Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: ganastas on Τετάρτη 07 Μάρτιος 2007, 21:43:11 μμ

Title: Καλημέρα σε όλους τους συμφορουμίτες - νέος Transalpιστής
Post by: ganastas on Τετάρτη 07 Μάρτιος 2007, 21:43:11 μμ
Καλημέρα/σπέρα σε όλους σας.
Νέος χρήστης στην παρέα από σήμερα. Ονομάζομαι Γιώργος Αναστασόπουλος, ετών 37, πανευτυχής κάτοχος ενός μαύρου 650 '04 το οποίο αντικατέστησε το πρώτο μου 600 '96.

Ευελπιστώ να τα λέμε σε σχεδόν καθημερινή βάση.

Επί τη ευκαιρία να πω ότι αποτελεί πραγματικά μεγάλη αναβάθμιση η έναρξη/λειτουργία του forum σε σχέση με την παλιά "λίστα" στο yahoo.

Και πάλι την καλημέρα μου σε όλους.
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους τους συμφορουμίτες - νέος Transalpιστής
Post by: M. I. Pagalos on Τετάρτη 07 Μάρτιος 2007, 21:55:28 μμ
  Γεια σου Γιώργο, καλώς ήρθες στην παρέα.
Να 'σαι σίγουρος ότι θα περάσεις καλά εδώ.
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους τους συμφορουμίτες - νέος Transalpιστής
Post by: Sotos on Τετάρτη 07 Μάρτιος 2007, 22:25:40 μμ
Καλως μας βρηκες Γιώργο.

Καλη αναγνωση και καλά ποσταρισματα.

Εχε υπ οψιν σου και  αυτό (http://www.transalp.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=29) (αν δεν το εχεις ηδη δηλαδη)

Καλή συνέχεια
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους τους συμφορουμίτες - νέος Transalpιστής
Post by: gianngeor on Πέμπτη 08 Μάρτιος 2007, 07:20:06 πμ
Και γιατί δεν εμφανιζόσουν ΩΡΕ συνονώματε (και συνομήλικε!) τόσο καιρό ?  ???
Καλώς να χαρείς την ηλεκτρονική μας συντροφιά και γιατί όχι να έρθεις να μας δεις και στο ΣΥΜΟΦΕ.
Title: Απ: Καλημέρα σε όλους τους συμφορουμίτες - νέος Transalpιστής
Post by: ganastas on Πέμπτη 08 Μάρτιος 2007, 16:52:21 μμ
Και γιατί δεν εμφανιζόσουν ΩΡΕ συνονώματε (και συνομήλικε!) τόσο καιρό ?  ???
Καλώς να χαρείς την ηλεκτρονική μας συντροφιά και γιατί όχι να έρθεις να μας δεις και στο ΣΥΜΟΦΕ.

Τα κλασσικά, όλα του γάμου δύσκολα και η νύφη γκαστρωμένη......

Τι να λέμε δουλειές+παιδιά+και πάλι δουλειές+πολύ προσωπική εργασία (μαστορέματα, βαψίματα κτλ) στο καινούργιο σπίτι = zero χρόνος για οποιαδήποτε κοινωνική ενασχόληση.

Έμπαινα στην λίστα κάτι βράδια τελειωμένος (μια φορά το δίμηνο μου ερχόταν μια έκλαμψη) και έβλεπα μπορεί και 250-300 μη ανεγνωσμένα μηνήμυτα.......που να πρωτοποστάρεις, ποιά κουβέντα να παρακολουθήσεις.....άντε γεια που λέει και ο Τσουκαλάς :)