Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => Βελτιώσεις => Topic started by: tsampalis on Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2007, 00:44:09 πμ
-
Ξέρει κανείς εάν στο καντραν μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα λαμπάκια με χρωματιστά, πχ μπλε να δείξει σαν της aprillia 1000 το καντραν ή θα βγεί μάπα το καρπούζι?
-
Λαμπάκια μπορείς να αλλάξεις εύκολα (4 ψείρες), για το αποτέλεσμα όμως δεν παίρνω όρκο.... θα πρέπει να φωτίζουν αρκετά για να φαίνοντε....
-
Αν δεν ειναι υψηλης φωτεινοτητας,μην κανεις τον κοπο,γιατι το δοκιμασα ιδη εγω στο transalp 650 μου και δεν φαινοταν σχεδον τιποτε 8)το βραδυ (με μπλε λαμπες)!Παλι αν ξερει κατι αλλο καποιος,ασ το πει γιατι με ενδιαφερει και εμενα αυτο :)
-
Ξέρει κανείς εάν στο καντραν μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα λαμπάκια με χρωματιστά, πχ μπλε να δείξει σαν της aprillia 1000 το καντραν ή θα βγεί μάπα το καρπούζι?
ΕΓΩ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΜΠΕΣ ΑΠΛΟΣ ΕΒΑΛΑ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΜΠΛΕ ΜΕΜΒΡΑΝΕΣ ΣΑΦΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ...ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟΝ ΚΜ.
-
Κάποια στιγμή που χρειάστηκε να κάνω κάτι στο στροφόμετρό μου, είχα πάει σε κάποιον μάστορα.
Κάποια στιγμή που έπιασα κουβέντα με τον ίδιο ο οποίος κατασκεύαζε ολοκαίνουργια καντράν πανομοιότυπα με τα μαμίσια σε ότι χρώμα θέλει ο πελάτης.
Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι η τιμή ήταν ΠΟΛΥ ανεβασμένη.
Εάν θυμάμαι καλά μου είχε πει πάνω από 150 ευρώ και πάνω ανάλογα με το καντράν. >:( >:( >:(
-
Στο δικό μου είχα αλλάξει τις λάμπες του καντράν και εγώ με
Μπλε ελεκτρίκ………..
Την νύχτα το αποτέλεσμα ήταν πολύ όμορφο ………….
αλλά δεν έβλεπα τίποτα σχεδόν ……..διότι ήταν αρκετά σκούρο ….
Οπότε με την πρώτη ευκαιρία έβαλα ξανά τις δικές του……….
Πιστεύω είναι θέμα συνήθειας , αλλά άνετα μπορούν να μπουν κάποια άλλα χρώματα
στο καντράν μας …….
Μάλιστα , στον δρόμο πέτυχα ένα τύπο ο οποίος το καντράν του το είχε όλο ασημί….
Ναι το είχε ξεβιδώσει και το είχε βάψει εσωτερικά, στα μεταλλικά στοιχεία που είχε…..
Δεν μπορώ να πώ ότι μου άρεσε το αποτέλεσμα………
Αλλά αυτό με τις λάμπες που λέμε είναι πράγματι όμορφο…….
-
Για ρίξτε μια ματιά εδώ...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=d380b3454f1c620a482da69d253da289&threadid=28752
-
Κατι που έχω κάνει. Κάποτε στο παπί δε βρήκα πορτοκαλί λάμπα για το φλάς, είχε μόνο κίτρινη οπότε πήρα την κίτρινη και έβαψα το τζαμάκι της λάμπας με κόκκινο μαρκαδόρο ανεξίτηλο. Αποτέλεσμα πορτοκαλί :-)
Αρα αν έχει και εσάς κίτρινο φώς το κοντέρ σαν το δικό μου με κόκκινο μαρκαδόρο θα το κάνετε πορτοκαλί.
-
Κατι που έχω κάνει. Κάποτε στο παπί δε βρήκα πορτοκαλί λάμπα για το φλάς, είχε μόνο κίτρινη οπότε πήρα την κίτρινη και έβαψα το τζαμάκι της λάμπας με κόκκινο μαρκαδόρο ανεξίτηλο. Αποτέλεσμα πορτοκαλί :-)
Αρα αν έχει και εσάς κίτρινο φώς το κοντέρ σαν το δικό μου με κόκκινο μαρκαδόρο θα το κάνετε πορτοκαλί.
Αν ψάξετε στα μαγαζιά με ηλεκτρονικά υπάρχουν αυτοκόλλητες λωρίδες LED υψηλής φωτεινότητας (ανα 3 μάλιστα για 12ν) σε λευκό ή μπλε,και το αποτέλεσμα είναι αρκετά ενδιαφέρον...περισσότερα μόλις κάνω την επέμβαση στο Χόρνετ διότι δεν το μπορώ το περτικαλλί στα όργανα...εννοείται ότι θα μπει και η πατέντα με τα LED και μέσα στα φλας όπως είχα κάνει και με το ΤΑ,μόνο που τώρα θάχουμε LEDάκια...
-
η καλυτερεσ λυσεισ εινα η βαψιμο μια ελαφρια στρωση με γυναικειο μανω η αν εχει καποιοσ γνωστο με μαγαζι που βαφη κεραμικα πυλινα και τετοια να τα βαψει.ειναι οτι καλυτερο πριν τα λεντακια
-
Για ρίξτε μια ματιά εδώ...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=d380b3454f1c620a482da69d253da289&threadid=28752
πήγα στο συγκεκριμένο μαγαζί και πήρα αυτα τα led(ακια) αποτέλεσμα : μην το κάνετε , ειναι εντελός ψόφια . εβαλα τα κόκκινα και τζίφος . εβαλα πάλι της μαμάς.
Η φάση είναι οτι με ρωτήσανε πόσα φοράει το transalp τους είπα δεν ξέρω.. πετάγεται ένας απο το μαγαζί και μου λέει:
- φιλαράκι είσαι τυχερός, πριν 5 λεπτα κοίταγα για το transalp..φοράει 4 μικρά και 5 μεγάλα
Η αλήθεια : φοράει μόνο 3 μεγάλα !!!!!(650cc)
τσαμπα τοσος κόπος , τσαμπα τόση κούραση...
πάλι καλά που δεν ήταν ακριβά 2€ τα δυο..
-
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ 1ονΠΡΑΣΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ 2ονΚΟΚΙΝΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΩΜΑΤΑ
-
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ 1ονΠΡΑΣΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ 2ονΚΟΚΙΝΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΩΜΑΤΑ
Αν υπάρχουνε λαμπάκια με διάφορα χρώματα και το αποτέλεσμα είναι καλό θα το κοιτάξω..αν μπορείς ανέβασε καμιά φώτο
Γιατί από τα led απογοητεύτηκα .
-
εγώ έβαλα led χρώματος μπλέ και το αποτέλεσμα είναι φανταστικό (κατά την άποψή μου)
το καντράν είναι λιγότερο φωτεινό αλλά αυτό δεν θα έπρεπε να προβλιματίζει τον οδηγό.
για τα λαμπάκια των φλας, της νεκράς και της μεγάλης σκάλας, άφησα αυτά της μαμάς γιατί τα led ήταν πολύ δυνατά και με τυφλώνανε-ενοχλούσανε
θα προσπαθήσω να πάρω φωτο και να την αναρτήσω.
-
Μπορείς να ανεβάσεις κάποια φωτό απ το καντράν σου;
Στο δικό μου είχε μειωθεί αρκετά η ένταση με αποτέλεσμα να επαναφέρω τις δικές του ξανά....
-
για τα λαμπάκια των φλας, της νεκράς και της μεγάλης σκάλας, άφησα αυτά της μαμάς γιατί τα led ήταν πολύ δυνατά και με τυφλώνανε-ενοχλούσανε
Αυτό δεν είναι και κακό, ειδικά για τα φλάς είναι μια προειδοποίηση οτι τα ξέχασες.
Μια ακόμα λύση [λιγο μαιμουδόψειρα] είναι η χρήση λευκών Led ωστε να εχουν φωτεινότητα αλλά λιγότερη κατανάλωση, λιγότερη θερμοκρασία και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Το μειονέκτημα των Led είναι οτι δεν εχουν πολυκατευθυντική ακτινοβολία σαν τα κλασικά λαμπάκια και ειδικά σε τόσο μικρό μέγεθος , και για να πετύχουν μια κάποια ακτινοβολία πρέπει να εστιάζουν, το μέγιστο που εχω δεί μέχρι τώρα είναι 110 μοίρες γωνία. Πάντως μέχρι τώρα δεν εχω δεί αντικαταστάτη απο μικρό λαμπάκι σε Led με περιφερειακά Led για καλύτερη διάχυση εστω και σε τεχνολογία SMD.
-
μισο...
(http://i717.photobucket.com/albums/ww179/Grandreg/TA%20pics/2.jpg)
Ειχα βαλει αυτες... για οπισθιο φωτισμο και στη Νεκρα LED...
http://www.autobulbsdirect.co.uk/501-led-extreme-power-1.5w-360-degree-white-blue-red.html
Για τα φλας, νεκρας και λαδιου ειχα τις μαμα, πυρακτωσεως γιατι οντως τυφλωνουν....
ηταν κατι τετοιες που εχουν φακο μπροστα και εστιζουν στο ματι...
Επιπλεον ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.... του Λαδιου να ειναι οπωσδηποτε πυρακτωσεως, γιατι η LED που ειχα βαλει αναβε "μονη" της απο τα ελαχιστα mA διαρροη που ειχε η βαλβιδα πιεσης λαδιου...
-
Ειχα βαλει αυτες... για οπισθιο φωτισμο και στη Νεκρα LED...
http://www.autobulbsdirect.co.uk/501-led-extreme-power-1.5w-360-degree-white-blue-red.html
Καλή περίπτωση, και περιμετρικά Leds, αλλά και 8 ευρά η μια τι πουλάνε γμτ! Εγώ ψάχνω λάμπες για τα φλάς στο παπί αλλά στα 6V.
-
ειχε τυχει και ειχα δει του γιωργου απο κοντα και ειχα εντυπωσιαστει.
γιωργο ποσες λαμπες τετοιες χρειαζομαστε? ισως το δοκιμασω αλλα σε μπλε που αρεσει περισσοτερο.
-
(http://i717.photobucket.com/albums/ww179/Grandreg/TA%20pics/2.jpg)
Την ημερομηνία κάτω δεξιά με τι "'οργανο" τι βλέπατε καλέ κύριε ?
(http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTPxTbxcku52DtW2ZjMCm4bpQQ3R_2Sfi3VDyIX8b6Tgr5dmW7p)
-
ειχε τυχει και ειχα δει του γιωργου απο κοντα και ειχα εντυπωσιαστει.
γιωργο ποσες λαμπες τετοιες χρειαζομαστε? ισως το δοκιμασω αλλα σε μπλε που αρεσει περισσοτερο.
Ninja 250 με τρεις λαμπες
http://s889.photobucket.com/albums/ac93/akispakis/?action-view¤t=IMAG0275.jpg
Αυτο το αναγνωριζεται
http://s889.photobucket.com/albums/ac93/akispakis/?action-view¤t=IMAG0040.jpg
5 euro η μια.
http://s889.photobucket.com/albums/ac93/akispakis/?action-edit¤t=T10-194-SMD-Car-Light-T10WG04X-5050SMD-2--1891642503.jpg&startOption=0
Και δεν μιλαμε για led αλλα για smd.
-
(http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2140880238391.154283.1137740459)
-
ρε παιδιά προσπαθώ να ανεβάσω την φωτο αλλά ..... μάταια.
καμια βοήθεια?
έκανα ότι έλεγε σχετικό θέμα αλλά τπτα
-
(http://s1122.photobucket.com/upload/albums/mamos1975/)
ελπίζω να τα κατάφερα
-
(http://i1122.photobucket.com/albums/l535/mamos1975/DSC02866.jpg)
μήπως αυτή τη φορά?
επιτέλους