Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: giwrgos karistos on Παρασκευή 02 Αύγουστος 2013, 02:10:57 πμ
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ CLUB!!!ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΤΗΝ ΚΑΡΥΣΤΟ ΕΥΒΟΙΑΣ 28 ΕΤΩΝ Κ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΔΙΑΤΗΡΙΜΕΝΟ ΤΑ 400 97 ΜΟΝΤ!ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΡΕΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΤΑ 3 ΧΤ (BENNETON-ARTESIA-K XT 600E) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ!!!
-
Καλώσόρισες Γιώργο :)
-
Φιλαρακι του Τασου εισαι σιγουρα ;D ;D
Καλως ηρθες ;) :)
-
Γιώργο καλώς ήρθες,καλό διάβασμα.
-
Γιώργο από την Κάρυστο καλώς μας ήλθες, φαντάζομαι να βρήκες και τον δικό μας τον Τάσο εκεί!!!
Αν θέλεις κάνε ότι κάνουμε όλοι, γράφε με μικρά και όχι κεφαλαία, είναι σαν να φωναζεις !!!
Α! να χαίρεσαι και καλοπερπάτητη η καλή σου, να την ευχαριστηθείς όσο περισότερο μπορείς, πάρε τον Τασο να πάτε στα Δρακόσπιτα, δεν έχει Δράκους τώρα έχουν φύγει αυτήν την εποχή :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
-
καλως σας βρηκα παιδια!ποιον τασο να βρω?
-
καλως σας βρηκα παιδια!ποιον τασο να βρω?
Αααααα δεν τον ξερεις ....χμμμ μην ανησυχείς θα σε βρει αυτος τοτε ;D ειναι ο αντιπροεδρος μας και FBI του κλαμπ ;D ;D
-
καλως σας βρηκα παιδια!ποιον τασο να βρω?
απλά πάρε τ/φ να καθαρίσεις τα χαλιά. θα σε βρει αυτός μετά...
-
οκ!περιμενω...χαχαχαχα!
-
Καλώς ήλθες στην παρέα. Το FBI (Τάσος) θα σε βρεί σίγουρα.