Hellas Transalp Forum

Το νεο R1200GS Adventure

African Boy · 59575

Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #75 on: Κυριακή 01 Δεκέμβριος 2013, 12:52:01 μμ
Καλα αυτες οι πιθανες ζημιες στις οποιες το "μηχανακι γυρναει και δαγκανει τον αναβατη"  ;D :o θα φτιαχτουν με ανακληση..  Αλλα και ειναι ολες οι αλλες ψιλες-εως-χοντρες που σπανε καρυδια και ειναι ικανες να κανουν τον αναβατη να σιχτιρησει και να την κανει γι'αλλου με ελαφρα πηδηματακια.. Στo UK GS φορουμ (ukgser) υπαρχει νημα με τον αυτοσαρκαζομενο τιτλο
Nothing's gone wrong on my bike today - Σημερα δε μουβγαλε ζημια το μηχανακι  (!!) :o ;D

Κοιταζα λοιπον στο crosstourer φορουμ απο περιεργεια για να δω τι λενε οι κατοχοι για τα μηχανακια τους και βλεπω ενα νημα με τον ιδιο τιτλο  ;)  Οσοι ξερτε αγγλικουλια διαβαστε, εχει καλη πλακα:  ;D

http://www.crosstourer.com/index.php/topic,2361.0.html
« Last Edit: Κυριακή 01 Δεκέμβριος 2013, 12:54:40 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #76 on: Κυριακή 01 Δεκέμβριος 2013, 13:49:07 μμ
Παραδόξως βέβαια εγώ και άλλοι καμιά ντουζίνα ιδιοκτήτες τέτοιων μοτό που ξέρω και συζητάω, δεν έχουμε κανένα θέμα που να μας έχει σπάσει τα καρύδια. Ούτε κομμένα μηχανάκια. Ούτε στοιχειωμένα... ούτε λυσσασμένα. Σκέψου δηλαδή τι μ@λ@κί@ θα είχαμε κάνει να κάτσουμε με καμιά μετριότατη μπουρούχα γιατί κάποιος κάπου κάποτε στο ukgser έκοψε σκελετό, ή ξέμεινε από μπαταρία.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline CheGuevara

  • Έλα μωρή οδηγάρα που έγινες και
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2063
  • Ηasta la Victoria Siempre
Reply #77 on: Τρίτη 03 Δεκέμβριος 2013, 10:24:42 πμ
Παραδόξως βέβαια εγώ και άλλοι καμιά ντουζίνα ιδιοκτήτες τέτοιων μοτό που ξέρω και συζητάω, δεν έχουμε κανένα θέμα που να μας έχει σπάσει τα καρύδια. Ούτε κομμένα μηχανάκια. Ούτε στοιχειωμένα... ούτε λυσσασμένα. Σκέψου δηλαδή τι μ@λ@κί@ θα είχαμε κάνει να κάτσουμε με καμιά μετριότατη μπουρούχα γιατί κάποιος κάπου κάποτε στο ukgser έκοψε σκελετό, ή ξέμεινε από μπαταρία.

Πέστα αγόρι μου!


Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #78 on: Τρίτη 03 Δεκέμβριος 2013, 11:21:17 πμ
Παραδόξως βέβαια εγώ και άλλοι καμιά ντουζίνα ιδιοκτήτες τέτοιων μοτό που ξέρω και συζητάω, δεν έχουμε κανένα θέμα που να μας έχει σπάσει τα καρύδια. Ούτε κομμένα μηχανάκια. Ούτε στοιχειωμένα... ούτε λυσσασμένα. Σκέψου δηλαδή τι μ@λ@κί@ θα είχαμε κάνει να κάτσουμε με καμιά μετριότατη μπουρούχα γιατί κάποιος κάπου κάποτε στο ukgser έκοψε σκελετό, ή ξέμεινε από μπαταρία.

Όχι βέβαια... αλλά μόλις διαβάσατε το περιστατικό σκύψατε (στα κρυφά εννοείται) να δείτε τι κάνει αυτή η άρθρωση εκεί κάτω.. μη καταλήξει τσοπεριά το μοτόρι σας και δεν έχετε προλάβει να χτυπήσετε εκείνα τα tatoo με τη lucy loo .
 :2hysterical:


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #79 on: Τρίτη 03 Δεκέμβριος 2013, 11:59:41 πμ
Παραδόξως βέβαια εγώ και άλλοι καμιά ντουζίνα ιδιοκτήτες τέτοιων μοτό που ξέρω και συζητάω, δεν έχουμε κανένα θέμα που να μας έχει σπάσει τα καρύδια. Ούτε κομμένα μηχανάκια. Ούτε στοιχειωμένα... ούτε λυσσασμένα. Σκέψου δηλαδή τι μ@λ@κί@ θα είχαμε κάνει να κάτσουμε με καμιά μετριότατη μπουρούχα γιατί κάποιος κάπου κάποτε στο ukgser έκοψε σκελετό, ή ξέμεινε από μπαταρία.

Αυτό ισχύει και για ιδιοκτήτες ΚΤΜ. Αλλά, αν δεν με απατάει η μνήμη μου, όταν η κουβέντα είναι περί αξιοπιστίας ΚΤΜ εσύ είσαι με τους άλλους, όχι με εμάς  :P  ;D



Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #80 on: Τρίτη 03 Δεκέμβριος 2013, 12:22:32 μμ
Εγώ λέω ότι όλα τα μηχανάκια χαλάνε -και τα ΤΑ βεβαίως, για δείτε τα θρεντ σας- αλλά άμα χαλάσει μία Άφρικα δεν βγάζουν τις φωτογραφικές μηχανές να τραβάνε και να ανεβάζουν στον ίντερνετ. Άμα χαλάσει μία BMW το κάνουν. Το γιατί είναι εύκολα ψυχανα-λύσιμο.

Τώρα ειδικά τα ΚΤΜ χαλάνε λίγο περισσότερο αλλά δεν μπαίνει και κανένα σοβαρό ζήτημα. Από τη στιγμή που κανένα μηχανάκι της αγοράς δεν κάνει αυτά που κάνει ένα ΚΤΜ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΤΟΥ! τα άλλα είναι και αυτά απωθημένα κάτι μιζεράμπιλων που προσπαθούν να πείσουν τον εαυτό τους ότι καλά κάνουν και μιζεριάζουν ως κάτοχοι θρυλικής αξιοπιστίας ιαπωνικού. Που βγάζει ας πούμε τα μισά άλογα από το ΚΤΜ στα ίδια κυβικά, ή με τους διπλάσιους κυλίνδρους και χτυπάει ρουλεμάν ας πούμε χωρίς να ανέβει όχι χώμα αλλά ούτε πεζοδρόμιο; Ή είναι πάρα πολύ αξιόπιστο, αλλά καμιά φορά καίει ηλεκτρονική ρε γαμώτω. Αξιόπιστα πάντα. Ή κόβει πλεξούδα στο λαιμό.

Όπως όλα καμιά φορά και ανάλογα τη φουρνιά. Με τη διαφορά όμως ότι τα "άλλα" βάζουν και καμιά κολοφωτιά στα γκάζια τους, δε σέρνονται τον υπόλοιπο καιρό.

Εγώ ας πούμε αν είχα Α. το ύψος να το φτάνω Β χρόνο ικανότητες και χρήμα για να πηγαίνω βουνό Γ ένα ακόμα μηχανάκι για το πήγαινε έλα μέσα στην πόλη ένα ΚΤΜάκι θα το έπαιρνα. Καθότι είναι και τσάμπα μεταχειρισμένα μεταξύ μας. Αλλά...


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #81 on: Τρίτη 03 Δεκέμβριος 2013, 13:05:09 μμ
ελα ρε παιδια...
ακομα αυτα συζητατε....

ποια γυναικα εχεις διπλα σου και φοβασαι πιο πολυ μην την χασεις?
την μετρια, η την κούκλα ?

ε, καπως ετσι ειναι και με τα μηχανακια μας...
τα αγαπαμε γιατι εχουν χαρακτηρα (και χαλάνε πιο ευκολα) !

δεν λεω... ωραια και η αισθηση "την φορτωνω τωρα  οπως ειναι, και φυγαμε για βορειο ακρωτηρι"
την ειχα για πολλα χρόνια!  την φχαριστηθηκα!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #82 on: Τρίτη 03 Δεκέμβριος 2013, 13:41:47 μμ
Εγω προσωπικά δεν έχω κανένα θέμα με τα μηχανάκια αυτά καθ' αυτά.
Μου τη δίνει η BMW, η εταιρία που τα πουλάει μαζί με τις ιστορίες για τον γύρο του κόσμου κλπ κλπ αλλά ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ
ποντάρει στην υποστήριξη που και καλά μπορεί να έχει-παρέχει ανα τον κόσμο. Ναι μεν ...αλλά.
Κοίτα για έναν με πολλά $$ είναι πολύ καλή επιλογή. ΜΕ ένα τ/φ θα λύσει το πρόβλημα του... ειδικά αν πληρώνει χοντρά.
Ο Βροχίδης πχ ... απλά θα το χαιδέψει (το GS) και θα τραβήξει τη μανιβέλα να φύγει με το XLR του χωρίς τ/φ στην τσέπη.
Ποιος ζει τελικά αυτό που πουλάει η BMW ?


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1439
Reply #83 on: Τρίτη 03 Δεκέμβριος 2013, 13:52:44 μμ
Μιας και αναφέρεστε με πόνο στα μηχανάκια που χαλάνε, να πω κι εγώ τα δικά μου με το Triumph Tiger που είχα ? ? ?
 ;D  ;D  ;D




«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #84 on: Τρίτη 03 Δεκέμβριος 2013, 16:19:05 μμ
Αυτό ισχύει και για ιδιοκτήτες ΚΤΜ. Αλλά, αν δεν με απατάει η μνήμη μου, όταν η κουβέντα είναι περί αξιοπιστίας ΚΤΜ εσύ είσαι με τους άλλους, όχι με εμάς  :P  ;D

Τα μεταγενεστερα 950 και τα 990 σε βγαζουνε τιποτα σε σχεση μ'αυτα που βγαζουνε τα GS1200, ειναι μια χαρα αξιοπιστα μηχανακια αν προβλεψει κανεις ενα-δυο πραγματακια  8)  Οσο για το τι βγαζουνε τα 1200, ουϊ μανουλαμ που θαλεγε κι'ο Λουρος  ;D


Σε βαθος χιλιομετρων και χρονου, ειναι σχεδον απιθανο να μη βγαλει κατι που θα πονεσει ασχημα την τσεπη του ιδιοκτητη. Αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο αν εχει κανεις $$, το να σου χαλασει ομως τις ετησιες διακοπες ή ενα ταξιδι ζωης ειναι αλλο θεμα  :eusa_naughty:  Ας μη μιλησουμε για κινδυνο ζωης απο κανεναν αξονα, ξεκουμπωμενο πηρουνι κλπ κλπ  :o Εχω δει αναβατη να σπρωχνει φορτωμενο GS1150 με 38'C διπλα στον Πηνειο και αλλον αναβατη να σπρωχνει να βαλει καραφορτωμενο GS Adventure στο τραινο για Αγγλια στο Καλαι - τον ειχε αφησει Γαλλια και η Γαλλικη οδικη τον εφερε μεχρι Καλαι για να τον παραλαβει η Αγγλικη απ'την αλλη μερια. Και αρχιζε τις διακοπες, δεν ερχοτανε τουλαχιστο  >:(  Συν αυτα που εχω δει σε μηχανακια γνωστων και φιλων, συμπεριλαμβανομενου κινητητα πολυ προσεγμενου 1200αριου που ταπαιξε στα 50Κ χμ - κοστος μεταχειρισμενου κινητηρα 4000 ευρωπουλα. Αυτου βεβαια του συνεβη στην Αθηνα, αλλα σκεψου να συνεβαινε σε ταξιδι σε Ευρωπη η αλλου.. :o

Ο φιλτατος Doctor Abo εχει GS1200 του 2007 και μου ελεγε τα ιδια (σα να ακουω τον αεροκεφαλο  ;D), γιατι να μην παρει κανεις GS αν του αρεσει επειδη εχει συμβει κατι σε μερικους που μεγενθυνεται κλπ κλπ. Τον Μαη του 2012 ειμαστε μαζι του Αγιου Πνευματος βορεια Ευβοια (εγω με το VFR) και τον αφησε πρωτα απο μπαταρια, πρωτη οδικη (καλα εννοειται πταισμα), και την επομενη μερα απο ταχυσυνδεσμους βενζινης (αυτο πλημελημα - αξονας/κιβωτιο/κινητηρας κακουργημα), δευτερη οδικη και παπαλα το τριημερο  >:(  Προσφατα μετα απο διαφορα αλλα θεματα μου ειπε "αν ειχα κρατησει οσα αλλαξα στο μηχανακι ολ'αυτα τα χρονια, θαχα ενα δευτερο για το σαλονι μου"   :D  Παρ'ολα αυτα με ψηνει παντα να παρω GS 1200 LC  ;D

Οσο για το οτι το Τρανσαλπ "σερνεται" / δεν βαζει κολοφωτια (και καιει και αρκετα) - το 600/650 γιατι το 700αρι ειναι αλλου παπα Ευαγγελιο - ειναι γνωστο. Αλλα εχει αλλα προτερηματα για ναχει τοσους αφοσιωμενους κατοχους, ας μη τα ξαναλεμε  ;)  Οποιος θελει περισοτερη δυναμη και γρηγορα ταξιδια παιρνει αλλο (ή πιθανα δευτερο) μηχανακι και εχει και κωλοφωτια  ;)

Ας μην κανουμε τη νυχτα μερα, καλο και αγιο το GS 1200 αλλα καποια πραγματα να λεγονται με τ'όνομά τους..


" the PouroDuro spirit "


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #85 on: Τρίτη 03 Δεκέμβριος 2013, 16:51:53 μμ
 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Μααααλστα! Ρε τι πλακα εχετε μερικοι
Βλεπω μαλιστα οτι καποιοι τελικα μπορουν να εξισωσουν σε σημασια μια προωρη φθορα στα ρουλεμαν πχ του τιμονιου ή το καψιμο ενος ανορθωτη με μια αστοχια υλικου ή ηλιθιου σχεδιασμου που μπορει ακομα και να σε στειλει αδιαβαστο
Την βλαβη που δεν θα αφησει καποιον ακινητοποιημενο στην μεση του πουθενα -ή/και που μπορει να αντιμετωπιστει με ελαχιαστα εργαλεια και στο τελευταιο κουτσοχωρι, και αντε να στοιχισει το πολυ μερικες δεκαδες ευρα, αααααν και οοοοποτε συμβει, με την ζημια που μπορει να αντεξει μονο καποιος που εχει γερο κομποδεμα και που θα τον κανει να γυρισει πισω με οδικη -αν βεβαια και στην καλυτερη περιπτωση δεν εχει βρεθει σε κανα νοσοκομειο
Συνεχιστε γουσταρω να σας διαβαζω (ειλικρινα  :))


ΥΓ Το ΤΑ πριν διαπιστωσω οτι προσφερει περισσοτερα απο οσα λεει το περιτυλιγμα του ου τε να γυρισω να το φτυσω δεν ηθελα
Παρ'ο ολα αυτα το εχω ηδη 7 χρονια γιατι μου εχει κανει ολα σχεδον τα χατηρια που εγω του εχω ζητησει Και δεν εχει κανει κιχ*! Και οσοι εχουν συνταξειδεψει μαζι μου χωματινα ξερουν για τι πραγμα μιλαω
Το GS1200 παντα μου αρεσε εμφανισιακα Δεν θα το επερνα ομως σε καμια περιπτωση γιατι δεν κανει για αυτα που θελω και γιατι δεν θελω να εχω στο πισω μερος του μυαλου την εννοια οτι ισως καπου καποτε θα περιμενω την οδικη (και αυτη ειναι η  καλη περιπτωση)

* 'Νταξ' Εχει κανει τρεις φορες κιχ στα 85000χλμ Δυο φορες ρουλεμαν τιμονιου, και μια ο ατερμονας 
Α! εχει καψει και δυο λαμπες 8)
« Last Edit: Τρίτη 03 Δεκέμβριος 2013, 16:54:58 μμ by konkost »



Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #86 on: Τρίτη 03 Δεκέμβριος 2013, 18:06:04 μμ
'Αιντε ξανα-μανά. Συνειδητοποιείστε τι αγοράζετε και γιατί.

Το ΤΑ στην εποχή του -μια φορά και έναν καιρό δηλαδή- ήταν πολύ ποιοτικό και πολύ ακριβό. Μετά έπεσε η τιμή (και λίγο η ποιότητα) και έγινε ακόμα καλύτερο ντηλ, για μια μικρή σχετικά χρονική συγκυρία. Σήμερα ποιος θα πήγαινε να πάρει από την αρχή ΤΑ; Κανείς που το είχε και παλιά. Όσο για βλάβες, άμα μείνεις ....ή από ταχυσύνδεσμο μείνεις ή από ανορθωτή , χέστηκες άμα σε πετύχει σε στραβή στιγμή. Και μην μου πείτε ότι ότι από ανορθωτή δεν μένεις; Τώρα να κάτσουμε να μιλάμε για αξιοπιστία μιας μοτό που καίει έναν κόλο και βγάζει από V δικίλινδρο όσα άλογα βγάζει μιά μονοκύλινδρη GS (σε απλή έκδοση γιατί η Husqvarna Terra με το ίδιο μοτέρ βγάζει 58 άλογα) καίγοντας κοντά 40% λιγότερα; Με 30 κιλά μεγαλύτερο βάρος; Ντροπής πράματα...

Ή να κάτσω να απαριθμήσω τα φρικώδη που έχω ακούσει κατά καιρούς εδώ από εσάς για τα αξιόπιστα ιαπωνικά μηχανάκια σας; Πλεξούδες κομμένες στο λαιμό, καμένες ηλεκτρονικές... Βαριέμαι να γράφω κατεβατά.

Ένα ΚΤΜ 990 δεν είναι απλώς "ποιοτικό". Είναι πιστόλι, που κάνει όπως το παίρνεις πράγματα που απλώς κανένα άλλο μηχανάκι στην κατηγορία δεν κάνει. Άμα ξέρεις όμως. Μόνο του κουρδιστό δεν κάνει τίποτα. Κάτι σαν μηχανή επιδόσεων με ανάλογα περιφερειακά και χάριν αυτών των επιδόσεων και λόγω μικρή σχετικά παραγωγής έχει και τα ανάλογα θέματα. Και αν μάθεις και πόσο κάνει ένα αντίστοιχο μπροστινό μόνο του στην αγορά after market ε, είναι και πάμφτηνο.

Δεν πα να λες στον κάτοχο ενός ΚΤΜ ότι βήχει κλάνει ρεύεται το μηχανάκι του; Αν έχει πάρει συνειδητά αυτό που πήρε θα σε κοιτάει και θα χασμουριέται όπως θα χασμουριέται άμα πάρει το ΤΑ να πάει στο βουνό. Αν πάλι το πάρεις και εσύ και θες να γυρνάς στο κέντρο συνέχεια για δουλειές και χώμα δεν πας, ε και εσύ θα βλαστημήσεις και αυτό θα στα δώσει στο χέρι και δεν θα έχεις κάνει και καμία απόσβεση.

Ε αντίστοιχα μια 1200 έχει σχεδιαστεί για να πηγαίνει τουριστικά σε άσφαλτο και χώμα. Χλίδα και κυρίλα είναι. Καύλα λειτουργία ο μπόξερ, τρελό ζύγισμα, μπροστινό από άλλο πλανήτη, άξονας στη μετάδοση που δεν αντέχει όσα το πίσω του ΚΤΜά αλλά είναι πολύ ωραίος σαν αίσθηση και δεν ξαναμπλέκεις και σπρέι γρανάζια και αηδίες. Άμα δεν τα έχεις και/ή δεν τα θες μαγκιά σου. Αλλά τι να πούμε τώρα ..."παρηγόριες"; Ότι είναι κακό γιατί δεν είναι KTM; Γιατί είπε κανείς ότι είναι;

 Άμα είσαι θύμα του μάρκετινγκ και το πλακώσεις φορτωμένο στο χώμα και σκάει συνέχεια με όσα πάει όπου βρει καθότι δεν ξέρεις ούτε να το πας ούτε αν και πως πάει (καθότι πείστηκες ότι άμα το πλερώσεις γίνεσαι unstoppable αυτομάτως) ε, θα κλάσουν όλα. Θα σπάσει θα ανοίξει θα μακρύνει θα κλάψει και αυτό και εσύ. Δεν είναι ΚΤΜ. Αν νομίσεις ότι είσαι στο Long Way Round τσέκαρε τον τραπεζικό σου λογαριασμό, τον καθρέφτη σου, αν έχει καμιά κάμερα γύρω σου. Αλλά παίρνεις ΚΤΜ να πας ταξίδι μακρύ με την κυρά και βαλίτσες και να περάσεις και ένα χώμα; Με του Βροχίδι το μηχανάκι πας Θεσσαλονίκη με την γυναίκα σου; Θα σε χωρίσει μάλλον. Δεν έχεις φράγκα; Πάρε Βαραντέρο. Αλλά μη μας πεις ότι είναι και το απαύγασμα του μοτοσικλετισμού το σκρίνιο. Λυπήσου μας. Είναι σα να λες "χοντρή η γυναίκα μου αλλά φτιάχνει ωραίο μουσακά. Έχει και μουστάκι και άμα βγάζει το πουλόβερ στο σκοτάδι κάνει σπιθίτσες στο σκοτάδι ο στατικός ηλεκτρισμός τσικ τσικ τσικ, πολύ χαριτωμένο...".

Αν έχεις θέμα με το μάρκετινγκ της εταιρείας... μαζί σου. Μηχανές είναι στην τελική δεν θεραπεύουν τον καρκίνο. Και από ψώνια γύρω γύρω μαζεμένα, αβέρτα. Γιαυτό και εγώ  πάω εκδρομές με το Τransalp forum και τσακώνομαι με εσάς τους σκιστομάτηδες και όχι με τις δυνάμεις του ...Άξονος. Αλλά its capitalism after all, δεν σου στρίβει και κανείς το χεράκι να μπεις σε BMW αντιπροσωπεία.

Απλά όπως είχε πει και ένας μάστορας "όλο τα κατηγορείτε και μόλις καβαλήσετε κανένα δανεικό μου έρχεστε ένας ένας και ρωτάτε τιμές και ΝΑ το μάτι σας".

Και να σας το πω και αλλιώς για να καταλάβετε πως φαίνεστε στους "παραέξω". Κανείς δεν έκατσε ποτέ να κράξει έναν χαρλεά, έναν με κολοφτιαγμένη Enfield ή με Ural 3X2 που πάει για καφέ. Και διατί να το πράξει άλλωστε; Τα γούστα είναι γούστα, απλά τέτοιο νταλκά που έχετε με τα BMW...  νοικιάστε ένα να σας φύγει βρε αδερφέ!


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #87 on: Τρίτη 03 Δεκέμβριος 2013, 19:55:10 μμ
Δεν κατέχω από μηχανές πιστόλια, μηχανές που ρεύονται ή κλάνουν. Σε απλά ελληνικά οι ΚΤΜ είναι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες και απαιτούν ανάλογη συντήρηση και έχουν ανάλογη αξιοπιστία.

Στην περίπτωση της BMW όμως πιστεύω ότι υπάρχει πολύς κοπανιστός αέρας στην τιμή.
Είναι συγκρίσημη η τιμή της ΤΑ και της 1200 ρε Βαγγέλη και συγκρίνεις τα προϊόντα;


Ε αντίστοιχα μια 1200 έχει σχεδιαστεί για να πηγαίνει τουριστικά σε άσφαλτο και χώμα.

Στην τιμή της αμφιβάλω αν υπάρχει χειρότερη στην άσφαλτο.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #88 on: Τρίτη 03 Δεκέμβριος 2013, 20:21:04 μμ
Μα φαντάζομαι σχεδόν όλοι που γράψαμε, το πούλ μουρ της αντβεντσουριάς καυτηριάζομε. Αν δε μπορείς να το υποστηρίξεις 100% τότε μη το πουλάς έτσι κυρά μ'. Πές είναι για άσφαλτο μανούλα και στο χώμα με φροντίδα και προδέρμ όπως όλα τα βοοειδή >=1000cc. Το ΚΤΜ άστο είναι αυτό που είναι τίποτα λιγότερο ίσως κάτι περισσότερο. Και η varadero αμα θές να ξέρεις δεν είναι χοντρή, έχει βαρύ κόκαλο  ;D



Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #89 on: Τρίτη 03 Δεκέμβριος 2013, 21:00:25 μμ
Nαι αλλά έχει και μακριά μουστάκια. Για όσο εντουράδες είμαστε οι περισσότερο πολύ καλό εντούρο είναι και το 1200. Και αν το μάρκετινγκ σας εκνευρίζει, έχετε και συμφορουμίτη που πήγε και μια έρημο με 1200 και δεν επέστρεψε με μισό μέτρο μακρύτερο το μηχανάκι, ούτε με δαγκωνιές στις γάμπες.

Τώρα πόσο κοπανιστός αέρας υπάρχει στην τιμή της κάθε μοτό είναι μεγάλο ζήτημα και στην τελική είναι και νόμος της αγοράς και της ζήτησης. Όταν μέσα στην νεοελληνική ψωνίλα μας πήραμε περισσότερα 1200 GS από παπιά σε αυτή τη χώρα την εποχή των δανείων, ε δε φταίει και η BMW, εμείς φταίμε.

Και σαφώς δεν συγκρίνεται η τιμή της ΤΑ με της 1200. Ρε παιδιά την ΤΑ θα αδικούσε η σύγκριση. Ειδικά εδώ που πέσαν οι τιμές.

Ξαναλέω πάντως ότι αν η είδηση που σας εξιτάρει είναι η εμφάνιση της 1200 GS LC, και σας έπιασε πάλι το παράπονο, ε δε φταίει η BMW, κάτι άλλο είναι...


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #90 on: Τρίτη 03 Δεκέμβριος 2013, 22:02:23 μμ
'Αιντε ξανα-μανά. Συνειδητοποιείστε τι αγοράζετε και γιατί. .......................

...................Το ΤΑ στην εποχή του Και να σας το πω και αλλιώς για να καταλάβετε πως φαίνεστε στους "παραέξω". Κανείς δεν έκατσε ποτέ να κράξει έναν χαρλεά, έναν με κολοφτιαγμένη Enfield ή με Ural 3X2 που πάει για καφέ. Και διατί να το πράξει άλλωστε; Τα γούστα είναι γούστα, απλά τέτοιο νταλκά που έχετε με τα BMW...  νοικιάστε ένα να σας φύγει βρε αδερφέ!

Γουέλ πούτ έρχεντ, απολαυστικός και εύστοχος  :thumbright:

Quote
έναν με κολοφτιαγμένη Enfield

Σου έχω πει ότι έχω μία Enfield India Bullet 500 του '94; Η πρώτη μου μηχανή και παντοτινή! (και η μόνη που έχω ποτέ αγοράσει καινούργια).
Οπότε τι να μου πουν BMW, KTM και γιαπωνέζικα από ζημιές...Μέχρι να της αλλάξω μια ντουζίνα εξαρτήματα με after Market, φχαριστήθηκα σπρώξιμο!  8)



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #91 on: Τρίτη 03 Δεκέμβριος 2013, 23:15:54 μμ
Και αν το μάρκετινγκ σας εκνευρίζει, έχετε και συμφορουμίτη που πήγε και μια έρημο με 1200 και δεν επέστρεψε με μισό μέτρο μακρύτερο το μηχανάκι, ούτε με δαγκωνιές στις γάμπες....

Ξεχνάς φιλαράκι ξεχνάς.........

μην ανεβάσω το video......


3 πήγαν και γύρισαν 2........


αλλά να μας πεις πως και τα 12.700€ που κόστιζε το dero μέχρι να σταματήσει η παραγωγή είναι φθηνό..... οταν το gs και το ktm έπαιζαν λιιιγο παραπάνω τι να πω.....
 
Έχουμε χάσει το μέτρο.......


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
Reply #92 on: Τρίτη 03 Δεκέμβριος 2013, 23:32:18 μμ
Διαβάζω το φόρουμ της ΒΜW κι έχω να πω ότι οι άνθρωποι εκει τραβάνε τα μαλλιά τους με σοβαρές και λιγότερο σοβαρές βλάβες που οφείλονται καθαρα σε κακή σχεδίαση απο τη μαμα εταιρεία. Υπάρχουν θέματα όπως : Το κλαμπ των σκασμένων αναρτήσεων. Ρωγμες και αποκολλησεις ειναι συχνα, οπως και κατι θορυβοι στα μοτερ (μπιελες) κτλ για να καταλάβετε γιατι μιλάμε. Και το νέο 1200 πάλι βλάβες βγάζει, πιο,πολυ στο εξωτερικο που πουλά.

Προσωπικα με ενδιαφέρει το ταξίδι και όχι το μέσο. BMW και χρήματα να είχα δεν θα έπαιρνα λόγω κακής σχεδίασης. Όσοι τα έχουν και χρειάζονται σώνει και καλα έναν ελικα ανάμεσα στα πόδια τους, καλές διαδρομές εύχομαι. Εμένα δεν μου χρειάζεται και δεν θελω να παιρνώ εβδομαδες ολοκληρες καθε χρονο χωρις μηχανη. Με ενδιαφέρει η ομοιογένεια, η φιλικότητα, η αξιοπιστία και η οικονομία. Τα έχω βρει στη Χοντα και δεν με ενδιαφέρει η μάρκα.

Γελουσα με το φόρουμ δίπλα που πήγε στην Αφρική ομαδική εκδρομη και ενω ήταν όλοι με τις δεκάδες χιλιάδες σε μηχανές και αξεσουάρ, μαζι τους ήταν ένα ZZR 250!!!!! Όπου πήγαν, πήγε!



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #93 on: Τετάρτη 04 Δεκέμβριος 2013, 00:43:12 πμ
Αυτο το νημα εχει καλη πλακα, αεροκεφαλε keep writing, αυτο με τα μουστακια και τον στατικο ηλεκτρισμο ητανε un-παιχτα-ble  :2hysterical: :2hysterical:

Αλλα απ'οτι φαινεται πολλοι εδω μεσα (ο αεροκεφαλος πρωτος φυσικα ;D) εχουν μαλλον διαστρεβλωμενη εικονα για το μηχανακι - και δη οτι ειναι οτι σχεδον οτι καλυτερο κυκλοφορει σε δυο ροδες  :o ;D  Σιγα σιγα να τα λετε αυτα παιδια  ;)  ;D Το μηχανακι ειναι πολυ καλο οπως εχω ξαναγραψει αλλα ..an acquired taste (ξερω πολλους που δεν πανε την αισθηση του telelever και του boxer κινητηρα με τιποτα) και εχει και αρκετα μειονεκτηματα, ιδιως το αεροψυκτο. Αλλα εχει πουλησει παρα πολυ λογω του οτι ειναι πολυ καλο all rounder, λογω του adventure παραμυθιου και φυσικα λογω ..πουλ-μουρ. Οπως ειπε καποιος, με ολα τα θεματα πουχει βγαλει / βγαζει, αν στο πλαϊ εγραφε Cagiva αντι για BMW πιθανα να μην το πλησιαζε κανεις  :o Το πλεονεκτημα που ειχε μεχρι προσφατα ητανε οτι δεν ειχε σοβαρο "up-market" αντιπαλο στην κατηγορια, τωρα υπαρχουν αρκετα μηχανακια οπως το Explorer και το Crosstourer - τα Tenere 1200 και ΚΤΜ1190 παιζουν αλλου.

Εμενα προσωπικα "μου γυαλιζει" γιατι ειναι το μονο της κατηγοριας αν εξαιρεσουμε το ΚΤΜ1190 το οποιο εχει αποδεκτο βαρος για κοινο θνητο που παει το μηχανακι του σοβαρουτσικα στο χωμα, δηλ. οχι απλα περναει. Και μ'αρεσει και η αισθηση του telelever μπροστινου στην ασφαλτο, ειδικα σε κακα οδοστρωματα, ενω η ιδια αισθηση στο χωμα δε μ΄αρεσει καθολου - οπως και αρκετα αλλα πραγματα να προσθεσω. Απο κει και περα, αν ητανε να το παω κυριως στην ασφαλτο και απλα να περασω ενα χωματοδρομο, το Crosstourer μου άρεσε καλυτερα σε σχεση με το LC και τα οδηγησα και τα δυο προσφατα - το προηγουμενο αεροψυκτο ειναι τρακτερ συγκριτικα. Σε αλλους αρεσει καλυτερα το Explorer, το 1190 και παει λεγοντας..

Αλλα οσο καλο και ναναι ενα μηχανακι, για καποιον που ιεραρχει σοβαρα αξιοπιστια και peace of mind - και ειμαι ενας απ'αυτους γιατι δεν εχω χρονο για αβαρειες, οδικες, χαμενες διακοπες και πηγαινελα στις αντιπροσωπειες - το μηχανακι ειναι απλα ..non starter. Επισης για τον ιδιο λογο δεν παιζει για οσους εχουν περιορισμενο οικονομικο ευρος - γιατι σ'αυτο το "value for money" απλα δεν ισχυει, ακριβως το αντιστροφο, θελει βαθια τσεπη.

Λοιπον, συνεχιστε τωρα τα οργανα γιατι εχει καλη πλακα  ;D


" the PouroDuro spirit "


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #94 on: Τετάρτη 04 Δεκέμβριος 2013, 08:56:47 πμ
ρε τι έχουμε πάθει με αυτή την μπεμβε εδω μέσα...

Τέλος, έκλεισε... το πουλάω. Απλά πέστε μου...
να το πλυνω για να το πουλησω, ή ανεβαινει κάπως η αξία του έτσι με τις λάσπες από τον Γράμμο πανω του (ακόμα βρωμικο είναι αφού δεν το κινώ ουτε για να το πλύνω... ως γνωστον το νερο τα χαλαει αυτα!)





 
« Last Edit: Τετάρτη 04 Δεκέμβριος 2013, 10:46:48 πμ by Sotos »


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #95 on: Τετάρτη 04 Δεκέμβριος 2013, 09:40:19 πμ
Πούλα το και πάρε Enfield.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #96 on: Τετάρτη 04 Δεκέμβριος 2013, 10:08:16 πμ
Εκεί στο διαφορικό λαδάκι δακρύζει?  :goofy: :goofy:

(Να ρίξω λίγο λάδι στην φωτιά μην σβήσει :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:)


Πόσο πλάκα σας κάνω διαβάζοντας τέτοια θέματα, αφού το ξέρετε οτι μηχανή και λογική δεν πάνε παρέα , θάθελα ναξερα τι προσπαθείτε να αποδείξετε.
Οποιος αγοράζει Μπέμπα (δλδ διαθετει χρήμα το άτομο)  και του χαλάει , η την φτιάχνει και δεν μιλάει η την πουλάει, αλλά ποιός είναι αυτός που την ονειρεύεται στον ύπνο του και στον ξύπνιο του και θα διαβάσει οσα λέτε και θα αλλάξει γνώμη?




Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #97 on: Τετάρτη 04 Δεκέμβριος 2013, 10:20:13 πμ
Σωστός ο Stoneman...

Κύριοι το GS1200Adv είναι για άτομα άνω του 1.90 σε ύψος. Αλλιώς κάνεις συμβιβασμούς. Άρα αφορά μόνο αυτούς. (σίγουρα υπάρχουν και χεράτοι κάτω του 1.90 αλλά μικραίνει το pool)

137.000 χλμ  και το λαμπάκι της νεκράς στο Vara μου κάνει νούμερα. Θα το πουλήσω... δεν το ανέχομαι !


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #98 on: Τετάρτη 04 Δεκέμβριος 2013, 10:40:16 πμ


137.000 χλμ  και το λαμπάκι της νεκράς στο Vara μου κάνει νούμερα. Θα το πουλήσω... δεν το ανέχομαι !


Βαλβίδα νεκράς, δίπλα από το Stand.....

Κόστος κατασκευής 0,00€

 :-*




"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #99 on: Τετάρτη 04 Δεκέμβριος 2013, 10:47:02 πμ

Μα να μη σκεφτούν να κάνουν σπαστό το λαιμό εκεί ?
Το αφήνεις όπως είναι για κανα χρόνο (άλλο μηχανάκι λέμεεε) και μετά το ματασυμμαζεύεις στο αντεβέτζουρ ένα πράμα .
Ε τώρα άμα το παθαίνεις και στο δρόμο   φορτωμένος σιγά  ,ας μην έπαιρνες transformer  (αλήθεια το bmw τμήμα μάρκετιγκ να το σκεφτεί αυτό ? Το περίφημο target group (κλαιν) θα το έβρισκε ενδιαφέρον πιστεύω ). Η μόνη μεταμόρφωση που θα τους ψιλοτυράνναγε είναι κείνη που σπάει το διαφορικό και τελειώνεις το ταξίδι με έντο. Με δεύτερο ειδικά δε τη παλεύεις και άμα είναι και κανας σερνικός ειδικά .(τα παπάρια του στο σβέρκο σου :goofy: καταλαβαίνετε )
 
Γουέλ πούτ έρχεντ,
Κοίτα να δεις γιατρέ αμα τα λες Εγγλέζικα γράφτα κιόλας να τα τρανσλάρουμε γιατί το εργαλείο έτσι δε τα καταλαβαίνει και μουτζώνει.

-Πάντως δε χαλάνε ολα τα bmw παιδιά .

Τα καινούρια χαλάνε ,όσα βλέπεις ενός χρονού και κάτω είναι .... :2hysterical:  πίκρα , οπότε σεις που περάσατε δυό τρία χρόνια στα χέρια σας χαλαρώστε.


-Προχθές στο Vara ετριψα τα πλαστικά που ασπρίζουν να τα συνεφέρω .
Μάπα πλαστικά είναι αυτά όλο ασπρίζουν και ξεραίνονται και ούτε μιά ανάκληση τόσα χρόνια.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?