Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Νίκος on Κυριακή 08 Ιούλιος 2007, 17:16:19 μμ
-
Καλήμερα σε όλα τα μέλη του Forum,
Λέγομαι Νίκος, είμαι 32 χρονών & ζω Κέρκυρα. Έχω μόλις ένα χρόνο που οδηγώ Transalp, αν και ήταν επιθυμία από τα εφηβικά χρόνια, επομένως είμαι πολύ νέος στον χώρο για να δώσω συμβουλές, αλλά σίγουρα έχω να μάθω πολλά από εσάς...
Καλημέρα και πάλι σε όλους!
-
Καλημέρα Νίκο και καλώς ήρθες, έχεις σίγουρα πολλά να μάθεις. Εδώ μέσα οι πληροφορίες είναι άφθονες. Εγώ κάθε μέρα μαθαίνω και άλλα. Για το επόμενο σ/κ θα προσπαθήσω να πετύχω κάποιες από τις βελτιώσεις που έχουν προταθεί εδώ μέσα.
Καλή σου μέρα και καλώς ήρθες και πάλι...
-
Νίκο καλωσόρισες στο φόρουμ, χώρος υπάρχει γιά πολλόυς ακόμα. Οσο γιά τις πληροφορίες ο ένας καλύπτει τον άλλον. Ετσι κάτι παραπάνω έχουμε να μαθαίνουμε και οι άσχετοι και οι σχετικοί.
Είπες είσαι από Κέρκυρα , έ? Χμ, θα έχεις πολλά να πεις με τον Παύλο.
-
Νικο καλοσορισες στο φορουμ.
Απο ποιο μερος της Κερκυρας εισαι?
Παω καθε χρονο εκει και μπορει να βρεθουμε.
Και παλι καλοσορισες!!!!! ;) ;) ;) ;)
-
Γεια σου πατρίδααααααααααααααααααααααα.
Καλώς ήρθες στην παρέα μας. Μένεις μέσα στην Πόλη;
-
Καλώς τον Σπύρο έέέέ΄Νίκο ήθελα να πω.
Όμορφα είστε εκεί ρε μεγάλε πάντα την λάτρευα την Κέρκυρα.
Είμαι από Πρέβεζα και κοίτα να δεις που βρέθηκα.
Καλές βόλτες και καλά ποσταρίσματα. :D