Hellas Transalp Forum

Αποστολή θέματος "ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΝΤ ΓΙΑ ΤΑ 650 03. ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ??" σε ένα φίλο.