Αυτό ισχύει και για ιδιοκτήτες ΚΤΜ. Αλλά, αν δεν με απατάει η μνήμη μου, όταν η κουβέντα είναι περί αξιοπιστίας ΚΤΜ εσύ είσαι με τους άλλους, όχι με εμάς
Τα μεταγενεστερα 950 και τα 990 σε βγαζουνε τιποτα σε σχεση μ'αυτα που βγαζουνε τα GS1200, ειναι μια χαρα αξιοπιστα μηχανακια αν προβλεψει κανεις ενα-δυο πραγματακια
Οσο για το τι βγαζουνε τα 1200, ουϊ μανουλαμ που θαλεγε κι'ο Λουρος
Σε βαθος χιλιομετρων και χρονου, ειναι σχεδον απιθανο να μη βγαλει κατι που θα πονεσει ασχημα την τσεπη του ιδιοκτητη. Αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο αν εχει κανεις $$, το να σου χαλασει ομως τις ετησιες διακοπες ή ενα ταξιδι ζωης ειναι αλλο θεμα
Ας μη μιλησουμε για κινδυνο ζωης απο κανεναν αξονα, ξεκουμπωμενο πηρουνι κλπ κλπ
Εχω δει αναβατη να σπρωχνει φορτωμενο GS1150 με 38'C διπλα στον Πηνειο και αλλον αναβατη να σπρωχνει να βαλει καραφορτωμενο GS Adventure στο τραινο για Αγγλια στο Καλαι - τον ειχε αφησει Γαλλια και η Γαλλικη οδικη τον εφερε μεχρι Καλαι για να τον παραλαβει η Αγγλικη απ'την αλλη μερια. Και αρχιζε τις διακοπες, δεν ερχοτανε τουλαχιστο
Συν αυτα που εχω δει σε μηχανακια γνωστων και φιλων, συμπεριλαμβανομενου κινητητα πολυ προσεγμενου 1200αριου που ταπαιξε στα 50Κ χμ - κοστος μεταχειρισμενου κινητηρα 4000 ευρωπουλα. Αυτου βεβαια του συνεβη στην Αθηνα, αλλα σκεψου να συνεβαινε σε ταξιδι σε Ευρωπη η αλλου..
Ο φιλτατος Doctor Abo εχει GS1200 του 2007 και μου ελεγε τα ιδια (σα να ακουω τον αεροκεφαλο
), γιατι να μην παρει κανεις GS αν του αρεσει επειδη εχει συμβει κατι σε μερικους που μεγενθυνεται κλπ κλπ. Τον Μαη του 2012 ειμαστε μαζι του Αγιου Πνευματος βορεια Ευβοια (εγω με το VFR) και τον αφησε πρωτα απο μπαταρια, πρωτη οδικη (καλα εννοειται πταισμα), και την επομενη μερα απο ταχυσυνδεσμους βενζινης (αυτο πλημελημα - αξονας/κιβωτιο/κινητηρας κακουργημα), δευτερη οδικη και παπαλα το τριημερο
Προσφατα μετα απο διαφορα αλλα θεματα μου ειπε "αν ειχα κρατησει οσα αλλαξα στο μηχανακι ολ'αυτα τα χρονια, θαχα ενα δευτερο για το σαλονι μου"
Παρ'ολα αυτα με ψηνει παντα να παρω GS 1200 LC
Οσο για το οτι το Τρανσαλπ "σερνεται" / δεν βαζει κολοφωτια (και καιει και αρκετα) - το 600/650 γιατι το 700αρι ειναι αλλου παπα Ευαγγελιο - ειναι γνωστο. Αλλα εχει αλλα προτερηματα για ναχει τοσους αφοσιωμενους κατοχους, ας μη τα ξαναλεμε
Οποιος θελει περισοτερη δυναμη και γρηγορα ταξιδια παιρνει αλλο (ή πιθανα δευτερο) μηχανακι και εχει και κωλοφωτια
Ας μην κανουμε τη νυχτα μερα, καλο και αγιο το GS 1200 αλλα καποια πραγματα να λεγονται με τ'όνομά τους..