Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: lagosm on Πέμπτη 01 Μάρτιος 2007, 22:03:32 μμ

Title: ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ
Post by: lagosm on Πέμπτη 01 Μάρτιος 2007, 22:03:32 μμ
Γεια σε όλους. Είμαι κάτοχος και εγώ της Transalp από Σεπτέμβρη 2005. Και μόλις πριν λίγο καιρό ανακάλυψα ότι υπάρχει αυτό το web site. Με μια γρήγορη βόλτα που έκανα στο forum είδα αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα. Ελπίζω να παρέχονται χρήσιμες συμβουλές.
Και μια ερώτηση. Πώς μπορώ να αποκτήσω κάρτα μέλους ώστε να μπορώ και εγώ να έχω έκπτωση σε διάφορα πράγματα?
Title: Απ: ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ
Post by: Sotos on Πέμπτη 01 Μάρτιος 2007, 22:11:56 μμ
Γεια σου Μιχαλη και καλως ηρθες.

Σχετικα με την εγραφη σου στον επίσημο συλλογιο, μπορεις να δεις περισσότερες πληροφορίες εδω (http://www.transalp.gr/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=14&Itemid=29l)
Η εκπτωση στις συνεργαζομενες επιχειρησεις, δεν ειναι το μονο ούτε και το πρώτο που εχεις να κερδισεις.


Καλη αναγνωση και ποσταρισματα στο φορουμ.