Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: mist on Δευτέρα 13 Αύγουστος 2007, 16:15:16 μμ
-
Γείας σας.
Νέος εδώ. Ακόμα δεν έχω στην κατοχή μου Transalp αλλα είμαι πολύ κοντά να αποκτήσω μία.
Anyway θα ανοίξω ένα άλλο θέμα με τους προβληματισμούς μου.
Γειά σας και πάλι. :wave:
-
Γεια σου Μιχαλη και καλως μας βρηκες!
Την εχεις βρει την "καλή" σου?
Αντε με το καλό!
-
Γεια σου Μιχαλη και καλως μας βρηκες!
Την εχεις βρει την "καλή" σου?
Αντε με το καλό!
Ευχαριστώ Σωτήρη
Δεν την έχω βρεί ακόμα .Είμαι στο ψάξιμο.
-
Μιχάλη καλημέρα και καλως ήρθες στο φόρουμ.
Καλό ψάξιμο. (Ρίξε μιά ματιά και στις αγγελίες του Φόρουμ)
-
Καλημέρα και καλός όρισες. :welcome:
Με το καλό να βρεις την καλή σου και γρήγορα για να προλάβεις καμιά καλοκαιρινή βολτίτσα. Καλά ποσταρίσματα και καλά χλμ να έχεις μόλις αποκτήσεις το μωρό σου.