karam · 67897
Επειδή τοχω και πρόσφατο που άλλαξα το πίσω, έχετε παρατηρήσει φαντάζομαι ότι στις 4 γωνίες το τακάκι είναι λειασμένο/φαγωμένο από τη μάνα του. Δηλαδή ακόμα και από κει να κάνουν οικονομία, λες και δε το πληρώνουμε? αίσχος και έλεος δηλαδή, να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι
Η διαδικασία αυτή έχει απλώς να κάνει με το απαληφθεί το ενοχλητικό "στρίγγλισμα" όταν πατάς το φρένο σε ημιμεταλλικά τακάκια.Ας έπαιρνες οργανικά!
Να επιλέξεις τα απλά, οργανικά τακάκια της EBC (όχι (ημι)μεταλλικά, racing κλπ).Έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα σχεδόν όλες τις μάρκες με απογοητευτικά (για μένα) αποτέλεσμα. Αλλά τα απλά EBC (που χρόνια τώρα βάζω) δεν τα συγκρίνω με κανένα άλλο. Είναι μαλακά τακάκια και δεν φθείρουν τους δίσκους. Θόρυβος μηδέν. Αίσθηση φρεναρίσματος πολύ καλή. Οι κωδικοί των (οργανικών) EBC τακακιών για το XL650V είναι:XL650V 2000-2007 : FA185TT (μπρος, Χ2), FA140 (πίσω)Οι κωδικοί των (οργανικών) EBC τακακιών για το XL600V είναι:XL 600 VH/VJ/VK 87-90: FA69 (μπρος), H318 (πίσω)XL 600 VM/VN/VP 91-93: FA124/2 (μπρος), FA140 (πίσω)XL 600 VR/VT 94-96: FA196 (μπρος), FA140 (πίσω)XL 600 VV/VW/VX 97-99: FA185TT (μπρος Χ2), FA140 (πίσω)
Με την έκπτωση του H.T.C. έχουν περίπου 28-31 ευρώ το ζευγάρι.Κοίτα και εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=473.0
Αυτο το νημα....ειναι του 2007...... Απο τοτε......θα εχουν "αλλαξει" πολλα....στις τιμες.......
Προσωπικά βάζω της Daytona στα 19-20€ μιας και είναι δίπλα το μαγαζί ........ και δεν είχα ποτέ μα ποτέ κανένα πρόβλημα.....