Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Dimos on Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 01:14:10 πμ

Title: Ρηχά είναι μπήκα.
Post by: Dimos on Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 01:14:10 πμ
Καλησπέρα. Με λένε Δήμο, φυσικά δεν είμαι καλά. Αν και δεν έχω ΤΑ είπα να γραφτώ μια και ένα (πολύ καμένο) μέλος του Forum μου είπε τα καλύτερα. Αυτά! ΄
Α ξέχασα. Είμαι γέρος και αλκοολικός (έχω και ελαττώματα θα τα πω άλλη φορά).  ;D
Title: Απ: Ρηχά είναι μπήκα.
Post by: Sotos on Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 02:46:11 πμ
Καλως ηρθες Δημο και ας μην εισαι καλα....

Ποιος ειναι εξάλου!

Για τους αλκοολικούς η Συμοφε ειναι ο καλυτερος τόπος!
Τα καλυτερα και φτηνότερα ποτα στην πόλη!

Title: Απ: Ρηχά είναι μπήκα.
Post by: Ταξιδευτής on Πέμπτη 15 Φεβρουάριος 2007, 04:30:56 πμ
΄
Α ξέχασα. Είμαι γέρος και αλκοολικός (έχω και ελαττώματα θα τα πω άλλη φορά).  ;D


Ήρθες στό σωστό μέρος.
Καλωσόρισες νά γίνουμε πολλοί. 8) 8) 8)