Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Panzer on Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 21:18:15 μμ
-
Χαθήκαμε λίγο τον τελευταίο χρόνο αλλα θα προσπαθήσω να περάσω απο την λέσχη γαι καμια μπύρα έτσι για να δώ μερικούς καλούς φίλους. Είχα μερικές αλλαγές στην ζωή μου τελευταία (αρραβώνας , μετακόμιση) και έτσι ο χρόνος μου ήταν περιορισμένος. Μαθαίνω όμως νέα σας μέσω του forum, που παρεπιπτόντως είναι πολύ καλό, και απο διάφορους φίλους που κατα καιρούς έρχονται στην λέσχη. Παρατηρώ επίσης ότι αυξάνεστε επικύνδυνα απο μέλη και αυτό είναι πολύ καλό.
Ελπίζω να τα πούμε σύντομα
Τσάκαλης Δημήτρης
VARKIZA PANZER DIVISION
-
Γεια σου Δημήτρη, αφού είσαι καλά δεν πειράζει που χάθηκες θα σε συγχωρέσουμε ;D
Πέρνα να τα πούμε κάποια Τρίτη.
-
που να περάσει ? δε χωράει στην κίνηση !
(να μη ξεχνιόμαστε εεε? ) Παρε τη μπουρουχα και ελα μια Τριτη να το χαζέψουμε λιγο.
Η μετακόμιση έγινε με το μοτόρι ? εννοώ το έβαλες και αυτο στο φορτηγό (3αξονικό) εεε????
-
Γεια σου ρε Δημητρη...
καλώς επέστρεψες στην παρέα!
με το καλό και ο γάμος!
οταν ερθεις συμοφε, να ερθεις με το παλιο BMW, οκ?
θελω να το χαζεψω παλι!
-
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Θα προσπαθήσω να έρθω την Τρίτη, μακάρι να τα πούμε να μάθω και τα νέα σας, που είναι και πολλά (Αυστρία)!!!!
Φιλιά σε όλους
-
Γεια σου Δημήτρη,
Ελάτε στην Τζιά, θα είναι και ο Δαναός οπότε θα είναι τουλάχιστον δύο BMW να κάνουνε παρέα.
Μην το πολυσκέφτεσαι. Πάρε αντίσκηνο την κοπελιά και έλα.
Ραντεβού 8:00 στο Λαυριο το Σάββατο.