Hellas Transalp Forum

Για το μοτοσακό! => Τεχνικά Θέματα => Topic started by: foivous on Τρίτη 08 Αύγουστος 2017, 11:27:46 πμ

Title: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: foivous on Τρίτη 08 Αύγουστος 2017, 11:27:46 πμ
Εχω ενα transalp μοντελο 2007 και πριν απο 3-4 εβδομαδες , αρχισε να κολλαει το λαμπακι του ιμμομπιλαιζερ , οταν ανοιγω τον διακοπτη στην εκκινηση.
Αλλες φορες ξεμπλοκαρει με ανοιγμα - κλεισιμο του διακοπτη καποιες ομως καθυστερει να
 
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: glazar on Τρίτη 08 Αύγουστος 2017, 12:07:49 μμ
καλημέρα,
Χωρις να ειμαι σιγουρος, επειδη όμως το ιδιο προβλημα ειχα στο δικο μου (ΤΑ 650 2003) μου ειπαν οτι ηταν ο αισθητηρας στροφαλου.
Τον αλλαξαν και διορθωθηκε.
Και σε μενα στην αρχη δεν εσβυνε το λαμπακι και με 2-3 γυρισματα του κλειδιου εστρωνε, αλλα μια μερα το ξαναεκανε και δεν ξαναπηρε μπρος.

Για σιγουρα παντως θα σου πουν και οι πιο εμπειροι...
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: KKalantzis on Τρίτη 08 Αύγουστος 2017, 12:44:03 μμ
Έχει αισθητήρα θέσης στροφάλου το 650; ???
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: Horizons on Τρίτη 08 Αύγουστος 2017, 13:42:33 μμ
Εχω ενα transalp μοντελο 2007 και πριν απο 3-4 εβδομαδες , αρχισε να κολλαει το λαμπακι του ιμμομπιλαιζερ , οταν ανοιγω τον διακοπτη στην εκκινηση.
Αλλες φορες ξεμπλοκαρει με ανοιγμα - κλεισιμο του διακοπτη καποιες ομως καθυστερει να
 

Τσέκαρε τις επαφές στο κουτί του kill switch και της μίζας, πιθανών να γίνεται κάποιο βραχυκύκλωμα εκεί μέσα η να μην γίνεται σωστά κάπου επαφή μιας που περναει από κει πρώτα το ρεύμα. Είχα παρόμοιο πρόβλημα και νόμιζα πως είναι το ιμομπιλαιζερ που μάλιστα είχε αλλαχτεί μέσα στο 16 από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, τελικά το βελτίωσα ρίχνοντας καθαριστικό επαφών εκει μέσα μιας και μου έκανε και θέμα με τα φώτα μια αναβαν μια όχι (button μιζας το προβλημα).

Οπότε εγώ προτείνω να τσεκάρεις καλά αυτό πριν πας παρακάτω.
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: Καψιώτης.... on Τρίτη 08 Αύγουστος 2017, 13:51:32 μμ
Στο 650 το κάνει τακτικά, εδικά όταν η μπαταρία κοντοζυγώνει στα στερνά της.
Βάζεις νεκρά.
Κλείνεις τον διακόπτη.
Με κλειστό διακόπτη, πάτας το μπουτόν της μίζας και το κρατάς πατημένο.
Ανοίγεις τον διακόπτη (με κρατημένο το μπουτόν της μίζας).
Στις 98% παίρνει μπροστά και σβήνει και το λαμπάκι.
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: foivous on Τετάρτη 09 Αύγουστος 2017, 08:45:46 πμ
Ευχαριστω παιδια , σε μια συζητηση με τον μηχανικο μου, μου ειπε να παω στην αντιπροσωπεια.
Γιαυτο εκανα το ερωτημα , εδω, μου φανηκε υπερβολικο.
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: foivous on Σάββατο 20 Ιανουάριος 2018, 08:55:37 πμ
Καλημέρα ! Κάπου άκουσα ότι το "παγωμένο " λαμπάκι του ιμπομπιλαιζερ στην εκκίνηση,  ευθύνεται ένας αισθητήρας !
Το γνωρίζει κάποιος,  μου το κανει συχνα , εχθες περιμενα 10 λεπτα να σβησει με άνοιγμα - κλείσιμο του διακόπτη εκκίνησης,  πατώντας και την μίζα.
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: Stoneman on Σάββατο 20 Ιανουάριος 2018, 12:18:45 μμ
Πρώτα διαβαζουμε εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=16889.0

Μετά εδώ τα ''φακιρικά '' τα κόλπα τα καλά: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=21573.0        Απάντηση #14 στις: Τρίτη 13 Μάιος 2014

Διακόπτη Kill Switch έκανα καθαρισμό εγώ αλλά είδα σημαντική καλυτέρευση αλλά που κ πού το έκανε: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=19940.0

Ο αισθητήρας που αναφέρεται είναι ο αισθητήρας της ηλεκτρονικής ωστε να γνωρίζει το TDC του 1ου κυλίνδρου για να στείλει σπινθήρα κ βρίσκεται μέσα στο δεξί καπάκι του κινητήρα :

(https://www.dropbox.com/s/kvb7eie5q4l1nu3/Dsc07621.jpg?raw=1)

(https://www.dropbox.com/s/y68wkkbl6fnzvp4/Dsc07619.jpg?raw=1)

(https://www.dropbox.com/s/oc22vzrknbf0mi2/Image1.jpg?raw=1)

Eμένα 9 χρόνια δεν με αφησε , πάντα με τα φακιρικά έπαιρνε,
αρα  το αφήνεις ως έχει.

Γνώμη μου, πάντα.
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: foivous on Κυριακή 21 Ιανουάριος 2018, 14:54:53 μμ
Οκ !Ευχαριστώ πολύ φίλε !
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: foivous on Παρασκευή 26 Ιανουάριος 2018, 09:46:47 πμ
Επίσης να σημειωσω  ότι το σύμπτωμα αυτό δεν το βγάζει συνεχώς , αλλά όταν το εμφανίσει με ταλαιπωρεί.
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: Καψιώτης.... on Παρασκευή 26 Ιανουάριος 2018, 13:17:47 μμ
Επίσης να σημειωσω  ότι το σύμπτωμα αυτό δεν το βγάζει συνεχώς , αλλά όταν το εμφανίσει με ταλαιπωρεί.
Στο 650 το κάνει τακτικά, εδικά όταν η μπαταρία κοντοζυγώνει στα στερνά της.
Βάζεις νεκρά.
Κλείνεις τον διακόπτη.
Με κλειστό διακόπτη, πάτας το μπουτόν της μίζας και το κρατάς πατημένο.
Ανοίγεις τον διακόπτη (με κρατημένο το μπουτόν της μίζας).
Στις 98% παίρνει μπροστά και σβήνει και το λαμπάκι.
Είχα γράψει αυτό. Ακολούθησέ το και θα δείς. Λίγο-πολύ το κάνουν όλες.
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: zami on Σάββατο 27 Ιανουάριος 2018, 22:24:12 μμ
Επίσης να σημειωσω  ότι το σύμπτωμα αυτό δεν το βγάζει συνεχώς , αλλά όταν το εμφανίσει με ταλαιπωρεί.
παρατηρησε εαν στο παρουσιαζει οταν εχεις την μηχανη στο ιδιο σημειο.
Εμενα μου το εμφανιζε παντα μα παντα οταν την αφηνα μπροστα απο ενα υποσταθμο ΔΕΗ
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: Καψιώτης.... on Δευτέρα 29 Ιανουάριος 2018, 07:36:30 πμ
παρατηρησε εαν στο παρουσιαζει οταν εχεις την μηχανη στο ιδιο σημειο.
Εμενα μου το εμφανιζε παντα μα παντα οταν την αφηνα μπροστα απο ενα υποσταθμο ΔΕΗ
Που εξαφανίστηκες βρε θηρίο;
Αυτό αληθεύει. Γράφηκε παλιότερα ότι υπάρχουν ενδείξεις επιρεασμού από την υψηλή τάση.
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: foivous on Δευτέρα 29 Ιανουάριος 2018, 11:10:15 πμ
Μπα ! Δεν παιζει κατι τέτοιο ..σε ανυποπτες στιγμές και τοποθεσίες μου το εκανε , ακομη και στο υπογειο παρκιν μου
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: Καψιώτης.... on Δευτέρα 29 Ιανουάριος 2018, 19:32:29 μμ
Μπα ! Δεν παιζει κατι τέτοιο ..σε ανυποπτες στιγμές και τοποθεσίες μου το εκανε , ακομη και στο υπογειο παρκιν μου
Οπότε:
1) Νεκρά
2) Κλείσιμο Διακόπτη
3) Πάτημα και κράτημα πατημένο το μπουτόν της μίζας.
4) Άνοιγμα του διακόπτη.
Παίρνει στις 98% των περιπτώσεων. Από εκεί κι έπειτα έχει αποσυντονιστεί το κλειδί.
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: razorcool on Τρίτη 19 Ιούνιος 2018, 19:45:15 μμ
ωπα και νομιζα οτι μονο εγω εχω το θεμα παιδια ανεβασα και ποστ σημερα  εχω το ιδιο θεμα σε transalp XL 650 V κολα η ενδειξη immobilizer  και δεν περνει μπροστα μονο με τρικ περνει κλεινω τον on off  διακοπτη τον ανοιγω και γρηγορα παταω μιζα και ετσι περνει αλλα μεχρι τωρα μου το εχει κανει 6-7 φορεσ σε διαστημα 4-6 μηνων εδω ομως και 1 μηνα το εχει κανει 2-3 φορες και εχω χεστει πανω μου ακουω πειτε μου τι να παω να ελενξω στην μηχανη γιατι ειμαι ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΠΟ Τ ΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΑΝΙΔΕΟΣ ΣΟΣ ΣΟΣ ???
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: Καψιώτης.... on Τετάρτη 20 Ιούνιος 2018, 06:38:12 πμ
Μην αγχώνεσαι. Το κάνει σχετικά τακτικά.
Προωπικά, και δεν μου λαθεύει...
1) Νεκρά
2) Κλείσιμο διακόπτη
3) Πάτημα και κράτημα πατημένο το μπουτόν της μίζας
4) Με κρατημένο το μπουτον της μίζας, ανοίγουμε τον διακόπτη.
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: zami on Τετάρτη 20 Ιούνιος 2018, 17:27:26 μμ
Που εξαφανίστηκες βρε θηρίο;
Αυτό αληθεύει. Γράφηκε παλιότερα ότι υπάρχουν ενδείξεις επιρεασμού από την υψηλή τάση.
Γιαννη μου, πραγματι εχω εξαφανιστει με αυτα και με τα αλλα...Λιγο υποχρεωσεις, λιγο δουλειες, λιγο ο γαμος....Δεν θελει και πολυ...Ααα, ξεχασα, εχω αλλαξει και μοτο πια...
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: Καψιώτης.... on Τετάρτη 20 Ιούνιος 2018, 22:10:46 μμ
Γιαννη μου, πραγματι εχω εξαφανιστει με αυτα και με τα αλλα...Λιγο υποχρεωσεις, λιγο δουλειες, λιγο ο γαμος....Δεν θελει και πολυ...Ααα, ξεχασα, εχω αλλαξει και μοτο πια...
Δεν έχεις το varadero;
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: razorcool on Δευτέρα 23 Ιούλιος 2018, 00:34:48 πμ
Απορια επειδη ειμαστε αρκετοι με το θεμα αυτο εχει κανεις παει να ρωτησει η να το παει για επισκευη σε επισημη αντιπρωσοπεια HONDA? τι του απαντησανε απλα να μαθουμε εγω εχω στειλει για το θεμα αυτο ερωτηση στην ιδια την αντιπρωσοπεια στην ιαπωνια αλλα απαντηση δενννννν οποτε εδω πηγε κανεις να του πουν τι να κανει εγγυημενα? και αν το εκανε εγινε η δουλεια του ? ???
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: Stoneman on Δευτέρα 23 Ιούλιος 2018, 08:14:55 πμ
Για ποιό λόγο?

Η αιτίες είναι τρείς :

α) Καλωδίωση, κομμενο καλώδιο στην πλεξούδα στο λαιμό , η κάποια επαφή κλπ
β) Πρόβλημα στην κεραία , δλδ το πλαστικό γύρω απο το κλειδί , και
γ) Πρόβλημα στον αισθητήρα του στροφάλου εσωτερικά στο δεξί καπάκι.

Πολύ σπάνια να έχει θέμα το κλειδί, η να διέγραψε η ICU κάποιο κωδικό.

Αν διαβασεις όλα όσα έχουν γραφεί εδώ μέσα σχετικά με το HISS αυτές τις βλάβες θα βρείς.


Απο εκεί κ πέρα είναι κ θέμα σε ποιό μάστορη θα πέσεις, πόσο γνώστης είναι του αντικειμένου ωστε να βρεί την βλάβη απο την αρχή , κ όχι δια της αντικαταστάσεως ωστε αυτός να μαθαίνει κ εσύ να πληρώνεις. :2hysterical:

Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: razorcool on Πέμπτη 26 Ιούλιος 2018, 20:14:26 μμ
ναι βρε παιδια οκ απλα αν ρωτησε κανεις τι στην ευχη του ειπαν δεν μπορει τοσα 650αρια να βγαζουν το ιδιο προβλημα ακριβως για αυτο ρωταω :goofy:
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: Stoneman on Πέμπτη 26 Ιούλιος 2018, 21:34:41 μμ
Το ίδιο πρόβλημα ακριβώς αλλά οχι πάντα με την ίδια αιτία.

Είναι οι ονομαζόμενες ''παιδικές'' αρρώστειες. 

Πχ: Διαρροή λαδιού στο πίσω ψευδοκάπακο, το πλαστικό γρανάζι του ατερμονα, κλπ.

Οπου κ να πας το μηχανάκι λύση θα βρείς , το θέμα είναι να μην ταλαιπωρηθείς ψάχνοντας την βλάβη.
Αυτό που έγραψα πριν , δλδ για τις τρείς πιθανές αιτίες, είναι κ αυτό που πρέπει να έχεις υπ όψιν σου ωστε να πας  διαβασμένος στο συνεργείο.
Μην περιμένεις μια καλύτερη αντιμετώπιση απο την αντιπροσωπεία .


Οσο για αυτο που ζητάς , δλδ αν κατάλαβα καλά αν ρώτησε κάποιος το λόγο που η βλάβη αυτή παρουσιάζεται σε πολλά μηχανάκια, δεν μπορείς να το ρωτήσεις κ αν το κάνεις η απάντηση θα είναι οτι 15 ετων μηχανάκι έχεις ,λογικό να έχεις κάποια στιγμή πρόβλημα στην πλεξούδα στο σημείο που αυτή τσακιζει στο λαιμό στρεφοντας το τιμόνι.

Ο αισθητήρας του στροφάλου πάλι είναι ενα εξάρτημα , δουλεύει πάνω απο 10 χρόνια, λογικό να παρουσιάσει μια βλάβη, οχι οπωσδήποτε αλλά δεν παύει να αυξάνονται οι πιθανότητες με τα χρόνια.
Τωρα αν τον αλλάξεις κ ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα σε ενα εξάμηνο λογικό να διαμαρτυρηθείς η να ψαξεις την αιτία που τον έκαψε.

Η κεραία του HISS σπάνια ''καίγεται'' , κυρίως κοβονται τα ψιλά καλώδιά της απο εκεί που ξεκινάνε.
Πράμα λογικό, τρία ψιλά καλώδια είναι , λειτουργούν σε κραδασμούς τόσα χρόνια.

Απο εκεί κ πέρα είναι κ θέμα του ποιός συντηρεί η ''βάζει χερι'' στο μηχανάκι.
Οταν πας για να βαλεις ξενον κ ο αλλος βιάζεται κ στερεώνει την καινουργια καλωδίωση στην υπάρχουσα με ταιράπ επιβαρύνοντάς την , κ δεν δίνει σημασία , οταν κόβει ραβει την πλεξούδα για να κάνει συνδέσεις όπου του κατεβει , ε τότε δεν φταίει το μηχανάκι.





Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: razorcool on Παρασκευή 27 Ιούλιος 2018, 13:17:51 μμ
Το ίδιο πρόβλημα ακριβώς αλλά οχι πάντα με την ίδια αιτία.

Είναι οι ονομαζόμενες ''παιδικές'' αρρώστειες. 

Πχ: Διαρροή λαδιού στο πίσω ψευδοκάπακο, το πλαστικό γρανάζι του ατερμονα, κλπ.

Οπου κ να πας το μηχανάκι λύση θα βρείς , το θέμα είναι να μην ταλαιπωρηθείς ψάχνοντας την βλάβη.
Αυτό που έγραψα πριν , δλδ για τις τρείς πιθανές αιτίες, είναι κ αυτό που πρέπει να έχεις υπ όψιν σου ωστε να πας  διαβασμένος στο συνεργείο.
Μην περιμένεις μια καλύτερη αντιμετώπιση απο την αντιπροσωπεία .


Οσο για αυτο που ζητάς , δλδ αν κατάλαβα καλά αν ρώτησε κάποιος το λόγο που η βλάβη αυτή παρουσιάζεται σε πολλά μηχανάκια, δεν μπορείς να το ρωτήσεις κ αν το κάνεις η απάντηση θα είναι οτι 15 ετων μηχανάκι έχεις ,λογικό να έχεις κάποια στιγμή πρόβλημα στην πλεξούδα στο σημείο που αυτή τσακιζει στο λαιμό στρεφοντας το τιμόνι.

Ο αισθητήρας του στροφάλου πάλι είναι ενα εξάρτημα , δουλεύει πάνω απο 10 χρόνια, λογικό να παρουσιάσει μια βλάβη, οχι οπωσδήποτε αλλά δεν παύει να αυξάνονται οι πιθανότητες με τα χρόνια.
Τωρα αν τον αλλάξεις κ ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα σε ενα εξάμηνο λογικό να διαμαρτυρηθείς η να ψαξεις την αιτία που τον έκαψε.

Η κεραία του HISS σπάνια ''καίγεται'' , κυρίως κοβονται τα ψιλά καλώδιά της απο εκεί που ξεκινάνε.
Πράμα λογικό, τρία ψιλά καλώδια είναι , λειτουργούν σε κραδασμούς τόσα χρόνια.

Απο εκεί κ πέρα είναι κ θέμα του ποιός συντηρεί η ''βάζει χερι'' στο μηχανάκι.
Οταν πας για να βαλεις ξενον κ ο αλλος βιάζεται κ στερεώνει την καινουργια καλωδίωση στην υπάρχουσα με ταιράπ επιβαρύνοντάς την , κ δεν δίνει σημασία , οταν κόβει ραβει την πλεξούδα για να κάνει συνδέσεις όπου του κατεβει , ε τότε δεν φταίει το μηχανάκι.







ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις και τον χρονο σας παιδια θα το κοιταξω
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: razorcool on Σάββατο 04 Αύγουστος 2018, 13:10:35 μμ
εχω να αναφερω κατι περιεργο ως προς το θεμα μου αλαξα το κλειδι που ειχα και χρησιμοποιω το γνησιο και οχι αυτο που εκανα σαν δευτερο απο αντιπρωσοπεια της honda στην καβαλα εδω και 12345 εβδομαδες δεν μου κολλαει αν περαεει κανας μηνας και δεν κολαει το imobilizer τοτε λογικα κατι τρεχει με το δευτερο κλειδι σωστα? τι κανουμε σε αυτη την περιπτωση?
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: Stoneman on Σάββατο 04 Αύγουστος 2018, 19:43:51 μμ
Λογικά να πάς κ να του το πείς .

Δεν πιστεύω το Hiss να έχει προτιμήσεις σε ένα  κλειδί, κάτι συμβαίνει.
Title: Απ: Διακοπτης ιμομπιλαιζερ σε Transalp
Post by: Johnny_Nik on Σάββατο 04 Αύγουστος 2018, 21:51:15 μμ
Παρόμοιο θέμα στο αυτοκίνητο πριν αλλάξω τα δύο κλειδιά με γνήσια.

Όταν ήρθε στα χέρια μου το δεύτερο κλειδί προγραμματίστηκε αντιγράφοντας τα στοιχεία από το γνήσιο αρχικό μου, δηλαδή δεν μου έφεραν ένα νέο κλειδί το οποίο "γράφτηκε" στο αμάξι, αλλά μου αντέγραψαν το ήδη προβληματικό πρώτο κλειδί στο νέο. Έτσι κατέληξα με δύο κλειδιά προβληματικά τα οποία είχαν την ίδια ακριβώς συμπεριφορά: Σε συγκεκριμένες συνθήκες δεν τα διάβαζε το αυτοκίνητο με ότι αυτό συνεπάγεται. Η διαδικασία προγραμματισμού για το αυτοκίνητο έλεγε ότι έπρεπε το νέο κλειδί να έρθει με κωδικό ήδη γραμμένο μέσα του και κατόπιν να προγραμματιστεί αυτό στη μονάδα του αυτοκινήτου, εμένα όμως μου ζήτησαν μόνο το μοναδικό κλειδί που μου είχε απομείνει και όχι το αυτοκίνητο άρα δεν έγινε ποτέ ο προγραμματισμός σύμφωνα με τις οδηγίες. Τη δεύτερη φορά όμως ακολουθήθηκαν τα προβλεπόμενα, με δύο νέα κλειδιά και το πρόβλημά μου λύθηκε οριστικά.

Αν θυμάμαι καλά και η διαδικασία που περιγράφεται στο manual της χόντα, αναφέρει ακριβώς το ίδιο, δηλαδή ότι το νέο κλειδί θα πρέπει να προγραμματιστεί στην ECU με "ειδικό εξοπλισμό". Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν είναι δυνατόν να συμβεί το ανάποδο, δηλαδή το υπάρχων ένα κλειδί να γίνει κόπια, μία ή δύο ή τρεις φορές, παρακάμπτωντας την παραπάνω διαδικασία και την χρήση του εξοπλισμού αυτού (που δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα καλώδιο με κάποιες αντιστάσεις. μέσα του).


Αν έχεις θέμα με το κλειδί που σου έφτιαξαν εννοείται ότι πας πίσω και ζητάς να το κοιτάξουν. Είναι πάρα πολύ πιθανό να μην έγινε η διαδικασία σωστά όπως και σε εμένα την πρώτη φορά.