Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Μηχανολογικά => Topic started by: Σεραφειμ on Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2015, 14:24:40 μμ
-
Τι κανουμε σ αυτή την περιπτωση βοηθειααααααααααα :'( :'( :'( :'( :'(
-
Φαντάζομαι εννοείς κεφαλή κυλίνδρου (διότι κεφαλάρι μάλλον σε κρεβάτι πάει ;D).
Τι ράγισμα, ποσο μεγάλο, έχει διαρροή? είσαι σίγουρος ότι δεν είναι φλάντζα ?
Βέβαια άσχετα με τα παραπάνω, (μάλλον) πάς για αλλαγή όλου του εξαρτήματος (και ελπίζω να είναι φλαντζα)
(Αλήθεια αντιψυκτικό έιχες στο σύστημα?)
-
Προς το παρον περιμενω απαντηση από τον μηχανικο.Διαρροη εχει λιγο βεβαια αλλα εχει.Παραφλου το είχα βαλει πριν το φθινοπωρο.Δεν ξερω αλλα πολύ φοβάμαι ότι τον ηπια :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
-
Μέχρι να πάρεις την απάντηση από τον μηχανικό μην αγχώνεσαι.
Πριν πολλά χρόνια μετά από μία καλή χιονοθύελλα στην Αγγλία (γύρω στο 1.5 μέτρο χιόνι) πήγα να βάλω το αυτοκίνητο μπροστα. Πήρε και σε 10-15 δευτερόλεπτα άκουσα ένα τρελό θόρυβο. Ανακάλυψα ότι είχαν παγώσει τα υγρά (το συνεργείο δεν έιχε βαλει καθόλου αντιψυκτικό) και μια και δεν γύριζε η τρόμπα νερού, έσπασε το λουρί.
Μετά από κάνένα μήνα παρουσίασε διαρροή ψυκτικού και αμέσως φόβήθηκα για ράγισμα κεφαλής από το παλιό συμβάν.
Τελικά ήταν μόνο μια ραγισμένη φλάντζα.
Αν έβαλες μπροστά την μηχανή και είχαν παγώσει τα νερά, πιθανόν να έχεις πάθει το ίδιο (και ίσως να έχεις κάνει ζημιά και στην αντλία νερού). Αν το παρουσίασε ξαφνικά, τότε μπορεί να έιναι και κεφαλή. Μπορεί όμως να έχει ραγίσει και σωλήνα πάνω στην σύνδεση, ειδικά αν είναι παλιές.
Η θέση της διαρροής θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τι μπορεί να είναι. (όπως και το τι έκανες για να το παρουσιάσει)