Hellas Transalp Forum

Ο επίσημος Σύλλογος -Hellas Transalp Club- => Επίσημες Εκδρομές και άλλες Δραστηριότητες => Topic started by: KKalantzis on Τρίτη 01 Απρίλιος 2025, 23:19:39 μμ

Title: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ HTC
Post by: KKalantzis on Τρίτη 01 Απρίλιος 2025, 23:19:39 μμ
Καλό μήνα στην παρέα, το επικαιροποιημένο πρόγραμμα δραστηριοτήτων του Συλλόγου μας

(https://scontent.fath2-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/487124972_9842301929154406_1154695976077911966_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=aa7b47&_nc_ohc=z1yqjd5oOU8Q7kNvgEJeyN8&_nc_oc=AdnU7tQSrtNnPMO7sMI-rVMjMqz371lipzlPMTROVK_mB9tAmj7hexCO1jmxqyFBWBzGsuYCHxLvJa6QYFeGEbxf&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&_nc_gid=s0RmpgWq4eKShWm_QNWzjw&oh=00_AYEfDelmXo_rq0VPH-4iZ9H5PAeKeqivYhNEG7JE5LwvTw&oe=67F1BDD8)
Title: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ HTC
Post by: sot econ on Πέμπτη 10 Απρίλιος 2025, 07:00:56 πμ
Κώστα διόρθωσε τον τίτλο γιατί κάνει άσχημο συνειρμό φτού, φτού

Εγώ γιατί δεν βλέπω πρόγραμμα;
Title: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ HTC
Post by: KKalantzis on Πέμπτη 10 Απρίλιος 2025, 18:10:00 μμ
Και πώς το κάνουν αυτό;  :(

(https://scontent.fath2-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/487202836_9842293245821941_8621348454345412015_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=aa7b47&_nc_ohc=-rLIBQpHFIAQ7kNvwFVSoEY&_nc_oc=AdkEBq0aFI0Y8MIv4COcOic_mEFrS44SVQcgCvHou18Xdj6rU_4jSSgZVDEkGw_wPNVNIjaZLqK9Zb-1OTVQsJ9o&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&_nc_gid=kckb5qwz4DYUCqeDTqhMFg&oh=00_AfHDxV8MeWm6Wf_IbuK5luNt3CN1mMORkCITaJVgLVVCCw&oe=67FD543F)
Title: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ HTC
Post by: sot econ on Πέμπτη 10 Απρίλιος 2025, 18:27:56 μμ
Αν κάνεις edit στο post λογικά θα σε αφήνει να αλλάξεις και τον τίτλο.
Title: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ HTC
Post by: trelonis on Δευτέρα 28 Απρίλιος 2025, 06:08:08 πμ
Καλό μήνα στην παρέα, το επικαιροποιημένο πρόγραμμα δραστηριοτήτων του Συλλόγου μας

(https://scontent.fath2-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/487124972_9842301929154406_1154695976077911966_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=aa7b47&_nc_ohc=z1yqjd5oOU8Q7kNvgEJeyN8&_nc_oc=AdnU7tQSrtNnPMO7sMI-rVMjMqz371lipzlPMTROVK_mB9tAmj7hexCO1jmxqyFBWBzGsuYCHxLvJa6QYFeGEbxf&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&_nc_gid=s0RmpgWq4eKShWm_QNWzjw&oh=00_AYEfDelmXo_rq0VPH-4iZ9H5PAeKeqivYhNEG7JE5LwvTw&oe=67F1BDD8)
Title: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ HTC
Post by: trelonis on Τετάρτη 30 Απρίλιος 2025, 07:03:04 πμ
Παιδια γεια κι απο μενα .
Δυστυχως  εδω στο forum δεν βλεπω  το εκδρομικο προγραμμα  (ενω το αναφερει ) και επισης και στο fb ειναι πολυπλοκο και να το δει κανεις ή και να μπει σε μια απο τις ,  γιατι  πρεπει να ακολουθησει τις προσωπικες αναρτησεις του Αλεξανδρου  για  να το εντοπισει καπως .
Αν μπορειτε παρακαλω για διευκόλυνση ολων μας να το κανετε πιο απλο και πιο συγκεκριμενο (προγραμμα εκδρομων ) μονο  και να ανοιγει πατώντας πανω σε καθε εκδρομη αν θελει καποιος κι οχι επιγραμματικα μονο.
Μια ιδεα  προτεινω προς το καλυτερο πιστευω.
Ευχαριστω  πολυ και περιμένω οδηγιες για το ραντεβου το Σαββατο για την εκδρομη   προς Λεωνιδιο.
Title: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ HTC
Post by: Stoneman on Τετάρτη 30 Απρίλιος 2025, 21:29:35 μμ
Το βρήκα στο Φ.Β και το έσωσα για να υπάρχει  :goofy:


(https://i.postimg.cc/rFJHTCXf/HTC.jpg)
Title: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ HTC
Post by: KKalantzis on Πέμπτη 01 Μάιος 2025, 00:25:22 πμ
Λώνη δεν έχω ιδέα για το ποιός θα πάει στο Λεωνίδιο ούτε αν θα πάει οργανωμένα γκρουπ από το κλαμπ.
Τον Μέμμο είδα στο fb να ρωτάει σαν εσένα αλλά δεν του είχε κάποιος απαντήσει.
Θα ρωτήσω απόψε και ό,τι μάθω θα το γράψω
Title: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ HTC
Post by: Παύλος on Πέμπτη 01 Μάιος 2025, 06:15:00 πμ
Το βρήκα στο Φ.Β και το έσωσα για να υπάρχει  :goofy:


(https://i.postimg.cc/rFJHTCXf/HTC.jpg)

Τα κίτρινα τι σημαίνουν Κώστα;
Title: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ HTC
Post by: KKalantzis on Παρασκευή 02 Μάιος 2025, 18:32:58 μμ
Καλημέρα, δεν υπάρχει κάτι οργανωμένο για το Οδοιπορικό το Σαββατοκύριακο...
Title: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ HTC
Post by: trelonis on Σάββατο 03 Μάιος 2025, 18:21:45 μμ
Καλημερα ευχαριστω για την ενημέρωση Κώστα. Με ενδιαφερουν  κυριως οι εκδρομες και οι δρασεις του club μας  οπότε εκλεισα  το σκκο για 17/5 ενα βραδυ  (2 μερες) στην ορεινη Ναυπακτια και περιμενω και για το επομενο Σαββατο 10/5 πιο λεπτομερεις οδηγιες (σημεια συναντησης -ωρες) ωστε να ειναι πιο ευκολο να σμιξουμε κατα την διαρκεια της ημερας με τους κρητικους αλλα την υπολοιπη  μοτοπαρεα παρέα για να ακολουθησουμε το προγραμμα.
Ανυπομονώ να βρισκομαστε τωρα που ανοιγει και ζεσταινει ο καιρος και να γεμιζουμε τα σαββατοκυριακα μας με καλη παρεα τους παλιους και νεους φιλους απο το club και φυσικα τα μοτορια μας.