Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Africaptan on Παρασκευή 11 Νοέμβριος 2011, 00:15:10 πμ

Title: Αργησα να κανω εντυπωση...
Post by: Africaptan on Παρασκευή 11 Νοέμβριος 2011, 00:15:10 πμ
Εδω ειμαι κι εγω. Αργησα πολυ, αλλα ηρθα!

Μανωλης τ ονομα μου και ειμαι απο Ηρακλειο. Αρκετοι με γνωριζουν (κι απ την καλη κι απ την αναποδη...) αλλα τωρα θα με βλεπουν και ηλεκτρονικα στο forum...  ;D

Πριν πολλααα χρονια, ειχα το πρωτο Transalp (ok, οχι με το ταμπουρο, αλλα το αμεσως επομενο με το δισκοφρενο, - που στη ουσια αυτο με μοιησε στον πραγματικο κοσμο της μοτοσυκλετας) με το οποιο ημουν καταευχαριστημενος, το οποιο ομως το εσπασα και το αλλαξα για τα ματια μιας Africaνας!!! Την οποια Αfricaνα την εσπασα και την αλλαξα για τα ματια μιας αλλης Africaνας... Υποθετω οτι συντομα θα σπασει και αυτη (αχρηστα μηχανηματα αυτα τα Γιαπωνεζικα Honda ρε παιδια) και θα ψαχνομαι για την τριτη μου Africaνα πλεον.  :2hysterical:

Τα υπολοιπα στην πορεια. :2egyptdance: :2egyptdance: :2egyptdance:
Title: Απ: Αργησα να κανω εντυπωση...
Post by: Βαγγέλης on Παρασκευή 11 Νοέμβριος 2011, 00:33:19 πμ
Βρε καλωτονε τον Μανολιό και ας άργησες, ποτέ ομως δεν ειναι αργά.

Πάντα όρθιος και καλοτάξιδος
 πάμε τωρα να τα πουμε από τον κούκο  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Title: Απ: Αργησα να κανω εντυπωση...
Post by: African Boy on Παρασκευή 11 Νοέμβριος 2011, 00:40:43 πμ
Καλώς μας βρήκες Μανόλη....


Πες μας λίγο γιατί τα σπάς τόσο συχνά τα μηχανάκια σου....... :)
Title: Απ: Αργησα να κανω εντυπωση...
Post by: azwros on Παρασκευή 11 Νοέμβριος 2011, 00:46:44 πμ
Γεια σου ρε Μανώλη λεβεντιά!!!!
Σιδεροφάγε!!!! ;D
Title: Απ: Αργησα να κανω εντυπωση...
Post by: Africaptan on Παρασκευή 11 Νοέμβριος 2011, 00:54:19 πμ
Καλώς μας βρήκες Μανόλη....


Πες μας λίγο γιατί τα σπάς τόσο συχνά τα μηχανάκια σου....... :)

Χα χα! Ας πουμε οτι ειμαι βαρυς και δε με σηκωνουν...
Title: Απ: Αργησα να κανω εντυπωση...
Post by: georig25 on Παρασκευή 11 Νοέμβριος 2011, 04:50:05 πμ
καλως λοιπον να τα λεμε ΚΑΙ απο εδω. :goofy: