Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Steppenwolf on Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 05:53:50 πμ

Title: ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΝΤ ΓΙΑ ΤΑ 650 03. ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ??
Post by: Steppenwolf on Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 05:53:50 πμ
ΜΠΑΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ?
ΣΗΚΩΝΕΤAI ΕΥΚΟΛΑ ΜΕΤΑ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ?
Title: Απ: ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΝΤ ΓΙΑ ΤΑ 650 03. ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ??
Post by: cbfaras on Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 06:11:15 πμ
γεια σου γρηγορη και καλος ηλθες δες μια εδω http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=292.0
και αν θες μην γραφεις με μεγαλα (ειναι σαν να φωναζεις) :)
Title: Απ: ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΝΤ ΓΙΑ ΤΑ 650 03. ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ??
Post by: Derd on Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 18:22:41 μμ
καλη λυση εχει η sw-motech. (κοιτα μοτοροδα μερια..)  :welcome: