Hellas Transalp Forum

Για το μοτοσακό! => Βελτιώσεις => Topic started by: ΤΑΚΗΣ81 on Κυριακή 27 Ιανουάριος 2013, 05:12:38 πμ

Title: Vstrom horse power improvement & tuning
Post by: ΤΑΚΗΣ81 on Κυριακή 27 Ιανουάριος 2013, 05:12:38 πμ
Επειδή τώρα τελευταία διαολίζομαι άγρια  :evil4: :2devilred: κι επειδή μάλλον με τρώει η τσέπη ψάχνομαι να βελτιώσω το stromάκι μου κυρίως μηχανικά (γιατί εμφανισιακά δεν παίρνει και πολλά ακόμα...   ;D )
βοηθήστε με με τις απόψεις σας  :discussion:

Οπότε έχουμε και λέμε:
1ον) Τοποθέτηση εξάτμισης (ζητώ γνώμες για μάρκα μεταξύ Racetech,Remus,Akrapovic,Yoshimura) με μπάσο θόρυβο
2ον) ...και επακόλουθον χαρτογράφηση και δυναμομέτρηση του κινητήρα με τοποθέτηση power commander
όπως καταλαβαίνετε μιλάμε για ουκ ευκαταφρόνητο τελικό ποσό του όλου εγχειρήματος και θα πρέπει να γίνει απο γατόνι επαγγελματία μην κάνει καμιά πατάτα με λύσε δέσε αλλά και δυναμομετρήσεις κλπ. κλπ. (αν γνωρίζετε καμιά σωστή και γάτα μαστοράντζα πείτε τη...)
Υ.Γ.: Το 650άρι έχω
Μερσή μποκού !!!  ;D
Title: Απ: Vstrom horse power improvement & tuning
Post by: Stoneman on Κυριακή 27 Ιανουάριος 2013, 05:42:16 πμ
Εκφράζοντας προσωπικές αποψεις, προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

Ριχνεις χρήμα σε κατι που αξίζει (που προσωπικά θεωρείς οτι αξίζει, γουστα δλδ είναι αυτά) η σε κατι που αποφασισες να παντρευτείς.

Και για τι ποσοστό αύξηση ιπποδύναμης επι τοις εκατό στα 60 άλογα μιλάμε?
Δλδ σε σχεση με το χρήμα που εχεις σκοπό να σπρώξεις ποσο πάει το άλογο?

Λυση: Παρε το 1000αρι, η ενα 1000αρι με αλόγατα.

Ομως προσεχε, γιατί τα πολλά τα άλογα σε κανουν και σκεφτεσαι παράλογα. :2hysterical:
Title: Απ: Vstrom horse power improvement & tuning
Post by: Talinos on Κυριακή 27 Ιανουάριος 2013, 07:19:08 πμ
Στις μοτοσυκλέτες με injection δεν έχει νόημα η δυναμομέτρηση. Είναι απλά για " να γουστάρεις" και για να μαδάνε τους ενθουσιώδεις και τα κορόϊδα οι συνεργειάδες.
Αφού θα βάλεις power commander, η χαρτογράφηση θα είναι έτοιμη. Έχει έτοιμους βελτιστοποιημένους χάρτες η ίδια η εταιρεία στο ιντερνετ, για όλες τις μοτοσυκλέτες.
Τι νόημα έχει η "χαρτογράφηση" που και καλά θα σου κάνουν?
Μην ασχολείσαι άλλο δεν αξίζει τον κόπο και τα λεφτά σου δεν θα πιάσουν τόπο.
φιλικά

Υ.Γ. Αν οι άλλαγές στον κινητήρα ήταν σημαντικές (βαλβίδες, εκκεντροφόροι, πιστονια κτλ. κτλ) τότε ναι, θα είχε νόημα. Αλλά σε ένα normal Μηχανάκι επειδή βάλαμε απλά μια εξάτμιση - φίλτρο θα είναι για τα ανέκδοτα.
Title: Απ: Vstrom horse power improvement & tuning
Post by: Καψιώτης.... on Κυριακή 27 Ιανουάριος 2013, 07:37:13 πμ
Δεν νομίζω να σου δώσει πολλά παραπάνω για να δώσεις αυτή την περίοδο κάποα λεφτά και να με συγχωρήσεις, αλλά λέω αυτό που πιστεύω. Από 'κεί και μετά ξέρεις καλύτερα. Απ' ότι μου έλεγε ένας κάτοχος strom, μιά γέφυρα μπροστά και λίγο ενίσχυση στα φρένα και είναι άλλο πράμα.
Title: Απ: Vstrom horse power improvement & tuning
Post by: MARKOS-V on Κυριακή 27 Ιανουάριος 2013, 16:12:17 μμ
για κανε αυτα τα ερωτηματα κ στο ...οριτζιναλ για βε στρομ φορουμ ,να ακουσεις κ εμπειριες αλλων .
φιλικα παντα ε!!
Title: Απ: Vstrom horse power improvement & tuning
Post by: Hypersonic on Κυριακή 27 Ιανουάριος 2013, 18:43:07 μμ
Ολα αυτα που θες να προσθεσεις-αυξησεις,,, του λειπουν?

Τι θα κερδισεις με 10 (λεω τωρα) παραπανω αλογα?

Το στρωμα ειναι ενα καλο, δυνατο, γρηγορο και οικονομικο σε βενζινη μηχανακι που δεν του λειπει τιποτα (ναι εχει και καλα φρενα!! )...
Τωρα αν θες να εισαι με την μπροστινη ροδα στον αερα σε καθε επιταχυνση ειναι αλλο θεμα.... βεβαια εγω εβγαζα 400χλμ με ενα ντεποζιτο μεσα στην πολη.... ξερω αλλους που δε φτανουν τα 200χλμ...
Title: Απ: Vstrom horse power improvement & tuning
Post by: MARKOS-V on Κυριακή 27 Ιανουάριος 2013, 19:03:13 μμ
ασε τον να κανει το κεφι του,μην τον σταματας!!αφου το σκεφτεται τοσο πολυ ,ας το κανει.
ολα ειναι μια κα@λα  τελικα!!
Title: Απ: Vstrom horse power improvement & tuning
Post by: ΤΑΚΗΣ81 on Κυριακή 27 Ιανουάριος 2013, 19:34:38 μμ
ασε τον να κανει το κεφι του,μην τον σταματας!!αφου το σκεφτεται τοσο πολυ ,ας το κανει.
ολα ειναι μια κα@λα  τελικα!!
MARKOS V κατάλαβες πολύ καλά το νόημα αυτού του πόστ...
όλα είναι μια κ@υλ@ τελικά


Προς όλους τους φίλους που παίρνουν θέση και ευχαριστώ για τις απόψεις σας...
Το Vstrom είναι ένα δυνατό εργαλείο και ναι ίσως χρειάζεται μια μικρή βελτίωση στα φρένα του (με προσθήκη τετραπίστονων μπροστά και γέφυρα στο πηρούνι που θα μπούν στο μέλλον μάλλον αν ''ανέβει'' το εργαλείο...) Δεν έχω παράπονο απο τα γκάζια του, το μηχανάκι αυτό το πήρα με προοπτική 5ετίας τουλάχιστον οπότε το θέλω στην πέννα! Έχω ήδη δώσει ούκ ολίγα ευρώ απο τη στιγμή που το πήρα για λοιπά αξεσουάρ αλλά θέλω όχι μόνο εμφανισιακά να είναι βελτιωμένο αλλά και μηχανικά. Εξάλλου το βάρος που έχει πάρει επάνω θέλει και λίγα αλόγατα παραπάνω  ;)
Η αφορμή της όλης βελτίωσης θα είναι ο γλυκός μπάσος θόρυβος της εξάτμισης που γλυκαίνεσαι όταν τον ακούς και σε προδιαθέτει για λίγα γκαζάκια παραπάνω... ΠΡΟΣΟΧΗ:δεν είμαι γκαζοφονιάς ούτε θα τα στήσω με το 1000αρι ή varadero, απλά το μηχάνημα θέλω να φυσάει όχι μόνο στην όψη αλλά να έχει και καρδιά!
Παρόλα αυτά keep writing!!!  I'm listening  ;D

Title: Απ: Vstrom horse power improvement & tuning
Post by: makisl on Κυριακή 27 Ιανουάριος 2013, 19:37:41 μμ
Μόνο πρόγραμμα αξίζει κατα τη γνώμη μου να βάλεις στο στρώμα, και η διαφορά είναι αισθητή στην απόκριση του γκαζιού αλλά και στη κατανάλωση επίσης.
Τα φρένα στο στρώμα δεν είναι τα καλύτερα, στο φόρουμ των στρωμάτων όλοι σχεδόν ψάχνονται για αλλαγή στις δαγκάνες.
Άν μπείς σε έξοδα για περεταίρω βελτίωση κοίτα και για τα φρένα σου...

 υγ. Όσο έγραφα, έθιξες το θέμα για τα φρένα... ;D
Title: Απ: Vstrom horse power improvement & tuning
Post by: ΤΑΚΗΣ81 on Κυριακή 27 Ιανουάριος 2013, 19:40:21 μμ
Επίσης να προσθέσω πως απο τη στιγμή που έγινα κάτοχος παρακολουθώ και το διπλανό φόρουμ...
Το Vstrom για
 ;D ;D ;D
Title: Απ: Vstrom horse power improvement & tuning
Post by: dengrafiforum on Κυριακή 27 Ιανουάριος 2013, 22:03:30 μμ
Τακουλη!!!!!!!!Και εγω στρομα εχω και το εχω αφηση οπως το πηρα και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος.
Τα μονα καλουδια που του εχω πανω ειναι ζελατινα,ανταπτορα για ρευμα και τριπλετα για ταξιδια.
Παντος αν θες να κανεις κατι καλο για αυτην τοτε ψαξε για τα φρενα και την γεφυρα,αυτο θα κανω μολις
φτιαξουν τα οικονομικα μου. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)Φετος δεν ηρθα κορινθο και μου λειπει νπαρα πολυ!!!!!!!!!!!!
Title: Απ: Vstrom horse power improvement & tuning
Post by: ΤΑΚΗΣ81 on Δευτέρα 28 Ιανουάριος 2013, 06:20:20 πμ
Τακουλη!!!!!!!!Και εγω στρομα εχω και το εχω αφηση οπως το πηρα και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος.
Τα μονα καλουδια που του εχω πανω ειναι ζελατινα,ανταπτορα για ρευμα και τριπλετα για ταξιδια.
Παντος αν θες να κανεις κατι καλο για αυτην τοτε ψαξε για τα φρενα και την γεφυρα,αυτο θα κανω μολις
φτιαξουν τα οικονομικα μου. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)Φετος δεν ηρθα κορινθο και μου λειπει νπαρα πολυ!!!!!!!!!!!!

Πώς να διώξω τα δαιμόνια απο το μυαλό μου όμως;  :2hysterical:
Όταν έρθεις ρίξε σήμα να γνωριστούμε και απο κοντά!