηκα στην παρεα σας.
Title: Απ: νεος
Post by: African Boy on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 01:21:16 πμ
Γειά σου Μιχάλη…..

Καλώς μας βρήκες ….. ;)

Κοντά στο Μπαρουτάδικο μένεις ε;; Περιστέρι εγώ γι αυτό στο λέω……

Καλά χιλιόμετρα να έχουμε….

Πέρνα την Τρίτη να σε γνωρίσουμε και από κοντά  από ΣΥΜΟΦΕ...




Title: Απ: νεος
Post by: Μixail on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 01:47:36 πμ
Γειά σου Μιχάλη…..

Καλώς μας βρήκες ….. ;)

Κοντά στο Μπαρουτάδικο μένεις ε;; Περιστέρι εγώ γι αυτό στο λέω……

Καλά χιλιόμετρα να έχουμε….

Πέρνα την Τρίτη να σε γνωρίσουμε και από κοντά  από ΣΥΜΟΦΕ...





ειμαι νεος στο forum λευτερη,ειμαι στο club απο 2003,εμεις γνωριστηκαμε στη χιο για θυμησου?
Title: Απ: νεος
Post by: strofakias on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 03:45:46 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: νεος
Post by: Giorgio on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 05:36:08 πμ
Καλώς ήρθες Μιχάλη.
Title: Απ: νεος
Post by: georig25 on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 05:49:20 πμ
Καλως μας ηρθες λοιπον ΚΑΙ στο φορουμ!
Title: Απ: νεος
Post by: African Boy on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 07:28:26 πμ
Έλα βρε Μιχάλη, ναι πως δεν σε θυμάμαι…… ;) ;)


Καλά γιατί καθυστέρησες να μπεις στο Forum, πως είχα την εντύπωση πως ήσουν γραμμένος…;;:-\ :-\

Θα τα πούμε Πιερία λιοπόν ;;
Title: Απ: νεος
Post by: Μixail on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 09:47:55 πμ
καλος σας βρηκα ολους κ ηλεκτρονικα,δεν θα τα καταφερω πανελληνια αλλα δεν πειραζει,να περασετε ολοι καλα.
Title: Απ: νεος
Post by: samniotis on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 09:53:31 πμ
 :welcome:
Title: Απ: νεος
Post by: thanos_trikala on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 12:03:20 μμ
 :welcome:
Title: Απ: νεος
Post by: Tassos (Chios) on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 17:21:51 μμ
τσα ;D,γεια σας, ειμαι ο μιχαλης δεληγιαννης οδηγω ενα xl650v μπλε-ασημι 2003,σας χαιρετω ολους,χαιρομαι που μπηκα στην παρεα σας.

Δεληγιάννης, Δεληγιάννης, .... κάτι μου θυμίζει το όνομα βρε παιδί μου :) :) :)

Καλώς ήρθες Μιχάλη, άντε να τα λέμε κι από δω  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Title: Απ: νεος
Post by: TASOS on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 17:29:19 μμ


Ρε συ που χάθηκες?
Ετσι κάνουνε?

Αυτό το τηλέφωνο που έχεις δώσει δεν "παίζει". Δυο μέρες σε παίρνω.


Καλώς ήρθες στο Φόρουμ. :-* :-* :-* :-*

Πάρε τηλέφωνο.
Title: Απ: νεος
Post by: mariost on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 18:01:31 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: kai καλα χιλιομετρα να έχεις!!
Title: Απ: νεος
Post by: Zan Klon on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 18:03:23 μμ
 :welcome:
Title: Απ: νεος
Post by: Chtech on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 19:58:17 μμ
Καλώς όρισες και στην ηλεκτρονικη παρέα μας.
Title: Απ: νεος
Post by: Μixail on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 20:21:59 μμ
Γεια σας παιδες ,θανο τι κανεις κ εγω απο τρικαλα καταγομαι,γεια σου ρε μοσχο μπουρλοτιερη,τασο ολα ενταξει με το κινητο μου,γεια σου χρησταρα,γεια σε ολους.
Title: Απ: νεος
Post by: Thanosf on Παρασκευή 19 Ιούνιος 2009, 21:04:40 μμ
Καλωσόρισες.
Title: Απ: νεος
Post by: kostas larisa on Σάββατο 20 Ιούνιος 2009, 05:13:55 πμ
 :welcome: Μιχάλη.
Title: Απ: νεος
Post by: Μixail on Σάββατο 20 Ιούνιος 2009, 11:33:17 πμ
γεια σου θανο,γεια σου κωστα.
Title: Απ: νεος
Post by: junior CAESAR on Κυριακή 21 Ιούνιος 2009, 03:35:24 πμ
 :welcome: :welcome:
Title: Απ: νεος
Post by: kostasj on Κυριακή 21 Ιούνιος 2009, 04:55:38 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: νεος
Post by: kotskofi on Κυριακή 21 Ιούνιος 2009, 07:17:14 πμ
 :welcome:
Title: Απ: νεος
Post by: Μixail on Κυριακή 21 Ιούνιος 2009, 08:30:40 πμ
Γεια σου μανα σαλονικη,γεια σας Κωστηδες.
Title: Απ: νεος
Post by: labsoft on Κυριακή 21 Ιούνιος 2009, 16:41:01 μμ
 :welcome: :welcome:
Title: Απ: νεος
Post by: Μixail on Κυριακή 21 Ιούνιος 2009, 23:06:06 μμ
Γεια σου Γιαννη.
Title: Απ: νεος
Post by: Απεναντι on Κυριακή 21 Ιούνιος 2009, 23:46:10 μμ
 :welcome: :welcome:
Title: Απ: νεος
Post by: Μixail on Δευτέρα 22 Ιούνιος 2009, 02:51:15 πμ
Γεια σου Κωστακη.
Title: Απ: νεος
Post by: nikos 238 on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 05:25:42 πμ
Κάπου σε ξέρω εσένα...κάπου σε ξέρω...Α...μήπως πήγες Λιουμπλιάνα φέτος  :2hysterical:
Title: Απ: νεος
Post by: Μixail on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 10:16:23 πμ
Κάπου σε ξέρω εσένα...κάπου σε ξέρω...Α...μήπως πήγες Λιουμπλιάνα φέτος  :2hysterical:
Ααααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ           Λουμπλιανα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Title: Απ: νεος
Post by: Bluepetros on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 18:36:42 μμ
 :welcome: :welcome:
Καλως ήρθες τα είπαμε και χθες στο Συ.μο.φε, α.. που είσαι πέρνα και απο την αρένα αντε πληθαίνουμε , θα τους φάμε.. ;D