Hellas Transalp Forum
Ο επίσημος Σύλλογος -Hellas Transalp Club- => Επίσημες Εκδρομές και άλλες Δραστηριότητες => Topic started by: Panagiotis Souvleros on Τρίτη 05 Μάιος 2026, 08:28:27 πμ
-
(https://www.transalp.gr/wordpress/wp-content/uploads/2026/04/680230690_26998566099768055_1379661903852751081_n.jpg)
Το Hellas Transalp Club κάνει την Πανελλήνια συγκέντρωσή του στο μαγευτικο χώρο των Δελφών, μια περιοχή πλούσια σε Ιστορία, αξιοθέατα και όμορφες διαδρομές.
Κάντε την κράτησή σας στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScK78A4ox0WeyZqG7hYz2hWeTOrqoVRuObfKQalPTcaqEdbtg/viewform
Επικοινωνείτε μόνοι σας με το Camping για την κράτηση.
ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!!!
-
Καλησπέρα, θα μπορούσε να δοθεί περίγραμμα της δράσεως; Δλδ σημεία συγκεντρώσεως ,ώρα αναχωρήσεως από σημεία κ.λ.π;;
-
Φίλε μου δυστυχώς ή ευτυχώς το επίσημο μέσο επικοινωνίας του Συλλόγου, εχει γίνει το Facebook :bricks:
Αν θες να ενημερώνεσαι εγκαίρως πρέπει να περάσεις απο εκεί μια βόλτα.
-
Πάψε βρε γκρίνια... ;D
Δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα σχετικά, εάν προκύψει ομαδική αναχώρηση τα ξαναλέμε :)
-
Δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα σχετικά, εάν προκύψει ομαδική αναχώρηση τα ξαναλέμε :)
Ασε την αναχώρηση, με τους ρυθμούς που πάτε εσείς, κ με τους ρυθμούς των σητεμένων πάλι θα μας περιμένετε. :goofy:
Απλά επειδή είναι σε λογική απόσταση η συγκέντρωση , κ επειδή την κάνετε κ μέσα στις Πανελλήνιες , ίσως κάποιοι σητεμένοι
αποφασίσουν τελευταία στιγμή να έρθουν καταδρομικώς .
Πως θα σας βρούμε ?
Κοντορεβυθούληδες θα γίνουμε? :2hysterical:
-
Πάψε βρε γκρίνια... ;D
Δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα σχετικά, εάν προκύψει ομαδική αναχώρηση τα ξαναλέμε :)
Όσο και να με λέτε γκρινιάρη, το αποτέλεσμα μετράει. Πολλές οι αποδείξεις Κώστα μου και το ξέρεις.
Η πιο πρόσφατη ειναι η συνάντηση με τους Κρητικούς η βόλτα στο ΦΑΈΘΩΝ και ο,τι αλλο κάνατε.
Πότε το ανακοινωσατε εδω; Για πες;
-
Α και που σαι, δεν σας κρίνω, δικαίωμα σας να επιλέγετε το μέσο επικοινωνίας, αλλα οχι και να με λες γκρινιάρη επειδή είπα σε κάποιον να ενημερωθεί απο το ΦΒ.
Την αλήθεια είπα, χωρις φόβο και χωρίς πάθος, οπως λέτε κι εσεις οι δικηγόροι :2hysterical:
-
Το νήμα μια φορά πάντως "ζωντάνεψε" ;D
Νίκο, η έδρα θα είναι στο camping, λεπτομέρειες για το πρόγραμμα του τριημέρου δεν γνωρίζω, πέρα από το Δίστομο που θα γίνει μια βόλτα την Κυριακή και το δείπνο της Κυριακής θα είναι στο camping.
Όλες οι πληροφορίες θα ανεβαίνουν στο HTC News γκρουπ στο viber
Για ό,τι νεότερο -- θα προσπαθήσω - να ενημερώσω και εδώ
:)
-
Σαν γνήσιος δικηγόρος δεν απάντησες ποτέ στο ερώτημα μου :2hysterical:
Και κάτι ακομα, μεταξύ μας όμως, μην διαρρεύσει :D
Σε δύο ημέρες αρχίζει η πιο σημαντική εκδρομή του Συλλόγου κι ακομα δεν έχετε βγάλει προγραμμα; Α ρε Χατζηθωμαογλου που σας χρειάζεται ;D
-
Από τα χείλη του προέδρου η ενημέρωση, στο 40.20 :
https://www.youtube.com/watch?v=YDFWeDeG3oU (https://www.youtube.com/watch?v=YDFWeDeG3oU)
Με έφαγες!!! ;D
-
Όσοι είναι για Δελφούς το πρωί της Παρασκευής,
συγκέντρωση 09:00 στο ΣΕΑ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΊΟΥ, μετά τα 1α διόδια και αναχώρηση στις 09:30
Απόγευμα αναχώρηση από ΣΤΑΘΜΟ 14 στις 16:30
-
Σε κάθε περίπτωση πάντως, όσοι έχουν δηλώσει συμμετοχή στην εκδήλωση γνωρίζουν ήδη το πρόγραμμα...