Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: TASOS on Πέμπτη 04 Ιανουάριος 2007, 03:14:34 πμ
-
Γεια και χαρα! Με λενε Τασο και ειμαι 42 χρονων. Μενω στον Πειραια και οδηγαω μηχανη απο το 1982 που πρωτοαγορασα ενα παπακι. Απο τοτε εχω αλλαξει πολλα. Τωρα εχω ενα μαυρο ΤΡΑNSALP του 2006.
Πρωτη φορα συμμετεχω σε καποιο φορουμ.
Χρονια πολλα και καλη χρονια!
-
Καλως μας ηλθες Τασο...
Καλα ποσταρισματα...
Και μην αγχωνεσαι.. και εμας πρωτη μας φορα ειναι που χρησιμοποιουμε φορουμ για την επικοινωνια μας !!
Καλοτάξιδη η κούκλα σου!
-
Γεια σου Τάσο, καλώς ήλθες και καλή χρονιά!
ΥΓ:Τι είναι φόρουμ? ;D ;D ;D
-
Τάσο καλωσήρθες στη παρέα μας. Η προηγούμενη μοτό μου ήταν επίσης ΤΑ (transalp) μαύρη 06. Φοβερό εργαλείο και θα το απολαύσεις εγγυημένα. Καλοτάξιδη λοιπόν και πολλά & ασφαλή χιλόμετρα.
-
Γεια και χαρα! Με λενε Τασο και ειμαι 42 χρονων. Μενω στον Πειραια και οδηγαω μηχανη απο το 1982 που πρωτοαγορασα ενα παπακι. Απο τοτε εχω αλλαξει πολλα. Τωρα εχω ενα μαυρο ΤΡΑNSALP του 2006.
Πρωτη φορα συμμετεχω σε καποιο φορουμ.
Χρονια πολλα και καλη χρονια!
Γεια σου Τασο και απο μένα. Και εγώ νέος εδώ, στο φορουμ, πιο νεος από σενα μάλιστα. Καλές βόλτες!!
-
Γεια και χαρα! Με λενε Τασο και ειμαι 42 χρονων. Μενω στον Πειραια και οδηγαω μηχανη απο το 1982 που πρωτοαγορασα ενα παπακι. Απο τοτε εχω αλλαξει πολλα. Τωρα εχω ενα μαυρο ΤΡΑNSALP του 2006.
Πρωτη φορα συμμετεχω σε καποιο φορουμ.
Χρονια πολλα και καλη χρονια!
Τάσο ανέβασε καί μιά φωτό σου.
Ήρθες εχθές στίς εκλογές, ψήφισες καί δέν σέ καταλάβαμε.
Παραείσαι χαμηλών τόνων. :) :)
-
Διπλα σου καθομουν.
Θα τα πουμε απο κοντα!