... καγελα,γεφυρα και τα υπολοιπα δε χρειαζεται να βγουν ουτε στο service τα εβγαλα
Το μούτρο βγαίνει ολόκληρο και υπάρχουν και οδηγοί που πιάνει επάνω και τσουλάει στην θέση του , το τραβάς λίγο περνας το χερι απο μέσα κ βγαζεις τα φίς του φαναριού κ των φλάς , όμως τραβώντας το πρός τα εμπρός τα δύο πλαινά χαμηλά βρίσκουν στα κάγκελα, τα κάγκελα δεν τα βγαζεις , απλά λύνεις το σημείο μπροστα στο σκελετό που δένουν με τις δύο περαστες βίδες που στερεώνεται κ ο κινητήρας κ τα χαμηλώνεις 10 εκ ισα να περάσει το μούτρο.
Δλδ εδώ:
Η γέφυρα βγαίνει , σίγουρα βγαίνει , εκτός κ αν δεν κατάλαβες τι εννοώ λέγοντας γέφυρα. Η γέφυρα είναι αυτό το πλαστικό που ενώνει τα δύο πλαινά του φεριγκ , αν δεν βγεί τραβώντας το μουτρο θα βρεί στα πηρουνια .
Αυτή είναι η γέφυρα :
Καλό θα ήταν να μη λυνεις δενεις τις λαστιχόβιδες της ζελατίνας που είναι και ακριβές κ με το καιρό πρήζονται και δεν βγαίνουν εύκολα.
Yπάρχουν κ στο εμπόριο αλλά είναι σκληρές σαν απο πλαστικό κ δεν κάνουν σωστή δουλειά.