Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Μηχανολογικά => Topic started by: Aerios on Δευτέρα 04 Απρίλιος 2011, 18:11:02 μμ
-
Το ερώτημά μου είνα αν υπάρχει περίπτωση η βαλβίδα καυσίμου (Fuel tap) ενώ φαίνεται οτι δουλεύει κανονικά (δε στάζει βενζίνη απο την υποπίεση, ανοίγει και κλείνει τη ροή του καυσίμου), στις υψηλές στροφές να παρουσιάζει πρόβλημα;
Φαίνεται δηλ σαν να μένει απο κάυσιμο όταν δουλέυει ψηλά. Για να σας προλάβω καρμπ πεντακάθαρα, βαλβίδες οκ, συνχρονισμός τέλειος, ρελαντί άψογο.
-
Σωληνακι αναπνοης ντεποζιτου?
-
Όλα τα σωληνάκια τσεκαρισμένα
-
σου ρεταρει δλδ?
τωρα το ειδες/καταλαβες η' στο κανει καιρο?μηπως εβαλες μαπα καυσιμο?μπουζι?
-
Σωληνάκι, Known problem στην τοποθέτηση του ρεζερβουάρ...
-
Αν θυμαμαι καλα υπηρχε αλλη μια περιπτωση με το σωληνακι βενζινης που εφευγε απο το ντεποζιτο για να παει στα καρμπ και ηταν καπου λιγο τσακισμενο, οποτε οταν αυξανοταν η υποπιεση "εκλεινε" περισσοτερο το τσακισμα και μειωνοταν η ροη...
-
Εχω εξαντλήσει το θέμα με το έλεγχο στα σωληνάκια, δεν είναι κάτι τέτοιο (το είχα πάθει στο παρελθόν αυτό και κάθε φορά που βγάζω-βάζω το ντεπόζιτο προσέχω). Αυτό μου το έκανε προχθές χωρίς να προηγηθεί κάποια εργασία στη μηχανή ούτε καν φουλάρισμα.Το μόνο που υποψιάζομαι είναι η βαλβίδα καυσίμου η οποία πιθανόν να μην ανοίγει αρκετά.
-
Ο Hypersonic (στο δεύτερο του μήνυμα) εννοεί τα σωληνάκια υποπίεσης.
(Αυτά που συνδέονται εκεί που βάζουμε το όργανο μέτρησης υποπίεσης όταν κάνουμε συγχρονισμό)
Αυτό δεν έχει να κάνει με το βγαλε βαλε του τεποζιτου καθώς είναι πιο κάτω.
Αν θυμάμαι καλά.
Υπάρχει ένα θέμα στο φόρουμ όπου κάποιος ανέφερε ότι αυτα τα σωληνακια έκλειναν όταν μεγάλωνε η υποπίεση (στις πολλές στροφές)
Εννοώντας.. Όχι ότι τσακίζαν
Αλλά ότι πατικώνονταν στιγμιαία-παροδικά από μόνα τους.. Λόγο της υποπίεσης και λόγο πιθανής φθοράς τους.
Έτσι αυτα δεν μετέφεραν σωστά την υποπίεση και έτσι δεν άνοιγαν την βαλβίδα του τεποζιτου (αυτή είναι η δουλειά τους)
-
Ακριβως...
-
Θα συμφωνισω και εγω για τα σωληνακια ειναι το αιωνιο προβλημα,τσεκαρε τα και για σκουπιδακια μεσα (φυσημα)τωρα αν εξακολουθει το ξανασυζηταμε.
-
Όπως έγραψα και πιο πάνω τα σωληνάκια είναι τσεκαρισμένα. Ρωτάω μήπως κάποιος είχε παρόμοιο πρόβλημα που να οφειλόταν σε προβληματικό ρουμπινέτο
-
Για να μην ανοιγω καινουριο θεμα : Στη ταπα του ρεζερβουάρ βλεπω ελαχιστη βενζινη τελευταια εκει που βαζεις το κλειδι για να γεμισεις βενζινη. το λαστιχο στεγανοποιησης φαινεται και από κατω και από πανω σε αριστη κατασταση. τι μπορει να φταιει;
-
Η υπερχείλιση δεν παίζει ρόλο εκτός και αν στο παρουσιάζει όταν φουλάρεις ως επάνω, αλλά κ πάλι θα ετρεχε βενζίνη απο κάτω.
Το να έχει θέμα η αναπνοή του τεπόζιτου σίγουρα θα είχες και αλλού προβληματα αφού θα έκοβε την ροή του καυσίμου, αρα ,
μάλλον επειδή κρύωσε ο καιρός υγροποιείται η μπετζίνα.
-
δεν είναι κατι σοβαρο απλα βλεπω λιγο υγρο το λαστιχακι γυρω στο κλειδι. και δεν το βλεπω παντα. αυτό που λες είναι Νικο