Hellas Transalp Forum

Επισκευή ψυγείου.

Gonzo · 14013

Offline Gonzo

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 194
  • Three and the Koukos Band
on: Πέμπτη 16 Απρίλιος 2009, 03:51:49 πμ
Από αυτό  http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=7722.0. Τελικά κατάλαβα οτι έχω διαρροή απο το ψυγείο. Το παραφλού στάζει απο την μπροστινή μεριά και πολύ φοβάμαι ότι δεν προέρχεται απο την σχισμή που είδα την προηγούμενη φορά ( η οποία είναι προς την μεριά του οδηγού) αλλά ίσως απο την "σερπαντίνα" (η όπως αλλιώς λέγεται).Η διαρροή παρουσιάζετε όταν η μηχανή είναι ζεστή. Προς το παρόν η στάθμη είναι σε νορμάλ επίπεδα (δηλαδή δεν χάνει όλο το αντιψυκτικό).

ερωτήσεις:

???    Λέω να βγάλω την μάσκα να την κυκλοφορήσω λίγο να δω που στάζει και να το κολλήσω. Με τι; εχω στο νου μου σιδηρόστοκο. Απο την άλλη αμα χάνει απο την σερπαντίνες ( δηλαδή εσωτερικά του ψυγείου) πάω για αλλαγή;

??? μου πρότειναν 2-3 διαφορετικά υγρά  γύρω στα 4-10 ευρώ τα οποία τα βάζεις μέσα στο ψυγείο και κλείνουν μόνα τους τις τρύπες. Το ένα μάλιστα είναι λέει με ρινίσματα χαλκού. Δεν ξέρω ονομασίες. Σε ένα πρόχειρο googling δεν μου εμφανίστηκε τίποτα. Να τα δοκιμάσω πρώτα για να γλιτώσω το λύσιμο  ; Μου είπαν οτι δεν προκαλούν πρόβλημα. (τουλάχιστον στο fiat 127 που το είχε δοκιμάσει)

??? Απο τι υλικό είναι το ψυγείο;

και οι φωτό:





Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #1 on: Πέμπτη 16 Απρίλιος 2009, 04:48:33 πμ
Καλύτερα να το πάς να το δεί ειδικός "ψυγειάς" και να στο κολλήσει. Δεν θα σου κοστίσει πολύ και θα στο καθαρίσει και εσωτερικά. Το ψυγείο (όπως είχαμε αναφέρει και αλλού) είναι από αλουμίνιο. Δεν νομίζω ότι κολλάει με σιδηρόστοκο.
Όσο για το ειδικό υγρό που ανέφερες (πχ. με ρινίσματα χαλκού), εγώ προσωπικά θα το απέφευγα. Δεν ξέρεις τί ζημιά μπορεί να επιφέρει αλλού (πχ. αντλία).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #2 on: Πέμπτη 16 Απρίλιος 2009, 11:49:39 πμ
Βγάλε το ψυγείο και πήγαινε σε ψυγειά . Και εγώ δεν σου προτείνω να χρησιμοποιήσεις "ειδικά" υγρά.


Offline Gonzo

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 194
  • Three and the Koukos Band
Reply #3 on: Πέμπτη 16 Απρίλιος 2009, 12:48:15 μμ
Ψυγειάς ε? λογικό αφού κόλληση σε αλουμίνιο είναι λίγο περίεργη. Οκ. Αν έχετε να προτείνεται κανέναν πείτε μου.
Το υγρό το χρησιμοποιούσε ο πατέρας ενός φίλου μου στο παλιό του αμάξι. Νόμιζα οι πιο παλιοί απο δώ θα το ξέρανε. Αλλά αφού κανείς δεν το ξέρει δεν το  δοκιμάζω.
Παω να ψάξω ψυγειά. Ευχαριστώ!


Offline Nikos 122s

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 356
Reply #4 on: Πέμπτη 16 Απρίλιος 2009, 13:06:19 μμ
υπάρχει ένα είδικό στικ (ενα πράσινο ραβδάκι)  που το λίωνεις και κολάς πολύ ευκολο στην χρήση του εγω το είχα βάλει στο ψυγείο του  A\C στο αυτοκίνητο που είχε τρυπήσει με απόλυτη επιτυχεία αντέχει και σε θερμοκρασία και πίεση  το είχα πάρει απο μαγαζί με ψυκτικά μηχανήματα



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #5 on: Πέμπτη 16 Απρίλιος 2009, 14:01:10 μμ
αν κατάλαβα καλά , δε ξέρεις που είναι η τρύπα. Ετσι δεν είναι ?
Αν ξέρεις, μπορείς να πειραματιστείς, αλλά έχει γερή στουκα το ψυγείο και δε ξέρω αν το κάνεις χειρότερα.


Offline Gonzo

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 194
  • Three and the Koukos Band
Reply #6 on: Πέμπτη 16 Απρίλιος 2009, 15:50:33 μμ
αν κατάλαβα καλά , δε ξέρεις που είναι η τρύπα. Ετσι δεν είναι ?
Αν ξέρεις, μπορείς να πειραματιστείς, αλλά έχει γερή στουκα το ψυγείο και δε ξέρω αν το κάνεις χειρότερα.

Το διαπίστωσα πριν απο μερικές ώρες. παίζει να τρέχει σε παραπάνω απο 1 σημείο. Σίγουρα χάνει απο το "τσουτσουνάκι" το κατω (σόρρυ για την έκφραση). Όχι αυτό της φωτογραφίας με την χαρακιά αλλα το κάτω το οποίο έχει πιεστεί αρκετά προς τα μέσα του ψυγείου. (δεν το είχα δει παλαιότερα) αλλα αυτό δεν εξηγεί γιατι τα νερα προέρχονται απο ψηλά  και μπροστά.οπότε πρέπει να έχει και άλλη τρύπα, θα δούμε. θα το βγάλω την τρίτη και θα το πάω την τετάρτη να δώ αν επισκευάζεται.
« Last Edit: Πέμπτη 16 Απρίλιος 2009, 15:53:24 μμ by Gonzo »




Offline Gonzo

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 194
  • Three and the Koukos Band
Reply #7 on: Τετάρτη 22 Απρίλιος 2009, 01:07:40 πμ
Τελικά μετά από μια δύο μέρες από το τελευταίο μου ποστ σταμάτησε να τρέχει υγρό από το ψυγείο.....
Η αλήθεια είναι ότι δεν παρατήρησα τρύπα ποτέ, απλά είδα από που έγλυφε το υγρό. και ποτέ δεν είδα εμφανή μείωση στάθμης στο παγουράκι (την οποία την αιτιολόγησα σε συνεχή κυκλοφορία του υγρού).

Παίζει να ήταν αποθηκευμένο νερό από το πλύσιμο και να έβγαινε λίγο λίγο? (δεδομένου το ότι στην αρχή έτρεχε από ψηλά και μετά από χαμηλά)
Η θερμοκρασία δεν μου έχει ανεβεί ποτέ πάνω από την μέση αυτές τις ημέρες. (και την έχω ζορίσει αρκετά)
 
Ο αισθητήρας της θερμοκρασίας είναι στο σύστημα ψύξης ή στην μηχανή? δηλαδή αν το ψυγείο δεν δουλεύει καλά δεν έχει νερό ή δεν κυκλοφορεί  θα το καταλάβω από τον μετρητή θερμοκρασίας ή θα λέει ότι νάναι?

να σημειωθεί οτι όταν έλυσα την μηχανή το παγουράκι δεν είχε καθόλου παραφλού και συμπλήρωσα εγώ (καμια υπερχήληση μήπως?)


πείτε καμια γνώμη γιατί έχει πολύ λύσιμο άν θέλω να το κοιτάξω σε "ψυγειά" προληπτικά.


Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #8 on: Τετάρτη 22 Απρίλιος 2009, 05:49:34 πμ

Ο αισθητήρας της θερμοκρασίας είναι στο σύστημα ψύξης ή στην μηχανή? δηλαδή αν το ψυγείο δεν δουλεύει καλά δεν έχει νερό ή δεν κυκλοφορεί  θα το καταλάβω από τον μετρητή θερμοκρασίας ή θα λέει ότι νάναι?

να σημειωθεί οτι όταν έλυσα την μηχανή το παγουράκι δεν είχε καθόλου παραφλού και συμπλήρωσα εγώ (καμια υπερχήληση μήπως?)


πείτε καμια γνώμη γιατί έχει πολύ λύσιμο άν θέλω να το κοιτάξω σε "ψυγειά" προληπτικά.

Αν η θερμοκρασία βάσει του οργάνου είναι εντάξει πάει να πει οτι δουλευει το ψυγείο σου και οτι γίνεται σωστά η κυκλοφορία του νερού , ο αισθητήρας της θερμοκρασίας είναι στο μοτέρ , οχι στο ψυγείο .. Αν δεν σου δούλευε το ψυγείο θα είχες πρόβλημα και με την θερμοκρασία στον κινητήρα..

Είσαι σίγουρος όμως οτι δεν υπάρχει κάπου διαρροή? απ οτι έγραψες βρήκες το δοχείο νερού άδειο ! Απο την εμπειρία μου σε ΤΑ (400cc & 650cc) το νερό του δοχείου δεν αδειάζει , ακόμα και για συμπλήρωμα πρέπει να περάσει πολύς πολύς καιρός!

Αφου το γέμισες όπως λες (στην max στάθμη, υπάρχει ένδειξη) κοίτα αν θα κατεβεί , αν πέσει η στάθμη εντός κάποιον ημερών κάτι δεν πάει καλά !!     


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #9 on: Τετάρτη 22 Απρίλιος 2009, 08:25:40 πμ
Ο αισθητήρας της θερμοκρασίας είναι στο σύστημα ψύξης ή στην μηχανή?
Ο αισθητήρας θερμοκρασίας βρίσκεται μέσα στο κέλυφος του μηχανικού θερμοστάτη.
Ο μηχανικός θερμοστάτης είναι εκτός ψυγείων και εκτός κινητήρα.

...δηλαδή αν το ψυγείο δεν δουλεύει καλά δεν έχει νερό ή δεν κυκλοφορεί  θα το καταλάβω από τον μετρητή θερμοκρασίας ή θα λέει ότι νάναι?
Ο αισθητήρας οδηγεί το όργανο θερμοκρασίας (που βρίσκεται στον πίνακα οργάνων) και δείχνει πάντα τη θερμοκρασία του υγρού που κυκλοφορεί γύρω από τον κινητήρα.
« Last Edit: Τετάρτη 22 Απρίλιος 2009, 08:30:44 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Tsargy

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #10 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 19:19:17 μμ
Παλαιά, από την εποχή των 127, όπου τα ψυγεία ήταν μπρούτζινα, κάναμε πολλές πατέντες...Απο Ελληνικό καφέ (για να φτάσουμε στο συνεργείο) , μεχρι που παίρναμε αυτο το υγρό με τα ρινίσματα, που στην γλώσσα των μηχανικών λεγόταν Πιγκουίνος, εξαιτίας ενός πιγκουίνου που είχε το μαύρο μπουκαλάκι....Τώρα ακούω ότι έχουν βγεί πολλά υλικά που έχουν το ίδιο αποτέλεσμα με διαφορετικούς τρόπους...
Η γνώμη μου είναι ότι, επείδη οι κινητήρες των μοτοσυκλετών είναι κινητήρες σε μικρογραφία, δεν θα πρέπει να ρισκάρει κανείς με τέτοια προϊόντα, εκτός αν γράφουν ότι κάνουν και για μοτοσυκλέτες και όγι για υδρόψυκτους κινητήρες εσωτερικής καύσης, γενικά...



Offline Gonzo

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 194
  • Three and the Koukos Band
Reply #11 on: Σάββατο 09 Μάιος 2009, 15:30:48 μμ
τελικά έβγαλα το ψυγείο και το πήγα για φτιάξιμο για προληπτικούς λόγους. Όταν το αφαίρεσα τελείως κατάλαβα ότι  ήταν αναγκαίο να γίνει. προφανώς δεν ήρθε στα ίσια του αλλά τουλάχιστον ήρθαν τα στόμια στο κανονικό τους σχήμα.



και μετά


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #12 on: Σάββατο 09 Μάιος 2009, 16:55:01 μμ
κοιτα τι... σχημα μπορει να κρυβεται κατω απο ενα σωληνα!!!