Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Μηχανολογικά => Topic started by: rouso on Σάββατο 24 Δεκέμβριος 2011, 22:17:21 μμ
-
γνωριζει καποιος εαν σφιξω λιγο την βιδα απο πανω θα κανω κατι΄τα χιλ που εχω ειναι 88000
-
Για ποιά βίδα λές? Μπορείς να γίνεις λίγο πιό περιγραφικός?
Αν δακρύζει το ψευδοκάπακο , έχει δύο βίδες, γιατί αν είναι αυτό αν δεν κάνω λάθος οι βίδες του εχουν αποστάτες και σφίγγουν μέχρι ενα όριο. Το ψευδοκάπακο είναι αυτό, η φλάτζα του είναι το Νο6 και η βίδες του το Νο12
(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Manual%20%20microfiche/E-1CYLINDERHEADCOVER.jpg)
Εκτός και αν εννοείς την κεφαλή δλδ αυτή:
(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Manual%20%20microfiche/E-2-1REARCYLINDERHEAD.jpg)
που η φλάτζα της είναι το Νο 7.
-
οχι εννοω το καπακι πανω που εχει δυο βιδες,και προκειτε για πολυ λιγο δακρυσμα θα το ελεγα,η φλατζα ειναι μαυρη ,αλλαζετε?
-
Εισαι σιγουρος οτι χανει απο κει? Αν προσφατα εγινε ελεγχος-ρυθμιση βαλβιδων το πιθανοτερο ειναι να χανει απο το Ο-ring (το νουμ. 16) Βεβαιωσου πρωτα πριν δοκιμασεις να σφιξεις οτιδηποτε
-
οχι σιγουρα απο εκει ΝΟ6 ακριβως πισω απο το μπουζι στη γωνια,τι να το κανω?
-
Εμένα στο 600 που είχε μία διαρροή από εκεί(ξεραίνεται) στου πίσω κυλίνδρου περίμενα να φτάσει η μηχανή τα χιλιόμετρα για service και την άλλαξα.Πήρα και τα λαστιχάκια για τα καπάκια των βαλβίδων.Εyκαιρία ήταν..
-
Μη τη σφίξεις γιατί είναι παλιόβιδα και μπορεί να σου μείνει στο χέρι (το έχω πάθει)
Μιλάμε για τη φλάτζα Νο6
Παίρνεις νέα και την αλλάζεις. Δε παίζει κάτι άλλο.
Εύκολο είναι.
-
Αφού θέλουμε λοιπόν την Νο6 εχει κωδικό 12391MZ8650 και κοστίζει 17.59€.
Καλές δουλειές ...
-
ευχαριστω με βοηθησατε οταν μπορεσω και εχω κενο εχω και σερβις θα τη λυσω να την αλλαξω ,βγαζω απλως το καπακι με τις δυο αυτες βιδες,