Hellas Transalp Forum

Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Μηχανολογικά => Topic started by: rouso on Σάββατο 24 Δεκέμβριος 2011, 22:17:21 μμ

Title: διαροη λαδιου απο την πισω κεφαλη
Post by: rouso on Σάββατο 24 Δεκέμβριος 2011, 22:17:21 μμ
γνωριζει καποιος εαν σφιξω λιγο την βιδα απο πανω θα κανω κατι΄τα χιλ που εχω ειναι 88000
Title: Απ: διαροη λαδιου απο την πισω κεφαλη
Post by: Stoneman on Σάββατο 24 Δεκέμβριος 2011, 23:01:14 μμ
Για ποιά βίδα λές?  Μπορείς να γίνεις λίγο πιό περιγραφικός?

Αν δακρύζει το ψευδοκάπακο , έχει δύο βίδες, γιατί αν είναι αυτό αν δεν κάνω λάθος οι βίδες του εχουν αποστάτες και σφίγγουν μέχρι ενα όριο. Το ψευδοκάπακο είναι αυτό, η φλάτζα του είναι το Νο6 και η βίδες του το Νο12

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Manual%20%20microfiche/E-1CYLINDERHEADCOVER.jpg)

Εκτός και αν εννοείς την κεφαλή δλδ αυτή:

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Manual%20%20microfiche/E-2-1REARCYLINDERHEAD.jpg)

που η φλάτζα της είναι το Νο 7.
Title: Απ: διαροη λαδιου απο την πισω κεφαλη
Post by: rouso on Κυριακή 25 Δεκέμβριος 2011, 00:22:37 πμ
οχι εννοω το καπακι πανω που εχει δυο βιδες,και προκειτε για πολυ λιγο δακρυσμα θα το ελεγα,η φλατζα ειναι μαυρη ,αλλαζετε?
Title: Απ: διαροη λαδιου απο την πισω κεφαλη
Post by: konkost on Κυριακή 25 Δεκέμβριος 2011, 00:43:41 πμ
Εισαι σιγουρος οτι χανει απο κει? Αν προσφατα εγινε ελεγχος-ρυθμιση βαλβιδων το πιθανοτερο ειναι να χανει απο το Ο-ring (το νουμ. 16) Βεβαιωσου πρωτα πριν δοκιμασεις να σφιξεις οτιδηποτε
Title: Απ: διαροη λαδιου απο την πισω κεφαλη
Post by: rouso on Κυριακή 25 Δεκέμβριος 2011, 01:08:03 πμ
οχι σιγουρα απο εκει ΝΟ6 ακριβως πισω απο το μπουζι στη γωνια,τι να το κανω?
Title: Απ: διαροη λαδιου απο την πισω κεφαλη
Post by: omega on Κυριακή 25 Δεκέμβριος 2011, 01:14:05 πμ
Εμένα στο 600 που είχε μία διαρροή από εκεί(ξεραίνεται) στου πίσω κυλίνδρου περίμενα να φτάσει η μηχανή τα χιλιόμετρα για service και την άλλαξα.Πήρα και τα λαστιχάκια για τα καπάκια των βαλβίδων.Εyκαιρία ήταν..
Title: Απ: διαροη λαδιου απο την πισω κεφαλη
Post by: KostasC on Κυριακή 25 Δεκέμβριος 2011, 18:48:34 μμ
Μη τη σφίξεις γιατί είναι παλιόβιδα και μπορεί να σου μείνει στο χέρι (το έχω πάθει)
Μιλάμε για τη φλάτζα Νο6
Παίρνεις νέα και την αλλάζεις. Δε παίζει κάτι άλλο.
Εύκολο είναι.
Title: Απ: διαροη λαδιου απο την πισω κεφαλη
Post by: Stoneman on Δευτέρα 26 Δεκέμβριος 2011, 01:16:42 πμ
Αφού θέλουμε λοιπόν την Νο6 εχει κωδικό 12391MZ8650 και κοστίζει 17.59€.

Καλές δουλειές ...
 
Title: Απ: διαροη λαδιου απο την πισω κεφαλη
Post by: rouso on Δευτέρα 26 Δεκέμβριος 2011, 19:26:21 μμ
ευχαριστω με βοηθησατε οταν μπορεσω και εχω κενο εχω και σερβις θα τη λυσω να την αλλαξω ,βγαζω απλως το καπακι με τις δυο αυτες βιδες,