Hellas Transalp Forum
Ο επίσημος Σύλλογος -Hellas Transalp Club- => Επίσημες Εκδρομές και άλλες Δραστηριότητες => Topic started by: KKalantzis on Τρίτη 01 Απρίλιος 2025, 23:19:39 μμ
-
Καλό μήνα στην παρέα, το επικαιροποιημένο πρόγραμμα δραστηριοτήτων του Συλλόγου μας
(https://scontent.fath2-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/487124972_9842301929154406_1154695976077911966_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=aa7b47&_nc_ohc=z1yqjd5oOU8Q7kNvgEJeyN8&_nc_oc=AdnU7tQSrtNnPMO7sMI-rVMjMqz371lipzlPMTROVK_mB9tAmj7hexCO1jmxqyFBWBzGsuYCHxLvJa6QYFeGEbxf&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&_nc_gid=s0RmpgWq4eKShWm_QNWzjw&oh=00_AYEfDelmXo_rq0VPH-4iZ9H5PAeKeqivYhNEG7JE5LwvTw&oe=67F1BDD8)
-
Κώστα διόρθωσε τον τίτλο γιατί κάνει άσχημο συνειρμό φτού, φτού
Εγώ γιατί δεν βλέπω πρόγραμμα;
-
Και πώς το κάνουν αυτό; :(
(https://scontent.fath2-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/487202836_9842293245821941_8621348454345412015_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=aa7b47&_nc_ohc=-rLIBQpHFIAQ7kNvwFVSoEY&_nc_oc=AdkEBq0aFI0Y8MIv4COcOic_mEFrS44SVQcgCvHou18Xdj6rU_4jSSgZVDEkGw_wPNVNIjaZLqK9Zb-1OTVQsJ9o&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&_nc_gid=kckb5qwz4DYUCqeDTqhMFg&oh=00_AfHDxV8MeWm6Wf_IbuK5luNt3CN1mMORkCITaJVgLVVCCw&oe=67FD543F)
-
Αν κάνεις edit στο post λογικά θα σε αφήνει να αλλάξεις και τον τίτλο.
-
Καλό μήνα στην παρέα, το επικαιροποιημένο πρόγραμμα δραστηριοτήτων του Συλλόγου μας
(https://scontent.fath2-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/487124972_9842301929154406_1154695976077911966_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=aa7b47&_nc_ohc=z1yqjd5oOU8Q7kNvgEJeyN8&_nc_oc=AdnU7tQSrtNnPMO7sMI-rVMjMqz371lipzlPMTROVK_mB9tAmj7hexCO1jmxqyFBWBzGsuYCHxLvJa6QYFeGEbxf&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&_nc_gid=s0RmpgWq4eKShWm_QNWzjw&oh=00_AYEfDelmXo_rq0VPH-4iZ9H5PAeKeqivYhNEG7JE5LwvTw&oe=67F1BDD8)
-
Παιδια γεια κι απο μενα .
Δυστυχως εδω στο forum δεν βλεπω το εκδρομικο προγραμμα (ενω το αναφερει ) και επισης και στο fb ειναι πολυπλοκο και να το δει κανεις ή και να μπει σε μια απο τις , γιατι πρεπει να ακολουθησει τις προσωπικες αναρτησεις του Αλεξανδρου για να το εντοπισει καπως .
Αν μπορειτε παρακαλω για διευκόλυνση ολων μας να το κανετε πιο απλο και πιο συγκεκριμενο (προγραμμα εκδρομων ) μονο και να ανοιγει πατώντας πανω σε καθε εκδρομη αν θελει καποιος κι οχι επιγραμματικα μονο.
Μια ιδεα προτεινω προς το καλυτερο πιστευω.
Ευχαριστω πολυ και περιμένω οδηγιες για το ραντεβου το Σαββατο για την εκδρομη προς Λεωνιδιο.
-
Το βρήκα στο Φ.Β και το έσωσα για να υπάρχει :goofy:
(https://i.postimg.cc/rFJHTCXf/HTC.jpg)
-
Λώνη δεν έχω ιδέα για το ποιός θα πάει στο Λεωνίδιο ούτε αν θα πάει οργανωμένα γκρουπ από το κλαμπ.
Τον Μέμμο είδα στο fb να ρωτάει σαν εσένα αλλά δεν του είχε κάποιος απαντήσει.
Θα ρωτήσω απόψε και ό,τι μάθω θα το γράψω
-
Το βρήκα στο Φ.Β και το έσωσα για να υπάρχει :goofy:
(https://i.postimg.cc/rFJHTCXf/HTC.jpg)
Τα κίτρινα τι σημαίνουν Κώστα;
-
Καλημέρα, δεν υπάρχει κάτι οργανωμένο για το Οδοιπορικό το Σαββατοκύριακο...
-
Καλημερα ευχαριστω για την ενημέρωση Κώστα. Με ενδιαφερουν κυριως οι εκδρομες και οι δρασεις του club μας οπότε εκλεισα το σκκο για 17/5 ενα βραδυ (2 μερες) στην ορεινη Ναυπακτια και περιμενω και για το επομενο Σαββατο 10/5 πιο λεπτομερεις οδηγιες (σημεια συναντησης -ωρες) ωστε να ειναι πιο ευκολο να σμιξουμε κατα την διαρκεια της ημερας με τους κρητικους αλλα την υπολοιπη μοτοπαρεα παρέα για να ακολουθησουμε το προγραμμα.
Ανυπομονώ να βρισκομαστε τωρα που ανοιγει και ζεσταινει ο καιρος και να γεμιζουμε τα σαββατοκυριακα μας με καλη παρεα τους παλιους και νεους φιλους απο το club και φυσικα τα μοτορια μας.