Hellas Transalp Forum

Για τον οδηγό => Ταξίδια - Συναντήσεις => Τα ταξιδιωτικά σας (αφήγηση, φωτογραφίες, πληροφορίες) => Topic started by: sw8jvw on Πέμπτη 20 Ιούνιος 2024, 19:52:58 μμ

Title: Στο Ιράν με μηχανάκι...
Post by: sw8jvw on Πέμπτη 20 Ιούνιος 2024, 19:52:58 μμ
https://youtu.be/fgpzERXSbfA (https://youtu.be/fgpzERXSbfA)
Title: Απ: Στο Ιράν με μηχανάκι...
Post by: XLGeorge on Παρασκευή 21 Ιούνιος 2024, 05:52:52 πμ
Φανταστικο ταξιδι, μπραβο!
Title: Απ: Στο Ιράν με μηχανάκι...
Post by: sw8jvw on Παρασκευή 21 Ιούνιος 2024, 16:54:14 μμ
Ναι ήταν πολύ πολύ όμορφο,  αλλά και πολύ κουραστικό γιατί δεν περίμενα με τπτ να οδηγούν τόσο άσχημα.
Title: Απ: Στο Ιράν με μηχανάκι...
Post by: XLGeorge on Σάββατο 22 Ιούνιος 2024, 22:51:32 μμ
Βαλε αν μπορεις καμια πληροφορια για το ταξιδι, πχ συνολικα χμ, διαδρομες προς/απο συνορα Ιραν (προφανως μεσω Τουρκιας) και διαδρομες μεσα στο Ιραν. Επισης συνολικο χρονος ταξιδιου  απο Ελλαδα.

Παλιοτερα το σκεφτομαστε με τον φιλο και συνοδοιπορο Τιμο (προ κορωνοιου) αλλά τωρα πια ενα τετοιο ταξιδι ειναι σχετικα δυσκολο.
Title: Απ: Στο Ιράν με μηχανάκι...
Post by: sw8jvw on Τρίτη 25 Ιούνιος 2024, 04:58:44 πμ
Στείλε μου email να σου στείλω το Excel που θα τα βρεις όλα μέχρι και link για τα ξενοδοχεία με τιμές.
Title: Απ: Στο Ιράν με μηχανάκι...
Post by: γκ on Τρίτη 25 Ιούνιος 2024, 22:50:34 μμ
Επικό ταξίδι.

Στείλε μου email να σου στείλω το Excel που θα τα βρεις όλα μέχρι και link για τα ξενοδοχεία με τιμές.

Δεν ανεβάζεις και εδώ το εξέλ να το δούμε κι' εμείς.
Title: Απ: Στο Ιράν με μηχανάκι...
Post by: sw8jvw on Τετάρτη 26 Ιούνιος 2024, 01:02:51 πμ
Αν μου πεις τον τρόπο ναι. Γι αυτό ζήτησα email γιατί δεν ξέρω πως αναιβάζω αρχείο εδώ.
Title: Απ: Στο Ιράν με μηχανάκι...
Post by: γκ on Πέμπτη 27 Ιούνιος 2024, 21:22:34 μμ
Αν μου πεις τον τρόπο ναι. Γι αυτό ζήτησα email γιατί δεν ξέρω πως αναιβάζω αρχείο εδώ.

Με τον τρόπο που ανέβασες το βίντεο, ή σαν φωτογραφία δεν γίνεται; Τι λένε και οι μονεράτορες;
Title: Απ: Στο Ιράν με μηχανάκι...
Post by: Padis on Παρασκευή 28 Ιούνιος 2024, 13:41:45 μμ
Στείλτο σε εμένα να το ανεβάσω...
Title: Απ: Στο Ιράν με μηχανάκι...
Post by: Παύλος on Σάββατο 29 Ιούνιος 2024, 07:15:03 πμ
google drive, παίδες,  η καλύτερη λύση.
Title: Απ: Στο Ιράν με μηχανάκι...
Post by: XLGeorge on Τρίτη 02 Ιούλιος 2024, 05:02:54 πμ
Στείλε μου email να σου στείλω το Excel που θα τα βρεις όλα μέχρι και link για τα ξενοδοχεία με τιμές.

Προσωπικα με ενδιαφερουν κυριως οι διαδρομες, τα συνολικα χμ και ποσεη ημερες χρειαζονται για ενα τετοιο ταξιδι. Αν μπορεις δωσε χοντρικα το χρονοδιαγραμμα, πχ τοσες μερες μεχρι συνορα Ιραν, τοσες μερες εκει και τοσες μερες πισω (απο Τουρκια φανταζομαι).

Σχετικα με τις διαδρομες, αν τις εχεις σχεδιασει σε google maps ή κατι παρομοιο που ειναι ανοιχτα προσβασιμο, ενας συνδεσμος αρκει για καθε διαδρομη και ειναι παναπλο να τους βαλεις σε ενα ποστ.
Title: Απ: Στο Ιράν με μηχανάκι...
Post by: sw8jvw on Τρίτη 02 Ιούλιος 2024, 18:05:07 μμ
Σήμερα επιστρέφω πάλι στο σπίτι οπότε θα σου γράψω από το PC γιατί από το τηλέφωνο είναι ταλαιπωρία. Χοντρικά θέλεις 3 ημέρεςνα πας στα σύνορα μέσα στην Τουρκία και 3 να γυρίσεις. Βέβαια εξαρτάται και πόσα χιλιόμετρα μπορείς να βγάλεις, μπορεί και σε 2 ημέρες να φτάσεις. Όλη η διαδρομή βγήκε και σχεδιάστηκε με το Google maps. Εκεί δούλευε άψογα και μου έδειχνε και που υπάρχει κίνηση στους δρόμους. Υχα βέβαια αγοράσει κάρτα sim δική τους. Σήμερα ή αύριο θα προσπαθήσω να ανεβάσω και το Excel και κάποια word με τις διαδρομές.
Title: Απ: Στο Ιράν με μηχανάκι...
Post by: sw8jvw on Τρίτη 02 Ιούλιος 2024, 20:39:24 μμ
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1zUkiqXoeVTa9yvGpRvbn4JJhiQIz5rC3/edit?gid=1716420520#gid=1716420520 (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1zUkiqXoeVTa9yvGpRvbn4JJhiQIz5rC3/edit?gid=1716420520#gid=1716420520)

Δεν ξέρω αν μπορεί να το δει κάποιος, έκανα ότι μπορούσα.
Title: Απ: Στο Ιράν με μηχανάκι...
Post by: sw8jvw on Τρίτη 02 Ιούλιος 2024, 20:51:54 μμ
https://docs.google.com/document/d/1el40HJ3FQHEr_a0XTWiXWbLgPqizvFro/edit (https://docs.google.com/document/d/1el40HJ3FQHEr_a0XTWiXWbLgPqizvFro/edit)

Στο τέλος της διδρομής στην Τουρκία αποφασίσαμε να πάμε μετά τα Άδανα παραλιακά και όχι απο Καπαδοκία. Γι αυτό στον χάρτη φαίνεται και η Καπαδοκία. Εγώ αν πάω πάλι θα προτιμήσω να πάω απο εκεί που γύρισα γιατί έχει υπέροχη διαδρομή στο Κουρδιστάν στα σύνορα με το Ιρακ. Υπάρχει ένα φαράγγι περίπου 300 χιλιόμετρα με υψομετρική διφορά τεράστια που κάπου φτάνει και ξεπερνάει τα 2000 μέτρα. ε στροφυλίκια και δίπλα σε ποτάμι.
Title: Απ: Στο Ιράν με μηχανάκι...
Post by: sot econ on Πέμπτη 04 Ιούλιος 2024, 20:08:29 μμ
Εγώ δεν μπορώ να το δω.
 Πρέπει να δώσεις πρόσβαση σε όλους
Αν δεν μπορέσεις στείλτα με mail να τα ανεβάσουμε
Title: Απ: Στο Ιράν με μηχανάκι...
Post by: sw8jvw on Παρασκευή 05 Ιούλιος 2024, 19:33:53 μμ
Την τρίτη θα το στείλω στον Padi και εκείνος το ανεβάζει.
Title: Απ: Στο Ιράν με μηχανάκι...
Post by: sw8jvw on Παρασκευή 05 Ιούλιος 2024, 20:05:34 μμ
Έκανα κάτι που έδωσα πρόσβαση σε όποιον έχει το link; Μπορεί και να ανοίγει τώρα αν όχι την Τρίτη πλέον.