Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: costas on Τρίτη 29 Μάιος 2007, 06:02:29 πμ

Title: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: costas on Τρίτη 29 Μάιος 2007, 06:02:29 πμ
Αν και παλιός μοτοσικλετιστής την τελευταία δεκαετία είχα μόνο ένα δίχρονο σκουτεράκι αλλά η καλή μου τύχη μου έστειλε ένα TRANSAP 600 μοντέλο 1990, το οποίοπ θα παραλάβω αύριο , πείτε μου κανα τεχνικό χαρακτηριστικό είναι καλή μηχανή;
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: M. I. Pagalos on Τρίτη 29 Μάιος 2007, 06:22:27 πμ
Αν και παλιός μοτοσικλετιστής την τελευταία δεκαετία είχα μόνο ένα δίχρονο σκουτεράκι αλλά η καλή μου τύχη μου έστειλε ένα TRANSAP 600 μοντέλο 1990, το οποίοπ θα παραλάβω αύριο , πείτε μου κανα τεχνικό χαρακτηριστικό είναι καλή μηχανή;

   Περίμενε πρώτα να δεί ο chris_de_ze το μήνυμά σου γιατί τώρα είναι μάλλον αποσυνδεδεμένος και μετά όρεξη να 'χεις να διαβάζεις τεχνικά στοιχεία!
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: Sotos on Τρίτη 29 Μάιος 2007, 06:38:07 πμ
Καλως ηρθες Κωστα στην παρέα μας.

Ευχομαι να σου στελνει παντα η καλή σου τυχη τόσο καλά δώρα!

Σε τι κατασταση βρίσκεται η καλή σου?

(Μετεφερα το μήνυμα σου εδω ως πιο καταλληλο χώρο για καλωσόρισμα)
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: costas on Τρίτη 29 Μάιος 2007, 07:26:31 πμ
Την καλή μου θα την παραλάβω αύριο το απόγευμα και δεν γνωρίζω επακριβώς την κατάστασή της.
Μένω Σάμο και αύριο έρχομαι Αθήνα για το ραντεβού με την καλή μου!
Είμαι οπαδός της HONDA από μικρός ΠΑΠΙ μετά XL 250 μετά XLR 600 μετά VFR 400R και τώρα ....
Νεώτερα θα σας πω μεθαύριο!
Για σέρβις και κάτι φλασάκια που θέλει που να την πάω , εκεί που την πάει ο Γαμπρός μου στο Περιστέρι;(δεν ξέρω σε ποιόν ακριβώς) ή έχετε να προτείνεται κάτι, επίσης ότι χρειάζομαι σε ποιόν να παραγγέλνω διότι όπως προείπα μένω Σάμο
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: Chris_de_Ze on Τρίτη 29 Μάιος 2007, 08:09:26 πμ
Για σέρβις και κάτι φλασάκια που θέλει που να την πάω , εκεί που την πάει ο Γαμπρός μου στο Περιστέρι;(δεν ξέρω σε ποιόν ακριβώς) ή έχετε να προτείνεται κάτι, επίσης ότι χρειάζομαι σε ποιόν να παραγγέλνω διότι όπως προείπα μένω Σάμο

Γειά σου Κώστα. καλώς ήλθες.
Πώς και βρήκες μοντέλο 1990? Πρέπει να είναι αυτό με το ταμπούρο πίσω. Γιατί δεν κοίταξες για κανένα 1991-1996? Αυτά έχουν δισκόφρενο πίσω και από οικονομικής πλευράς δεν έχουν μεγάλη διαφορά. Ή μήπως στο χάρισαν? Αν στο χάρισαν έχει καλώς (αρκεί να είναι σε καλή κατάσταση και να μην αναγκαστείς να πληρώσεις πολλά για να το συνεφέρεις). Το 1989 το ΤΑ υπέστη πολλές και ριζικές αλλαγές σε πολλά μηχανικά σημεία. Το μοντέλο 1990 είναι βασικά ένα 1989 με κάποιες μικρές ακόμα αλλαγές. Τί χρώμα είναι το δικό σου (μπλε, κόκκινο)? Για δες και το αρ. πλαισίου ή κινητήρα και μας το αναφέρεις.

Για σερβις μπορείς να το πάς εκεί που σου σύστησαν αν είναι καλός μάστορας.
Αν είσαι κοντά στα Β. Προάστεια εγώ προσωπικά προτείνω αυτό:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=212.0

Για φλασάκια κλπ, έχεις 3 επιλογές:
1) Από Σαρακάκη καινούρια original (μαμίσια)
2) Μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση (από διάφορα μαγαζιά)
3) Immitation (από διάφορα μαγαζιά)
Τί προτιμάς?

Βέβαια η κατάσταση σε ένα μοντέλο 17 ετών εξαρτάται πολύ από τη συντήρηση που του έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του μέχρι σήμερα. Όταν τη δείς με το καλό, μας ενημερώνεις για την κατάστασή της. Πάντως το μηχανάκι πρέπει να έχει κάνει τουλάχιστον 100.000 χλμ. μέσα στα 17 του χρόνια (εκτός και αν ήταν σε αποθήκη).  Κάνε πρώτα μια καταγραφή με το τί χρειάζεται και μάς το αναφέρεις (για να σε βοηθήσουμε).




 

Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: Yianni on Τρίτη 29 Μάιος 2007, 08:14:55 πμ
Κώστα, καλωσόρισες στο φόρουμ. Πες μας λίγα λόγια γιά την καλή σου τύχη  :D
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: junior CAESAR on Τρίτη 29 Μάιος 2007, 15:24:12 μμ
Κώστα welcome to the forum!!!!!!!!  Το νησί το έχω επισκεφθεί 2 φορές,και μου άρεσε πάρα πολύ.
Με το καλό να παραλάβεις την καλή σου. 
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: costas on Τρίτη 29 Μάιος 2007, 17:04:54 μμ
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον σας.
Την μηχανή μου την χάρισε η αδερφή μου λόγω αγοράς καινούργιας (BMV 1200)
Την πρόσεχαν αρκετά , δεν παύει βέβαια να είναι 17 χρονών , αλλά μία τέτοια μηχανή δεν έχει ηλικία!
Εξάλλου έχει τα μισά μου και λιγότερα χρόνια! άρα είναι μία 17χρονη πιτσιρίκα!
Φεύγω για Αθήνα το απόγευμα θα γυρίσω σε 3-4 μέρες , θα φωτογραφηθεί και όλα τα στοιχεία της θα σας γνωστοποιηθούν!
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: M. I. Pagalos on Τρίτη 29 Μάιος 2007, 17:28:27 μμ
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον σας.
Την μηχανή μου την χάρισε η αδερφή μου λόγω αγοράς καινούργιας (BMV 1200)
Την πρόσεχαν αρκετά , δεν παύει βέβαια να είναι 17 χρονών , αλλά μία τέτοια μηχανή δεν έχει ηλικία!
Εξάλλου έχει τα μισά μου και λιγότερα χρόνια! άρα είναι μία 17χρονη πιτσιρίκα!
Φεύγω για Αθήνα το απόγευμα θα γυρίσω σε 3-4 μέρες , θα φωτογραφηθεί και όλα τα στοιχεία της θα σας γνωστοποιηθούν!
  Και πάνω που νόμιζα ότι τα είχα δει όλα.... Δηλαδή, για να καταλάβω, κοπέλα χαρίζει μοτοσυκλέτα στον αδελφό της και μάλιστα λόγω αγοράς BMW 1200??????????
  Θα τρελλαθώ! Πόσο πίσω έχω μείνει???
 
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: costas on Τρίτη 29 Μάιος 2007, 17:49:03 μμ
Στην αντιπροσωπεία που πήγα με την αδερφή μου να κλείσουμε την BMV που την έκανε δώρο στον άνδρα της να δεις τι έγινε! ήταν δώρο έκπληξη την πήγε σπίτι της αδερφή μου υπάλληλος της αντιπροσωπείας και μετην σειρά της ρώτησε η αδερφή μου τον άνδρα της ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ; ΠΑΡΤΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ
ΧΑΜΟΣ ΣΟΥ ΛΕΩ
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: Παύλος on Τρίτη 29 Μάιος 2007, 17:49:59 μμ
Στην αντιπροσωπεία που πήγα με την αδερφή μου να κλείσουμε την BMV που την έκανε δώρο στον άνδρα της να δεις τι έγινε! ήταν δώρο έκπληξη την πήγε σπίτι της αδερφή μου υπάλληλος της αντιπροσωπείας και μετην σειρά της ρώτησε η αδερφή μου τον άνδρα της ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ; ΠΑΡΤΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ
ΧΑΜΟΣ ΣΟΥ ΛΕΩ

Άλλη αδελφή ανύπαντρη έχεις;
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: costas on Τρίτη 29 Μάιος 2007, 17:51:46 μμ
όλοι αυτό με ρωτάνε , δύο είχα και τις έδωσα και τις δύο
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: Sotos on Τετάρτη 30 Μάιος 2007, 01:38:14 πμ
Γεια σου ρε πατριδα!!!!!!!

Που μενεις στην Σαμο?

Ο πατερας μου γεννηθηκε στον Παγωνδα, ο αδερφος μου και η αδερφη μου μενουν στους Μυτιληνιους τα τελευταια 15 χρόνια !
Νομιζω οτι εισαι και ο πρώτος Σαμιώτης της παρέας.

Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: M. I. Pagalos on Τετάρτη 30 Μάιος 2007, 03:47:16 πμ
Στην αντιπροσωπεία που πήγα με την αδερφή μου να κλείσουμε την BMV που την έκανε δώρο στον άνδρα της να δεις τι έγινε! ήταν δώρο έκπληξη την πήγε σπίτι της αδερφή μου υπάλληλος της αντιπροσωπείας και μετην σειρά της ρώτησε η αδερφή μου τον άνδρα της ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ; ΠΑΡΤΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ
ΧΑΜΟΣ ΣΟΥ ΛΕΩ

  Σιγά! Σιγά για να καταλάβω. Δηλαδή, σου έκανε δώρο ένα ΤΑ ενώ την ίδια στιγμή έκανε δώρο στον άντρα της ένα BMW 1200 GS?
  Ξέρει κανείς τι συμπτώματα έχει το έμφραγμα? Κάτι αισθάνομαι!
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: costas on Κυριακή 03 Ιούνιος 2007, 21:59:44 μμ
Τα πράγματα έγιναν ακριβώς όπως σας τα είπα με τα δώρα!
Αν πάθεις έμφραγμα και το καταλάβεις είσαι εντάξει! θα γίνεις καλά!
Την μηχανή μόλις την έφερα Σάμο! Πείτεμου κανά τεχνικό χαρακτηριστικό
Πρώτη άδεια το 1994 , είναι εισαγωγής λευκή και μπλε κόκκινο ,τα παλιά αγωνιστικά χρώματα της χόντα (είχα το VFR με αυτά τα χρώματα) , έχει πίσω ταμπούρο!
Πείτε μου να μάθω κανά νέο!
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: Chris_de_Ze on Κυριακή 03 Ιούνιος 2007, 23:05:55 μμ
Πείτε μου να μάθω κανά νέο!

Καλοτάξιδη και καλά χιλιόμετρα.
Έλεγξε αν σου καίει καθόλου λάδι (πρόβλημα που οφείλεται στα ελατήρια των κυλίνδρων και στα τσιμουχάκια των βαλβίδων για τα μοντέλα 1988).

Honda Motor Company, XL600V Transalp 1988
Colour: NH193P (pearl white)
Engine number: PD06E-51xxxxx 
Frame number: PD06-51xxxxx
Model code: PD06
Weight: 175 kg dry, 194 kg ready to ride
Front fork: 41 mm (fork oil: SAE 5, amount of oil: 549 ccm each leg, fork oil level: 125 cm)
Rear suspension: swingarm, ProLink
Front wheel: 90/90-21 54S (rim: MT 1.85x21)
Rear wheel: 130/80-17 65S (rim MT 2.50x17)
Front brake: double piston single rotor floating caliper disk brake,  rotor diameter: 276 mm
Front brake thickness: 4.5 mm (min. thickness: 3.5 mm)
Rear brake: drum brake
Engine: 583.2 cc, 2 cyl., 52 degree-V-shaped, 4 stroke, ohc, 3 valves per cylinder,
           liquid cooled, bore x stroke =  75 x 66 mm
Performance: 37 kw at 8.000/min, Torque: 56 Nm at 6.000/min
Top speed: 177 km/h
Acceleration: 4.89 secs 0-100km/h 
Valve gap clearance: inlet + exhaust: 0.1 mm ('87-'88)
Sparkplugs: 4 x NGK DPR8EA-9 or Champion RA2HC (2 plugs per cylinder)
Amount of cooling liquid: 1.75 lt
Engine oil: 2.4 lt on oil and filter change
Carburetors: 2 x Keihin 34 mm
Gears: 5
Clutch: 7 disks wet clutch
Chain size: 525, 118 links
Gear sprockets:  front 15 teeth, rear 47 teeth
Primary gear ratio: 1.889
Secondary gear ratio: 3.133
Generator: 14.5-15.5V, 0.310 kW at 5,000/min
Light bulbs    
  - headlight 55/60W H4
  - parking light 4W
  - tail light/brake light 5/21W (dual wire bulb)
  - turn indicator 21W (4)
  - cockpit lights 1.7W (3)
  - neutral indicator 3.4W
  - highbeam indicator 1.7W
  - turning indicator control 2.4W (2)   
  - oil level control 3.4W

(Photo attached, see below)


Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: M. I. Pagalos on Δευτέρα 04 Ιούνιος 2007, 01:10:20 πμ
  Chris_de_ze: για άλλη μια φορά απίστευτος!!!
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: costas on Δευτέρα 04 Ιούνιος 2007, 04:06:52 πμ
Ti να πω , χίλια ευχαριστώ! το 1988 είναι ε; παλιό αλλά είναι άψογο!
Μακάρι να μπορέσω να το φτιάξω όπως στην φωτό που επισυνάπτεις.
Θα μελετ'ησω αυτά που μου 'εγραψες ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: costas on Δευτέρα 04 Ιούνιος 2007, 04:31:29 πμ
Μόλις τελείωσα την μελέτη , επιστρατευσα βέβαια και λεξικό
αν κατάλαβα καλά βγάζει 52 ίππους ή 37 κw , με εντυπωσίασε αυτό το 0-100 σε 4,89 sec , αφού είμαι μαθημένος τα τελευταία χρόνια σε αυτοκίνητο με 0-1οο 15sec.
Eίναι σίγουρα 1988 μοντέλο έτσι;
Η δικιά μου θέλει μόνο βάψιμο και έχει λάδια χαμηλά στην φλάτζα αλλά είναι πταίσμα δες αφήνει κάτω ούτε σταγόνα λάδι.
Πόσο είναι η τιμή της; Σαν από τις πρώτες transalp είναι και συλλεκτικό μοντέλο, θα το κρατήσω αλλά θέλω να μάθω και την αξία της , ΠΟΣΟ;;;;
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: Chris_de_Ze on Δευτέρα 04 Ιούνιος 2007, 04:57:13 πμ
...αν κατάλαβα καλά βγάζει 52 ίππους ή 37 κw , με εντυπωσίασε αυτό το 0-100 σε 4,89 sec..
Eίναι σίγουρα 1988 μοντέλο έτσι;
Πόσο είναι η τιμή της;

1) 37KW = 50 ίππους (ανακοινώσιμη ιπποδύναμη στο στρόφαλο).
    46 ίπποι στον τροχό από μετρήσεις μοτο-περιοδικών εκείνης της εποχής. 

2) Είναι κατά 16 kg ελαφρύτερη από τις καινούριες ΤΑ.
    Για αυτό και έχει λίγο καλύτερη επιτάχυνση (η τιμή 4.89 secs είναι αυτή που έδιναν
    τα μοτοπεριοδικά εκείνης της εποχής)

3) Η τιμή της είναι ανάλογη της κατάστασης της. Γενικά τα (σε καλή κατάσταση) μοντέλα 88 κυμαίνονται στην περιοχή 800-1400 ευρώ.

Τον αριθμό πλαισίου και κινητήρα τους τσέκαρες? Συμφωνούν με τα στοιχεία των μοντέλων 88?


Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: Chris_de_Ze on Δευτέρα 04 Ιούνιος 2007, 09:20:03 πμ
...Μακάρι να μπορέσω να το φτιάξω όπως στην φωτό που επισυνάπτεις...

Θα μπορούσες να το φτιάξεις ακόμα και έτσι!
Ένα ... Αφρικαλπ!

Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: costas on Τετάρτη 28 Ιούλιος 2010, 06:37:53 πμ
Αν και παλιός μοτοσικλετιστής την τελευταία δεκαετία είχα μόνο ένα δίχρονο σκουτεράκι αλλά η καλή μου τύχη μου έστειλε ένα TRANSAP 600 μοντέλο 1990, το οποίο θα παραλάβω αύριο , πείτε μου κανα τεχνικό χαρακτηριστικό είναι καλή μηχανή;

Αυτό ήταν το πρώτο μου πόστ στο φόρουμ αφού ήμουν υποψήφιος Τρανσαλπιστής, αυτό το πόστ  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( θα είναι το τελευταίο μου  :'( :'( :'( :'( :'( αφού  :'( :'( :'( :'( την πούλησα  :'( :'( :'( και πλέον δεν είμαι Τρανσαλπινιστής  :'( :'( :'( :'( :'( ήταν αναπάντεχο  :'( :'( :'( έβαλα προχτές αγγελία στο car.gr και χτες  :'( :'( :'( :'( :'( έγινε........... :'( :'( :'( :'( :'(  γειά σας  :'( :'( :'( :'( :'( θα  :'( :'(σας :'( :'( :'(παρακολουθώ :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: tranten on Τετάρτη 28 Ιούλιος 2010, 06:45:22 πμ
Αυτό ήταν το πρώτο μου πόστ στο φόρουμ αφού ήμουν υποψήφιος Τρανσαλπιστής, αυτό το πόστ  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( θα είναι το τελευταίο μου  :'( :'( :'( :'( :'( αφού  :'( :'( :'( :'( την πούλησα  :'( :'( :'( και πλέον δεν είμαι Τρανσαλπινιστής  :'( :'( :'( :'( :'( ήταν αναπάντεχο  :'( :'( :'( έβαλα προχτές αγγελία στο car.gr και χτες  :'( :'( :'( :'( :'( έγινε........... :'( :'( :'( :'( :'(  γειά σας  :'( :'( :'( :'( :'( θα  :'( :'(σας :'( :'( :'(παρακολουθώ :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

τι ειπες τωρα ωρε?? :o εδωσες το οχημα?πως κ ετσι?μολογα..θα παρεις ελικοφορο?? ;D
περαν αυτου η πωληση της ΤΑ δεν ειναι λογος για να φυγεις απο την παρεα μας...
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ on Τετάρτη 28 Ιούλιος 2010, 06:57:25 πμ
Κώστα ελπίζω να την πούλησες για να κάνεις αναβάθμιση!

Αν όχι…όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος…..

Πάντως αυτό το «θα σας παρακολουθώ» δεν μου άρεσε, θέλω να πιστεύω ότι το είπες για πλάκα, και τι έγινε αν τη έδωσες, αλλάζει τίποτα εδώ μέσα?
Συμφωνώ με τον 3-21.




Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: costas on Τετάρτη 28 Ιούλιος 2010, 19:31:27 μμ
Πάντως αυτό το «θα σας παρακολουθώ» δεν μου άρεσε......

Nai... μα όμως ...... δεν έχω μηχανή...... ως τι θα συμμετέχω;;; :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: axidous on Τετάρτη 28 Ιούλιος 2010, 19:35:40 μμ
Για την καλη παρεα που εχουμε
Και αλλοι δεν εχουν μηχανη , ή εχουν αλλη μαρκα , ε και ?? εδω μεσα ολοι οι καλοι χωρανε
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: African Boy on Τετάρτη 28 Ιούλιος 2010, 19:38:09 μμ
Ρε Κώστα και άλλοι δεν έχουν μηχανή αλλά είναι στην παρέα μας και στις εκδρομές μας, στο χαβαλέ μας και την διασκέδαση μας.........


Περιστέρι πράγμα και να μου λές τέτοια...........;;;;;; :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:

Επιστροφή και χωρίς Transalp........ Τώρα..... ;) ;) ;)
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: Sotos on Τετάρτη 28 Ιούλιος 2010, 20:02:06 μμ
Αφηστε τον...
θα γραφτει σε φορουμ για ψαρεμα!   ;D ;D ;D
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: Hypersonic on Τετάρτη 28 Ιούλιος 2010, 20:09:16 μμ
περαν αυτου η πωληση της ΤΑ δεν ειναι λογος για να φυγεις απο την παρεα μας...

Εννοειται!!
Αλλωστε εχεις Qashqai !!
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: Hypersonic on Τετάρτη 28 Ιούλιος 2010, 20:10:07 μμ
Nai... μα όμως ...... δεν έχω μηχανή...... ως τι θα συμμετέχω;;; :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Γιατι, οταν ειχες, ερχοσουν πουθενα?  ???
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: ntinos50 on Τετάρτη 28 Ιούλιος 2010, 21:05:23 μμ
παντως για εκδρομες σε περνω μαζι :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: louros on Τετάρτη 28 Ιούλιος 2010, 21:22:51 μμ
Nai... μα όμως ...... δεν έχω μηχανή...... ως τι θα συμμετέχω;;; :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

σιγά μας μούσκεψες....

-Καλά μωρέ , πόσο απελπισμένος ήτανε και πήρε τη μηχανή σου ?
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: costas on Τετάρτη 04 Αύγουστος 2010, 22:27:51 μμ
σιγά μας μούσκεψες...

Σήμερα πήγα από τη δουλειά  έως την πόλη απόσταση 3 χιλιόμετρα και επιστροφή με ένα καταπληκτικό ποδήλατο συναδέλφου!!!! Εντυπωσιάστηκα ..... λέτε να πάρω κι εγώ;;;; :goofy:
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: Hypersonic on Τετάρτη 04 Αύγουστος 2010, 22:57:42 μμ
Για 3 χιλιομετρα, εννοειται...
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: Βαγγέλης on Τετάρτη 04 Αύγουστος 2010, 23:06:46 μμ
Σήμερα πήγα από τη δουλειά  έως την πόλη απόσταση 3 χιλιόμετρα και επιστροφή με ένα καταπληκτικό ποδήλατο συναδέλφου!!!! Εντυπωσιάστηκα ..... λέτε να πάρω κι εγώ;;;; :goofy:

Μπορεί το forum να γίνει μικτό.... , να πάρουμε όλοι από ένα ποδήλατο

Κώστα και εγώ το τελευταίο μηχανάκι που καβάλησα ήταν η florreta αλλά μου αρέσει να είμαι εδώ και ας είμαι μόνο Β! αναβάτης του georig25....για ξανασκέψου το λίγο
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: costas on Τετάρτη 04 Αύγουστος 2010, 23:12:20 μμ
Για 3 χιλιομετρα, εννοειται...
3 να πάω και 3 να γυρίσω!!!!
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: georig25 on Τετάρτη 04 Αύγουστος 2010, 23:36:31 μμ
Μπορεί το forum να γίνει μικτό.... , να πάρουμε όλοι από ένα ποδήλατο

Κώστα και εγώ το τελευταίο μηχανάκι που καβάλησα ήταν η florreta αλλά μου αρέσει να είμαι εδώ και ας είμαι μόνο Β! αναβάτης του georig25....για ξανασκέψου το λίγο

ψεμα! το τελευταιο ηταν το fantic!
(http://www.pavesirestauri.com/rokde.jpg)
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: Βαγγέλης on Πέμπτη 05 Αύγουστος 2010, 00:35:55 πμ
ψεμα! το τελευταιο ηταν το fantic!
(http://www.pavesirestauri.com/rokde.jpg)
Σωστός ο georig25 αυτό μου διέφυγε τελείως, μα αν είναι έτσι πρέπει να προσθέσω και το πιο σοβαρό το garelli με τα πετάλια.

Κρύβε λόγια..........
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: georig25 on Πέμπτη 05 Αύγουστος 2010, 02:08:07 πμ
Σωστός ο georig25 αυτό μου διέφυγε τελείως, μα αν είναι έτσι πρέπει να προσθέσω και το πιο σοβαρό το garelli με τα πετάλια.

Κρύβε λόγια..........
καπου σε μια αποθηκη υπαρχει ακομα αυτο νομιζω.

(http://images03.olx.it/ui/1/06/48/10509848_1.jpg)

ΑΥΤΟ ηταν το πρωτο μου μηχανακι!!
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: costas on Πέμπτη 12 Αύγουστος 2010, 06:41:25 πμ
Νάμαι στο νέο μου όχημα με το οποίο κινούμαι το τελευταίο δεκαήμερο!!!!
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: ntinos50 on Πέμπτη 12 Αύγουστος 2010, 07:20:32 πμ
κωστα το επομενο θα ειναι το ποδαρατο
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: costas on Πέμπτη 12 Αύγουστος 2010, 22:01:38 μμ
Αλλαξα πίσω ελαστικό και σαμπρέλα , κόστος; 10 € 
Τυχαίο; δε νομίζω!!!!!
Title: Απ: ΝΕΟΣ ΠΑΛΙΟΣ
Post by: vasilis samos on Τρίτη 05 Οκτώβριος 2010, 00:56:58 πμ
Αλλαξα πίσω ελαστικό και σαμπρέλα , κόστος; 10 € 
Τυχαίο; δε νομίζω!!!!!
αχα .παλι στα εξοδα μπηκες κωστη.. :2hysterical: :2hysterical: