Hellas Transalp Forum
Ο επίσημος Σύλλογος -Hellas Transalp Club- => Επίσημες Εκδρομές και άλλες Δραστηριότητες => Topic started by: KKalantzis on Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2022, 20:25:24 μμ
-
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Το ΔΣ, με ιδιαίτερη χαρά, σας ενημερώνει ότι ο Σύλλογός μας ανέλαβε τη διοργάνωση της ΙΤΤ 2023 (Internationale Transalp Treffen), δηλαδή της Διεθνούς Συνάντησης Transalp η οποία και θα γίνει στη χώρα μας.
Περισσότερες λεπτομέρειες σύντομα...
(https://scontent.fath2-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/304978309_5726395780745062_6878299603796573290_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-7&_nc_sid=5cd70e&_nc_eui2=AeE4eroSRZ4iDhwrVrsT9GC_qkRGm5H0FhGqREabkfQWEav6nRvamV_VqInUNwPkecs&_nc_ohc=pfjNxrxwpJgAX85xwry&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&oh=00_AT-xM0BbIoxscN-o7HfymG_NQzocTJwEJon11Z4fU7uWvg&oe=631AD45B)
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Λόγω έκτακτου προβλήματος, χωρίς υπαιτιότητα του Συλλόγου μας,
ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΙΤΤ 2023 και θα πραγματοποιηθεί 26-29/5/23 τελικά.
Περισσότερες λεπτομέρειες και φόρμα κράτησης σύντομα
-
Έφτασε η ώρα. Ετοιμαστείτε:
(https://scontent.fath2-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/329528424_415209094134897_60559556387923216_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=eRIqwaDYQTwAX-UAA4v&tn=qY1iBe95jVgf9ht9&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&oh=00_AfA1n9wqhL1_leK3ushS03906_rf1JE46g5ZsRPblne9Cw&oe=63E643B2)
Όλες οι λεπτομέρειες:
https://sites.google.com/view/itt2023?fbclid=IwAR2bJFVNCJg5cNT0MJwUqW12r8hHWi1KA12Ma3L5Vfjtitza5B_XjbiEqv0 (https://sites.google.com/view/itt2023?fbclid=IwAR2bJFVNCJg5cNT0MJwUqW12r8hHWi1KA12Ma3L5Vfjtitza5B_XjbiEqv0)
Φόρμα συμμετοχής
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSed0fY0lmTX3-MYnnMIkY_g7PB5XxC_aRHIDb34aZ_s32thZw/viewform?fbclid=IwAR1PnUHsrb5kulLteCm_dE9e4aUD8DC2JcyHb2iIsS0i2HoPXwPVf0KEGJw (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSed0fY0lmTX3-MYnnMIkY_g7PB5XxC_aRHIDb34aZ_s32thZw/viewform?fbclid=IwAR1PnUHsrb5kulLteCm_dE9e4aUD8DC2JcyHb2iIsS0i2HoPXwPVf0KEGJw)
-
Καλημέρες,
μέχρι πότε είναι η προθεσμία εγγραφών και άρα και πληρωμών;
-
Καλό μεσημέρι Τάσσο!
Σπεύσατε. Προθεσμία έχουμε μέχρι να καλυφθούν όλα τα διαθέσιμα καταλύμματα, ή/και έρθει το τέλος της προθεσμίας για να παραγγείλουμε τα μπλουζάκια. Καμία άλλη προς το παρόν!
Μπορείς να δηλώσεις τη συμμετοχή σου και να πληρώσεις στη συνέχεια όταν είσαι σε θέση. Μόνο τότε όμως θα σου αποδωθεί από την οργανωτική επιτροπή το status του συμμετέχοντα και θα γίνει η κράτηση δωματίόυ στο όνομά σου.
-
Πώς πάμε εδώ βρε παιδιά;;; Για πείτε πόσοι έχουμε μαζευτεί; Από ποιες χώρες.... Έλα να κινηθεί λίγο το θέμα γιατί κάποιοι θα το αμελησουν!
-
Να πας στο ΦΒ να ρωτήσεις, το φόρουμ έχει καταντήσει βιβλιοθήκη...
-
Οι τελικές συμμετοχές της ΙΤΤ 2023
Country/Sum of participants
GR 61
DE 42
HU 14
OTHER 12
NL 12
RO 11
PL 3
ΙΤ 4
Total persons 159
Total bikes 88
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
(https://scontent.fath7-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/348462340_277042251412640_4323842543484719718_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=5cd70e&_nc_eui2=AeHERzKufvFZZI8nRzkOn-mT9wZwRJOgzJ73BnBEk6DMnpeVOjoDJa-s0q4UcoMhnNjgLh1U2zwYCgUhq2dl2QZc&_nc_ohc=rAUcQyXZf9MAX9t_XQy&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=00_AfB-2aY0wlGm0Mo7PrKdigKbmMMBaQPbvay9XEN35jeXtw&oe=646C842E)
-
Καλή αντάμωση και καλά να περάσουμε :eusa_clap:
-
ΔΙΌΡΘΩΣΗ
Οι τελικές συμμετοχές της ΙΤΤ 2023
Country/Sum of participants
GR 51
DE 36
HU 7
RO 7
OTHER 6
NL 6
ΙΤ 2
Total persons 115
Total bikes 88
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ
Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μόλις κυκλοφόρησε, είναι μοναδικό, ανεπανάληπτο και εμπλουτίζεται διαρκώς με νέο περιεχόμενο!!!
Είναι το φωτογραφικό άλμπουμ της ΙΤΤ 2023
Απολαύστε εδώ:
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.262405389634778&type=3 (https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.262405389634778&type=3)
-
Kαι για τους μη έχοντες FB
https://photos.app.goo.gl/DiTpd35XaZ78rgCU9 (https://photos.app.goo.gl/DiTpd35XaZ78rgCU9)
-
Μπράβο παίδες και για την διοργάνωση και για το ότι είχε επιτυχία και για το ότι περάσατε καλά!
Η κυρία πρέπει να ήταν η ψυχή της παρέας, καθώς την είδα σε πολλές φωτογραφίες ...
(https://scontent.fath2-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/350102762_1358170771410732_2688456334379792953_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=a83260&_nc_ohc=9xdUFWLhGnYAX8PP455&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&oh=00_AfAJJQsxaGTlXPfDqZDhIxAVXdLkW-UdUu5s3COIH752Sw&oe=647C6096)
;D ;D ;D
-
Η Αίγλη, το πιο γλυκό πλάσμα!
Για πρώτη φορά είχαμε και συμμετοχή από την Τουρκία
(https://lh3.googleusercontent.com/pw/AJFCJaV23UizxrwsSWD8BNGjrf3CVzZ6iRaAn0p6J4_O-ZsUuQD6HNtH5RQPbHgAKlU5cq398noy62GM9J4DIpZ3GChdWu5TE-gTdYbQcX3yytfyxhYuLOnPtmwxGSyTnAk5ez4ZI24whJN4YCDOe2EGkroi-w=w960-h442-s-no?authuser=0)
Εξαιρετικοί!
-
Μπράβο , πάντα τέτοια κ καλύτερα.
Εμένα δε με πάει η ΙΤΤ, στην προηγούμενη έγραφε η μεσαία κόρη κ έμεινα για λόγους συμπαράστασης,
Τωρα έγραφε η μικρή κόρη την ημερομηνία που είχαμε εκλογές κ αναβλήθηκαν οι εξετάσεις μια βδομάδα μετά.
Ευτυχώς δεν έχω άλλη κόρη :2hysterical:
Αλλά δεν ξέρω αν στην επόμενη θα καβαλάω ακόμα μηχανάκι . :goofy: :goofy:
-
Οι Γερμανοί δεν μπορούν να αναλάβουν την επόμενη λόγω εκλογών του Συλλόγου τους και ψήνουν τους Ούγγρους.
Ξεκίνησε από τώρα την αποταμίευση :goofy: