Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Chtech on Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 22:23:41 μμ

Title: καλώς σας βρίσκω φίλοι hondaκιδες
Post by: Chtech on Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 22:23:41 μμ
λέγομαι χρήστος και είμαι από την αθήνα. έχω στη κατοχή μου , και είμαι πολύ υπερήφανος γι' αυτό, μία honda transalp xl600v μοντέλο του 1999. είμαι καινούργιος στο forum αλλά πιστεύω οτι απ' όσα έχω προλάβει να δω ότι είναι ένα aπό τα καλύτερα forum για τον κόσμο της μοτοσυκλέτας. συγχαρητήρια σε όλους σας για την καλή δουλειά.
Title: Απ: καλώς σας βρίσκω φίλοι hondaκιδες
Post by: Chris the Loutrinos on Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 22:37:22 μμ
Καλως ορισες συνονοματε καλα ποσταρισματα.Οσοι περισσοτεροι τοσο το καλυτερο και οπως πως λεει και το ασμα "....οπου Χρηστος και μαλαμα..."
Title: Απ: καλώς σας βρίσκω φίλοι hondaκιδες
Post by: KostasC on Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 23:16:48 μμ
Γεια σου Χρηστο. Καλως μας βρηκες.
εχεις καμια φωτό απο τη μηχανή σου ? βάλτη στο σχετικό θεμα "Φωτογραφίστε την καλη σας"
Title: Απ: καλώς σας βρίσκω φίλοι hondaκιδες
Post by: Παύλος on Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 23:36:38 μμ
 :welcome: Χρήστο.

Πέρνα από ΣΥΜΟΦΕ (http://www.transalp.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=29) καμία Τρίτη να τα πούμε κ από κοντά.
Title: Απ: καλώς σας βρίσκω φίλοι hondaκιδες
Post by: Sotos on Πέμπτη 14 Ιούνιος 2007, 01:56:06 πμ
Καλως ηρθες Χρηστο και από μενα
Καλη διαμονή.

Επειδη ο Admin μας βαριεται λιγο, παρε και το link Που σου προτεινει να ανεβασεις φωτογραφια. Ειναι εδω (http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=818.0)
Title: Απ: καλώς σας βρίσκω φίλοι hondaκιδες
Post by: African Boy on Πέμπτη 14 Ιούνιος 2007, 08:28:25 πμ
Μεγάλη τρέλα Χρήστο με το συγκεκριμένο μοντέλο του 99 το black.
Μέχρι που το 03 έγινε η μεταπήδηση στο καινούργιο .
Καλός ήρθες  στο forum και καλά και όμορφα χιλιόμετρα ..... :)
Title: Απ: καλώς σας βρίσκω φίλοι hondaκιδες
Post by: axidous on Πέμπτη 14 Ιούνιος 2007, 17:33:32 μμ
Καλώς τον Χρηστο ! Οσο παει η παρεα μεγαλωνει

Ωραια

φιλικα
Title: Απ: καλώς σας βρίσκω φίλοι hondaκιδες
Post by: Yianni on Πέμπτη 14 Ιούνιος 2007, 19:24:20 μμ
Χρήστο καλωσόρισες στην παρέα μας. 99άρα η μηχανή σου όπως και η δικιά μου. Καλές διαδρομές να 'χεις.
Title: Απ: καλώς σας βρίσκω φίλοι hondaκιδες
Post by: Chtech on Παρασκευή 15 Ιούνιος 2007, 06:35:38 πμ
φίλοι ευχαριστώ για τα καλοσορίσματα και έυχομαι κι εγώ με την σειρά μου σ' όλους εσάς καλά χλμ με τους πόθους(transalp) της ζωής μας.
και όσο αφορά την μηχανή μου θα σας την ανεβάσω να την δείτε έτσι για να ακούσω τις εντυπώσεις σας.
Title: Απ: καλώς σας βρίσκω φίλοι hondaκιδες
Post by: gianngeor on Παρασκευή 15 Ιούνιος 2007, 06:49:35 πμ
Καλώς μας βρήκες φίλε Χρήστο, ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την κολακευτική γνώμη για το φόρουμ.
Κατά το: " τρώγοντας ανοίγει η όρεξη!", διαβόζοντας και γνωρίζοντας, (από κοντά) ευελπιστούμε ότι θα μας συμπαθήσεις ακόμη περισσότερο.
Καλές διαδρομές με τον "πόθο" σου !!! και γενικότερα.