Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: thleon on Τρίτη 19 Ιούνιος 2007, 16:07:37 μμ
-
Καλημέρα στην παρέα του Transalp club!
Λέγομαι Θεόφραστος, το ξέρω είναι σπάνιο όνομα.. είμαι 36 χρονών και απέκτησα μια καινούργια 650 πρίν από ενα μήμα.
Ξαναμπήκα στο χώρο της μοτοσυκλέτας μετά από πολυετή απουσία μου λόγω κλοπής της προηγούμενης ΧΤ 600
Ελπίζω να γνωριστούμε και από κοντα ....
Τους φιλικούς μου χαιρετισμούς...
-
Θεόφραστε καλημέρα,
Σπάνιο αλλά ωραίο το όνομά σου. Πως σε φωνάζουν οι φίλοι σου?
Καλωσόρισες στο φόρουμ και στην μεγάλη παρέα μας. Από ποιά περιοχή της Ελλάδος μας έρχεσαι? Καλά ταξίδια να 'χεις με την "καλή" σου. Και όποτε είναι ο δρόμος σου από ΣΥΜΟΦΕ με χαρά να σε δούμε και από κοντά.
-
Ειμαι από Αθήνα παλιός εξαρχειώτης και νυν νεοσμυρνίωτης... λόγω κοπελιάς
αν και προβλέπται ένα δύσκολο καλοκαίρι λόγω δουλειάς θα προσπαθήσω να περάσω να γνωριστούμε από κοντά
-
Καλημέρα Θεόφραστε και καλή ανάγνωση.
Θα χαρούμε πολύ να τα πούμε κάποια Τρίτη στο ΣΥΜΟΦΕ.
-
Θεοφραστε καλως ήρθες στην παρεα μας!
Ελπιζω συντομα να τα καταφερεις και να γνωριστουμε και απο κοντα!