Hellas Transalp Forum

ΕΓΙΝΑΜΕ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ;

γκ · 254

Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
on: Κυριακή 28 Απρίλιος 2024, 18:05:27 μμ
Το βάζω στα "μηχανολογικά" αν και δείχνει φιλοσοφικού περιεχομένου.   ;D ;D ;D
Εντάξει τα φόρουμ είναι πια δεινόσαυροι, τα έφαγε το φατσοβιβλίο.
Εμείς σιγά σιγά, χρόνο με το χρόνο μεγαλώνουμε.
Όμως έγιναν δεινόσαυροι και τα μηχανάκια μας; Αφορμή για τον προβληματισμό μου δόθηκε όταν ανέβασε σύντροχος τον πόνο του ότι δεν βρίσκει ένα σετ στάνταρ ελατήρια για το Μπρος 650! Αν είναι δυνατόν σκέφτηκα, εδώ βρίσκω ανταλλακτικά για την αρχαιολογία του 63. Μάλλον δεν θα ξέρει να ψάξει! Και είχα άδικο, μετά από ψάξιμο βρήκα ότι γνήσια στάνταρ ελατήρια για Άφρικα 650 και Μπρός 650 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Το καλό είναι ότι για Τρανσάλπ 650 (που ΔΕΝ είναι ίδια τα ελατήρια αν και η διάμετρος του εμβόλου είναι ίδια) ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
Όμως μέχρι πότε;
Για να καταλάβετε σε τι ρίσκα και τι έξοδα μπαίνετε σε τέτοια περίπτωση, οι λύσεις που μπορώ να σκεφτώ στα γρήγορα είναι:

1. Αγοράζεις τα ελατήρια του πρώτου ρεκτιφιέ και τους λιμάρεις τις άκρες μέχρι να χωρέσουν στον στάνταρ κύλινδρο με το πρέπον διάκενο. Ο Νικόλαος (που είναι της αεροπορικής συντήρησης) θα λιποθύμησε! Δεν είναι και τόσο χάλια η λύση, αλλά ένα ρίσκο υπάρχει.

2. Και φαρμακερό για την τσέπη. Πας σε όβερσάιζ Βιζέκο κλπ. Δηλαδή, ενώ χρειάζεσαι ένα σετ ελατηρίων, πληρώνεις 2 σετ ελατηρίων, 2 έμβολα και 2 ρεκτιφιέ κυλίνδρων! Ο προϋπολογισμός ξεφεύγει.

Ελπίζω τα Τρανσάλπ να μην αντιμετωπίσουν τέτοια προβλήματα ούτε στο απώτερο μέλλον.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline foris

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
Reply #1 on: Τρίτη 30 Απρίλιος 2024, 17:54:38 μμ
θα διαφωνησω στο οτι τα φορουν εχουν πεθανει.Ειναι απλα η ευκολη και γρηγορη λυση πολλεσ φορες το φατσοβιβλιο οχι ομ,ως και η ασφαλεστερη.Το δικο μας φορουν των αφρικανων ακομα και του advrider που ειναι πιο all around παραμενουν εγκυκλοπαιδειες ...Θαρρω πως με τις ΤΑ και ΑΤ παντα θα υπαρχει μια λυση..Στη τελικη περνεις ενα δευτερο μοτερ και εισαι ετοιμος για παν ενδεχομενο.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #2 on: Τρίτη 30 Απρίλιος 2024, 23:49:23 μμ
Καθότι δεν κατέχω κ πολλά απο μηχανολογικά αυτού του επιπέδου, έχω μερικές απορίες.

Οσες φορές ασχολήθηκα με ρεκτιφιέ κλπ πήγαινα τον κύλινδρο στον ρεκτιφιατζή κ αυτός φρόντιζε για ρεκτιφιέ, πιστόνι, ελατήρια .
Το αυτό και στο συνεργείο που δούλευα τελευταία έκαναν κ οι μηχανικοί στούς ντηζελοκινητήρες.
Και το ίδιο κ σε επικευές σε καπάκια , δλδ πλάνισμα , βαλβίδες, πατούρες, τσιμουχάκια ,
έρχονταν  όλα έτοιμα απο το μηχανουργείο.

Τό ίδιο δεν μπορεί να γίνει κ εδώ? Απλά τα εξαρτήματα αν δεν βρίσκονται θα είναι αφτερμαρκετ.

Η μήπως η όλη ιστορία προκαλείται απο το ότι ζητάμε γνήσια ανταλλακτικά?



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #3 on: Τετάρτη 01 Μάιος 2024, 19:00:57 μμ
θα διαφωνησω στο οτι τα φορουν εχουν πεθανει.Ειναι απλα η ευκολη και γρηγορη λυση πολλεσ φορες το φατσοβιβλιο οχι ομ,ως και η ασφαλεστερη...

advrider εννοείς το ελληνικό; Χαίρομαι που το ακούω, γιατί αν εννοείς το διεθνές, εντάξει, όποτε και να μπεις υπάρχουν εκατοντάδες συνδεδεμένοι. Το πρόβλημα που επισημαίνω πάντως υπάρχει για το Άφρικα 650, για κάνε μια ερώτηση και εκεί.

Καθότι δεν κατέχω κ πολλά απο μηχανολογικά αυτού του επιπέδου, έχω μερικές απορίες.

Οσες φορές ασχολήθηκα με ρεκτιφιέ κλπ πήγαινα τον κύλινδρο στον ρεκτιφιατζή κ αυτός φρόντιζε για ρεκτιφιέ, πιστόνι, ελατήρια .
.........
Η μήπως η όλη ιστορία προκαλείται απο το ότι ζητάμε γνήσια ανταλλακτικά?

Νικόλαε με τρομάζεις, θα πας δηλαδή το  CBF στο ρεκτιφιέ και θα αφήσεις να βάλει ότι ελατήρια και έμβολα νομίζει, ή του είναι βολικό; Δεν μιλάμε για καθρέφτη ή μανέτα, τα ελατήρια και τα έμβολα είναι πολύ κρίσιμα για τη λειτουργία, την απόδοση και τη μακροζωία του κινητήρα.
......
Ε ναι για γνήσια μιλάμε.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4 on: Πέμπτη 02 Μάιος 2024, 15:02:55 μμ
Γιάννη μ , ομιλώ για την έσχατη λύση τύπου η  αγορά μεταχειρισμένου κινητήρα κ ότι βγεί, αυτά που σου δίνουν , η πούλημα κομμάτι κομμάτι,  η  ανακύκλωση.

Δυστυχώς όλα πιά είναι αναλώσιμα κ περιορισμένου ορίου ζωής, όλα στον βωμό της κατανάλωσης μια δεκαετία το πολύ κ αντε γειά.

Πρέπει να το δεχθούμε οτι ακόμα κ αν κάτι το αγαπάμε, μας βολεύει κ μας εξυπηρετεί δυστυχώς η ευτυχώς πρέπει να το αποχωριστούμε κάποια στιγμή
για κάτι νεότερο πιο σύγχρονο ώστε το χρήμα να κυλάει.

Ολοι θα έχουμε μια ιστορία σχετική να πούμε .

Η το παίρνουμε απόφαση οτι θα προσπαθήσουμε να το κρατήσουμε στη ζωή κάνοντας την συντήρησή του μαρτύριο, με προσωπική εργασία, DIY
ανταλλακτικά, ψάξιμο ώρες ατελείωτες στο διαδύκτιο για κάποιο εξάρτημα κλπ

Ομως αν κάτι το χρησιμοποιείς , δλδ δεν είναι χόμπυ αλλά εργαλείο δουλειάς δε μπορείς να περιμένεις ενα μήνα η κ δύο μέχρι βρείς ενα ανταλλακτικό.
Οπότε το να ξεφορτωθείς το βασανάκι σου είναι μονόδρομος.