Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Chtech on Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 22:23:41 μμ
-
λέγομαι χρήστος και είμαι από την αθήνα. έχω στη κατοχή μου , και είμαι πολύ υπερήφανος γι' αυτό, μία honda transalp xl600v μοντέλο του 1999. είμαι καινούργιος στο forum αλλά πιστεύω οτι απ' όσα έχω προλάβει να δω ότι είναι ένα aπό τα καλύτερα forum για τον κόσμο της μοτοσυκλέτας. συγχαρητήρια σε όλους σας για την καλή δουλειά.
-
Καλως ορισες συνονοματε καλα ποσταρισματα.Οσοι περισσοτεροι τοσο το καλυτερο και οπως πως λεει και το ασμα "....οπου Χρηστος και μαλαμα..."
-
Γεια σου Χρηστο. Καλως μας βρηκες.
εχεις καμια φωτό απο τη μηχανή σου ? βάλτη στο σχετικό θεμα "Φωτογραφίστε την καλη σας"
-
:welcome: Χρήστο.
Πέρνα από ΣΥΜΟΦΕ (http://www.transalp.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=29) καμία Τρίτη να τα πούμε κ από κοντά.
-
Καλως ηρθες Χρηστο και από μενα
Καλη διαμονή.
Επειδη ο Admin μας βαριεται λιγο, παρε και το link Που σου προτεινει να ανεβασεις φωτογραφια. Ειναι εδω (http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=818.0)
-
Μεγάλη τρέλα Χρήστο με το συγκεκριμένο μοντέλο του 99 το black.
Μέχρι που το 03 έγινε η μεταπήδηση στο καινούργιο .
Καλός ήρθες στο forum και καλά και όμορφα χιλιόμετρα ..... :)
-
Καλώς τον Χρηστο ! Οσο παει η παρεα μεγαλωνει
Ωραια
φιλικα
-
Χρήστο καλωσόρισες στην παρέα μας. 99άρα η μηχανή σου όπως και η δικιά μου. Καλές διαδρομές να 'χεις.
-
φίλοι ευχαριστώ για τα καλοσορίσματα και έυχομαι κι εγώ με την σειρά μου σ' όλους εσάς καλά χλμ με τους πόθους(transalp) της ζωής μας.
και όσο αφορά την μηχανή μου θα σας την ανεβάσω να την δείτε έτσι για να ακούσω τις εντυπώσεις σας.
-
Καλώς μας βρήκες φίλε Χρήστο, ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την κολακευτική γνώμη για το φόρουμ.
Κατά το: " τρώγοντας ανοίγει η όρεξη!", διαβόζοντας και γνωρίζοντας, (από κοντά) ευελπιστούμε ότι θα μας συμπαθήσεις ακόμη περισσότερο.
Καλές διαδρομές με τον "πόθο" σου !!! και γενικότερα.