Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Μηχανολογικά => Topic started by: sakis on Σάββατο 14 Ιανουάριος 2012, 21:22:47 μμ
-
Γεια σας παιδιά,
μου είπαν ότι οι βάσεις Givi/kappa ειναι ολες ιδιες και ότι όλες οι βαλίτσες κουμπώνουν στις βάσεις givi-monolock.
Εγώ βρήκα κατι βάσεις μονολοκ οι οποίες ειναι πανω σε ΤΑ 650.Ο άνθρωπος δεν εχει βαλίτσες οποτε πολυ ευχαρίστως τις πουλάει.
πρόβλημα:όπως πάω να δοκιμάσω τις Καππα 40λιτρα εαν κουμπώνουν αυτες βρίσκουν στο φλας.Τι μπορεί να συμβαίνει οταν βαζουμε βάσεις μετακινούμε και τα φλάς?
Εαν εχει καποιος καμια φωτο να δω?
Σακης
Κοζανη
-
Εχει ξαναπαίξει το θέμα! ;) Η μετακινείς τα φλάς πιο πίσω ή τα αντικαθιστάς με πιο κοντά!
-
Φωτο παιζει???
-
Φωτο παιζει???
Αν δε βιάζεσαι θα ανεβάσω αύριο από τη δικιά μου να δείς πως είναι με τα φλας πιό πίσω.
Τελικά βρήκα στο αρχείο μου:
1)
(http://i1083.photobucket.com/albums/j399/babstaz/CaseRacks3.jpg)
2)
(http://i1083.photobucket.com/albums/j399/babstaz/CaseRacks2.jpg)
3)
(http://i1083.photobucket.com/albums/j399/babstaz/CaseRacks1.jpg)
-
όταν αγοράζεις καινούργιο κιτ, περιέχονται είδη στήριξης των φλας στην σχάρα της μηχανής, καθώς τα μαμά φλας εξέχουν αρκετά.
Έχεις 2 επιλογές.
1. Αγοράζεις κοντά φλας και τα τοποθετείς στην στάνταρ θέση.
2. Βγάζεις τα φλας και πέρνοντας τα ειδικά στηρίγματα (εάν υπάρχουν ξεχωριστά στην αντιπροσωπεία - λογικά υπάρχουν - πρέπει να ρωτήσεις), τα τοποθετείς στη σχάρα.
Εγώ είχα αγοράσει τα φτηνότερα φλας, έκοψα τις βάσεις τους, τα τοποθέτησα και έβγαλα απο κει την προέκταση των καλωδίων, προκειμένου να μην υπάρχει κενό στην στάνταρ θέση.
Η πιο απλή λύση είναι τα κοντύτερα φλας, με το μειονέκτημα να μεταβάλλεις (μικρύνεις) την γωνία θέασης τους προς τα πίσω, ειδικά όταν κουμπώσεις τις βαλίτσες.
Άποψη μου να πάρεις τα κάγκελα, αν είναι σε καλή τιμή και τα χρειάζεσαι και τα υπόλοιπα τα φτιάχνεις.
-
Σας ευχαριστω πολυ ,
μαλλον θα παω σε λυση πιο κοντα φλας...
Ξέρει κανείς σε τι τιμές παίζουμε εδώ για μικρά φλας???
-
Σας ευχαριστω πολυ ,
μαλλον θα παω σε λυση πιο κοντα φλας...
Ξέρει κανείς σε τι τιμές παίζουμε εδώ για μικρά φλας???
Με 20 ευρώ βρίσκεις σε πολλά σχέδια και μεγέθη. Τα δικά μου τα είχα πάρει 12 ευρώ πριν κάμποσα χρόνια.
-
Σας ευχαριστω πολυ ,
μαλλον θα παω σε λυση πιο κοντα φλας...
Ξέρει κανείς σε τι τιμές παίζουμε εδώ για μικρά φλας???
Απλά θα προσέξεις οι λάμπες να είναι ίδια watt με τα μαμίσια για να μη σου αναβοσβήνουν τρελά τα φλας! ;)
-
Απλά θα προσέξεις οι λάμπες να είναι ίδια watt με τα μαμίσια για να μη σου αναβοσβήνουν τρελά τα φλας! ;)
ok
thanks
-
Ξέρει κανείς σε τι τιμές παίζουμε εδώ για μικρά φλας???
Βρισκεις απο 8€