Το κρίσιμο δεν είναι τόσο η αλλαγή όσο η επικινδυνότητα.
Η αλυσίδα είναι από τα κρίσιμα εξαρτήματα σε μια μηχανή. Η καλή της ποιότητα και κατάσταση επιβάλλεται. Είναι πρώτα από όλα θέμα ασφάλειας.
Χρήστο, Κώστα και λοιποί, tnx, τα σχόλια περι ασφάλειας απόλυτα σωστά, κι'εγω θα προτιμούσα/έβαζα αλυσίδα γνωστής ποιότητας (DID, RK, κλπ). Θα ρωτήσω αύριο για φτηνότερη DID O-ring αν υπάρχει και θα ψάξω και τις RK - θα ρωτήσω και τι φέρνει ο Γαλαίος απο περιέργεια, αν και θα προτιμήσω γνωστή μάρκα.
Κατι άλλο: εγώ προσωπικά δεν θάβαζα αλυσίδα clip-type καθώς έχω μείνει μια φορά στην Εθνική με το XLR250 και έπρεπε να "ψαρέψω" την αλυσίδα απο τη λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας (και δεν είχα πρόσθετη ασφάλεια μαζί, ας είναι καλά ενας άλλος μηχανόβιος που με έσπρωξε για χιλιόμετρα με τη μέθοδο "δεξί πόδι - πίσω αριστερό μαρσπιέ συνεπιβάτη"). Ποια είναι η γνώμη σας για αλυσίδα clip-type για το ΤΑ?