Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: drohos on Παρασκευή 12 Ιούνιος 2009, 20:03:07 μμ

Title: νέος με απορίες!
Post by: drohos on Παρασκευή 12 Ιούνιος 2009, 20:03:07 μμ
καλησπέρα,συγχαρητήρια για το πολύ όμορφο forum,είμαι ο Γρηγορης 25 ετών από αθηνα και θα ήθελα λίγο την γνώμη σας,
εδώ και 8 μήνες περίπου αποφάσισα να ξανά ασχοληθώ με τις μηχανές,αγόρασα ένα mega scooter το οποιο δεν με βόλεψε καθόλου και το πούλησα και είμαι τώρα στην σκέψη να αγοράσω ένα transalp 400 97-98' ώστε να μάθω σε τέτοιου είδους μηχανές για να μπορέσω σε κανέναν χρόνο να πάω σε κάτι πιο σύγχρονο,τι λέτε,σαν νέος οδηγός θα με βολέψει το TA400?θα με προβληματίσει καθόλου?το ύψος μου είναι 178
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: kotskofi on Παρασκευή 12 Ιούνιος 2009, 20:18:00 μμ
Καλώς όρισες, η μηχανή που σκέφτεσαι να πάρεις είναι πολύ φιλική και από τις καλύτερες δυνατές επιλογές. Όσο για το ύψος μην ανησυχείς, είμαι 1,75 και ξεκίνησα με ΤΑ 650...Εύχομαι σύντομα να έρθει η μοτό!
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: Chris_de_Ze on Παρασκευή 12 Ιούνιος 2009, 20:28:41 μμ
To ύψος σου είναι μια χαρά για το ΤΑ. Θα σου έρθει και άνετο!
Βρες μόνο ένα σε πολύ καλή λειτουργική κατάσταση (γιατί όλα είναι προηγούμενης δεκαετίας).
Go for it!

...είμαι τώρα στην σκέψη να αγοράσω ένα transalp 400 97-98' ...
Τα μοντέλα είναι από 91 έως και 96. Δες εδώ (http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=2226.0) περισσότερα.

Καλώς ήρθες!
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: thanos_trikala on Παρασκευή 12 Ιούνιος 2009, 20:48:09 μμ
 :welcome: τις απαντησεις σου της πηρες καλη αγορα λοιπον
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: παλτακης on Παρασκευή 12 Ιούνιος 2009, 20:53:53 μμ
Καλως ηρθες Γρηγορη στην παρρεα εγω βεβαια θα σου προτεινα το ΤΑ το 600 αν ειναι θεμα το οικονομικο εκτος των κυβικων δεν διαφερει σε μεγεθος με το 400 ειναι ενα φιλικο προς τον χρηστη μηχανακι και παραλληλα ειναι λιγο πιο ανετο στα ταξιδια οσον αφορα την ταχυτητα.
Καλη επιλογη και αγορα  :)
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: drohos on Παρασκευή 12 Ιούνιος 2009, 21:07:38 μμ
σας ευχαριστώ παιδιά,σήμερα έχω ραντεβού να δω ένα 400 και καλά του 98 αλλα από ότι κατάλαβα θα είναι το πολύ μέχρι του 96
θέλω το 400 για να μην έχω και προβλήματα με την φορολογία και νομίζω πως θα είναι και λίγο πιο οικονομικό στα καύσιμα
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: παλτακης on Παρασκευή 12 Ιούνιος 2009, 21:16:45 μμ
οσον αφορα τα καυσιμα μηδαμινες διαφορες για φορολογια δεν ξερω ...................καλη αγορα
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: Thanosf on Παρασκευή 12 Ιούνιος 2009, 21:32:15 μμ
Καλωσόρισες!!!!

Μήπως να ρίξεις μια ματιά και στο ΚLE 500????

Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: Sotos on Παρασκευή 12 Ιούνιος 2009, 21:37:31 μμ
Καλως ηρθες!

και εγω για το 600 θα σου ελεγα.
Το 400 αναλογα με το πως το οδηγεις, μπορει να καιει και περισσοτερο απο το 600.
Και με την φορολογια, τι προβλημα να εχεις? αφου δεν δηλωνονται οι μοτο
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: African Boy on Παρασκευή 12 Ιούνιος 2009, 21:55:20 μμ
Καλως ηρθες!

και εγω για το 600 θα σου ελεγα.
Το 400 αναλογα με το πως το οδηγεις, μπορει να καιει και περισσοτερο απο το 600.
Και με την φορολογια, τι προβλημα να εχεις? αφου δεν δηλωνονται οι μοτο


Συμφωνώ.....

Κοίτα για το 600....
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: Bluepetros on Παρασκευή 12 Ιούνιος 2009, 22:34:49 μμ
Οι μοτοσυκλέτες δεν δηλώνονται , όμως αν καλύπτεις το τεκμήριο της αγοράς καλό είναι να το δηλώσεις, ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει. ;)
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: georig25 on Παρασκευή 12 Ιούνιος 2009, 23:28:57 μμ
Καλώς μας βρήκες Γρηγόρη. Εγώ πήρα σαν πρώτη μου μηχανή το 650 είναι ΠΟΛΎ φιλική , δεν ζοριστικα ΚΑΘΌΛΟΥ (1.80m) , κατανάλωση καυσίμου τίποτα το τρελό, με τεκμήρια πρόβλημα δεν παίζει στις μηχανές (δεν την δήλωσα) άρα πόσο μάλλον το 600. Ότι και να πάρεις σε TA θα το ευχαριστηθείς. 
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: Stoneman on Πέμπτη 18 Ιούνιος 2009, 04:54:10 πμ

χαιρετω κι εγω μιας και διαβαζω καιρο το forum αλλα γραφτηκα προσφατα
παλι καλα που τα παιδια δεχονται και μας που ακομα την βλεπουμε την ΤΑ στα ονειρα μας
ερε τι τραβαμε οι μαζοχες
εμεις τα πουρα που τελειωνουμε τα αντα και ειμαστε νεοι στο κλουμπ
αντε τωρα μετα το townmate t50 καβαλα σε μια τα650
και λενε οτι ο γερος η  απο κλ...ιμο θα παει η απο πεσιμο
βοηθητικες για ΤΑ υπαρχουν?
 ειναι και τα σκουτερ που θυμιζουν κατι σαν να πηρες την μπανιερα σου βολτα
η σαν να καβαλας βαλιτσα με ροδακια
Στο κυνηγι και εγω λοιπον για μια Μαυρη νεαρα ελπιζω να βρω καποια φθηνη μιας και προσωπικα αρεσκομαι στο νεο λουκ 2001-2003
 αντα και καλως σας βρηκα
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: Bluepetros on Πέμπτη 18 Ιούνιος 2009, 05:00:35 πμ
χαιρετω κι εγω μιας και διαβαζω καιρο το forum αλλα γραφτηκα προσφατα
παλι καλα που τα παιδια δεχονται και μας που ακομα την βλεπουμε την ΤΑ στα ονειρα μας
ερε τι τραβαμε οι μαζοχες
εμεις τα πουρα που τελειωνουμε τα αντα και ειμαστε νεοι στο κλουμπ
αντε τωρα μετα το townmate t50 καβαλα σε μια τα650
και λενε οτι ο γερος η  απο κλ...ιμο θα παει η απο πεσιμο
βοηθητικες για ΤΑ υπαρχουν?
 ειναι και τα σκουτερ που θυμιζουν κατι σαν να πηρες την μπανιερα σου βολτα
η σαν να καβαλας βαλιτσα με ροδακια
Στο κυνηγι και εγω λοιπον για μια Μαυρη νεαρα ελπιζω να βρω καποια φθηνη μιας και προσωπικα αρεσκομαι στο νεο λουκ 2001-2003
 αντα και καλως σας βρηκα



Καλως ηρθες ,και καλα χιλιομετρα , όμως θα ήταν προτιμότερο να ανοιξεις ένα δικό σου νήμα και όχι να γράψεις στο νήμα του νέου φίλου.
Φιλικά και ξανά καλως ήρθες  ;)
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: παλτακης on Πέμπτη 18 Ιούνιος 2009, 05:02:19 πμ
Καλως τον νεο ( μπαρμπα )  ;D  στην παρεα τωρα ως προς την αναζητηση πολλες ..............αυτες  δεν ξερω αν θελουν  ;D να ερθουν μαζι σου οποτε ευχομαι  το καλυτερο ;D ;D ;D ;D
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: παλτακης on Πέμπτη 18 Ιούνιος 2009, 05:05:15 πμ

Καλως ηρθες ,και καλα χιλιομετρα , όμως θα ήταν προτιμότερο να ανοιξεις ένα δικό σου νήμα και όχι να γράψεις στο νήμα του νέου φίλου.
Φιλικά και ξανά καλως ήρθες  ;)
  :director:μοδερατορες...........περιποιηθητε τον νεο :2hysterical:
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: Bluepetros on Πέμπτη 18 Ιούνιος 2009, 05:12:53 πμ
  :director:μοδερατορες...........περιποιηθητε τον νεο :2hysterical:
Βρε Παναγιωτη , θα μάθει, συγνώμη αλλά την 1η φορά του απάντησες και εσυ σαν να μην συμβαίνει τίποτε, θα σε αναλάβουν και εσενα οι μοδερατορες πρόσεχε  :2hysterical: :2hysterical:
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: Zan Klon on Πέμπτη 18 Ιούνιος 2009, 08:50:43 πμ
 :welcome:
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: junior CAESAR on Πέμπτη 18 Ιούνιος 2009, 15:03:13 μμ
 :welcome: :welcome:
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: Chtech on Πέμπτη 18 Ιούνιος 2009, 17:48:56 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: kostas larisa on Σάββατο 20 Ιούνιος 2009, 05:18:25 πμ
 :welcome: Γρηγόρη.
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: kostasj on Κυριακή 21 Ιούνιος 2009, 04:55:25 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: νέος με απορίες!
Post by: Μixail on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 22:00:39 μμ
Γεια σου Γρηρορη :welcome: