Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: mkc on Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 05:07:40 πμ

Title: NEOS STIN PAREA
Post by: mkc on Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 05:07:40 πμ
GIA SE OLOUS

SKEFTOME NA AGORASO MICHANI GIA PROTI FORA KAI THELO TIS PROTASIS SAS.

EFCHARISTO EK TON PROTERON
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: Bluepetros on Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 05:14:31 πμ
Πρώτα - πρώτα  :welcome: :welcome:, μετά προσπάθησε να γραφεις στα ελληνικα, ύστερα πες κάτι παραπάνω όπως ποσα χρόνια οδηγάς, τι μηχανες σου αρέσουν, μέχρι που μπορείς να φτάσεις οικονομικά.
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: mkc on Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 05:23:51 πμ
EIMAI STO EXOETRIKO TO PLIKTROLOGIO EINAI ME AGLIKOYS CHARAKTIRES SIGNOMI.

OSO GIA TIS ALLES EROTISIS

DEN EICHA POTE MOU MOTOSIKLETA THA EINAI GIA PROTI FORA

MOU ARESI O TIPOS TOU TRANSALP MOU FENETE ANETO DEN ODIGISA OMOS POTE (MONO 50 RAKI SUZUKI :))

OSO GIA TO EIKONOMIKO GIRO STA 3000€ I TO POLI 3500€
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: Bluepetros on Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 05:30:33 πμ
EIMAI STO EXOETRIKO TO PLIKTROLOGIO EINAI ME AGLIKOYS CHARAKTIRES SIGNOMI.

OSO GIA TIS ALLES EROTISIS

DEN EICHA POTE MOU MOTOSIKLETA THA EINAI GIA PROTI FORA

MOU ARESI O TIPOS TOU TRANSALP MOU FENETE ANETO DEN ODIGISA OMOS POTE (MONO 50 RAKI SUZUKI :))

OSO GIA TO EIKONOMIKO GIRO STA 3000€ I TO POLI 3500€
Ωχ !! πάλι γκάφα έκανα  ;D πες το μας απο την αρχή ότι είσαι εκτός!!!
Αν ξέρεις να οδηγάς με ταχύτητες πάρε ένα Transalp φίλου ή Test Ride οδηγήσε το και αν σου αρέσει , τότε καλορίζικο, είναι εύκολο μηχανακι χωρίς ιδιαιτερες απαιτήσεις.
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: Hypersonic on Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 07:20:28 πμ
Να τα ενωσουμε?

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=8438.0
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ on Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 07:23:02 πμ
 :welcome:

Γύρνα πρώτα με το καλό και μετά θα τα βρούμε με την τιμή και τα υπόλοιπα…
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: apnea_xaos on Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 07:25:05 πμ
 :welcome: :welcome:
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: labsoft on Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 16:21:25 μμ
 :welcome: :welcome:
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: marm on Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 16:25:48 μμ
Καλως ηρθες, για αρχη με μηχανη, το Transalp ειναι οτι καλυτερο, ειναι μια ευκολη μηχανη ευελικτη, και σιγουρα αμα την σεβεσαι θα σου δωσει παρα πολλες χαρες, φυσικα με πολυ προσοχη ΠΑΝΤΑ.
Οσο αφορα το keyboard σου , δεν εχει σημασια που εισαι στο εξωτερικο, και εκει που εισαι μπορεις να κανεις Add ελληνικο πληκτρολογιο, εαν θελεις βοηθεια με χαρα να σου πω.
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: Chtech on Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 16:47:12 μμ
Καλώς όρισες στην παρεά μας και με το καλό ν' αγοράσεις ένα ΤΑ για να δεις τις χαρές των 2 τροχών. Το ΤΑ είναι αρκετά εύκολο μηχανάκι και δεν πιστεύω πως δεν θα σε δυσκολέψει. Να προσέξεις λίγο το βάρος του και για το γκάζι του μην σε ανυσηχεί, δεν πρόκειται να σε τρομάξει.
Πάντως ένα test ride, όπως είπαν τα παιδιά, καλό θα ήταν να το κάνεις. Αλλό πως το βλέπεις ένα μηχανάκι και το αν σου αρέσει κι άλλο αν σε βολεύει στο σωματότυπό σου.
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: thanos_trikala on Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 21:38:09 μμ
 :welcome:
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: mkc on Σάββατο 06 Ιούνιος 2009, 04:06:08 πμ
Ευχαριστω πολυ για της προτασεις σας. :)
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: junior CAESAR on Σάββατο 06 Ιούνιος 2009, 16:02:25 μμ
 :welcome: :welcome: απο Ellada
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: Thanosf on Σάββατο 06 Ιούνιος 2009, 18:58:54 μμ
Καλωσόρισες στην παρέα!
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: georig25 on Σάββατο 06 Ιούνιος 2009, 20:20:39 μμ

 :welcome: :welcome:
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: kostas larisa on Σάββατο 06 Ιούνιος 2009, 23:30:58 μμ
 :welcome:
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: Giorgio on Κυριακή 07 Ιούνιος 2009, 02:11:20 πμ
 :welcome:  ;)
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: Panoulis_ser on Κυριακή 07 Ιούνιος 2009, 03:06:44 πμ
 :welcome: :welcome: :goodpost:
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: strofakias on Κυριακή 07 Ιούνιος 2009, 21:33:05 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: aggelooos on Δευτέρα 08 Ιούνιος 2009, 06:54:41 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: kostasj on Κυριακή 21 Ιούνιος 2009, 04:53:13 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: Μixail on Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 21:55:55 μμ
Γεια σου εξωτερικε :welcome:
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: Zan Klon on Τρίτη 30 Ιούνιος 2009, 01:03:00 πμ
 :welcome:
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: strofakias on Τρίτη 30 Ιούνιος 2009, 01:28:45 πμ
 :welcome: :welcome:
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: kotskofi on Τρίτη 30 Ιούνιος 2009, 04:21:41 πμ
Καλώς όρισες!
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: junior CAESAR on Τρίτη 30 Ιούνιος 2009, 04:44:58 πμ
 :welcome: :welcome:
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: Chtech on Τρίτη 30 Ιούνιος 2009, 16:48:16 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: Διαμαντης on Τρίτη 30 Ιούνιος 2009, 18:42:09 μμ
Καλώς ήρθες στη παρέα μας.
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: mariost on Τρίτη 30 Ιούνιος 2009, 19:22:20 μμ
καλώς ήρθες και καλούς δρόμους! :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: Thanosf on Τρίτη 30 Ιούνιος 2009, 19:31:56 μμ
Καλωσόρισες!
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: παλτακης on Τρίτη 30 Ιούνιος 2009, 19:38:43 μμ
Καλως ηρθες και καλη επιλογη
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: xamogelo on Τρίτη 30 Ιούνιος 2009, 19:40:45 μμ
 :welcome:

... Συνέχισε να πετάς και να "πετάς".....  ;)

Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: xamogelo on Τρίτη 30 Ιούνιος 2009, 19:42:35 μμ
:welcome:

... Συνέχισε να πετάς και να "πετάς".....  ;)

Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: thanos_trikala on Τρίτη 30 Ιούνιος 2009, 23:06:58 μμ
 :welcome:
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: Giorgio on Πέμπτη 02 Ιούλιος 2009, 03:49:58 πμ
Καλώς ήρθες φιλαράκο, καλορίζικη η μηχανή, & καλά χλμ.  ;)
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: kostasj on Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 03:42:21 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: NEOS STIN PAREA
Post by: labsoft on Κυριακή 02 Αύγουστος 2009, 20:15:51 μμ
 :welcome: