Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Ταξιδευτής on Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2007, 22:07:03 μμ

Title: Καλώς σας παίδες.
Post by: Ταξιδευτής on Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2007, 22:07:03 μμ
    Φίλοι διαλπιστές ή μή καί συνλιστιανοί ( πρώην ) σάς καλημερίζω.
Είμαι ο Ζάχος καί είμαι καλά. Από όσο γνωρίζετε μερικοί εξ υμών κατοικοεδρεύω στή πανέμορφη Σητεία καί εδώ έχει στηθεί ένα μικρό Honda club μέ σαφώς προσανατολισμένο πρόγραμμα στίς εκδρομές εξωτερικού και ενίοτε εσωτερικού . Είμαστε 7 .... νέοι μέ περισσή όρεξη γιά aventura καί κάθε Νοέμβρη καί Απρίλη , όσοι μπορούν , καβαλάμε τά μηχανάκια μας για 15 μέχρι 20 ημέρες ξεγνοιασιάς και λύτρωσης.
Τώρα προσωπικά εγώ είμαι πάνω από τά σαράντα, είμαι από την Αθήνα ( 2ο Γυμνάσιο Αθηνών – τσαπ–τσαπ ), εξασκώ στη Κρήτη την Ιατρική και ή αγαπημένη μου τά τελευταία 3 χρόνια είναι μια ασημί  PAN EUROPEAN 1,3 full extra. Tή τελευταία εικοσαετία τάχω φτιάξει κατά καιρούς και κατά σειρά μέ
 CX 500 , XL 250, XLV 600,  XRV 750,  XLV 650 & τέλος  XLV 1000.
 
Title: Απ: Καλώς σας παίδες.
Post by: KostasC on Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2007, 22:44:04 μμ
γεια σου Ζαχο !!!
καλως ήρθες λοιπον και ελπίζω πιο ενεργα... εχεις πολλα να πεις εσυ
Χαιρετίσματα στην ομορφη παρέα σας.

Title: Απ: Καλώς σας παίδες.
Post by: VARABILL on Παρασκευή 12 Ιανουάριος 2007, 02:51:06 πμ
Συνφορουμίτη πλέον και πρώην συνλιστιανέ καλωσήρθες στο HTC Forum.
Εμεις τάχουμε ξαναπεί. Είμαι ο Βασίλης από το Αμάρι Ρεθύμνου, κάτοικος όμως Βάρης. Ελπίζω το ταξίδι που κάνατε το φθινόπωρο να ήταν αντάξιο των προσδοκιών σας. Αναμένουμε φωτό.
Καλή πορεία και στο νέο επικοινωνιακό μας χώρο και ασφαλή & πολλά χλμ για το 2007.
Title: ‘ΐ: š±»ΞΒ Γ±Β ΐ±―΄΅Β.
Post by: Sotos on Παρασκευή 12 Ιανουάριος 2007, 03:11:20 πμ
Kalws mas xanavrhkes zacho!
Eyxomai kala taxidia thn nea xronia !

Xaroumenos me thn paneuropean?

(Sorry gia ta greekklglish alla to rimadi ayto den grafei ellhnika)
Title: Απ: ‘ΐ: š±»ΞΒ Γ±Β ΐ±―΄΅Β.
Post by: Ταξιδευτής on Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 04:57:18 πμ

Xaroumenos me thn paneuropean?

(Sorry gia ta greekklglish alla to rimadi ayto den grafei ellhnika)

τά ωραιότερα, ανετότερα, ταχύτερα, ζεστότερα καί ότι άλλο είς -ότερα μπορείς νά φανταστείς ( μέ τή καλή ένοια βεβαίως ) 120.000 χιλιόμετρα τής ζωής μου.
Title: Απ: Καλώς σας παίδες.
Post by: Sotos on Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 05:01:42 πμ
τά ωραιότερα, ανετότερα, ταχύτερα, ζεστότερα καί ότι άλλο είς -ότερα μπορείς νά φανταστείς ( μέ τή καλή ένοια βεβαίως ) 120.000 χιλιόμετρα τής ζωής μου.

Τελεια!
Ευχομαι τα -οτερα και για όλα τα υπόλοιπα !
-οτερες και οι φωτο που βαζεις στα μηνυματα σου...

Title: Απ: Καλώς σας παίδες.
Post by: KostasC on Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 18:03:16 μμ
Τελεια!
Ευχομαι τα -οτερα και για όλα τα υπόλοιπα !
-οτερες και οι φωτο που βαζεις στα μηνυματα σου...



αυτος ο ανθρωπος ειναι ερωτευμένος με τη μηχανη του !
Title: Απ: Καλώς σας παίδες.
Post by: Ταξιδευτής on Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 23:14:25 μμ
αυτος ο ανθρωπος ειναι ερωτευμένος με τη μηχανη του !

πάρε Κωστή έρωτα
Title: Απ: Καλώς σας παίδες.
Post by: M. I. Pagalos on Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 23:25:28 μμ
   Για δες...! Και να σκεφτείς ότι πριν το τρανσαλπ σκεφτόμουν να πάρω paneuropean  ???
Title: Απ: Καλώς σας παίδες.
Post by: Ταξιδευτής on Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 23:39:48 μμ
   Για δες...! Και να σκεφτείς ότι πριν το τρανσαλπ σκεφτόμουν να πάρω paneuropean  ???

Τό κόκκινο τού φίλου μας τού χασάπη ????.
Title: Απ: Καλώς σας παίδες.
Post by: M. I. Pagalos on Τετάρτη 17 Ιανουάριος 2007, 02:08:27 πμ
  Όχι, ένα μπλε ενός άλλου φίλου  ;)
Title: Απ: Καλώς σας παίδες.
Post by: Ταξιδευτής on Τετάρτη 17 Ιανουάριος 2007, 07:22:41 πμ
  Όχι, ένα μπλε ενός άλλου φίλου  ;)

Υπάρχει καί άλλο στό Ηράκλειο ???
Πόσα είναι ?