Hellas Transalp Forum

Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Μηχανολογικά => Topic started by: Δημήτρης... on Τρίτη 20 Δεκέμβριος 2011, 07:42:55 πμ

Title: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: Δημήτρης... on Τρίτη 20 Δεκέμβριος 2011, 07:42:55 πμ
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. ΕΧΩ ΕΝΑ TRANSALP 700 ABS ΤΟΥ 2010 ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΦΘΟΡΑ ΣΤΙΣ ΝΤΙΖΕΣ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ,ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ Η ΠΑΝΩ ΝΤΙΖΑ (''ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΕΙ'') ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΟΛΗ Η ΜΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΣΕ ΜΗΚΟΣ 4-5 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΚΑΙ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ) ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΝΤΙΖΑΣ.ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΝΤΙΖΩΝ ΚΟΥΝΩΝΑΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΔΕΞΙΑ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΤΡΙΒΟΝΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:1)ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΘΟΡΑ; 2)ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΚΑΜΙΑ ΛΥΣΗ; 3)ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΙΗΣΩ ΘΕΡΜΟΣΥΣΤΕΛΛΟΜΕΝΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ Ή ΣΠΕΙΡΑΛ ΚΑΛΩΔΙΩΝ (ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΕΝΟ ΣΤΗ ΜΕΣΗ) ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΤΡΙΒΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΤΙΖΕΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;
Υ.Σ.:Η ΜΟΤΟ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΥΣ 10 ΜΗΝΕΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΩ ΣΤΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΕΡΒΙΣ.
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: KostasC on Τρίτη 20 Δεκέμβριος 2011, 17:13:40 μμ
Ξεκίνα απο το εξουσιοδοτημένο . Δεν είναι φυσιολογική η φθορά, εκτός και αν έχει προκύψει κάποιο λάθος στη δρομολόγηση της ντίζας.
Βάλε και μια φωτό να καταλάβουμε ακριβώς ...
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: Sotos on Τρίτη 20 Δεκέμβριος 2011, 17:42:40 μμ
Αφου ειναι στην εγγύηση, εννοειται να πας να ζητήσεις αποκατασταση απο τον εξουσιοροτημενο σου.
Και πλιζ, μην γραφεις με κεφαλαία... είναι σα να φωναζεις!
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: Δημήτρης... on Τετάρτη 21 Δεκέμβριος 2011, 01:19:42 πμ
Για τον φίλο KostasC.
Βεβαίως και δεν είναι φυσιολογική η φθορά της ντίζας όταν η μοτό έκανε 7.800 ευρώ αλλά πιστεύω ότι αν παρατηρήσετε όλοι προσεκτικά τις μηχανές σας θα δείτε αυτήν τη φθορά ακριβώς μετά την πλάκα του τιμονιού και πίσω από τον κεντρικό διακόπτη, όταν στρίψετε το τιμόνι αριστερά. Εγώ σήμερα παρατήρησα την ίδια φθορά σε μια άλλη Transalp παρκαρισμένη στα δικαστήρια.Τέλος, λόγω φόρτου εργασίας (καθημερινή χρήση της μηχανής) οι φωτογραφίες θα αναρτηθούν σύντομα.

Για τον φίλο Sotos.
Όπως βλέπεις γράφω πλέον με μικρά.Δεκτή η παρατήρηση και αν μπορείτε πείτε μου πως θα αναρτήσω τις φωτογραφίες που θα τραβήξω.Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο φόρουμ.Ευχαριστώ.
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: Sotos on Τετάρτη 21 Δεκέμβριος 2011, 06:43:20 πμ
Για τον φίλο Sotos.
Όπως βλέπεις γράφω πλέον με μικρά.Δεκτή η παρατήρηση και αν μπορείτε πείτε μου πως θα αναρτήσω τις φωτογραφίες που θα τραβήξω.Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο φόρουμ.Ευχαριστώ.

Εδώ θα βρεις οδηγίες
http://www.transalpforum.gr/index.php/board,28.0.html
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: teslafun on Τετάρτη 21 Δεκέμβριος 2011, 06:49:54 πμ
Καλησπέρα φίλε μου,
κι εγώ ΤΑ700 με 65.000km και παρατήρησα κι εγώ την ίδια φθορά...
Δεν ξέρω πότε παρουσιάστηκε, ίσως να έγινε από τα πρώτα χλμ ίσως και τώρα τελευταία.

Όταν πήγα να το δείξω στο μηχανικό, με πρόλαβε γιατί κατάλαβε περί τίνος πρόκειται και μου εξήγησε ότι αυτό το είδε σε πολλές (αν όχι σε όλες) τις 700.
Μου είπε ότι δεν είναι τίποτα σοβαρό, μιας και πρόκειται για το εξωτερικό περίβλημα.

Πάντως αν πας αντιπροσωπία κι έχεις καμιά άλλη απάντηση, εδώ θα είμαστε!
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: KostasC on Τετάρτη 21 Δεκέμβριος 2011, 08:01:32 πμ
Καλησπέρα φίλε μου,
κι εγώ ΤΑ700 με 65.000km και παρατήρησα κι εγώ την ίδια φθορά...
Δεν ξέρω πότε παρουσιάστηκε, ίσως να έγινε από τα πρώτα χλμ ίσως και τώρα τελευταία.

Όταν πήγα να το δείξω στο μηχανικό, με πρόλαβε γιατί κατάλαβε περί τίνος πρόκειται και μου εξήγησε ότι αυτό το είδε σε πολλές (αν όχι σε όλες) τις 700.
Μου είπε ότι δεν είναι τίποτα σοβαρό, μιας και πρόκειται για το εξωτερικό περίβλημα.

Πάντως αν πας αντιπροσωπία κι έχεις καμιά άλλη απάντηση, εδώ θα είμαστε!

Με 65K ? δεν ανοίγεις νήμα με εντυπώσεις ?
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: teslafun on Πέμπτη 22 Δεκέμβριος 2011, 07:02:24 πμ
Θα προσπαθήσω να κάνω μια προετοιμασία...
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: Δημήτρης... on Πέμπτη 22 Δεκέμβριος 2011, 07:49:41 πμ
Για του λόγου το αληθές αναρτώ και τις φωτογραφίες της φθοράς των ντιζών. Αν παρατηρήσετε προσεχτικά κοιτώντας από πάνω όπως οδηγούμε δεν φαίνεται απολύτως καμία φθορά. Εάν όμως κοιτάξουμε ακριβώς μετά το άγκιστρο συγκράτησης των ντιζών θα δούμε τη φθορά.

Για τον φίλο teslafun.
Ο μηχανικός σου μπορεί να είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά με την πρώτη βροχή θα σκουριάσει και στο κάτω κάτω της γραφής δεν μπορώ να δεχτώ τέτοιου είδους φθορά από την Honda και αυτό επιτρέψτε μου να πω από μάλλον κακής σχεδίασης της όδευσης των ντιζών.

(http://i1184.photobucket.com/albums/z339/Jimmys61/IMGP0002.jpg)
(http://i1184.photobucket.com/albums/z339/Jimmys61/IMGP0010.jpg)
(http://i1184.photobucket.com/albums/z339/Jimmys61/IMGP0007.jpg)
(http://i1184.photobucket.com/albums/z339/Jimmys61/IMGP0006.jpg)
(http://i1184.photobucket.com/albums/z339/Jimmys61/IMGP0004.jpg)
(http://i1184.photobucket.com/albums/z339/Jimmys61/IMGP0003.jpg)
(http://i1184.photobucket.com/albums/z339/Jimmys61/IMGP0015.jpg)
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: Βαγγέλης on Πέμπτη 22 Δεκέμβριος 2011, 14:43:25 μμ
Είναι εντελώς απαράδεκτο αυτό για την honda, και απορώ πως δεν έχει διορθωθεί,δεν μπορεί να μην το έχουν αντιμετωπίσει κι άλλη φορά, αν και από ότι ακούω/διαβάζω είναι γνωστή σε πολλούς κατέχοντες ΤΑ700 η συγκεκριμένη φθορά,σε καμία των περιπτώσεων δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό, ας μεγενθύνουν το μήκος της ντίζας να περάσει από κάπου αλλού να μην τρίβεται στο μέταλλο.

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ..........
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: IKAROS on Πέμπτη 22 Δεκέμβριος 2011, 16:32:37 μμ
Είναι εντελώς απαράδεκτο αυτό για την honda, και απορώ πως δεν έχει διορθωθεί,δεν μπορεί να μην το έχουν αντιμετωπίσει κι άλλη φορά, αν και από ότι ακούω/διαβάζω είναι γνωστή σε πολλούς κατέχοντες ΤΑ700 η συγκεκριμένη φθορά,σε καμία των περιπτώσεων δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό, ας μεγενθύνουν το μήκος της ντίζας να περάσει από κάπου αλλού να μην τρίβεται στο μέταλλο.

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ..........
Πιπέρι στο στόμα που μιλάς για την  Χόντα έτσι…. ;D
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: KostasC on Πέμπτη 22 Δεκέμβριος 2011, 18:28:34 μμ
Πρέπει να αλλάξει η πορεία της ντίζας. Εφενός πρέπει να αντικατασταθεί η ντίζα γιατί όπως είναι εκτεθειμένη χωρίς το περίβλημα της
θα μπάσει νερά, θα σκουριάσει και θα κοπεί η ντίζα πριν την ώρα της.
Αφετέρου η μικρή γωνία που σχηματίζει, δε διευκολύνει την κίνηση του συρματόσχοινου και άρα έχει πιο σκληρή αίσθηση...
άρα τραβάει περισσότερο ζόρι, άρα με τη σκουριά που θα βγάλει θα κοπεί στα σίγουρα κάποτε.

Δρομολόγηση απο πάνω με ενδεχομένως ένα χαλαρό tie wrap να την κρατάει κοντά στη τιμονόπλακα.

Αν σε όλα τα ΤΑ700 είναι έτσι, είτε πρέπει να αλλάξει η δρομολόγηση της, είτε να κατέβει σε εκείνο το σημείο, σωληνάκι βενζίνης μαύρο
που να αγκαλιάζει τη ντίζα .
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: Δημήτρης... on Σάββατο 31 Δεκέμβριος 2011, 06:37:31 πμ
 Ντιζών συνέχεια.
 Φίλοι και φίλες χρόνια σας πολλά.
 Την μηχανή την πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο,η ντίζα αντικαταστάθηκε και ενημερώθηκε η αντιπροσωπεία στην Αθήνα.
 Περιμένω την απάντησή τους τις επόμενες μέρες αφού ενημερώσουν και την Honda στήν Ιταλία.
 Σας εύχομαι καλή χρονιά και πάντα ...όρθιοι!
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: teslafun on Σάββατο 31 Δεκέμβριος 2011, 16:35:56 μμ
Καλημέρα και χρόνια πολλά!

Δημήτρη, η φθορά που έχω στις ντίζες δεν είναι τέτοιου μεγέθους που δείχνεις στις φωτογραφίες.
Μάλιστα η φθορά είναι σε ψηλότερο σημείο και όχι τόσο χαμηλά, για να είμαι ειλικρινής θα πάω να τσεκάρω τις ντίζες από πάνω μέχρι κάτω για να βεβαιωθώ.
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: babis-x on Σάββατο 31 Δεκέμβριος 2011, 16:44:46 μμ
Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Στο θέμα μας. Στην οικογένεια έχουμε 2 700αρια με διαφορά ενός χρόνου το ένα από το άλλο.
το ένα με 32000 χλμ και το άλλο με 17000 χλμ. Και στα δύο παρουσιάζεται το πρόβλημα που ανέφερε ο φίλος Δημήτρης.Επίσης παρουσιάζεται και ένα "φάγωμα" της επένδυσης αρκετά πιο ψηλά στο σημείο που εφάπτονται οι δύο ντίζες του γκαζιού.
Για την πρώτη περίπτωση, η αιτία είναι μάλλον δύο αιχμηρά  σημεία.
Το 1ο  είναι το λαμάκι κάτω από τον κεντρικό διακόπτη. (A)
και το 2ο είναι το "τελείωμα" του διακόπτη. (B)
Αν αυτά λειανθούν, τότε δεν πρέπει να υπάρξει πρόβλημα.
Το "γαμώτο" της υπόθεσης είναι ότι για να βγουν τα παραπάνω εξαρτήματα, πρέπει να κόψουμε τις βίδες ασφαλείας (27) που συγκρατούν τον διακόπτη.

(http://i979.photobucket.com/albums/ae278/babis-x/TA%20700/thumb900900_F__0600copy.jpg)
   

Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: Δημήτρης... on Τρίτη 03 Ιανουάριος 2012, 03:50:03 πμ
 Φίλοι και φίλες καλή χρονιά και καλές βόλτες.
 Περιμένοντας την απάντηση της αντιπροσωπείας και διαβάζοντας τα τελευταία μηνύματα απο τους φίλους ''teslafun'' και ''babis-x'' αναρωτιέμαι 1)αν υπάρχει κανείς τελικά που δεν εχει αυτήν την φθορά στις ντίζες και
 2)οσοι διαπίστωσαν αυτήν την φθορά ενημέρωσαν την αντιπροσωπεία;
 Προσωπικά πιστεύω οτι οσοι περισσότεροι στείλεται mail στην αντιπροσωπεία τόσο πιο γρήγορα θα δοθεί λύση μέσω της Honda Ιταλίας ή Ισπανίας.
 Υ.Γ.
1) Θα ήθελα να μάθω απο τον φίλο ''babis-x'' βλέποντας την εξαιρετική  απεικόνηση του διακόπτη κ.λ.π. απο που προμηθεύτηκε το εγχειρίδιο συνεργείου μιας και βλέπω το λογότυπο της Honda.
2)Επειδή βλέπω την ανάρτηση του θέματος και πιο κάτω (αυτής χωρίς απαντήσεις) προφανώς απο δικό μου λάθος ,ας μου πούνε οι συντoνιστές του forum αν υπάρχει δυνατότητα διαγραφής (ετσι για την τάξη).

 Σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκρισή σας.
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: babis-x on Τρίτη 03 Ιανουάριος 2012, 15:32:17 μμ

 Υ.Γ.
1) Θα ήθελα να μάθω απο τον φίλο ''babis-x'' βλέποντας την εξαιρετική  απεικόνηση του διακόπτη κ.λ.π. απο που προμηθεύτηκε το εγχειρίδιο συνεργείου μιας και βλέπω το λογότυπο της Honda.

Από εδώ: http://www.bike-parts.fr/moto-honda-identification-XL700VA9-12408.html
Δεν είναι εγχειρίδιο αλλά σελίδα με ανταλλακτικά με καλή ανάλυση στα σχεδιαγράμματα.
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: KostasC on Τρίτη 03 Ιανουάριος 2012, 18:19:24 μμ
2)Επειδή βλέπω την ανάρτηση του θέματος και πιο κάτω (αυτής χωρίς απαντήσεις) προφανώς απο δικό μου λάθος ,ας μου πούνε οι συντoνιστές του forum αν υπάρχει δυνατότητα διαγραφής (ετσι για την τάξη).

 Σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκρισή σας.

Υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης μόνο για λίγα λεπτά μετά την ανάρτηση.
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: loylas on Τετάρτη 04 Ιανουάριος 2012, 02:02:50 πμ
Η δικια μου, που την κοιταξα, δεν εχει θεμα εκει παντως. Ειναι μοντελο 7/2008 με 26000 κ κατι ψιλα χλμ.

Ειναι χωρις ΑΒS ομως.
Title: Απ: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: moonrat on Παρασκευή 20 Ιανουάριος 2012, 22:01:38 μμ
Τσεκαρισα και εγώ τη μότο σήμερα και εχω το ίδιο πρόβλημα. Μοντέλο αρχές 2008 με abs και 33000 χλμ

the art of being different
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: babis-x on Σάββατο 21 Ιανουάριος 2012, 03:38:42 πμ
Επανέρχομαι "Δημήτριος".
Αποφάσισα να ξεμοντάρω τις ντίζες για να δω τι γίνεται.
Δεν ισχύει ότι έγραψα πιο πάνω.
Το πρόβλημα το έχει η επάνω ντίζα μόνο.
Οπως είδα, κατα την κίνηση του τιμονιού τρίβεται στην γωνιά της επάνω πλάκας. (σημείο 2).
Αφού έκοψα τα ξέφτια των πλαστικών, πέρασα μια στρώση μονωτικής και στην συνέχεια θερμοσυστελόμενο μακαρόνι.
Επίσης τράβηξα διαγώνια προς τα έξω (φορά βέλους 1) το σιδεράκι συγκράτησης των ντιζών έτσι ώστε να κινούνται ελεύθερα.
(http://i979.photobucket.com/albums/ae278/babis-x/TA%20700/IMGP0010.jpg)
Title: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΤΙΖΩΝ TRANSALP 700 ΜΕ ABS
Post by: Δημήτρης... on Σάββατο 21 Ιανουάριος 2012, 07:33:22 πμ
Τα τελευταία νέα όσον αφορά τη φθορά των ντιζών είναι τα παρακάτω:
1)Μετά από επικοινωνία που είχα με την αντιπροσωπεία στην Αθήνα είπαν ότι δεν γνωρίζουν αυτήν τη φθορά και ότι είμαι ο πρώτος που το ανακοινώνει.Δεν έχουν να με προτείνουν καμιά λύση και απλά είπαν στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο στη Θεσσαλονίκη να περάσουν την καινούργια ντίζα όσο γίνεται καλύτερα.

2)Ο μηχανικός στο συνεργείο μετά από συνεννόηση μαζί μου τοποθέτησε θερμοσυστελόμενο μακαρόνι (ηλεκτρολογικό της 3Μ) στις ντίζες και έβγαλε την καλωδίωση του δεξιού γκριπ έξω από το άγκιστρο συγκράτησης έτσι ώστε να ελευθερωθεί λίγο ο χώρος.

3)Επειδή αυτή η λύση που δόθηκε δεν είναι και η ιδανική, αφού μπήκα στην ιστοσελίδα της Honda Europe έστειλα mail αναφέροντας το πρόβλημα λεπτομερώς μαζί με τις φωτογραφίες στην Ιταλία.Η απάντηση τους ήταν άμεση,ευχαρίστησαν για την ενήμερωση και είπαν ότι εργάζονται για τη βελτίωση των μηχανών δίνοντας πολύ μεγάλο βάρος στις αναφορές των καταναλωτών.

Συμπέρασμα:Πιστεύω ότι αν διαθέσετε λίγο χρόνο και στείλετε mail στην αντιπροσωπεία αλλά και στην Ιταλία (ο τρόπος είναι πολύ εύκολος) η απάντηση με τη λύση θα έρθει πολύ γρήγορα.