Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα σε μπροστινό φρένο

Sotiris · 14720

Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
on: Πέμπτη 26 Ιούλιος 2007, 21:04:18 μμ
Λοιπόν σήμερα στη μηχανή παρατήρησα το εξής πρόβλημα στα φρένα.

Όταν η μηχανή είναι σε κίνηση και δοκιμάζω να φρενάρω ακούγεται χαρακτηριστικός θόρυβος από τα φρένα χαμηλά μπροστά, και νιώθω ένα κλώτσημα στην μανέτα.

Όταν η μηχανή είναι ακίνητη δεν παρατηρείται το πρόβλημα αυτό.

Πόσο επικίνδυνο θεωρείται αυτό το πρόβλημα δεδομένου ότι σκοπεύω να κάνω αρκετά χιλιόμετρα τις επόμενες μέρες.

 



Offline jkoyr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 502
  • There is no replacement for displacement
Reply #1 on: Πέμπτη 26 Ιούλιος 2007, 22:26:53 μμ
Το πιο πιθανό να χρειάζεσαι εξαέρωση . (φυσαλίδες στο κύκλωμα).  Πόσα χρόνια τα έχεις τα υγρά ? (πρεπει να αλλάζονται κάθε 2 χρόνια γιατί είναι υδρόφιλα) .
Άλλαξέ τα να είσαι σίγουρος (μικρό το κόστος)

Μόνο μην είναι δαγκάνα !
« Last Edit: Πέμπτη 26 Ιούλιος 2007, 22:29:49 μμ by jkoyr »


We are the Pilgrims master
we shall go always a little further
it may be beyond the last blue mountain
barred with snow,
Across that angry or that glimmering sea


Offline petervic

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 635
Reply #2 on: Πέμπτη 26 Ιούλιος 2007, 22:55:42 μμ
Χμμμ... :eusa_think: Η εξαέρωση χρειάζεται όταν πατάμε φρένο και η μανέτα (ή το πετάλι στα αυτ/τα) πατιέται εντελώς. Σωτήρη μήπως είναι στραβός κανένας δίσκος και στο κάνει αυτό? Μήπως δεν έχει πατήσει σωστά κάποιο τακάκι? Μήπως τελειώνουν τα τακάκια και κοντεύει να βγει το εμβολάκι της δαγκάνας όξω?? Κάθε ανωμαλία στα φρένα ισούται με κίνδυνο. Πριν φύγεις φτιάξτο όπωσδήποτε.



Η ασημουλα μου, το 4ο παιδι μου...

Πέτρος
XL650V


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #3 on: Παρασκευή 27 Ιούλιος 2007, 06:01:00 πμ
Ο Πέτρος έχει δίκιο, έλεγξε τα τακάκια σου. Ο θόρυβος είναι κάτι σαν γρύλισμα?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #4 on: Παρασκευή 27 Ιούλιος 2007, 08:29:17 πμ
Ο δίσκος σου είναι ίσιος η τον κοπάνησες ποτέ?
Σήκωσε τη ρόδα γύρισέ την και κοίτα τον μη κάνει οχτάρια.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1398
Reply #5 on: Παρασκευή 27 Ιούλιος 2007, 08:56:59 πμ
Ακριβώς το ίδιο είχα και γω το χειμώνα. Στη δική μου βέβαια περίπτωση ήταν ο δίσκος. Είχε πέσει η μηχανή και για κακή μου τύχη βρήκε ο δεξιός δίσκος σε πεζοδρόμιο. Στράβωσε ελάχιστα αλλά το καταλάβαινα στο φρενάρισμα. 130 ευρά η αλλαγή δίσκου

Τ.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #6 on: Παρασκευή 27 Ιούλιος 2007, 09:06:27 πμ
Μη τον αλλάζετε με τη μία .
Μπορείς και να τον "φέρεις" με λίγο χτύπημα η να βγεί και να μπεί σε μιά μεγάλη μόρσα να τον πατήσει.
Επίσης μπορεί να στρώσει στη διάρκεια αν ζεσταθεί , μόνο να προσέξεις μη φαγωθεί ανομοιόμορφα.
Αν είναι ο δίσκος.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #7 on: Παρασκευή 27 Ιούλιος 2007, 11:47:17 πμ
Συμφωνώ και γω με τα παδιά που λένε για δίσκο. Μήπως ξεκίνησες με κανένα λουκέτο κάποια στιγμή ; Το κλώτσημα στην μανετα του φρένου τις περισσότερες φορές συνεπάγεται με στραβή δισκόπλακα. Ένας άλλος λόγος που μπορεί να σου έχει στραβώσει η δισκόπλακα είναι αν ήταν πολύ ζεστή και πήγες και το έπλυνες και πέσανε νερά πάνω της. Από την συστολή - διαστολή στραβώνουν. Για τον θόρυβο ίσως προέρχεται από τα τακάκια. Κοιταξέτα αν έχουν  φαγωθεί ομοιόμορφα.
« Last Edit: Σάββατο 28 Ιούλιος 2007, 13:58:45 μμ by Chtech »



Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #8 on: Παρασκευή 27 Ιούλιος 2007, 12:14:08 μμ
Λοιπόν, καλημέρα.Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. :)

 Έλεγξα μόλις το δισκόφρενο και δεν κάνει καθόλου οχτάρια. Είναι τελείως ίσιο.

Όσον αναφορά τα τακάκια, παρατήρησα ότι από την μία πλευρά είναι πιο φαγωμένα.

Άμα το δισκόφρενο είχε πρόβλημα στραβώματος δεν θα χτύπαγε συνέχεια? Στην δικιά μου περίπτωση ακούγεται ο ήχος μία φορά και μετά φρενάρει κανονικά. Είναι σαν να αντιμετωπίζει ένα εμπόδιο στην διαδρομή και μετά φρενάρει κανονικά.

Παρατήρησα επίσης πως το δοχείο που έχει τα υγρά του φρένου είναι σχεδόν άδειο. Χρόνια τώρα βέβαια είναι έτσι αφού ο μάστορας υποστηρίζει ότι δεν παίζει ρόλο. Λέτε να λέει π@π@ριές??


Άαα, μόλις θυμήθηκα πως δεν έχει πάνω τον δίσκο της μαμάς, αφού ο κανονικός χάλασε κατόπιν φαγώματος από τελειωμένα τακάκια. Έχει έναν imiitation αλλά δεν θυμάμαι τι μάρκα. Αυτά.

Να φύγω για ταξίδι αύριο ή να βρω δικαιολογία να το αναβάλω όπως σήμερα??
« Last Edit: Παρασκευή 27 Ιούλιος 2007, 12:15:55 μμ by Sotiris »



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #9 on: Παρασκευή 27 Ιούλιος 2007, 12:46:30 μμ
Υγρά να συμπληρώσεις και να του πεις ότι είναι μ@λάκας ,σιγά το πράμα που κάνει οικονομία .
Αν τρώγεται μόνο ένα τακάκι να δούν τα κυλινδράκια του λιγότερο φαγωμένου μήπως κόλλησαν και δε δουλεύουν και φρενάρεις μονόμπαντα.
Τώρα για το ταξίδι εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να σε συμβουλέυσω αλλά αν το πάς σε μάστορα της προκοπής σε μιά ώρα θα το ξεπετάξει.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #10 on: Παρασκευή 27 Ιούλιος 2007, 14:18:11 μμ
Μόνο οι μαντεμένιοι δίσκοι
Ένας άλλος λόγος που μπορεί να σου έχει στραβώσει η δισκόπλακα είναι αν ήταν πολύ ζεστή και πήγες και το έπλυνες και πέσανε νερά πάνω της. Από την συστολή - διαστολή στραβώνουν.

Μόνο οι μαντεμένιοι δίσκοι στραβώνουν με αυτό τον τρόπο. Οι ατσάλινοι (όπως είναι του ΤΑ) όχι.

Ο δικός σου, αυτός που άλλαξες, τί είναι?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #11 on: Παρασκευή 27 Ιούλιος 2007, 15:50:04 μμ
Μόνο οι μαντεμένιοι δίσκοι
Μόνο οι μαντεμένιοι δίσκοι στραβώνουν με αυτό τον τρόπο. Οι ατσάλινοι (όπως είναι του ΤΑ) όχι.

Ο δικός σου, αυτός που άλλαξες, τί είναι?
Τον πίσω έχω αλλάξει μόνο και είναι της braking (αν το γράφω σωστά) αλά δεν γνωρίζω το υλικό της κατασκευής του, αυτό που ξέρω όμως είναι πως για το ΤΑ του 99 βγάζει μόνο έναν τύπο δισκόπλακας μαργαρίτα. Αν ξέρεις κάτι περισσότερο Χρήστο διαφώτισε με . Πάντως αυτό που λες με το υλικό της δισκόπλακας να παίζει ρόλο στις αλλάγες θερμοκρασιών το έχω ακούσει αλλά έχω δει και περιστατικά που έχει συμβεί αυτό που αναφέρω στο προηγούμενο ποστ και μάλιστα σε μαμίσιες δισκόπλακες διαφόρων κατασκευαστών όπως και σε honda και σε Yamaha και το πιο ακραίο και σε Harley.



Offline dskafidas

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 393
Reply #12 on: Παρασκευή 27 Ιούλιος 2007, 15:54:58 μμ
Οταν αλλάζεις τακάκια η δισκόπλακα τα υγρά του φρένου δεν επηρεάζονται.Εννοείται οτι η στάθμη τους κατεβαίνει οταν τα τακάκια είναι φαγωμένα αλλά δεν συμπληρώνουμε ποτέ υγρά.Βάζοντας τα νέα τακάκια η στάθμη επανέρχεται στα φυσιολογικά επίπεδα.



Offline dskafidas

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 393
Reply #13 on: Παρασκευή 27 Ιούλιος 2007, 16:00:34 μμ
Οι δαγκάνες δεν έχουν και απο τις δύο πλευρές κιλυνδράκια,οπότε λογικό είναι απο την μέσα πλευρά τους να είναι περισσότερο φαγωμένα.Στην περιπτωσή σου θα σου πρότεινα να βάλεις νέα τακάκια να ελέγξεις την στάθμη τών υγρών και μόνο σε αυτή την περίπτωση να συμπληρώσεις υγρά.Μετά να δοκιμάσεις το φρένα σου. Αν και πάλι εχεις την ιδια συμπεριφορά τότε χρειάζεται εξαέρωση στο σύστημα του φρένου.



Offline petervic

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 635
Reply #14 on: Παρασκευή 27 Ιούλιος 2007, 23:01:03 μμ
Και κάτι ακόμα που σκέφτηκα... Μήπως είναι σκουριασμένος ο πείρος που περνάει από τις τρύπες των τακακιών? Αν είναι με το που πατάς κάνει ένα ΤΑΚ και μετά όσο δουλεύουν δεν ξανά 'κούγεται μέχρι να παρκάρεις και ξανά ακούγεται όταν ξαναφύγεις...



Η ασημουλα μου, το 4ο παιδι μου...

Πέτρος
XL650V


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #15 on: Δευτέρα 30 Ιούλιος 2007, 10:05:24 πμ
ακούγεται χαρακτηριστικός θόρυβος από τα φρένα χαμηλά μπροστά, και νιώθω ένα κλώτσημα στην μανέτα.

Aπό μπροστά λεει ακούγεται και κλωτσάει η μανέτα (του μπροστινού λέμε διορθωσέμε αν κάνω λάθος.).
Το κλωτσημα το ακούω για δίσκο.(650 δέν έχεις ? η κάνω λάθος ,έχεις δύο μπροστά.)
Επίσης έχεις κυλινδράκια κι απο τον αριστερό και από τον δεξιό να ελέγξουν(τα τακάκια να είναι ομοιόμορφα φαγωμένα όπως είπα αριστερό με δεξιό δίσκο όχι τα δύο του ίδιου δίσκου αυτά δεν είναι όπως είπε και ο dskafidas.) .
Ρίξε και μοιά ματιά στο μεταλικό σωληνάκι που ενώνει τα δύο μαρκούτσια σε ένα που καταλήγει στο μοναδικό που φτάνει στη μανέτα .

Κάνε τον κόπο να μας πεις τι έγινε.



ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #16 on: Δευτέρα 30 Ιούλιος 2007, 10:15:23 πμ
Άκυρο 600 έχει. :coffee:
« Last Edit: Δευτέρα 30 Ιούλιος 2007, 10:17:21 πμ by louros tana »


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #17 on: Τρίτη 31 Ιούλιος 2007, 19:30:33 μμ
Λούρε, θα αργήσω να απαντήσω γιατί δεν υπήρχε καθόλου χρόνος να το δω. Αντιθέτως θα την αφήσω σπίτι την μηχανή στην Αθήνα και θα φύγω για διακοπές με του πατέρα μου (ευτυχώς είμαστε οικογενειακός μηχανόβιοι). Θα ασχοληθώ μετά τις 10/8 όπου και θα επιστρέψω.


 :)Καλό καλοκαίρι σε όλους :)

Τα λέμε



Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #18 on: Τετάρτη 26 Σεπτέμβριος 2007, 11:10:50 πμ
καλημέρα, άλλαξα χθες τακάκια και το πρόβλημα παραμένει. Όταν φρενάρω δηλαδή ακούγεται ένας χαρακτηριστικός ήχος (ταπ-κταπ ή κάπως έτσι.)

Έχω την υποψία πως κάνει σαν ένα πλαστικό που χτυπάει με ένα άλλο. Ο ήχος δηλαδή δεν περιέχει κανένα μεταλλικό στοιχείο ώστε να σχετίζεται αποκλειστικά με το σύστημα των φρένων.

Σκεφτόμουνα τώρα πως ίσως είναι κάτι που να έχει σχέση με την σύνδεση του τιμονιού με τον σκελετό. Το σκέφτηκα αυτό διότι όταν κινώ την μηχανή προς τα πίσω και δοκιμάζω να φρενάρω δεν εμφανίζεται ο ήχος. Είναι δηλαδή σαν να καβαλάει ένα κομμάτι της μηχανής το άλλο και μετά όλα λειτουργούν κανονικά. Αυτό εμφανίζεται σε κάθε φρενάρισμα όταν η μηχανή κινείται προς τα εμπρός.

Μήπως η φθορά του ρουλεμάν του τιμονιού επηρεάζει και αυτή το πρόβλημα???



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #19 on: Τετάρτη 26 Σεπτέμβριος 2007, 11:14:16 πμ
εκτος του ρουλεμαν που αναφέρεις και ειναι πιθανό, παιζει να έχει φαγωθεί και η λαστιχένια φωλιά της βίδας
που συγκρατεί τη δαγκάνα. Αν φύγει το λάστιχο θα ακουμπάνε μεταξύ τους βιδα και δαγκάνα και μπορεί να ακους
τέτοιο θόρυβο


Offline mavros 717

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #20 on: Δευτέρα 22 Δεκέμβριος 2008, 20:26:35 μμ
Καλες γιορτες σε ολους!Παρομιο προβλημα παρουσιασε και η δικια μου.καταρχην φρεναρει μονη της χωρις να παταω τη μανετα του μπροστινου φρενου και οταν πηγαινω με μικρη ταχυτητα ακουγεται ενα σφυριγμα το οποιο σταματαει μολισ πατησω λιγο τη μανετα.τι μπορει να φταιει?


ΚΑΜΙΚΑΖΙ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #21 on: Δευτέρα 22 Δεκέμβριος 2008, 21:26:51 μμ
Δεν οπισθοχωρούν σωστά τα έμβολα της δαγκάνας.

Κολλημένα τσιμουχάκια εμβόλων?
Κολλημένο σύστημα πλεύσης/στήριξης της δαγκάνας?
Μήπως έχεις φουλάρει τίγκα το δοχείο των υγρών?

Κάνε και μια εξαέρωση στο κύκλωμα.
Δες και αν κάποιος δίσκος είναι στραβωμένος.



« Last Edit: Δευτέρα 22 Δεκέμβριος 2008, 21:29:04 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline mavros 717

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #22 on: Δευτέρα 22 Δεκέμβριος 2008, 22:15:51 μμ
Οσο μπορεσα να δω ωσ μη ιδικος δεν παρατησα να εχει στραβωσει καποιοσ δισκοσ.υγρα δεν εχω αλλακσει απο τοτε που την πηρα.δλδ εχω κανει μονο4000χλμ.


ΚΑΜΙΚΑΖΙ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #23 on: Δευτέρα 22 Δεκέμβριος 2008, 22:43:43 μμ
Τα φρένα σου θέλουν σέρβις!
Για να εξαληφθεί το φαινόμενο που ανέφερες.

Ο μπροστινός τροχός γυρίζει ελεύθερα όταν είναι ανασηκωμένος?
« Last Edit: Δευτέρα 22 Δεκέμβριος 2008, 22:45:39 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline mavros 717

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #24 on: Δευτέρα 22 Δεκέμβριος 2008, 22:47:13 μμ
οχι σχεδον καθολου.αλλαγμα τακακια δλδ
?


ΚΑΜΙΚΑΖΙ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ