Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: andy on Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 20:00:25 μμ

Title: ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.
Post by: andy on Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 20:00:25 μμ
 :goofy:ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 22/5 ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ CLUB ΚΑΙ ΣΤΟ FORUM. ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΝΔΡΕΑ ΑΠΟ ΝΙΚΑΙΑ. ΕΜΑΘΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ 2 ΜΕΛΗ (ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΚΕΑΝΟ) ΣΕ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΑΙΜΟΔΩΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΩ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΧΝΑ.ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ ΟΛΟΥΣ. ;)
Title: Απ: ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.
Post by: Yianni on Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 20:05:10 μμ
Ανδρέα καλωσόρισες στο Φόρουμ, ελπίζουμε να τα πούμε και από κοντά. Αλλωστε θα έχεις ακούσει ήδη τα καλύτερα λόγια απο τα παιδιά γιά μας. Καλές διαδρομές να 'χεις.
Title: Απ: ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.
Post by: Γιάννης Σταυρουλάκης on Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 20:07:03 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας. Νομίζω οτι σε είδα την Τρίτη στο ΣΥΜΟΦΕ.

Σου εύχομαι πολλά όμορφα χιλιόμετρα και πάντα όρθιος!

Επίσης προσπάθησε νε ξαναφτιάξεις τη σχέση σου με το Caps Lock.  ;D
Δεν φαίνεται όμορφο να γράφεις με κεφαλαία. Εκτός του ότι είναι πιο δύσκολα στην ανάγνωση, στην ηλεκτρονική επικοινωνία, έχουν την έννοια οτι φωνάζεις.
Title: Απ: ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.
Post by: Ευτύχης on Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 21:15:34 μμ
Αντρέα καλώς μας ήρθες.
Και εγώ έμενα στη Νίκαια μέχρι το 1998.
Έλα την Τρίτη στο ΣΥ.ΜΟ.Φ.Ε. να τα πούμε από κοντά.
Ετοιμάσου και έλα και στην Τζιά μαζί μας.
Title: Απ: ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.
Post by: Sotos on Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 21:15:44 μμ
Καλως ήλθες Αντρεα!

Καλή διαμονη!
Οπως σε όλους τους νεους, σου εχω ενα καψωνι! (ψεματα λεει, ο πρωτος εισαι)
βαλε καμια φωτογραφια της καλής σου εδω (http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=818.0)
και πες μας και για το μοτοσυκλετιστικό παρελθόν σου εδω (http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=976.0)

Να σαι καλα.
Title: Απ: ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.
Post by: Παύλος on Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 21:38:29 μμ
Αντρέα σε καλωσόρισα κ στο Συμοφέ σε καλωσορίζω κ εδώ. Καλή ανάγνωση
Title: Απ: ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.
Post by: okeanos on Σάββατο 02 Ιούνιος 2007, 06:28:26 πμ
καλώς ήρθες και στο forum Αντρέα :welcome: τα έχουμε πει και στο ΣΥΜΟΦΕ πια και οι Νικαιώτες-Κορυδαλλιώτες όσο πάει και αυξανόμαστε!!!
Title: Απ: ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.
Post by: memos on Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 20:19:56 μμ
Καλός  μας  ήρθες  Αντρέα.
Ποιος  να  το  περίμενε  ότι  θα  ξανασυναντήσω  έναν  παιδικό  μου  φίλο  από  τις  καλοκαιρινές  διακοπές  του  χωριού,  σε  έναν  μοτοσυκλετιστικό  σύλλογο  στην  Αθήνα . 
Και  ύστερα  μετά  από  20  ολόκληρα  χρόνια  !!! 
Και  πάλι  καλός  μας  ήρθες  ή   καλύτερα  καλός  μας  ήρθατε !!!!   ;D ;D ;D