Hellas Transalp Forum

Ο επίσημος Σύλλογος -Hellas Transalp Club- => Εντυπώσεις Εκδρομών & εκδηλώσεων => Topic started by: Airhead on Δευτέρα 20 Μάρτιος 2017, 03:15:52 πμ

Title: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: Airhead on Δευτέρα 20 Μάρτιος 2017, 03:15:52 πμ
Πολύ ωραίο το Αυλωνάρι ρε σεις! Να ξαναπάμε,



 ε Τάσο;









 :2hysterical:
Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: Airhead on Δευτέρα 20 Μάρτιος 2017, 04:11:52 πμ
https://goo.gl/photos/pFJp33Qp1FqYLqvbA

Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: john lk on Δευτέρα 20 Μάρτιος 2017, 05:11:36 πμ
Λοιπον παιδες η σημερινη μας βολτα μας αρεσε πολυ!!!

Ο καιρος παρ΄ολο που το πρωι στον Αγ. Στεφανο ηταν συννεφιασμενος, μετα εξελιχθηκε σε μια ομορφη ανοιξιατικη λιακαδα εως το σουρουπο.
Η διαδρομη απο τον παραδρομο της εθνικης ηταν (για τα δικα μου γουστα) καλος και γρηγορος με εξαιρεση λιγο πριν φτασουμε στην διακλαδωση για Χαλκιδα. Η υπολοιπη διαδρομη γενικα καλη χωρις απροοπτα και με θαυμασια θεα προς τον Ν. Ευβοικο και το Αιγαιο. Κινηση απο αυτοκινητα λιγη με εξαιρεση την Λ. Μαραθωνος στην επιστροφη, αναμενομενο ομως αυτο.
Η Αμαρυνθος με την λιακαδα της και το πολυποθυτο καφεδακι αξιζε!!!
Η παραλια του Χερομυλου καλη εως αρκετα καλη, οταν εχει μπουνατσα θα ειναι θαυμα για μπανιο!!!
Τα εδεσματα αρκετα εως πολλα που τα μοιραστηκαμε ολοι...ολα!!! Συγχαρητηρια στον ακουραστο ψηστη Κωστα Χ. μου με υπομονη και επιμονη αναψε φωτια και εψησε ολων τα κρεατικα. Μπραβο σε αυτους που διοργανωσαν την εκδρομη και σε ολους τους υπολοιπους για την ομορφη παρεα!!!

Γενικα νομιζω οτι σωστα καναμε και διαλεξαμε την μικροτερη διαδρομη (να μην παμε δηλαδη στο Αλωναρι) γιατι ολο το προγραμμα (καφες - ψησιμο / φαγητο - ξανα καφες) βγηκε χωρις βιασυνη και χωρις νεκρο χρονο να σπαταλησουμε. Ηταν δηλαδη ο διαθεσιμος χρονος ιδανικα μοιρασμενος.

Τελος πρεπει να πω οτι κρινω σκοπιμο να γινουν σεμιναρια οδηγησης σε γκρουπ, οχι μονο για να γινουν, αλλα για να ακουσουμε και να καταλαβουμε ολοι (και κυριως εμεις οι νεωτεροι) τι πρεπει να προσεχουμε και τι πρεπει να κανουμε σε καθε περιπτωση. Ξερω οτι ειναι δυσκολο να βαλεις σε μια "φορμουλα" σκεψης και δρασης εναν Ελληνα, αλλα ειναι απαραιτητο οταν ταξιδευουμε ως γκρουπ...διαφορετικα ας λεμε ραντεβου στο ταδε η στο δεινα σημειο και ας παει ο καθενας οπως του αρεσει.

Τελειωνοντας θελω να πω οτι ευκολα (και με μονο 6 ημερων ενημερωση) καταφεραμε και μαζευτηκαμε 12 μηχανες / 14 ατομα και περασαμε μια πολυ γεματη και διαφορετικη Κυριακη, αυτο ειναι πολυ ενθαρρυντικο!!!

ΥΓ Βαλτε φωτο οσοι βγαλατε!!!

 
Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: Airhead on Τρίτη 21 Μάρτιος 2017, 00:15:31 πμ
Κάστρο δεν είδαμε.

Γλυκάκι δεν φάγαμε.

Ο προ δε βούτηξε.

Τι σκ@τ@ κάνει αυτό το ΔΣ δεν μπορώ να καταλάβω ρε μπστμ!  :goofy:

Άλλα τάζετε, άλλα κάνετε... είστε μπιτ για τη Βουλή ρε!
Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: KostasC on Τρίτη 21 Μάρτιος 2017, 00:24:18 πμ
Ήταν να πάμε στο Αυλωνάρι (κάστρο) αλλά όταν σε είδαμε στο ραντεβού το πρωί, αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε σχέδια.
Αν μας είχες πει οτι θα έρθεις, θα ανακοινώναμε την αλλαγή νωρίτερα  :P

Παγωτό εμείς φάγαμε.

ο Προ βούτηξε στα κοψίδια.
Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: Airhead on Τρίτη 21 Μάρτιος 2017, 00:29:58 πμ
Άμα είχα δηλώσει δηλαδή που θα πηγαίναμε; Στου Μπακάκου;
Έτσι θα σκάω ρε, εφοδεία να μη ξέρετε τι σας ξημερώνει!
Και από παγωτό, μόνο εκείνος ο μετροσέξουαλ με το superscooter έτρωγε αλλά τον σκιάζομαι.
Πρώτα θα σου πει να σου δώσει μια γλυψιά και μετά θα αρχίσει τις πρόστυχες προτάσεις. Και είπαμε δεν θα με κοινωνάει ο πνευματικός μου μετά...
 

Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: Airhead on Τρίτη 21 Μάρτιος 2017, 00:38:53 πμ
Aμ το άλλο;
Που κατεβάσατε ένα κοπάδι ζώα να ψήσουμε και με τιγκάρατε χολιστερίνη να πάθω τίποτα; Και να μου ρίχνετε και φύκια στο φαί για να μου το μασκαρέψετε υγιεινό και καλά "σούσι" και αηδίες. Και πάρε τσίπουρα και πάρε κρασά... τι το κάναμε εδώ ρε;
Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: mikedob on Τρίτη 21 Μάρτιος 2017, 00:45:45 πμ
Μπράβο στην παρέα της Κυριακής. Χαίρομαι που περάσατε ωραία και ζηλεύω που δεν μπόρεσα να έρθω.  Ελπίζω στην επόμενη να μπορώ και ελπίζω στην επόμενη να είμαστε ακόμα περισσότεροι. Είναι γλυκές αυτές οι μονοήμερες χωρίς ζάχαρη που λεει και ο Χατζ.
Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: Sotos on Τρίτη 21 Μάρτιος 2017, 00:59:22 πμ
τι χωρις ζαχαρη...
Για παγωτα διαβάζουμε... για απειρα κοψίδια... και γλυκα κλπ κλπ
Κουρα εκπαχυνσεως ήταν... οχι μονοημερη χωρις ζαχαρη! 
Ανευθυνοι τυποι...
Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: john lk on Τρίτη 21 Μάρτιος 2017, 01:12:30 πμ
Aμ το άλλο;
Που κατεβάσατε ένα κοπάδι ζώα να ψήσουμε και με τιγκάρατε χολιστερίνη να πάθω τίποτα; Και να μου ρίχνετε και φύκια στο φαί για να μου το μασκαρέψετε υγιεινό και καλά "σούσι" και αηδίες. Και πάρε τσίπουρα και πάρε κρασά... τι το κάναμε εδώ ρε;

AMERICAN BAR Κυριε !!!!!
Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: gnik on Τρίτη 21 Μάρτιος 2017, 02:36:36 πμ
Με καλή παρέα περνάς πάντα καλά.
Πολυ καλή και light εκδρομή.
Και εις άλλα με υγειά.

https://goo.gl/photos/rR6H4d3CbxmSBEZv9


Υ.Γ συνολικό κόστος λιγότερο από 45€.
Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: sot econ on Τρίτη 21 Μάρτιος 2017, 03:11:38 πμ
Πρώτη φορά σε εκδήλωση του συλλόγου και παρότι είχα τους ενδοιασμούς μου ("ξένος" στην ομάδα), όλα ήταν υπέροχα. Έπρεπε να το είχα κάνει νωρίτερα.
Σ'  αυτό βοήθησε το  σωστό πρόγραμμα και το όμορφο και φιλικό κλίμα.
Μια πολύ ωραία εκδρομή.
Ευχαριστώ και αναμένω και τις επόμενες.

Συγχαρητήρια στον ψήστη.

Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: KKalantzis on Τρίτη 21 Μάρτιος 2017, 19:37:06 μμ
Ξεκινάς διαφορετικά την εβδομάδα όταν έχει μαζέψει λίγο παραπάνω ήλιο το Σαββατοκύριακο.
Αυτός ήταν ο στόχος της μονοήμερης και για αυτό ήταν γλυκιά. Να τεντωθούμε λίγο και να μαζέψουμε ήλιο.
Το χαλαρό πρόγραμμα βοήθησε, οι χρόνοι ήταν όπως έπρεπε, η παρέα όμορφη και κεφάτη και ο ψήστης εκ των κορυφαίων του είδους.
Η διαδρομή μπορεί να μην είχε ιδιαίτερες συγκινήσεις αλλά είχε τοπία, μπόλικη εναλλαγή βουνού και θάλασσας και όλα κύλισαν ξεκούραστα και οικονομικά για όλους τους συμμετέχοντες.
Ευχαριστούμε για την παρέα, με το καλό στις επόμενες περισσότεροι :)
Υ.Γ. 1 : Τάσο δεν θα γράψεις; Τζάμπα οι δηλώσεις; ;D
Υ.Γ. 2 : Περαστικά στο Θανάση :(
Υ.Γ. 3 : Αεροκέφαλε, άσε το παραμύθι, εγώ σε περίμενα πως θα έρθεις ;) Να το ξανακάνεις :)
Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: Παύλος on Τρίτη 21 Μάρτιος 2017, 20:27:30 μμ
Μπράβο σε όλους :eusa_clap: :eusa_clap:

Άντε και στα επόμενα κι εμείς οι παραπονεμένοι :D
Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: john lk on Τρίτη 21 Μάρτιος 2017, 21:01:33 μμ
Πριν 2 ωρες περιπου ειδα τον Θαναση στο νοσοκομειο Μετροπολιταν (που ειχα παει για θεματακι της μητερας μου) και επερνε εξητηριο. Μιλησαμε λιγο για το συμβαν και ευτυχως ειναι καλα (μεσα στην ατυχια του).
Να ξανατονισω ποσο σημαντικο ειναι για την ασφαλεια ολων μας να προσεχει ο ενας τον αλλο. Ευτυχως που ηταν μαζι οι Κωστα Χ, Τασος και Αλεξανδρος και τον βοηθησαν!!!
Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: παλτακης on Τρίτη 21 Μάρτιος 2017, 22:56:56 μμ

Τελος πρεπει να πω οτι κρινω σκοπιμο να γινουν σεμιναρια οδηγησης σε γκρουπ, οχι μονο για να γινουν, αλλα για να ακουσουμε και να καταλαβουμε ολοι (και κυριως εμεις οι νεωτεροι) τι πρεπει να προσεχουμε και τι πρεπει να κανουμε σε καθε περιπτωση. Ξερω οτι ειναι δυσκολο να βαλεις σε μια "φορμουλα" σκεψης και δρασης εναν Ελληνα, αλλα ειναι απαραιτητο οταν ταξιδευουμε ως γκρουπ...διαφορετικα ας λεμε ραντεβου στο ταδε η στο δεινα σημειο και ας παει ο καθενας οπως του αρεσει.

Εχουν γινει και πρεπει να γινονται τουλαχιστον μια φορα το χρονο ....αυτο που εχει ομως σημασια σε καθε σεμιναριο ειναι να τονιζεται ενα πραμα , το πως θα διωχνει ο Ελληνας απο πανω του τον εγωισμο ...μετα τα αλλα ειναι ευκολα .


Μπραβο σας που πηγατε και περασατε καλα  :eusa_clap: :eusa_clap:
Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: Καψιώτης.... on Τετάρτη 22 Μάρτιος 2017, 00:24:13 πμ
Δυστυχώς μια υποχρέωση δεν με άφηνε όπως και δεν με άφησε!!!
Χαίρομαι που περάσατε όμορφα!!!
Με τον Θανάση τί έγινε; Περαστικό να είναι !!!

Έχουν γίνει σεμινάρια για οδήγηση σε grup. Αλλά υπάρχουν κι αναρτήσεις στο forum.
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=20161.0
Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: TASOS on Τετάρτη 22 Μάρτιος 2017, 02:27:06 πμ
Υ.Γ. 1 : Τάσο δεν θα γράψεις; Τζάμπα οι δηλώσεις; ;D

Τι να γραψω ρε συ...
με χαλασε λιγο αυτο με το θαναση..
τουλαχιστον ειναι καλα....


Μια χαρα ηταν....οικονομικη οπως λεει κι ο Γιωργος πιο πανω..
και πολυ πολυ χαλαρη....

Να φανταστειτε....γεμισα το πρωι που ξεκινησα απο πειραια...
μηδενισα χιλιομετρητη..
και ξαναβαλα σημερα βενζινη...
ηταν στη μεση του κοκκινου...

εκανα 297 χλμ....!!!!!!!!!!!!!

ποτε μα ποτε δεν εχω ξαναδει τοσα, με ενα τεποζιτο... (που σαι Παγκαλε  ;D)

πιο χαλαρη δεν γινοταν.... ;D ;D


Ο Κωστας εγγυηση στο ψησιμο....


Εγω στην επομενη....δεν προκειται να παρω μαζι μου φαι..... :P
πηρα μια μπριζολα...και ωσπου να ψηθει, ειχα χορτασει.... ;D

λουκανικα, σουβλακια, τυρια, σαλαμια......
ασε, που μονο απο τα κοκαλα..
η choco εχει φαγητο για μια βδομαδα.....


αντε και στην επομενη......ειπαμε Βουδιστικη στουπα.... :D
Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: TASOS on Τετάρτη 22 Μάρτιος 2017, 02:30:13 πμ
Πολύ ωραίο το Αυλωνάρι ρε σεις! Να ξαναπάμε,
 ε Τάσο;
 :2hysterical:


χαχαχα....
ετσι εχει σασπενς

ξεκινας το πρωι, και δεν ξερεις που θα καταληξεις... ;D
Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: TASOS on Τετάρτη 22 Μάρτιος 2017, 02:32:42 πμ
Πρώτη φορά σε εκδήλωση του συλλόγου και παρότι είχα τους ενδοιασμούς μου ("ξένος" στην ομάδα), όλα ήταν υπέροχα. Έπρεπε να το είχα κάνει νωρίτερα.
Σ'  αυτό βοήθησε το  σωστό πρόγραμμα και το όμορφο και φιλικό κλίμα.
Μια πολύ ωραία εκδρομή.
Ευχαριστώ και αναμένω και τις επόμενες.

Συγχαρητήρια στον ψήστη.

Γεια σου ρε σειρα....
χαρηκα που σ αρεσε....

Τωρα που ειδες και τον ψηστη....στην επομενη να μην τα φερεις ψημενα... ;D
Title: Απ: Γλυκιά μονοήμερη χωρίς ζάχαρη στην κεντρική Εύβοια 19/03/2017
Post by: Airhead on Τετάρτη 22 Μάρτιος 2017, 04:21:11 πμ
Χτύπησε κανείς ρε; Πότε; Που; ???