Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: xplast on Σάββατο 20 Οκτώβριος 2007, 08:50:23 πμ

Title: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: xplast on Σάββατο 20 Οκτώβριος 2007, 08:50:23 πμ
Χαιρετώ τους συνοδοιπόρους της TransAlp παρέας. Με λένε Χρήστο, είμαι 22 ετών, και είμαι υπερήφανος κάτοχος (εδώ και 9 μήνες) ενός TransAlp 400 cc μοντέλο 95' πράσινου χρώματος με λεπτομέρειες λάσπης, σκόνης και μυγακίων σε επιλεγμένα σημεία....
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: African Boy on Σάββατο 20 Οκτώβριος 2007, 11:06:35 πμ

Καλός μας βρήκες Χρήστο, και καλά ποσταρίσματα………………

Φαντάζομαι ο Βενιαμίν της παρέας …………22χρονών…….. :)
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: haniotis on Σάββατο 20 Οκτώβριος 2007, 14:25:59 μμ
Βρέ καλώς τον συνάδελφοοο! :grouphug:
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ on Σάββατο 20 Οκτώβριος 2007, 15:33:56 μμ
Καλως ηρθες καλες βολτες
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: louros on Σάββατο 20 Οκτώβριος 2007, 16:38:50 μμ
Καλώς όρισες Χρήστο.
Καλές βολτούλες με τη μηχανή και πάντα όρθιος.
 :welcome:
Και όχι πολλές καγκουριές , κοίτα να την ευχαριστιέσαι. ;)
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: Yianni on Σάββατο 20 Οκτώβριος 2007, 16:43:08 μμ
...λεπτομέρειες λάσπης, σκόνης και μυγακίων σε επιλεγμένα σημεία....

Βλέπω Χρήστο σου αρέσουν και τα ταξιδάκια. Απ' αυτά κάνουμε μπόλικα. Καλή διαμονή να 'χεις.
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: Chtech on Σάββατο 20 Οκτώβριος 2007, 18:02:34 μμ
 :welcome: συνονόματε !!! Καλά χλμ και πάντα όρθιος.
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: Sotos on Σάββατο 20 Οκτώβριος 2007, 18:14:46 μμ
Καλως ηρθες Χρηστο στην παρεα!

Ειμαστε ολοι καλοι λασποσκονιστρες, και μυγοσκτοτωστρες! μην σε νοιαζει!
Ηρθες στην σωστη παρεα!

καλη διαμονή!
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: Derd on Δευτέρα 22 Οκτώβριος 2007, 16:55:07 μμ
:welcome: έχουμε και το ιδιο μοτορι..
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: Bullser on Δευτέρα 22 Οκτώβριος 2007, 16:57:39 μμ
Καλώς ήρθες Χρήστο, καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος.
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: xplast on Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 22:28:35 μμ
:welcome: έχουμε και το ιδιο μοτορι..
Ναι, αλλά το δικό μου είναι πιο όμορφο................
 :P :P  :P  :P  :P    :P  :P  :P  ;D  ;D  ;D
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: Derd on Τετάρτη 31 Οκτώβριος 2007, 19:22:02 μμ
Ναι, αλλά το δικό μου είναι πιο όμορφο................
 :P :P  :P  :P  :P    :P  :P  :P  ;D  ;D  ;D

Να το δούμε πρώτα και θα σου πω.. :p
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: TASOS on Τετάρτη 31 Οκτώβριος 2007, 23:06:50 μμ


Χρηστο καλωσορισες κι απο μενα
και να εισαι παντα καλα.

Τα ειπαμε κι εχτες το βραδυ, και θα τα ξαναπουμε ελπιζω
κι αλλες φορες.

 :welcome: :welcome:
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: giorgio on Πέμπτη 01 Νοέμβριος 2007, 02:58:16 πμ
Καλώς ήρθες φίλε Χρήστο. Καλά χλμ, και καλά ταξίδια με τον 'ιπτάμενο δίσκο σου'. Πάντα όρθιος και καλά ποσταρίσματα φίλε. :thawave: :welcome:

Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: xplast on Τρίτη 27 Οκτώβριος 2009, 18:24:25 μμ
Επιστροφή με καινούργιο nickname και φωτό λοιπόν......


Bye bye totos, welcome xplast........
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: Dimitris(honda) on Τρίτη 27 Οκτώβριος 2009, 18:31:25 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: georig25 on Τρίτη 27 Οκτώβριος 2009, 19:32:44 μμ
Τι 'ναι βρε Χρηστακη αυτα τα κολπα, να μας μπερδευεις?
Ξανα καλως τον λοιπον (μετα απο δυο χρονια)
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: mist on Τρίτη 27 Οκτώβριος 2009, 19:35:55 μμ
Γιατι άλλαξες το nick σου ρε Χρήστο . Δεν είναι εύηχο τώρα .  ;D

Καλώς ήρθες και πάλι λοιπόν.
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: KostasC on Τρίτη 27 Οκτώβριος 2009, 20:03:26 μμ
Επιστροφή με καινούργιο nickname και φωτό λοιπόν......


Bye bye totos, welcome xplast........

μίκρυνε και τη φωτογραφία στο profile σου !!!
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: Sotos on Τρίτη 27 Οκτώβριος 2009, 20:19:26 μμ
προτιμω το Τοτος.
Αλλος?
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: tzeronymo on Τρίτη 27 Οκτώβριος 2009, 20:20:24 μμ
Τους ΨΑΡΩΣΕΣ φιλαρακι   :2hysterical:
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: louros on Τρίτη 27 Οκτώβριος 2009, 20:37:43 μμ
προτιμω το Τοτος.
Αλλος?
Κι εγώ.

Τέλειο το άλλο είναι  όνομα .....γιά μπογιές . :laughing9:
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: Sotos on Τρίτη 27 Οκτώβριος 2009, 20:54:33 μμ
Κι εγώ.

Τέλειο το άλλο είναι  όνομα .....γιά μπογιές . :laughing9:

η για επιθεματα τραυματων...
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: georig25 on Τρίτη 27 Οκτώβριος 2009, 20:56:15 μμ
προτιμω το Τοτος.
Αλλος?
+1
Κι εγώ.

Τέλειο το άλλο είναι  όνομα .....γιά μπογιές . :laughing9:
+1
η για επιθεματα τραυματων...
+1
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: παλτακης on Τρίτη 27 Οκτώβριος 2009, 21:02:40 μμ
Ama δεν εχεις δουλεια ασχολησε με επιθεματα ...........Τοτε αντε μια βολτα στο παρκο  ;D ;D ;D...αααα και αλλαξε το ονομα σε τοτος :2hysterical:
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: Γιάννης Σταυρουλάκης on Τρίτη 27 Οκτώβριος 2009, 21:36:48 μμ
Ναι ρε Χρήστο. Δίκιο έχουν τα παιδιά.
Σε περιόδους κρίσης, δεν παίζουν με αυτά τα θέματα.
Τρεις τενεκέδες λάδι χαλάσαμε, για να σε βαφτίσουμε και να σε φωναζουμε Τοτό.
Τώρα πάλι από την αρχή?

Γιατί μας το κάνεις αυτό?
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: thanos_trikala on Τετάρτη 28 Οκτώβριος 2009, 00:49:46 πμ
προτιμω το totos!!!! αλλα κ'αυτο καλο ειναι  ;D
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: kostasj on Τρίτη 03 Νοέμβριος 2009, 02:23:03 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: georig25 on Τρίτη 03 Νοέμβριος 2009, 05:56:00 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:
Βρε Κωστα ας βλεπουμε τι γραφουμε και που. Μην πεταμε πεντε γουελκαμ ετσι σε οτι δεν εχουμε απαντησει. Εδω καλωσοριζεις τον Χρηστο που ειναι πανω απο εναν χρονο παλαοτερος απο εσενα. Φιλικα ΠΑΝΤΑ!
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: Bluepetros on Τρίτη 03 Νοέμβριος 2009, 17:53:40 μμ
 ??? ???
Τι θα αλλάζουμε nick name και θα ξανασυστηνόμαστε? Ρε αντε απο εδώ που θες και καλωσόρισμα  ;D ;D
Μαζί με το όνομα αλλάξες και ομάδα  :goofy: :goofy: .
Πάντως και εγώ προτιμούσα το totos τι ειναι αυτά τα xxxx  :2hysterical: :2hysterical:
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: xamogelo on Τρίτη 03 Νοέμβριος 2009, 21:36:52 μμ
... Και φανταστείτε, όλα αυτά τα έκανε πριν κουνηθεί!!!!  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

Μετά το 5,6R για να δούμε τι άλλο θα σκαρφιστεί....................  ;D ;D ;D

ΟΧΙ άλλους σεισμούς στη Ζάκυνθο!!!!  :goofy: Είναι κι άλλοι του HTC εκεί...... Ποιός μας γλυτώνει μετά....?!  :o
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: Zan Klon on Τετάρτη 04 Νοέμβριος 2009, 01:35:00 πμ
    totos...totos...totos...   

tote come back....
Title: Απ: Νέος αλλά φερέλπις!!!!!!!!
Post by: junior CAESAR on Τρίτη 10 Νοέμβριος 2009, 04:18:48 πμ
 :welcome: :welcome: και καλες βολτες.