Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: mist on Δευτέρα 13 Αύγουστος 2007, 16:15:16 μμ

Title: Νέος εδώ.
Post by: mist on Δευτέρα 13 Αύγουστος 2007, 16:15:16 μμ
Γείας σας.

Νέος εδώ. Ακόμα δεν έχω στην κατοχή μου Transalp αλλα είμαι πολύ κοντά να αποκτήσω μία.
Anyway θα ανοίξω ένα άλλο θέμα με τους προβληματισμούς μου.
Γειά σας και πάλι.  :wave:
Title: Απ: Νέος εδώ.
Post by: Sotos on Δευτέρα 13 Αύγουστος 2007, 16:20:30 μμ
Γεια σου Μιχαλη και καλως μας βρηκες!

Την εχεις βρει την "καλή" σου?

Αντε με το καλό!
Title: Απ: Νέος εδώ.
Post by: mist on Δευτέρα 13 Αύγουστος 2007, 16:34:16 μμ
Γεια σου Μιχαλη και καλως μας βρηκες!

Την εχεις βρει την "καλή" σου?

Αντε με το καλό!

Ευχαριστώ Σωτήρη

Δεν την έχω βρεί ακόμα .Είμαι στο ψάξιμο.
Title: Απ: Νέος εδώ.
Post by: Yianni on Δευτέρα 13 Αύγουστος 2007, 16:55:57 μμ
Μιχάλη καλημέρα και καλως ήρθες στο φόρουμ.

Καλό ψάξιμο. (Ρίξε μιά ματιά και στις αγγελίες του Φόρουμ)
Title: Απ: Νέος εδώ.
Post by: Chtech on Δευτέρα 13 Αύγουστος 2007, 18:43:27 μμ
Καλημέρα και καλός όρισες.  :welcome:
Με το καλό να βρεις την καλή σου και γρήγορα για να προλάβεις καμιά καλοκαιρινή βολτίτσα. Καλά ποσταρίσματα και καλά χλμ να έχεις μόλις αποκτήσεις το μωρό σου.