Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Panzer on Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 21:18:15 μμ

Title: Γεια σας φιλαράκια ααπο τα παλιά!!!
Post by: Panzer on Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 21:18:15 μμ
Χαθήκαμε λίγο τον τελευταίο χρόνο αλλα θα προσπαθήσω να περάσω απο την λέσχη γαι καμια μπύρα έτσι για να δώ μερικούς καλούς φίλους. Είχα μερικές αλλαγές στην ζωή μου τελευταία (αρραβώνας , μετακόμιση) και έτσι ο χρόνος μου ήταν περιορισμένος. Μαθαίνω όμως νέα σας μέσω του forum, που παρεπιπτόντως είναι πολύ καλό, και απο διάφορους φίλους που κατα καιρούς έρχονται στην λέσχη. Παρατηρώ επίσης ότι αυξάνεστε επικύνδυνα απο μέλη και αυτό είναι πολύ καλό.

Ελπίζω να τα πούμε σύντομα

Τσάκαλης Δημήτρης
VARKIZA PANZER DIVISION
Title: Απ: Γεια σας φιλαράκια ααπο τα παλιά!!!
Post by: Παύλος on Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 21:29:22 μμ
Γεια σου Δημήτρη, αφού είσαι καλά δεν πειράζει που χάθηκες θα σε συγχωρέσουμε  ;D

Πέρνα να τα πούμε κάποια Τρίτη.
Title: Απ: Γεια σας φιλαράκια ααπο τα παλιά!!!
Post by: KostasC on Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 22:29:07 μμ
που να περάσει ?  δε χωράει στην κίνηση !

(να μη ξεχνιόμαστε εεε? ) Παρε τη μπουρουχα και ελα μια Τριτη να το χαζέψουμε λιγο.
Η μετακόμιση έγινε με το μοτόρι ? εννοώ το έβαλες και αυτο στο φορτηγό (3αξονικό) εεε????
Title: Απ: Γεια σας φιλαράκια ααπο τα παλιά!!!
Post by: Sotos on Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 01:55:29 πμ
 Γεια σου ρε Δημητρη...
καλώς επέστρεψες στην παρέα!

με το καλό και ο γάμος!

οταν ερθεις συμοφε, να ερθεις με το παλιο BMW, οκ?
θελω να το χαζεψω παλι!
Title: Απ: Γεια σας φιλαράκια ααπο τα παλιά!!!
Post by: Panzer on Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 19:12:28 μμ
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Θα προσπαθήσω να έρθω την Τρίτη, μακάρι να τα πούμε να μάθω και τα νέα σας, που είναι και πολλά (Αυστρία)!!!!
Φιλιά σε όλους
Title: Απ: Γεια σας φιλαράκια ααπο τα παλιά!!!
Post by: Ευτύχης on Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 19:26:44 μμ
Γεια σου Δημήτρη,

Ελάτε στην Τζιά, θα είναι και ο Δαναός οπότε θα είναι τουλάχιστον δύο BMW να κάνουνε παρέα.
Μην το πολυσκέφτεσαι. Πάρε αντίσκηνο την κοπελιά και έλα.
Ραντεβού 8:00 στο Λαυριο το Σάββατο.