EIMAI STO EXOETRIKO TO PLIKTROLOGIO EINAI ME AGLIKOYS CHARAKTIRES SIGNOMI.Ωχ !! πάλι γκάφα έκανα ;D πες το μας απο την αρχή ότι είσαι εκτός!!!
OSO GIA TIS ALLES EROTISIS
DEN EICHA POTE MOU MOTOSIKLETA THA EINAI GIA PROTI FORA
MOU ARESI O TIPOS TOU TRANSALP MOU FENETE ANETO DEN ODIGISA OMOS POTE (MONO 50 RAKI SUZUKI :))
OSO GIA TO EIKONOMIKO GIRO STA 3000€ I TO POLI 3500€
:welcome:... Συνέχισε να πετάς και να "πετάς"..... ;)