Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Steppenwolf on Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 05:53:50 πμ
-
ΜΠΑΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ?
ΣΗΚΩΝΕΤAI ΕΥΚΟΛΑ ΜΕΤΑ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ?
-
γεια σου γρηγορη και καλος ηλθες δες μια εδω http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=292.0
και αν θες μην γραφεις με μεγαλα (ειναι σαν να φωναζεις) :)
-
καλη λυση εχει η sw-motech. (κοιτα μοτοροδα μερια..) :welcome: