Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: giwrgos karistos on Παρασκευή 02 Αύγουστος 2013, 02:10:57 πμ

Title: ΝΕΟΣ ΑΠΤΗΝ ΚΑΡΥΣΤΟ!!!
Post by: giwrgos karistos on Παρασκευή 02 Αύγουστος 2013, 02:10:57 πμ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ CLUB!!!ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΤΗΝ ΚΑΡΥΣΤΟ ΕΥΒΟΙΑΣ 28 ΕΤΩΝ Κ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΔΙΑΤΗΡΙΜΕΝΟ ΤΑ 400 97 ΜΟΝΤ!ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΡΕΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΤΑ 3 ΧΤ (BENNETON-ARTESIA-K XT 600E) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ!!!
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΑΠΤΗΝ ΚΑΡΥΣΤΟ!!!
Post by: Goikoetxea on Παρασκευή 02 Αύγουστος 2013, 02:17:36 πμ
Καλώσόρισες Γιώργο :)
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΑΠΤΗΝ ΚΑΡΥΣΤΟ!!!
Post by: παλτακης on Παρασκευή 02 Αύγουστος 2013, 02:20:05 πμ
Φιλαρακι του Τασου εισαι σιγουρα  ;D ;D


Καλως ηρθες  ;) :)
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΑΠΤΗΝ ΚΑΡΥΣΤΟ!!!
Post by: giamar4 on Παρασκευή 02 Αύγουστος 2013, 06:22:15 πμ
Γιώργο καλώς ήρθες,καλό διάβασμα.
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΑΠΤΗΝ ΚΑΡΥΣΤΟ!!!
Post by: Βαγγέλης on Παρασκευή 02 Αύγουστος 2013, 15:01:44 μμ
Γιώργο από την Κάρυστο καλώς μας ήλθες, φαντάζομαι να βρήκες και τον δικό μας τον Τάσο εκεί!!!
Αν θέλεις κάνε ότι κάνουμε όλοι, γράφε με μικρά  και όχι κεφαλαία, είναι σαν να φωναζεις !!!

Α! να χαίρεσαι και καλοπερπάτητη η καλή σου, να την ευχαριστηθείς όσο περισότερο μπορείς, πάρε τον Τασο να πάτε στα Δρακόσπιτα, δεν έχει Δράκους τώρα έχουν φύγει αυτήν την εποχή  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΑΠΤΗΝ ΚΑΡΥΣΤΟ!!!
Post by: giwrgos karistos on Παρασκευή 02 Αύγουστος 2013, 15:59:08 μμ
καλως σας βρηκα παιδια!ποιον τασο να βρω?
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΑΠΤΗΝ ΚΑΡΥΣΤΟ!!!
Post by: παλτακης on Παρασκευή 02 Αύγουστος 2013, 16:49:48 μμ
καλως σας βρηκα παιδια!ποιον τασο να βρω?
Αααααα  δεν τον ξερεις ....χμμμ μην ανησυχείς θα σε βρει αυτος τοτε  ;D ειναι  ο αντιπροεδρος μας και FBI  του κλαμπ  ;D ;D
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΑΠΤΗΝ ΚΑΡΥΣΤΟ!!!
Post by: KostasC on Παρασκευή 02 Αύγουστος 2013, 18:18:00 μμ
καλως σας βρηκα παιδια!ποιον τασο να βρω?

απλά πάρε τ/φ να καθαρίσεις τα χαλιά. θα σε βρει αυτός μετά...
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΑΠΤΗΝ ΚΑΡΥΣΤΟ!!!
Post by: giwrgos karistos on Παρασκευή 02 Αύγουστος 2013, 19:41:12 μμ
οκ!περιμενω...χαχαχαχα!
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΑΠΤΗΝ ΚΑΡΥΣΤΟ!!!
Post by: Καψιώτης.... on Σάββατο 03 Αύγουστος 2013, 07:06:42 πμ
Καλώς ήλθες στην παρέα. Το FBI (Τάσος) θα σε βρεί σίγουρα.