Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: IRAKLEIO XLV on Δευτέρα 21 Ιανουάριος 2008, 22:19:56 μμ
-
Γεια σας απο Ηρακλειο Κρητης!
Αυριο Τριτι θα ειμαι Αθηνα με τη (μηχανη) για δουλειες,και 9μμ θα ειμαι στη Σ.Υ.Μ.Ο.Φ.Ε. Η
Ελπίζω να σας συναντήσω όλους!!
Ανε με το καλο να σας γνωρισω!
-
Αντε, με το καλό ;D