Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Hypersonic on Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 08:15:52 πμ

Title: Ηρθα...
Post by: Hypersonic on Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 08:15:52 πμ
...και μιας και ηρθα καλωσοριστε με.

Φυσικα εγω ειμαι αυτος που ελειπε απο το site.
Nομιζω οτι τωρα εχει αναβαθμιστει πληρως και μπορουν να κλεισουν οι εγγραφες.

Αντε γεια μας και καλες βολτες

ΤΑ 650 του 2003, απο το 2003

Γιωργος
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: strofakias on Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 08:16:53 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: georig25 on Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 16:56:16 μμ
Μολις ξεκινησες λεω "τι ειναι αυτος?"  μολις ειπες Γιωργος λεω ενταξει δικος μας ειναι !

Καλως μας ηρθες!

                :welcome:            :welcome:
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: Chtech on Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 17:11:14 μμ
Γίωργο καλως μας βρήκες. Καλά χλμ και καλά ποσταρίσματα να έχεις.
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: TASOS on Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 17:14:19 μμ

Kαλως ηρθες Γιωργο, και καλη διαμονη......

Title: Απ: Ηρθα...
Post by: Παύλος on Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 18:45:57 μμ
Καλώς ήρθες Γιώργο και ευχαριστούμε που βοήθησες στην αναβάθμιση του φορουμ  ;D
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ on Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 19:05:50 μμ
 Καλός μας ήρθες Γιώργο και καλά χιλιόμετρα να έχεις…δεν φαντάζεσαι τι ανακούφιση ένοιωσα που επιτέλους γράφτηκες στο φόρουμ!!! Ολοκληρωθήκαμε σαν ομάδα!
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: Hypersonic on Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 19:30:07 μμ
I know, I know....  :2egyptdance:
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: siflis (Σταυρος) on Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 19:55:57 μμ
Καλός τον :welcome: :thawave: :guitar: :occasion18: :eusa_boohoo: :band:
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: Sotos on Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 20:18:33 μμ
Μα που ησουν τοσο καιρο....

καλως μας βρηκες!
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: apnea_xaos on Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 20:20:47 μμ
 :welcome: :welcome: Γιωργο...
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: petervic on Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 21:04:40 μμ
Καλώς ήρθες ρε Γιώργο!!! Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος.
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: GDP on Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 01:21:44 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Καλωσόρισες Γιώργο και καλά χλμ.
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: giorgio on Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 02:10:48 πμ
Καλώς τον Γιώργο, με το σπάνιο όνομα( ;D) που μας έλειπε απο το forum.

Tώρα πράγματι ολοκληρωθήκαμε & σαν club, & σαν forum!

Δώσαμε κύριοι, Δώσαμε!!!
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: thanos_trikala on Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 02:43:36 πμ
Χρονια πολλα να τα εκατοστησεις!
 :party: :birdhday: :party:

Ωχ λαθος  :banghead:

καλως ηρθες καλα και ορθια χλμ να εχεις!
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: memos on Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 03:13:49 πμ
"Ο Γιώργος είναι πονηρός, και αυτά που λέει μην τα τρως και από τις 11 και μπρός κυκλοφοράει σαν γαμπρός-ο-ο-ο-ος…."


 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: Nuc on Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 05:07:58 πμ
Καλωσήρθες Γιώργο! Ευτυχώς ίσα που πρόλαβα να γραφτώ λιγο πριν έρθεις  :o Ουφ!!!
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ on Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 06:22:13 πμ
Καλώς ήρθες Γίωργο update....
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: louros on Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 15:58:50 μμ
Ααααααααααααααααα.....ήρθες ΚΑΙ συ ? >:(

Τέλος πάντων. Καλοσώρισες.

 :-\ :welcome:
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: Derd on Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 17:10:12 μμ
:welcome: :welcome:
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: Thanosf on Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 21:02:54 μμ
Καλώς τονε κι αμύγδαλα.....

Title: Απ: Ηρθα...
Post by: junior CAESAR on Τετάρτη 03 Δεκέμβριος 2008, 22:18:38 μμ
 :welcome: :welcome:
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: Ταξιδευτής on Δευτέρα 15 Δεκέμβριος 2008, 01:52:01 πμ
  :eusa_clap:  :eusa_clap:  :eusa_clap: :eusa_clap:
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: African Boy on Δευτέρα 15 Δεκέμβριος 2008, 08:42:19 πμ
Καλώς μας βρήκες Γιώργο………

Upgrade στο forum;;;;  με το καλό……… με το καλό….
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: Hypersonic on Τετάρτη 01 Ιούλιος 2009, 19:00:48 μμ
Και ξανα ... Γεια σας....

Μετα απο 1+ μηνα παλι στις 2 ροδες!
Μαλλον ξεσυνηθισα τη ζεστη... αν και με καλοκαιρινο μπουφαν....
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: xamogelo on Τετάρτη 01 Ιούλιος 2009, 19:05:44 μμ
Φιλαράκι,
σιδερένιος!!!  :love4:

Καλές βόλτες και καλή αντάμωση.................. 

:welcome: back!  ;)

 
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: παλτακης on Τετάρτη 01 Ιούλιος 2009, 19:08:03 μμ
Γιατι τι εγινε τι επαθες  ???
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: mist on Τετάρτη 01 Ιούλιος 2009, 19:09:24 μμ
Σιδερένιος απο εδώ και πέρα.

Στην εκδρομή θα έρθεις ;
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: xamogelo on Τετάρτη 01 Ιούλιος 2009, 19:13:43 μμ

Στην εκδρομή θα έρθεις ;
[/quote]



Ε - ΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.......................

Ε - ΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...........................
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: Dimitris(honda) on Τετάρτη 01 Ιούλιος 2009, 19:43:15 μμ
Καλώς μας βρήκες !!!!!!!!!!!!!! 

Οι εγγραφές έκλεισαν λόγω αναβάθμισης του forum? ΟΥΦ Ευτυχώς δεν άργησα
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: mariost on Τετάρτη 01 Ιούλιος 2009, 20:21:36 μμ
 :welcome: :thawave: :welcome:
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: Πανταζής on Τετάρτη 01 Ιούλιος 2009, 20:33:51 μμ
σιδερενιος καλες βολτες και με το καλο  να βρεθουμε :thawave:
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: Hypersonic on Τετάρτη 01 Ιούλιος 2009, 21:55:29 μμ
Γιατι τι εγινε τι επαθες  ???

Ηθελα εγω ενα σερβις... ενα μαζεματακι για την ακριβεια... να μπουν καποια πραγματα κυριολεκτικα στη θεση τους... μπηκε και μια περιφραξη και ολα καλα....
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: παλτακης on Τετάρτη 01 Ιούλιος 2009, 21:57:46 μμ
Ηθελα εγω ενα σερβις... ενα μαζεματακι για την ακριβεια... να μπουν καποια πραγματα κυριολεκτικα στη θεση τους... μπηκε και μια περιφραξη και ολα καλα....
Γιωργο τι να πω ευχομαι σιδερενιος και περαστικα και να ειναι το τελευταιο
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: Hypersonic on Τετάρτη 01 Ιούλιος 2009, 22:02:30 μμ
Εκδρομη, μαλλον οχι γιατι ισως ειναι νωρις για πολλα χιλιομετρα.... σιγα σιγα να την ξαναθυμηθω πως στριβει....

Ευχαριστω.... και η εγχειρηση πετυχε και ο ασθενης δεν πεθανε.... 2 στα 2 λεμε!!!



Μονο το ρουτερ χαλασε και παει για αλλαγη.  ;D
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: African Boy on Τετάρτη 01 Ιούλιος 2009, 22:14:46 μμ
Γιώργο σιδερένιος και με το καλό στην ενεργό δράση ……..  :eusa_clap: :eusa_clap:

Όλα τα υπόλοιπα φτιάχνονται …….. ;)
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: tranten on Πέμπτη 02 Ιούλιος 2009, 00:21:04 πμ
σιδερενιος υπερηχητικε συνονοματε κ ενιοτε συντοπιτη....
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ on Πέμπτη 02 Ιούλιος 2009, 03:02:16 πμ
Γιώργο καλή επαναφορά !....και περαστικά σου.
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: Zan Klon on Πέμπτη 02 Ιούλιος 2009, 03:10:54 πμ
καλως ξαναρθες. :)
Title: Απ: Ηρθα...
Post by: Giorgio on Πέμπτη 02 Ιούλιος 2009, 03:47:33 πμ
Σιδερένιος φίλε, & καλή δύναμη.