Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Νίκος on Κυριακή 08 Ιούλιος 2007, 17:16:19 μμ

Title: Υπάρχει χώρος για ακόμα έναν;
Post by: Νίκος on Κυριακή 08 Ιούλιος 2007, 17:16:19 μμ
Καλήμερα σε όλα τα μέλη του Forum,

Λέγομαι Νίκος, είμαι 32 χρονών & ζω Κέρκυρα. Έχω μόλις ένα χρόνο που οδηγώ Transalp, αν και ήταν επιθυμία από τα εφηβικά χρόνια, επομένως είμαι πολύ νέος στον χώρο για να δώσω συμβουλές, αλλά σίγουρα έχω να μάθω πολλά από εσάς...

Καλημέρα και πάλι σε όλους!
Title: Απ: Υπάρχει χώρος για ακόμα έναν;
Post by: Sotiris on Κυριακή 08 Ιούλιος 2007, 17:24:06 μμ
Καλημέρα Νίκο και καλώς ήρθες, έχεις σίγουρα πολλά να μάθεις. Εδώ μέσα οι πληροφορίες είναι άφθονες. Εγώ κάθε μέρα μαθαίνω και άλλα. Για το επόμενο σ/κ θα προσπαθήσω να πετύχω κάποιες από τις βελτιώσεις που έχουν προταθεί εδώ μέσα.

Καλή σου μέρα και καλώς ήρθες και πάλι...
Title: Απ: Υπάρχει χώρος για ακόμα έναν;
Post by: Yianni on Κυριακή 08 Ιούλιος 2007, 18:43:19 μμ
Νίκο καλωσόρισες στο φόρουμ, χώρος υπάρχει γιά πολλόυς ακόμα. Οσο γιά τις πληροφορίες ο ένας καλύπτει τον άλλον. Ετσι κάτι παραπάνω έχουμε να μαθαίνουμε και οι άσχετοι και οι σχετικοί.

Είπες είσαι από Κέρκυρα , έ? Χμ, θα έχεις πολλά να πεις με τον Παύλο.
Title: Απ: Υπάρχει χώρος για ακόμα έναν;
Post by: TASOS on Δευτέρα 09 Ιούλιος 2007, 06:05:50 πμ


Νικο καλοσορισες στο φορουμ.

Απο ποιο μερος της Κερκυρας εισαι?

Παω καθε χρονο εκει και μπορει να βρεθουμε.

Και παλι καλοσορισες!!!!! ;) ;) ;) ;)
Title: Απ: Υπάρχει χώρος για ακόμα έναν;
Post by: Παύλος on Δευτέρα 09 Ιούλιος 2007, 17:08:55 μμ
Γεια σου πατρίδααααααααααααααααααααααα.

Καλώς ήρθες στην παρέα μας. Μένεις μέσα στην Πόλη;
Title: Απ: Υπάρχει χώρος για ακόμα έναν;
Post by: louros on Δευτέρα 09 Ιούλιος 2007, 17:23:00 μμ
 Καλώς τον Σπύρο έέέέ΄Νίκο ήθελα να πω.

Όμορφα είστε εκεί ρε μεγάλε πάντα την λάτρευα την Κέρκυρα.
Είμαι από Πρέβεζα και κοίτα να δεις που βρέθηκα.
Καλές βόλτες και καλά ποσταρίσματα. :D