Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: sid 2011 on Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 22:00:20 μμ
-
Γεια σας απο τρικαλα ειμαι κατοχος transalp xl 650v μον 2000 ! και απο εδω και περα ελπιζω να τα λεμε συχνα !! ;) ;) ;)
-
Γεια σας απο τρικαλα ειμαι κατοχος transalp xl 650v μον 2000 ! και απο εδω και περα ελπιζω να τα λεμε συχνα !! ;) ;) ;)
Βρε καλώς τονε το Σακαφλιά......επ.............. το παιδί από τα τρικαλα και καλη διαμονή στο φόρουμ, ονοματάκι δεν έχουμε ??? πως θα σε φωνάζουμε ? ή μήπως ψάχνεις για νονό? :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
-
Καλως μας ηρθες " sid " (δεν νομιζω να ειναι το βαφτιστικο σου εε;;) )
Πως εφτιαξε νεο θεμα το παληκαρι ρε παιδια σε αυτον τον πινακα ??? ???
-
Βρε καλώς τονε το Σακαφλιά......επ.............. το παιδί από τα τρικαλα και καλη διαμονή στο φόρουμ, ονοματάκι δεν έχουμε ??? πως θα σε φωνάζουμε ? ή μήπως ψάχνεις για νονό? :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Φιλε μου με λενε Φωτη και δεν το εγραψα γιατι ακομα και αυτα που εγραψα τα εγραψα στην τυχη ! ειναι πολυ δυσκολο για καποιον καινουργιο στο φορουμ να ανοιξει καινουργιο θεμα η ακομα και να συστηθει !!
-
Καλως μας ηρθες " sid " (δεν νομιζω να ειναι το βαφτιστικο σου εε;;) )
Πως εφτιαξε νεο θεμα το παληκαρι ρε παιδια σε αυτον τον πινακα ??? ???
Φωτης ειναι το βαφτιστικο μου τωρα οσο αφορα το πως εφτιαξα νεο θεμα !καθαρα πιστευω απο τυχη για αυτο ας μου εξηγησει καποιος πως γινεται γιατι ειναι καπως δυσκολο ! τομονο ευκολο ειναι να απαντησει καποιος!!! >:( >:( >:( >:(
-
Φώτη σου έχω στείλει Προσωπικό Μήνυμα...
Δες "τα μηνύματα μου"
-
Φώτη σου έχω στείλει Προσωπικό Μήνυμα...
Δες "τα μηνύματα μου"
Φιλε μου δεν γινεται τιποτα μου βγαζει τα παντα εκτος απο τη σημανση νεο θεμα!
-
Φιλε μου δεν γινεται τιποτα μου βγαζει τα παντα εκτος απο τη σημανση νεο θεμα!
Βρεεεεεϊ τι κανετε εσείς εκει τριγύρω από τα τρίκαλα !!! πηγαίνετε μια βολτούλα από τον Φώτη να πιείτε ένα καφέ και να γνωριστήτε !
που είσαι Τανάση δεν βλέπεις δεν ακούς ????