Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: TASOS on Πέμπτη 04 Ιανουάριος 2007, 03:14:34 πμ

Title: TASOS
Post by: TASOS on Πέμπτη 04 Ιανουάριος 2007, 03:14:34 πμ
Γεια και χαρα! Με λενε Τασο και ειμαι 42 χρονων. Μενω στον Πειραια και οδηγαω μηχανη απο το 1982 που πρωτοαγορασα ενα παπακι. Απο τοτε εχω αλλαξει πολλα. Τωρα εχω ενα μαυρο ΤΡΑNSALP του 2006.
Πρωτη φορα συμμετεχω σε καποιο φορουμ.
Χρονια πολλα και καλη χρονια! 
 
Title: Απ: TASOS
Post by: Sotos on Πέμπτη 04 Ιανουάριος 2007, 04:22:29 πμ
Καλως μας ηλθες Τασο...
Καλα ποσταρισματα...

Και μην αγχωνεσαι.. και εμας πρωτη μας φορα ειναι που χρησιμοποιουμε φορουμ για την επικοινωνια μας !!
Καλοτάξιδη η κούκλα σου!
Title: Απ: TASOS
Post by: fotisalp on Πέμπτη 04 Ιανουάριος 2007, 04:56:23 πμ
Γεια σου Τάσο, καλώς ήλθες και καλή χρονιά!

ΥΓ:Τι είναι φόρουμ? ;D ;D ;D
Title: Απ: TASOS
Post by: VARABILL on Πέμπτη 04 Ιανουάριος 2007, 05:50:19 πμ
Τάσο καλωσήρθες στη παρέα μας. Η προηγούμενη μοτό μου ήταν επίσης ΤΑ (transalp) μαύρη 06. Φοβερό εργαλείο και θα το απολαύσεις εγγυημένα. Καλοτάξιδη λοιπόν και πολλά & ασφαλή χιλόμετρα.
Title: Απ: TASOS
Post by: nikolakis on Τετάρτη 10 Ιανουάριος 2007, 20:24:26 μμ
Γεια και χαρα! Με λενε Τασο και ειμαι 42 χρονων. Μενω στον Πειραια και οδηγαω μηχανη απο το 1982 που πρωτοαγορασα ενα παπακι. Απο τοτε εχω αλλαξει πολλα. Τωρα εχω ενα μαυρο ΤΡΑNSALP του 2006.
Πρωτη φορα συμμετεχω σε καποιο φορουμ.
Χρονια πολλα και καλη χρονια! 
 
Γεια σου Τασο και απο μένα. Και εγώ νέος εδώ, στο φορουμ, πιο νεος από σενα μάλιστα. Καλές βόλτες!!
Title: Απ: TASOS
Post by: Ταξιδευτής on Τετάρτη 28 Φεβρουάριος 2007, 23:01:00 μμ
Γεια και χαρα! Με λενε Τασο και ειμαι 42 χρονων. Μενω στον Πειραια και οδηγαω μηχανη απο το 1982 που πρωτοαγορασα ενα παπακι. Απο τοτε εχω αλλαξει πολλα. Τωρα εχω ενα μαυρο ΤΡΑNSALP του 2006.
Πρωτη φορα συμμετεχω σε καποιο φορουμ.
Χρονια πολλα και καλη χρονια! 
 

Τάσο ανέβασε καί μιά φωτό σου.
Ήρθες εχθές στίς εκλογές, ψήφισες καί δέν σέ καταλάβαμε.
Παραείσαι χαμηλών τόνων.  :) :)
Title: Απ: TASOS
Post by: TASOS on Τετάρτη 28 Φεβρουάριος 2007, 23:08:08 μμ
Διπλα σου καθομουν.
Θα τα πουμε απο κοντα!