Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Vassilis on Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 01:43:26 πμ

Title: Καλώς σας βρήκα.
Post by: Vassilis on Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 01:43:26 πμ
Να καλησπερίσω κι εγώ το φόρουμ και τα μέλη.
Λέγομαι Βασίλης (αν δεν το μαντέψατε ήδη), είμαι 43 ετών κι έχω μιά ασημί Transalp του 2006 που λέγεται ... Δέσπω!
Μπήκα στο φόρουμ να δω τι λένε κι οι άλλοι ιδιοκτήτες του μοντέλου.

Χαιρετίζω λοιπόν το φόρουμ ολόκληρο κι ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Title: Απ: Καλώς σας βρήκα.
Post by: Γιάννης Σταυρουλάκης on Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 01:49:37 πμ
Καλως όρισες Βασίλη.

Εδώ θα μάθεις αρκετά για τη Δέσπω σου και θα κάνεις παρέα με άλλα άτομα με παρόμοια ενδιαφέροντα.

Καλή διαμονή.
Title: Απ: Καλώς σας βρήκα.
Post by: Sotos on Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 01:52:48 πμ
Καλως μας βρηκες Βασίλη!

Εισαι Αθηνα?

Να φερεις καμια μερα την Δεσπω να γνωρισει τον χοντρουλη μου και τις αλλες φιλες του !!! 

 :welcome:
Title: Απ: Καλώς σας βρήκα.
Post by: Chris_de_Ze on Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 02:09:05 πμ
Καλησπέρα και από μένα Βασίλη και καλώς ήρθες.
43 ετών και κυκλοφορείς με ούτε καν χρονιάρικο μωρό? (βλ. Δέσπω)
Κι εγώ λίγο πιο μεγάλος από σένα είμαι, αλλά κυκλοφορώ με ...δεκατετράχρονη!
(...πάντως ανεβαίνει ο μέσος όρος ηλικίας στο φόρουμ!)
Title: Απ: Καλώς σας βρήκα.
Post by: Yianni on Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 02:48:16 πμ
Γειά σου Βασίλη,

Καλως όρισες στο φορουμ και καλή διαμονή.