Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: jjokeris on Σάββατο 30 Μάιος 2009, 21:37:33 μμ
Title: Καλημέρα σε όλους
Post by: jjokeris on Σάββατο 30 Μάιος 2009, 21:37:33 μμ
Καλημέρα.Η παροιμια που μου αρμοζει είναι "καλλιο αργα παρά ποτέ" και θα εξηγήσω γιατι.Είμαι 36 ετων,ιδ.υπαλληλος και για χομπυ έχω τις εκδρομες,την φωτογραφια και το pc.Εδω και 5 χρόνια έχω μια transalp 650 ('04).Για την χρήση που της κάνω είναι μια χαρά και ποτέ δεν με εχει αφησει.Πολλες φορες σκεφτηκα να γραφτω αλλά όπως πάντα το αφηνα για αργοτερα...και αργοτερα...και αργοτερα.Ηρθε όμως το πληρωμα του χρόνου.Γράφτηκα...αφου μου την έκλεψαν.Πριν μια εβδομάδα,Παρασκευη βράδυ,εξαφανίστηκε....μπορει να μην εχω τωρα την ΤΑ αλλα είμαι transalper.Σε λίγο καιρό ευελπιστώ να μπορέσω να ξαναπάρω μια ΤΑ γιατι τα πραγματα είναι δυσκολα.Παλιότερα είχα χασει ενα παπι.Σχεδον δεν με ένοιαξε.Τώρα όμως...αυτό πόνεσε.Είχα πάει μαζί της από Πάτρα μέχρι Ηγουμενίτσα,από Ευβοια μέχρι Σουφλί.Δεν είναι τόσο τα λεφτα,είναι το δέσιμο με την "καλή" σου.Εδώ και μια εβδομάδα έιμαι συνέχεια στους δρόμους,ψάχνοντας.Εχω βάλει φίλους και γνωστούς να ψάχνουν,ακόμα και φίλοι αστυνομικοι ψάχνουν.Λογικά μάλλον δεν θα βρεθει.Ελπίζω όμως,ίσως μία στο εκατομμύριο...και χωρίς ΤΑ θα παραμείνω όμως ένας TRANSALPER.
Σημ.1/6/09 Το αναφερω πιο κάτω αλλα θα το μεταφερω και εδω...
Αν εξαιρέσουμε την πιθανοτητα να έχει γινει ανταλλακτικά,να είναι ολόκληρη αλλά με άλλο αριθμό,να βγήκε από ελλάδα για να πουληθεί ή να την έχουν κρατήσει για καμιά ληστεία....δεν μπορω να σκεφτώ κάτι άλλο...έχει κανένας καμιά ιδέα που θα μπορούσα να ριξω καμια ματια (πλατείες,αλάνες,εγκαταλελλημένες αποθήκες,ύποπτα ...συνεργεία),μηπως είναι παρατημένη (λέμε τωρα),σε περιοχές γύρω απο Κυψέλη-Πατήσια?Φυσικά μην ξεχναμε ότι ειμαι ποδαράτος ,λεωφοριατος,αντε στην καλύτερη περίπτωση να βρω κανενα φίλο με όχημα για καμιά ώρα.Όλες οι προτάσεις καλοδεχούμενες όσο "βάρβαρες" κι αν είναι, κι όποια βοήθεια θα εκτιμηθεί ...ιδιαιτέρως.Φωτο θα δειτε σε post πιο κατω.
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: labsoft on Σάββατο 30 Μάιος 2009, 22:22:27 μμ
Καλώς όρισες
:welcome:
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: georig25 on Σάββατο 30 Μάιος 2009, 22:38:08 μμ
Καλώς μας ήρθες και μακάρι να το βρεις το μωρό!
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: junior CAESAR on Σάββατο 30 Μάιος 2009, 23:21:56 μμ
Καλως ηρθες. Ευχομαι να την βρεις γρηγορα την μηχανη σου.
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: kostas larisa on Σάββατο 30 Μάιος 2009, 23:22:21 μμ
:welcome: και μακάρι να την βρείς.
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: Panoulis_ser on Σάββατο 30 Μάιος 2009, 23:43:31 μμ
Ευχομαι να την βρεις γιατι μου οπως λες και εσυ δείχνεις αληθινός transalper
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: Sotos on Κυριακή 31 Μάιος 2009, 00:00:23 πμ
Πολλοι εδω μεσα ειμαστε Τρανσαλπερς χωρις τρανσαλπ. Ευχομαι να την βρεις ομως το συντομοτερο δυνατον!
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: Yianni on Κυριακή 31 Μάιος 2009, 00:33:46 πμ
Φίλε μου κάτι παρόμοιο είχε συμβεί και σε μένα πριν μία 10ετία. Ευχομαι ολόψυχα να είσαι πιό τυχερός και να την βρεις.
Αν θες ανέβασε τα στοιχεία της μηχανής να το έχουμε υπόψη. Δεν ξέρεις καμιά φορά... ;)
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ on Κυριακή 31 Μάιος 2009, 01:19:58 πμ
Καλώς όρισες και με το καλό να βρεις την αγαπημένη σου !
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: thanos_trikala on Κυριακή 31 Μάιος 2009, 01:23:05 πμ
μακαρι να τη βρεις φιλε ! καλως ορισες στη παρεα μας
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: makisaris on Κυριακή 31 Μάιος 2009, 01:46:54 πμ
καλως ηρθες!!!ευχομαι να βρεις το baby σου το συντομοτερο....
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: Pezos on Κυριακή 31 Μάιος 2009, 01:53:21 πμ
Καλώς ήρθες. Εύχομαι να τη βρεις γρήγορα. Ανέβασε τα στοιχεία της αγαπημένης σου και καμμιά φωτογραφία ίσως. Δεν ξέρεις ποτέ. Σε ποια περιοχή σου την έφαγαν;
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: strofakias on Κυριακή 31 Μάιος 2009, 02:13:59 πμ
:welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: apnea_xaos on Κυριακή 31 Μάιος 2009, 02:17:03 πμ
:welcome: :welcome:
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: jjokeris on Κυριακή 31 Μάιος 2009, 03:24:19 πμ
Συγνώμη...πως ανεβαζω φωτογραφία?
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: παλτακης on Κυριακή 31 Μάιος 2009, 03:33:11 πμ
Καλως ηρθες αλλα κριμα για την απωλεια ευχομαι σε γρηγορη ευρεση της ΤΑ
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: jjokeris on Κυριακή 31 Μάιος 2009, 03:53:29 πμ
ΕΚΛΑΠΗ 22/5/09 ΑΠΟ ΚΥΨΕΛΗ ΜΗΧΑΝΗ TRANSALP 650cc, ΜΑΥΡΗ, ΜΟΝΤΕΛΟ 2004 ΑΡ. ΚΥΚΛ. ΙΤΙ 960 . ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ : ΨΗΛΟΣ ΑΝΕΜΟΘΩΡΑΚΑΣ , ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΚΑΓΚΕΛΑ, ΒΑΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΛΑΪΝΩΝ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΙΩΝ, ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗ ΣΗΤΑ, ΜΑΥΡΗ, ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΠΟΔΙΟΥ, 69000ΧΛΜ.
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: Bluepetros on Κυριακή 31 Μάιος 2009, 06:33:47 πμ
:welcome: :welcome: Και μακάρι να βρεθεί η μηχανή!
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: jjokeris on Κυριακή 31 Μάιος 2009, 18:37:09 μμ
Αν εξαιρέσουμε την πιθανοτητα να έχει γινει ανταλλακτικά,να είναι ολόκληρη αλλά με άλλο αριθμό,να βγήκε από ελλάδα για να πουληθεί ή να την έχουν κρατήσει για καμιά ληστεία....δεν μπορω να σκεφτώ κάτι άλλο...έχει κανένας καμιά ιδέα που θα μπορούσα να ριξω καμια ματια (πλατείες,αλάνες,εγκαταλελλημένες αποθήκες,ύποπτα ...συνεργεία),μηπως είναι παρατημένη (λέμε τωρα),σε περιοχές γύρω απο Κυψέλη-Πατήσια?Φυσικά μην ξεχναμε ότι ειμαι ποδαράτος ,αντε στην καλύτερη περίπτωση να βρω κανενα φίλο με όχημα για καμιά ώρα.Όλες οι προτάσεις καλοδεχούμενες όσο "βάρβαρες" κι αν είναι κι όποια βοήθεια θα εκτιμηθεί ...ιδιαιτέρως.
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: petervic on Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 07:59:54 πμ
Καλώς ήρθες φίλε μου. Είμαι αυτός που σε έστειλε εδώ από το pathfinder. Μακάρι να την βρεις το συντομότερο, φυσικά το ότι θα έχω το νου μου είναι αυτονόητο...
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: kotskofi on Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 08:20:13 πμ
Καλώς όρισες έστω και χωρίς μοτό. Εύχομαι να καλυφθεί σύντομα το κενό που σου άφησε...
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: Thanosf on Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 16:13:57 μμ
Καλωσόρισες!!!
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: xamogelo on Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 16:40:20 μμ
ΠΟΛΥ :welcome: και ΠΟΛΥ good luck..................
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: kostasj on Κυριακή 21 Ιούνιος 2009, 04:52:07 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους
Post by: jjokeris on Παρασκευή 03 Ιούλιος 2009, 20:02:56 μμ
Μην εχοντας βρει,οπως ηταν μαλλον φυσικο,την...καλη μου,την αντικατεστησα με μια πιο..νεα.Ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους οσους μου εδωσαν καποιες συμβουλες/βοηθεια .