Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Dimos on Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 01:14:10 πμ
-
Καλησπέρα. Με λένε Δήμο, φυσικά δεν είμαι καλά. Αν και δεν έχω ΤΑ είπα να γραφτώ μια και ένα (πολύ καμένο) μέλος του Forum μου είπε τα καλύτερα. Αυτά! ΄
Α ξέχασα. Είμαι γέρος και αλκοολικός (έχω και ελαττώματα θα τα πω άλλη φορά). ;D
-
Καλως ηρθες Δημο και ας μην εισαι καλα....
Ποιος ειναι εξάλου!
Για τους αλκοολικούς η Συμοφε ειναι ο καλυτερος τόπος!
Τα καλυτερα και φτηνότερα ποτα στην πόλη!
-
΄
Α ξέχασα. Είμαι γέρος και αλκοολικός (έχω και ελαττώματα θα τα πω άλλη φορά). ;D
Ήρθες στό σωστό μέρος.
Καλωσόρισες νά γίνουμε πολλοί. 8) 8) 8)