...είμαι τώρα στην σκέψη να αγοράσω ένα transalp 400 97-98' ...Τα μοντέλα είναι από 91 έως και 96. Δες εδώ (http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=2226.0) περισσότερα.
Καλως ηρθες!
και εγω για το 600 θα σου ελεγα.
Το 400 αναλογα με το πως το οδηγεις, μπορει να καιει και περισσοτερο απο το 600.
Και με την φορολογια, τι προβλημα να εχεις? αφου δεν δηλωνονται οι μοτο
χαιρετω κι εγω μιας και διαβαζω καιρο το forum αλλα γραφτηκα προσφατα
παλι καλα που τα παιδια δεχονται και μας που ακομα την βλεπουμε την ΤΑ στα ονειρα μας
ερε τι τραβαμε οι μαζοχες
εμεις τα πουρα που τελειωνουμε τα αντα και ειμαστε νεοι στο κλουμπ
αντε τωρα μετα το townmate t50 καβαλα σε μια τα650
και λενε οτι ο γερος η απο κλ...ιμο θα παει η απο πεσιμο
βοηθητικες για ΤΑ υπαρχουν?
ειναι και τα σκουτερ που θυμιζουν κατι σαν να πηρες την μπανιερα σου βολτα
η σαν να καβαλας βαλιτσα με ροδακια
Στο κυνηγι και εγω λοιπον για μια Μαυρη νεαρα ελπιζω να βρω καποια φθηνη μιας και προσωπικα αρεσκομαι στο νεο λουκ 2001-2003
αντα και καλως σας βρηκα
:director:μοδερατορες...........περιποιηθητε τον νεο :2hysterical:
Καλως ηρθες ,και καλα χιλιομετρα , όμως θα ήταν προτιμότερο να ανοιξεις ένα δικό σου νήμα και όχι να γράψεις στο νήμα του νέου φίλου.
Φιλικά και ξανά καλως ήρθες ;)
:director:μοδερατορες...........περιποιηθητε τον νεο :2hysterical:Βρε Παναγιωτη , θα μάθει, συγνώμη αλλά την 1η φορά του απάντησες και εσυ σαν να μην συμβαίνει τίποτε, θα σε αναλάβουν και εσενα οι μοδερατορες πρόσεχε :2hysterical: :2hysterical: