Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Μηχανολογικά => Topic started by: Daemon on Παρασκευή 25 Απρίλιος 2008, 15:40:56 μμ
-
Θα ηθελα να πω σε οσα παιδια εχουν το νεο Transalp 700 με ABS, να πανε απο καποιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο της Honda (λογικα ολα θα πρεπει να εχουν ενημερωθει μεχρι τωρα) να κοιταξουνε το πισω φρενο, και συγκεκριμενα τη τρομπα του φρενου. Υπαρχει πιθανοτητα να κολλαει το εμβολακι μεσα και ετσι να ειναι μονιμος "πατημενο"
Αν καποιος απ'του συντονιστες θελει να το βαλει καπου να φαινεται καλυτερα.. :)
-
Φιλε το εχεις και εσυ το 700, σε εχουνε ειδοποιησει ? Ειναι επισημο αυτο ?
Παντως αν ειναι οπως τα λες, τοτε ειναι σοβαρο το θεμα..
-
Οχι, δεν το εχω το 700 αλλα ειναι επισημο ;)
Μιλαμε μονο για την εκδοση με ABS, στην χειροτερη περιπτωση ενα μονιμο φρεναρισμα του πισω τροχου, υπερθερμανση της δισκοπλακας.. Μια βολτα απο καποιο εξουσιοδωτημενο θα δειξει αν υπαρχει προβλημα και αν ειναι στα επηρεαζομενα πλαισια
-
Πώς ξέρεις ότι είναι επίσημο?
Ανακοινώθηκε πουθενά στο site της Honda?
Εστάλη επιστολή σε ιδιοκτήτες (ή ειδοποιήθηκαν τηλεφωνικά)?
Αφορά μοντέλο κάποιας συγκεκριμένης περιόδου κατασκευής ή γενικά όλα?
ΥΓ: Ο Χρήστος (pissaman) αν παρακολουθεί πρέπει να ξέρει να μας πεί.
-
Πώς ξέρεις ότι είναι επίσημο?
Ανακοινώθηκε πουθενά στο site της Honda?
Εστάλη επιστολή σε ιδιοκτήτες (ή ειδοποιήθηκαν τηλεφωνικά)?
Αφορά μοντέλο κάποιας συγκεκριμένης περιόδου κατασκευής ή γενικά όλα?
ΥΓ: Ο Χρήστος (pissaman) αν παρακολουθεί πρέπει να ξέρει να μας πεί.
Δεν εχει ανακοινωθει πουθενα ακομα απ'οσω ξερω, εκτoς απ'της μοναδες Honda που ενημερωθηκανε προχθες. Θα το ξερει και ο Χρηστος λογικα..
Αφορα τα πλαισια 000002 - 001981 σε ολες της χωρες, για Ελλαδα ειναι περιπου 50 πλαισια. Ολοι οι κατοχοι των συγκεκριμενων μοντελον θα ενημερωθουν απ'τα καταστηματα που τα εχουν αγορασει να περασουν για ελεγχο και οτι υπαρχει σε στοκ θα επισκευαστουν πριν την πωληση.. Απλος το εγραψα εδω μπας και ειναι καποιος κατοχος που θα το δει..
Αυτα :)
-
Δεν εχω παρει καμια επιστολη και ο αντιπροσωπος εδω στην Κυπρο δεν γνωριζει κατι..
Παντως το θεμα εχει ηδη συζητηθει σε ενα Αγγλικο φορουμ, με καποια μελοι να εχουν παρει επιστολες ανακλησης.
Σημερα μετα την πρωινη βολτα ελεγξα το πισω φρενο και μου εκανε εντυπωση το ποσο ζεστος ητανε ο δισκος αντιιθετως με τον μπροστα που ητανε σχεδον κρυος. Ηταν τοσο ζεστος που δεν μπορουσα να αφησω το δαχτυλο μου πανω !
Επειδη εχω αρχισει να ανησυχω μιας και δεν εχω παρει σχετικη επιστολη ανακλησης σκεφτομαι να επικηνωνησω με τη χοντα ευρωπης για μια επισημη τοποθετηση
-
Μη περιμενεις να σου στειλουνε επιστολη, καλυτερα να πας να το δει και αν χρειαστει να σου αλλαξει την τρομπα. Αν ειναι εξουσιοδοτημενο συνεργειο Honda θα εχει προσβαση και στο ΜaRIS οποτε θα το δει εκει. Στην Κυπρο απο τι λεει στο δελτιο ειναι περιπου 5 πλαισια.. :)
-
Αν και ο αριθμός πλαισίου μου δεν είναι μέσα σ' αυτούς θα το τσεκάρω...
-
Υπάρχει από την Honda μια Καμπάνια Βελτίωσης προϊόντος για το ΤΑ 700 ABS.
Είναι ακριβώς για τα πλαίσια που λέει ο Daemon και θα ενημερωθούν όλοι οι ιδιοκτήτες.
Πιο συγκεκριμένα παρατηρήθηκε ότι σε μερικές μοτοσικλέτες υπήρξε πρόβλημα με την αντλία πίσω φρένου.
Όποιος έχει μοτοσικλέτα μέσα στα συγκεκριμένα πλαίσια, ας πάει στο εξουσιοδοτημένο της περιοχής του να το τσεκάρουν και να του διορθώσουν ότι τυχόν βρουν.
Αν χρειαστείτε και άλλες λεπτομέρειες, πείτε μου...
-
Έλεγχος σε ΤΑ700/ABS
24 Απριλίου 2008
O Ανδρέας (το μέλος "Daemon") και με επιβεβαίωση του Χρήστου (το μέλος "pissaman"), ανέφεραν ότι υπάρχει πρόσφατη οδηγία της Honda που συνιστά έλεγχο της αντλίας του πίσω φρένου στα νέα ΤΑ700/ABS. Υπαρχει πιθανοτητα να κολλαει το εμβολακι της αντλίας και ετσι να ειναι μονίμως "πατημενο". Ένα μονιμο φρεναρισμα του πισω τροχου προκαλεί υπερθερμανση της δισκοπλακας και των υγρών (με πιθανότητα απώλειας του φρένου).
Η οδηγία αφορά μόνο την εκδοση με ABS και συγκεκριμένα τα πλαίσια με VIN 8E000002 - 8E001981 σε ολες τις χώρες (για την Ελλάδα ειναι περιπου 50 πλαίσια). Ολοι οι κατοχοι των συγκεκριμενων μοντελων θα πρέπει να περασουν οπωσδήποτε για ελεγχο σε καποιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο της Honda. Μια βολτα απο εκεί θα δειξει αν υπαρχει προβλημα και αν ειναι στα επηρεαζομενα πλαισια.
Περισσότερες πληροφορίες στις σχετικές συζητήσεις στο νήμα: Transalp 700 ABS (ανάκληση?) (http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=4226.0)
-
Πιστευω καλο θα ηταν μιας και ο Χρηστος ανοιξε αυτο το νημα, να γραφουνε εδω οσοι εχουν οντως αντιμετωπισει το προβλημα και το εχουν διορθωσει στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια.
Εγω μεχρι στιγμης δεν εχω καταφερει καν να το φτιαξω, για το λογο οτι ζω στην δημοκρατια της μπανανιας στην οποια οταν υπαρχει θεμα ευθυνης ολοι κανουνε τις παπιες...οποταν αυτη τη στιγμη περιμενω μια επισημη τοποθετηση απο την χοντα για να μπορεσω να αποδειξω στις παπιες οτι οντως υπαρχει ανακληση και οτι δεν ειναι ολα μια χαρουλα με το πισω φρενο...
Ευχαριστω Χρηστο για την ακριβη περιγραφη με τεχνικους ορους του προβληματος
-
Πιστευω καλο θα ηταν μιας και ο Χρηστος ανοιξε αυτο το νημα, να γραφουνε εδω οσοι εχουν οντως αντιμετωπισει το προβλημα και το εχουν διορθωσει στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια.
Εγω μεχρι στιγμης δεν εχω καταφερει καν να το φτιαξω, για το λογο οτι ζω στην δημοκρατια της μπανανιας στην οποια οταν υπαρχει θεμα ευθυνης ολοι κανουνε τις παπιες...οποταν αυτη τη στιγμη περιμενω μια επισημη τοποθετηση απο την χοντα για να μπορεσω να αποδειξω στις παπιες οτι οντως υπαρχει ανακληση και οτι δεν ειναι ολα μια χαρουλα με το πισω φρενο...
Ευχαριστω Χρηστο για την ακριβη περιγραφη με τεχνικους ορους του προβληματος
Στειλε μου το αριθμο πλαισιου σου με ΠΜ :)
-
Γιώργο ο αριθμός πλαισίου σου είναι μέσα σ' αυτούς που αναφέρονται;
-
Ναι ειναι μεσα, εχω κλεισει το δευτερο σερβις των 4,000 χιλιομετρων για την αλλη εβδομαδα και μου ειπανε θα το ελεγξουν.. ιδωμεν..
εσεις τι κανατε, οντως υπηρχε προβλημα και το φτιαξανε ? αλλαχτηκε η αντλια ?
-
Εμένα το πλαίσιο μου είναι εκτός θα πάω σε λίγες μέρες για το service των 1000 και θα τους πω να το τσεκάρουν για να είμαι σίγουρος.
-
Ναι ειναι μεσα, εχω κλεισει το δευτερο σερβις των 4,000 χιλιομετρων για την αλλη εβδομαδα και μου ειπανε θα το ελεγξουν.. ιδωμεν..
εσεις τι κανατε, οντως υπηρχε προβλημα και το φτιαξανε ? αλλαχτηκε η αντλια ?
Σέρβις 4000 χλμ ? κάθε 12 δεν λέει η Honda ή τουλάχιστον κάθε 6 ?
-
Σέρβις 4000 χλμ ? κάθε 12 δεν λέει η Honda ή τουλάχιστον κάθε 6 ?
Βασικα ειναι η δευτερη αλλαγη λαδιου και γενικος ελεγχος
-
Βασικα ειναι η δευτερη αλλαγη λαδιου και γενικος ελεγχος
Εστω.Αλλά και πάλι δεν μου αρέσει.Προτιμώ να κάνω αυτά που προτίνει ο κατασκευαστής.
-
Εστω.Αλλά και πάλι δεν μου αρέσει.Προτιμώ να κάνω αυτά που προτίνει ο κατασκευαστής.
Σιγουρα και εγω προτιμω, αλλα και απο τη αλλη δεν πιστευω να ειναι κακο να αλλαζει το λαδι καθε 3000
-
Σιγουρα και εγω προτιμω, αλλα και απο τη αλλη δεν πιστευω να ειναι κακο να αλλαζει το λαδι καθε 3000
Κακό δεν είναι σίγουρα ,αλλά είναι τουλάχιστον αφελές.
Γιατί ? τι θα πάθει ?
Κοστίζει κιόλας , επιβαρύνεις και το περιβάλλον με 3 κιλά άχρηστα λάδια καινούρια ακόμη.
Δεν ξαναλλάζω λάδι κάτω από 6.000 τουλάχιστον.
-
Στα 3000 χλμ το λάδι (αν είναι καλής ποιότητας) δεν προλαβαίνει να διασπασθεί τόσο ώστε να αχρηστευθεί. Εκτός και αν είναι λάδι χύμα, αμφιβόλου προέλευσης και τύπου "μάρκα μ'έκαψες"!
-
Κακό δεν είναι σίγουρα ,αλλά είναι τουλάχιστον αφελές.
Γιατί ? τι θα πάθει ?
Κοστίζει κιόλας , επιβαρύνεις και το περιβάλλον με 3 κιλά άχρηστα λάδια καινούρια ακόμη.
Δεν ξαναλλάζω λάδι κάτω από 6.000 τουλάχιστον.
Ναι συμφωνω μαζι σου, καλα λες, ομως η αντιπροσωπεια εδω δινει 4 χρονια εγγυηση με προγραμματισμενη αλλαγη λαδιου καθε 3000 χιλιομετρα.. Τωρα αν εγω το αλλαζω καθε 6000, θα χασω τα 4 χρονια. Απο την αλλη τα εξοδα της αλλαγης καθε 3000 καλυπτουν τυχον προβλημα και εξοδα σε ανταλλακτικα, αν και δεν πιστευω οτι θα παθει κατι η τρανσαλπ ειδικα στα 4 πρωτα χρονια...
Εσυ τι θα μου προτεινες να κανω? και εγω προτιμω καθε 6000, γλυτωνω και την "ταλαιπωρεια"..
-
Δεν κατάλαβα αν είναι διορθωσέ με ,άλλα λέει το manual και άλλα επιβάλει η αντιπροσωπεία ωστε να ισχύει η εγγύηση ?
-
Ναι συμφωνω μαζι σου, καλα λες, ομως η αντιπροσωπεια εδω δινει 4 χρονια εγγυηση με προγραμματισμενη αλλαγη λαδιου καθε 3000 χιλιομετρα.. Τωρα αν εγω το αλλαζω καθε 6000, θα χασω τα 4 χρονια. Απο την αλλη τα εξοδα της αλλαγης καθε 3000 καλυπτουν τυχον προβλημα και εξοδα σε ανταλλακτικα, αν και δεν πιστευω οτι θα παθει κατι η τρανσαλπ ειδικα στα 4 πρωτα χρονια...
Εσυ τι θα μου προτεινες να κανω? και εγω προτιμω καθε 6000, γλυτωνω και την "ταλαιπωρεια"..
Πωπω :censored:...
καλά που δεν έχει ο αντιπρόσωπος σας στην Κύπρο και βενζινάδικο....θα σας υποχρέωνε να βάζετε βενζίνη απο εκεί.....αλλιώς θα έκοβε την εγγύηση
-
Δεν κατάλαβα αν είναι διορθωσέ με ,άλλα λέει το manual και άλλα επιβάλει η αντιπροσωπεία ωστε να ισχύει η εγγύηση ?
Οχι απλα αυτος εδω δινει 4 χρονια συνολικα. Αν δεν κανω λάθος κανονικα η εγγυηση εναι στα 2 χρονια
-
Δηλαδη προσφερει 2 χρονια επιπλεον..αυτα χανονται αν το ιστορικο αλλαγης λαδιων η σερβις παραβλεφθει..
η βασικη εγγυηση σιγουρα παραμενει..
-
Το 4 χρόνια εγγύηση το έχεις εγγράφως?
Τι περιλαμβάνει?....Που σε καλύπτει?....Η αξία της κάλυψης υπερβαίνει αυτά που θα πληρώσεις νταβατζιλίδικα?....
Αν μελετήσεις τα παραπάνω και δεις οτι σε συμφέρει πάω πάσο....
αλλα αν σε συνέφερε....
-
Το 4 χρόνια εγγύηση το έχεις εγγράφως?
Τι περιλαμβάνει?....Που σε καλύπτει?....Η αξία της κάλυψης υπερβαίνει αυτά που θα πληρώσεις νταβατζιλίδικα?....
Αν μελετήσεις τα παραπάνω και δεις οτι σε συμφέρει πάω πάσο....
αλλα αν σε συνέφερε....
Υπαρχει εγγραφως και λεει πληρης εγγυηση..υποθετω ολα μεσα..
Εσεις τι θα κανατε ? Θα αλλαζατε το λαδι καθε 3 χιλ και να περνατε 2 χρονια εγγυηση επιπλεον, η θα αλλαζατε καθε 6 χιλ και να περνατε τη βασικη των 2 χρονων ?
-
Μα το manual λέει αλλαγή λαδιών κάθε 3.000 χλμ.στο 700 ?η ο αντιπρόσωπος παραβλέπει το manual και κάνει ότι θέλει ?
Ρωτάω διότι
Η διαφορά στο σύνολο μαζί με το φίλτρο είναι περίπου 400 ευρώ στα 4 χρόνια .
40.000 αν πουλήσει 100 μηχανές.
Καλά δεν είναι ? ::)
Εσύ πάντως έχεις δίκιο αλλά και αυτός ξέρει τι πουλάει .
Transalp είναι τι θα πάθει?
-
Πρόκειται για ένα από τα "πονηρά" σκαρφίσματα των εμπόρων.
Τα πρώτα 2 χρόνια τα δίνει ούτως ή άλλως η ίδια η Χόντα. Και για τη συντήρηση ισχύει ότι λέει η ίδια η Χόντα και τίποτα παραπάνω.
Τα υπόλοιπα 2 χρόνια τα δίνει ο ίδιος ο έμπορος με δικούς του όρους (όποιους θέλει).
Και σαφώς (αν ήμουν στη θέση σου) θα προτιμούσα τα 2 χρόνια της Χόντα και τίποτα παραπάνω.
-
Μα το manual λέει αλλαγή λαδιών κάθε 3.000 χλμ.στο 700 ?η ο αντιπρόσωπος παραβλέπει το manual και κάνει ότι θέλει ?
Ρωτάω διότι
Η διαφορά στο σύνολο μαζί με το φίλτρο είναι περίπου 400 ευρώ στα 4 χρόνια .
40.000 αν πουλήσει 100 μηχανές.
Καλά δεν είναι ? ::)
Εσύ πάντως έχεις δίκιο αλλά και αυτός ξέρει τι πουλάει .
Transalp είναι τι θα πάθει?
Εχεις δικαιο, τι να παθει ? αμα το προσεχεις κιολας...Εδω ειχα το χορνετ 6 χρονια και δεν επαθε το παραμικρο..
-
Πρόκειται για ένα από τα "πονηρά" σκαρφίσματα των εμπόρων.
Τα πρώτα 2 χρόνια τα δίνει ούτως ή άλλως η ίδια η Χόντα. Και για τη συντήρηση ισχύει ότι λέει η ίδια η Χόντα και τίποτα παραπάνω.
Τα υπόλοιπα 2 χρόνια τα δίνει ο ίδιος ο έμπορος με δικούς του όρους (όποιους θέλει).
Και σαφώς (αν ήμουν στη θέση σου) θα προτιμούσα τα 2 χρόνια της Χόντα και τίποτα παραπάνω.
Ευχαριστω για τις συμβουλες, και εγω αυτο σκεφτομουν..
Τι να τρεχω καθε λιγο και λιγακι για αλλαγες λαδιων και σερβις για 2 χρονια επιπλεον εγγυηση σε ενα απο τα πιο αξιοπιστα μηχανακια της αγορας..
Θα το αλλαξω τωρα στις 4χιλ και μετα καθε 6χιλ..
-
Γνώμη μου πάντα....
Το ΤΑ οτι είναι να βγάλει θα το βγάλει τους πρώτους μήνες. Οτι αστοχία υλικού μπορεί να υπάρξει σαν νέο μοντέλο που είναι...
...και θα αλλαχθεί μέσω της εγγύησης.
Δύο χρόνια για ΤΑ είναι υπέραρκετά.
Αν είχες κανα ζημιάρικο μηχανάκι(ονοματα δεν λέμε οικογένειες δεν θίγουμε) θα σου έλεγα ναι, πάρε την εγγύηση.
Απο την άλλη πάλι...αν νιώθεις εσύ καλύτερα καλυμένος...
-
Θα το αλλαξω τωρα στις 4χιλ και μετα καθε 6χιλ..
Λογικά θα πρέπει να άλλαξες στα 1.000 χλμ. Εκεί βγήκε αυτό το "λάδι συντήρησης" που έχουν οι μηχανές όταν φεύγουν από το εργοστάσιο και που μπορεί να μείνει 2 και 3 χρόνια μέσα μέχρι να πουληθεί η μηχανή, βγήκαν και τα πρώτα "γρέζια" που δούλεψε ο κινητήρας και μπήκε λαδάκι κίνησης για τετράχρονο μοτο-κινητήρα σύμφωνα με τις προδιαγραφές της μαμάς Χόντα. Η γνώμη μου είναι να πας για αλλαγή στις 6.000χλμ. Ετσι κι αλλιώς, κι αυτό το λάδι 5.000 χιλιόμετρα θα έχει κάνει. και θα πηγαίνεις για σέρβις κάθε 6.000 χλμ. Τα σημερινά λάδια κρατάνε για άλλα τόσα χιλιόμετρα. Μην "ψαρώνεις". Απλά όπως είπε κι ο Χρήστος μην βάλεις ποτέ λάδι τύπου "μάρκα μ'έκαψες", ένα καλό ημισυνθετικό και καθάρισες.
-
Λογικά θα πρέπει να άλλαξες στα 1.000 χλμ. Εκεί βγήκε αυτό το "λάδι συντήρησης" που έχουν οι μηχανές όταν φεύγουν από το εργοστάσιο και που μπορεί να μείνει 2 και 3 χρόνια μέσα μέχρι να πουληθεί η μηχανή, βγήκαν και τα πρώτα "γρέζια" που δούλεψε ο κινητήρας και μπήκε λαδάκι κίνησης για τετράχρονο μοτο-κινητήρα σύμφωνα με τις προδιαγραφές της μαμάς Χόντα. Η γνώμη μου είναι να πας για αλλαγή στις 6.000χλμ. Ετσι κι αλλιώς, κι αυτό το λάδι 5.000 χιλιόμετρα θα έχει κάνει. και θα πηγαίνεις για σέρβις κάθε 6.000 χλμ. Τα σημερινά λάδια κρατάνε για άλλα τόσα χιλιόμετρα. Μην "ψαρώνεις". Απλά όπως είπε κι ο Χρήστος μην βάλεις ποτέ λάδι τύπου "μάρκα μ'έκαψες", ένα καλό ημισυνθετικό και καθάρισες.
Γιαννη, επειδη θα παω πρωτιστως για τον ελεγχο του ABS, αλλα επειδη εφτασα κιολας και στις 4χιλ θα αλλαζα και λαδι..
Παντως ναι στις 6000 καλυτερα θα ειναι.
Δεν εχουμε μαθει ακομη αν οντως η ανακληση στο ABS επιβαλλει αλλαγη της αντλιας η ειναι απλος ελεγχος..
-
H Honda δεν την ονομάζει recall (ανάκληση) αλλά αναβάθμιση (product update)!
Από ότι κατάλαβα, πρέπει να αλλάζουν μια μικρή ασφάλεια στην αντλία του πίσω φρένου (η δαγκάνα είναι ΟΚ).
-
Ολη η αντλια αλλαζει.. :)
-
Ολη η αντλια αλλαζει.. :)
Εννοεις οτι την εχουν αλλαξει στη καλη σου ?
Και αν ναι, εχεις παρατηρησει αν τωρα ο πισω δισκος παραζεστενεται μετα απο λιγα χιλιομετρα ?
-
Το εχω ξαναπει οτι δεν εχω TA700 :) (απλος εχω την τεχνικη ενημερωση μπροστα μου ;) )
-
Τοτε θα διαφωνουσα με την Χοντα, αυτο δεν ειναι αναβαθμιση προιοντος...αυτο ειναι ανακληση !
-
Βασικα λεγετε "Καμπανια Βελτιωσης Προιοντος" οπου προιον ειναι το TA700 οποτε.. καλα το λεει.. :P
-
Βασικα λεγετε "Καμπανια Βελτιωσης Προιοντος" οπου προιον ειναι το TA700 οποτε.. καλα το λεει.. :P
Θα διαφνησω μαζι σου οτι το λεει καλα
Η αλλαγη μιας ελαττωματικης αντλιας φρενου...δεν ειναι..βελτιωση προιοντος !!... :eusa_naughty:
-
Ισως να εχεις δικιο.. μην κολλησουμε στης λεξεις ομως.. ;D
-
Ολη η αντλια αλλαζει.. :)
Μπορεί να αλλάζουν ολόκληρη την αντλία (για να συντομεύσουν τη διαδικασία κατά την παραμονή στο συνεργείο και να ελαχιστοποιήσουν τις ανθρωποώρες), αλλά το πρόβλημα (από ότι έχω ακούσει) είναι σε μια μικρή ασφάλεια μέσα στην αντλία.
-
Μπορεί να αλλάζουν ολόκληρη την αντλία (για να συντομεύσουν τη διαδικασία κατά την παραμονή στο συνεργείο και να ελαχιστοποιήσουν τις ανθρωποώρες), αλλά το πρόβλημα (από ότι έχω ακούσει) είναι σε μια μικρή ασφάλεια μέσα στην αντλία.
Σωστα, το προβλημα ειναι η ασφαλεια του εμβολου που ειναι εκτος θεσης.. :)
-
Να πει η μάνα. 8)
-
Ε! Ελάτε τώρα, δεν καταλαβαίνετε? Εμπορικά τεχνάσματα. Πώς θέλατε να το πει? Ανάκληση? Η λέξη παραπέμπει σε προβλήματα, κακή ποιότητα, λάθη, αστοχίες, μπλαμπλαμπλαμπλα. Θα ήταν δυσφήμιση, ειδικά για ένα καινουριο μοντέλο, να πει ανοιχτά φέρτε τα πίσω γιατί κάναμε λάθος. Προσπαθεί να το περάσει όσο πιο εξευγενισμένα και αναίμακτα γίνεται, και καλά κάνει.
-
Σωστος, εμπορικα τεχνασματα...
Απλα καμια φορα ειναι καλα να παραδεχεσαι τα λαθη σου, ειδικα αν εισαι και σχεδον αλανθαστος οπως η Χοντα.
Παλι ομως καινουριο μοντελο ειναι, πρεπει να πουλησει, εχει και ισχυρο ανταγωνισμο...ολα ειναι μαρκετινγκ !
-
Η ίδια η Χόντα υποστηρίζει επίσημα ότι δεν πρόκειται για ανάκληση επειδή δεν τίθεται θέμα με την ασφάλεια (αναβάτη/μηχανής). Και για αυτό το ονόμασε "αναβάθμιση" και συνιστά έλεγχο και προληπτική αντικατάσταση. Έγιναν σχετικές επερωτήσεις προς τη Χόντα από Υπ. Μεταφορών ευρωπαικής χώρας και αυτή την εξήγηση έδωσε.
Τώρα κατά πόσο στην πράξη ισχύει αυτό και αν είναι όντως επικίνδυνο, αυτό είναι μια άλλη υπόθεση! Ο αναβάτης καλύτερα θα είναι να μην φτάσει στο σημείο να το μάθει!
ΥΓ: Ο κανόνας είναι ότι τα περισσότερα νέα μοντέλα στην αγορά όταν πρωτοκυκλοφορήσουν, πάντα κάτι βγάζουν! Πχ. και το 800GS παρουσίασε κάποια "προβληματάκια" (και το ένα μάλιστα ήταν και σοβαρό και αρκετά επικίνδυνο).
-
ΥΓ: Ο κανόνας είναι ότι τα περισσότερα νέα μοντέλα στην αγορά όταν πρωτοκυκλοφορήσουν, πάντα κάτι βγάζουν! Πχ. και το 800GS παρουσίασε κάποια "προβληματάκια" (και το ένα μάλιστα ήταν και σοβαρό και αρκετά επικίνδυνο).
Το ότι συμβαίνουν είναι αλήθεια. Αλλά όχι, δεν θα το ονόμαζα κανόνα. Ποιο είναι αυτό που παρουσίασε το F800 GS?
-
Από bug στο firmware του body computer στο 800GS, ο κινητήρας σβήνει χωρίς προειδοποίηση, ιδιαίτερα όταν καταλαβαίνει ότι υπερφορτώνεται (αντί να σκορτσάρει, όπως θα έπρεπε), πχ. σε άνοιγμα γκαζιού μετά από επιβράδυνση. Χρειάζεται να γίνει αναβάθμιση στο firmware. Έχουν προκληθεί ατυχήματα από αυτό το πρόβλημα, πχ. να είσαι πλαγιασμένος σε στροφή και να θέλεις να επιταχύνεις στην κορυφή της στροφής για να προετοιμάσεις την έξοδό σου και ξαφνικά ... να σου σβήσει ο κινητήρας! Τα είδες όλα!
ΥΓ: Όταν είναι πολύ περισσότερα τα νέα μοντέλα που παρουσιάζουν πρόβλημα όταν πρωτοβγούν στην αγορά (σε σχέση με αυτά που δεν βγάζουν κανένα), τότε ως κανόνα μόνο μπορώ να το ονομάσω!
-
Ναι, αυτό είναι όντως σοβαρό!
-
Πάρτε παλιά.....είναι πιο αξιόπιστα....έχουν και προσωπικότητα ;)
-
Ένα άλλο "προβληματάκι" στο νέο 800GS έχει να κάνει με ελατωματικό αισθητήρα στην παροχή καυσίμου (και αυτό σοβαρό πρόβλημα, υπάρχει κίνδυνος να διαρεύσει βενζίνη). Έχει γίνει ανάκληση από την εταιρία.
ΥΓ: Είμαστε ήδη off-topic όμως!
-
Ένα άλλο "προβληματάκι" στο νέο 800GS έχει να κάνει με ελατωματικό αισθητήρα στην παροχή καυσίμου (και αυτό σοβαρό πρόβλημα, υπάρχει κίνδυνος να διαρεύσει βενζίνη). Έχει γίνει ανάκληση από την εταιρία.
ΥΓ: Είμαστε ήδη off-topic όμως!
Χιλιες φορες Χοντα !!
-
Πρόβλημα να 'ναι αρκεί να 'ναι χόντα, ε? Ε, ρεεε....
-
Πρόβλημα να 'ναι αρκεί να 'ναι χόντα, ε? Ε, ρεεε....
Μιχαλη εννοω οτι αμα στο Χοντα το προβλημα ειναι με μια ασφαλεια στην αντλια φρενου, και στο BMW να μιλαμε για διαρροη βενζινης και να σβηνει ο κινητηρας χωρις προειδοποιηση, τοτε ναι, χιλιες φορες Χοντα ρε φιλε !!
-
Μιχαλη εννοω οτι αμα στο Χοντα το προβλημα ειναι με μια ασφαλεια στην αντλια φρενου, και στο BMW να μιλαμε για διαρροη βενζινης και να σβηνει ο κινητηρας χωρις προειδοποιηση, τοτε ναι, χιλιες φορες Χοντα ρε φιλε !!
Ε, ναι αλλά αυτό δεν αποτελεί τετελεσμένο. Θα μπορούσε να είναι ανάποδα. Η χόντα να είχε διαρροή και η BMW πρόβλημα με την ασφάλεια του φρένου.
Μεταξύ των δύο προβλημάτων, σίγουρα είναι πιο σοβαρό αυτό που παρουσίασε η BMW.
-
Εχουμε κανένα νεότερο για το θέμα του ABS στα Transalp 700;
Οσο κι αν έψαξα πάντως, δεν είδα πουθενά τίποτα σχετικό με πρόβλημα στο συνδυασμένο ABS της Honda για το νέο Transalp 700.
Υπάρχει τελικά θέμα ή όχι;
-
Το προβλημα υπηρξε στα πρωτα μοντελα που κατασκευαστηκαν. μετα το φτιαξανε. Αν εσυ πηρες τη μηχανη σου προσφατα τοτε δεν εχεις προβλημα
-
Εχουμε κανένα νεότερο για το θέμα του ABS στα Transalp 700;
Όπως αναφέρθηκε, το πρόβλημα υπήρξε σε συγκεκριμένη (περιορισμένη) σειρά ΤΑ700/ABS. Ειδοποιήθηκαν οι ιδιοκτήτες τους και αλλάχθηκε προληπτικά η πίσω αντλία φρένου (λόγω κάποιου ελατωματικού εσωτερικού clip). Δεν έχει συνέχεια το πρόβλημα.
Εσύ τσέκαρες το δικό σου αρ. πλαισίου σε σχέση με εκείνα που είχαν το πρόβλημα για να είσαι ήσυχος?
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και την ενημέρωση, παιδιά.
Ρώτησα για το μηχανάκι ενός φίλου, που είναι με ABS.
Το δικό μου το πηρα χωρίς ABS. Δεν ξέρω αν έκανα καλά βέβαια, γιατί οι περισσότεροι υποστηρίζουν ότι το συνδυασμένο ABS της Honda είναι κορυφαίο. Ισως έπρεπε να το είχα πάρει κι εγώ με το ABS αλλά με ξένιζε λίγο η ιδέα της συνδυασμένης πέδησης, δηλ. το "πατάω το πεντάλ και πιάνει ένα έμβολο από τα τρία κάθε μπροστινής δασκάνας". Πάντως μέχρι στιγμής τα φρένα του Transalp (έστω και χωρίς το ABS, με τις διπίστονες δαγκάνες εμπρός) μου φαίνονται πολύ καλά και, κυρίως, με πολύ καλή αίσθηση.
-
S αλλά με ξένιζε λίγο η ιδέα της συνδυασμένης πέδησης, δηλ. το "πατάω το πεντάλ και πιάνει ένα έμβολο από τα τρία κάθε μπροστινής δασκάνας".
Mα νομίζω ότι το σύστημα αυτό το έχεις έτσι κι αλλιώς και χωρίς abs.
-
Όχι Θανάση. Τα απλά (με τις διπίστονες και χωρίς ABS) δεν το έχουν αυτό το σύστημα. Έχουν τα ίδια φρένα με το 650.
Οι τριπίστονες προσφέρουν σαφώς καλύτερη πέδηση.
-
Καλά ρε τους ματζίρηδες ,γιατί να μη βάζουν τον διανεμητή τουλάχιστο.
Πιό παλία στα vara το παρείχαν και χωρις abs.
-
Αυτό είναι ένα πολύ καλό ερώτημα Θανάση!
Ε εδώ που τα λέμε και το ΤΑ700 δεν είναι και κανένα νέο τεχνολογικό θαύμα! Δοκιμασμένα πράγματα από το παρελθόν, του έβαλαν επάνω! Πράγματα που τα είχαν ήδη έτοιμα. Ίσως μόνο αυτό το χιλιοσυζητημένο φανάρι αποτελεί νέα εξέλιξη!
-
Mα νομίζω ότι το σύστημα αυτό το έχεις έτσι κι αλλιώς και χωρίς abs.
Θανάση αυτό που πρόσεξα επίσης (βλέποντας κάποια ΤΑ700 χωρίς CBS) είναι ότι το πίσω φρένο έχει ABS ακόμα και όταν το μπροστινό δεν έχει! Δηλ. το ABS στο πίσω φρένο είναι standard σε όλα τα μοντέλα (είτε έχουν CBS είτε όχι, είτε έχουν ABS στο μπροστινό είτε όχι)
-
Ο αισθητήρας του ABS υπάρχει και στην απλή έκδοση, διότι χρησιμεύει για το ταχύμετρο του κοντέρ. Δεν έχει όμως ABS, απλώς υπάρχει ο αισθητήρας.
-
Με ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια!
Βαρέθηκαν μάλλον να τοποθετήσουν sensor στο κιβώτιο (όπως γίνεται σε άλλες μηχανές/αυτοκίνητα).
-
Φτήνειες και χαζοπολιτική.
Εφόσον υπάρχει δηλ. η εγκατάσταση κολλήσανε σε ένα σένσορα ?
Πως φαίνεται τελικά το πόσο δυσανάλογο είναι το κόστος γιά την εταιρεία σε σχέση με αυτό που πληρώνουμε.
Μηδαμινη η αξϊα εγκαταστασης γιά την εταιρεία σε σχέση με τα 1000 σχεδόν που εμείς καλούμαστε να πληρώσουμε..
-
Κακό δεν είναι σίγουρα ,αλλά είναι τουλάχιστον αφελές.
Γιατί ? τι θα πάθει ?
Κοστίζει κιόλας , επιβαρύνεις και το περιβάλλον με 3 κιλά άχρηστα λάδια καινούρια ακόμη.
Δεν ξαναλλάζω λάδι κάτω από 6.000 τουλάχιστον.
πολύ σωστό και με οικολογική συνείδηση. μπράβο πολύ μου άρεσε η τοποθέτησή σου
-
Σέρβις 4000 χλμ ? κάθε 12 δεν λέει η Honda ή τουλάχιστον κάθε 6 ?
Στο manual του Transalp 700 λέει service κάθε εξάμηνο ή κάθε 6,000 χιλιόμετρα (ό,τι προκύψει πρώτο). Λάδια κάθε 12,000km ή κάθε χρόνο.
-
Και τί service είναι αυτό που πρέπει να γίνεται κάθε εξάμηνο ή κάθε 6,000 χιλιόμετρα; ???
Μήπως εννοείς (γενικό) έλεγχο;
-
Στο manual του Transalp 700 λέει service κάθε εξάμηνο ή κάθε 6,000 χιλιόμετρα (ό,τι προκύψει πρώτο). Λάδια κάθε 12,000km ή κάθε χρόνο.
Σαχλαμάρες λένε…άμα είναι κάθε εξάμηνο να κάνουμε σέρβις πάμε χαμένοι…
Και κάθε 6000χλμ λίγο υπερβολικό είναι, αν αλλάζεις τα λαδάκια του και τα φίλτρα του δεν έχει ανάγκη να το πάς κάθε 6000χλμ. Και δεν πρόκειται να του κάνουν και τίποτα, τσάμπα λεφτά μας παίρνουν.
-
Σαχλαμάρες λένε…άμα είναι κάθε εξάμηνο να κάνουμε σέρβις πάμε χαμένοι…
Και κάθε 6000χλμ λίγο υπερβολικό είναι, αν αλλάζεις τα λαδάκια του και τα φίλτρα του δεν έχει ανάγκη να το πάς κάθε 6000χλμ. Και δεν πρόκειται να του κάνουν και τίποτα, τσάμπα λεφτά μας παίρνουν.
Το αυτό!
-
Δεν εχω παρει καμια επιστολη και ο αντιπροσωπος εδω στην Κυπρο δεν γνωριζει κατι..
Παντως το θεμα εχει ηδη συζητηθει σε ενα Αγγλικο φορουμ, με καποια μελοι να εχουν παρει επιστολες ανακλησης.
Σημερα μετα την πρωινη βολτα ελεγξα το πισω φρενο και μου εκανε εντυπωση το ποσο ζεστος ητανε ο δισκος αντιιθετως με τον μπροστα που ητανε σχεδον κρυος. Ηταν τοσο ζεστος που δεν μπορουσα να αφησω το δαχτυλο μου πανω !
Επειδη εχω αρχισει να ανησυχω μιας και δεν εχω παρει σχετικη επιστολη ανακλησης σκεφτομαι να επικηνωνησω με τη χοντα ευρωπης για μια επισημη τοποθετηση
Το ίδιο ακριβώς φίλε παρατήρησα κι εγώ! Να υποθέσω ότι οι μπροστά δίσκοι ψύχονται καλύτερα?
Επίσης αναφέρω ότι το πίσω φρένο μου όταν πατιέται σφυρίζει κι έχω μόνο 3200km στο σύνολο. Να θεωρήσω ότι οφείλεται σε υγρασία? Κακής ποιότητας τακάκια μήπως? Μήπως η αντλία του φρένου που λέτε (πάντως ο αριθμός πλαισίου μου δεν ανήκει σ'αυτούς που μας είπαν τα παιδιά στο forum). Θα ελέγξω όμως ούτως ή άλλως σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο!!!
-
Και τί service είναι αυτό που πρέπει να γίνεται κάθε εξάμηνο ή κάθε 6,000 χιλιόμετρα; ???
Μήπως εννοείς (γενικό) έλεγχο;
Ακριβώς. Ελέγχους. Έλεγα να διευκρινίσω, αλλά ξεχάστηκα. Εν πάσει περιπτώσει θα σκανάρω τις 2 σελ. του manual να σας τις στείλω σε mail αν θέλετε.
-
Παιδιά έχω την αίσθηση ότι τα πίσω τακάκια βρίσκουν στο δίσκο χωρίς εγώ να πατάω φρένο. Αυτό το κατάλαβα όταν κατέβαινα μια κατηφόρα χωρίς γκάζι και φρένο. Έχει παρατηρήσει κάτι παρόμοιο κάποιος άλλος. Ούτε ο δικός μου αριθμός πλαισίου είναι μέσα.
-
Σήκωσε τον πίσω τροχό (στο κεντρικό stand αν έχεις), βάλε ταχύτητα, πάτα λίγο γκάζι, πάτα μερικές φορές φρένο, σβήσε κινητήρα, πάτα ξανά λίγο φρένο, και δες μετά αν ο τροχός γυρίζει ελεύθερα.
-
Χρήστο δυστυχώς δε παίζει γιατί δεν έχω κεντρικό stand :(
-
Bρες ένα τρόπο να το κάνεις .(ενα γρύλο και μιά σανίδα).
Να είναι και κάποιος μαζί σου να κρατάτρε τη μηχανή.
Αν βρίσκουν λίγο ίσα ν ακούγονται δεν πειράζει.
Το θέμα είναι να μη φρενάρει ο τροχός.
Παιδεψέ το λίγο.
-
Όχι δε φρενάρει ίσα που ακούγεται
-
Όχι δε φρενάρει ίσα που ακούγεται
Χέστο.
Μόνο να τα τσεκάρεις που και που.
Δες και αν ζεσταίνονται οι δίσκοι χωρίς να φρενάρεις.
-
Δες και αν ζεσταίνονται οι δίσκοι χωρίς να φρενάρεις.
Πολυ απλο και πολυ σωστο !
Τωρα πως και δεν το σκεφτηκα.. ???
-
Πολυ απλο και πολυ σωστο !
Τωρα πως και δεν το σκεφτηκα.. ???
Γιά πετάξου μέχρι εδώ (http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=6336.msg103577;topicseen#msg103577)
-
Πολυ απλο και πολυ σωστο !
Τωρα πως και δεν το σκεφτηκα.. ???
Αν έχεις ABS (άρα και CBS) δε μπορείς να το κάνεις.
Πλάγιασε τη μηχανή και στρίψε τη ρόδα με το χέρι... λιγο χχχχχχχρρρρ θα το ακούς.
Αν σταματά τη ροή της ρόδας σύντομα, μάλλον πιέζουν τα τακάκια.
-
Χέστο.
Μόνο να τα τσεκάρεις που και που.
Δες και αν ζεσταίνονται οι δίσκοι χωρίς να φρενάρεις.
δεν γινεται
μολις παει να σταματησει θα πατησει αναγκαστικα και το πισω (CBS)
-
Αν έχεις ABS (άρα και CBS) δε μπορείς να το κάνεις.
Πλάγιασε τη μηχανή και στρίψε τη ρόδα με το χέρι... λιγο χχχχχχχρρρρ θα το ακούς.
Αν σταματά τη ροή της ρόδας σύντομα, μάλλον πιέζουν τα τακάκια.
Ουπς, τωρα το ειδα, σορρυ.
-
Ξεφτέρια και οι δυό .
Δηλ δε μπορεί να πάει σε μιά ευθεία γιά κανα δυό χλμ και να το σταματήσει με ταχύτητες ?
-
Ξεφτέρια και οι δυό .
Δηλ δε μπορεί να πάει σε μιά ευθεία γιά κανα δυό χλμ και να το σταματήσει με ταχύτητες ?
ΟΧΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ παλιο καουμπόι...
-
ΟΧΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ παλιο καουμπόι...
Δε μπορείς ΕΣΥ .....(σ εμποδίζουν οι βοηθητικές.) :squeeze:
-
Παιδιά, πριν από λίγο ήμουν στον Καρακώστα στο Γαλάτσι (HONDA Καρακώστας) και του ανέφερα αυτά που έμαθα από το forum για το πρόβλημα σε μερικά ΤΑ700 ABS. Δε γνώριζε ούτε είχε ακούσει τίποτα! Να πω ότι με εντυπωσίασε; Μάλλον όχι... Δυστυχώς έχω αρχίσει να συνηθίζω στην προχειρότητα στη χώρα μας... >:(
Δε γνωρίζω αν θα ξέρει ο μηχανικός του (Πάρνηθος 74 -αν θυμάμαι καλά το νούμερο- στο Γαλάτσι είναι το service του). Μου είπε να τον ρωτήσω. Δε μου έδωσε την εντύπωση ότι θ' ασχοληθεί να μάθει ο ίδιος πάντως...
Ωστόσο μου λέει είναι πολύ εύκολο να τσεκάρουμε. Γύραμε λοιπόν τη μηχανή στο πλευρικό stand και γυρίζαμε τη ρόδα. Του φάνηκε ότι κύλαγε μια χαρά (όπως κι εμένα άλλωστε). Μου είπε επίσης ότι θα είχε σημάδια η δισκόπλακα αν συνέβαινε κάτι (θα ήταν μαύρη ή με αλλοιωμένο χρώμα) και μου έδειξε για παράδειγμα κάτι μεταχειρισμένες μηχανές.
Εσείς τί λέτε;
-
Δε γνωρίζω αν θα ξέρει ο μηχανικός του (Πάρνηθος 74 -αν θυμάμαι καλά το νούμερο- στο Γαλάτσι είναι το service του). Μου είπε να τον ρωτήσω. Δε μου έδωσε την εντύπωση ότι θ' ασχοληθεί να μάθει ο ίδιος πάντως...
Τάσο τον λένε τον μηχανικό εκεί???
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί ανησυχείς. Αυτή η οδηγία βγήκε για συγκεκριμένη παρτίδα μηχανάκια (όχι πολλά τον αριθμό, από τα οποία λίγα ήταν στην Ελλάδα). Μετά στα επόμενα, η Χόντα διόρθωσε το πρόβλημα. Αν ο αρ.πλαισίου σου δεν είναι μέσα σε αυτούς που "ανακλήθηκαν" τότε δεν υπάρχει πρόβλημα.
-
Το δικό μου το αγόρασα τον Ιούλιο και ο αριθμός πλαισίου είναι κάτι χιλιάδες μετά από αυτούς που είχαν το πρόβλημα.
Μην ανησυχείς τσάμπα....
-
Τάσο τον λένε τον μηχανικό εκεί???
Όχι. Γιάννη.
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί ανησυχείς. Αυτή η οδηγία βγήκε για συγκεκριμένη παρτίδα μηχανάκια (όχι πολλά τον αριθμό, από τα οποία λίγα ήταν στην Ελλάδα). Μετά στα επόμενα, η Χόντα διόρθωσε το πρόβλημα. Αν ο αρ.πλαισίου σου δεν είναι μέσα σε αυτούς που "ανακλήθηκαν" τότε δεν υπάρχει πρόβλημα.
Ο αριθμός πλαισίου μου δεν ανήκει σε αυτούς που "ανακλήθηκαν", αλλά αγχώθηκα λίγο μήπως υπήρχε το πρόβλημα και σε "διάσπαρτα" ΤΑ700. Άλλωστε σε 2 ρόδες είμαστε και είναι θέμα ασφάλειας. Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου, όπως και όλα τα παιδιά εδώ.
-
Γεια σας παιδιά
Έχω κι εγώ την XL700ABS 08 από τον προηγούμενο απρίλιο περίπου.
Όταν πήγα για σέρβις στα 10.000χλμ (εκτός από τα 360Ε) που πλήρωσα, μου είπε ο τεχνικός πως τα πίσω τακάκια έχουν σχεδόν φαγωθεί και θα χρειαστούν σύντομα αλλαγή. Αυτό που σκέφτομαι τώρα που διάβασα το φόρουμ (και θα κολλήσω από οτι φαίνεται) είναι μήπως έχουν ένα κατι τις πρόβλημα τα πίσω φρένα, αν και ο αριθμός πλαισίου είναι λίγες εκατοντάδες έξω από τους αριθμούς που είπαμε. Ή μήπως είναι λογική φθορά;
Επίσης όντως σφύριζαν κι εμένα τα φρένα, άλλα όχι τώρα που έχω ξεπεράσει τις 14.000χλμ.
-
10.000 χλμ μπορεί να θεωρηθεί μέσα στα φυσιολογικά όρια/πλαίσια για αλλαγή πίσω τακάκια (ανάλογα βέβαια και τον τρόπο οδήγησης).
-
Εγώ αλλάζω ακόμα πιο νωρίς, στις 6.000.
Ο λόγος είναι οτι κάνω πολύ χρήση του πίσω, αφού μένω σε γειτονιά που έχει πολλές ανηφόρες, άρα και κατηφόρες και ο χώρος πάρκιν που νοικιάζω για το ΤΑ μου είναι στο -2 (δεύτερο υπόγειο).
-
Το προβλημα δεν αφορουσε υπερβολικη φθορα στα τακακια αλλα πιθανη υπερθερμανση στο πισω φρενο.
-
Eμενα ειναι το ΤΑ 700 ΑΒΣ που εχω στουσ αριθμους πλαισιου που υπαρχει προβλημα αλλα δουλευει κανονικα το πισω φρενο.
-
Νομίζω πως με καθυσηχάσατε και αν και ακόμη με τσούζει λίγο η συντήρηση, όταν την οδηγώ τα ξεχνώ όλα ;)
-
εγω καλα πρεπει να ειμαι!!!
-
Δεν είμαι μέσα στα κρίσιμα νούμερα και δεν έχω παρατηρήσει κάτι περίεργο. Ούτε υπερθέρμανση ούτε τίποτα!
-
Και εγώ μια από τα ίδια. Δουλεύει κανονικά.
-
Κι εμένα δεν είναι στα επίμαχα νούμερα. Και φυσικά δουλεύει άψογα.
-
Φίλος μου που έχει πάρει το 700άρι πριν 4 μήνες, τον απασχολούν 2 θέματα.
1. αν και δεν του έχει ανεβάσει πότε θερμοκρασία πάνω από 104. Του φαίνεται ότι ανεβάζει πολύ εύκολα θερμοκρασία. Δηλαδή ξεκινοντας με κρύο κινητήρα, η θερμοκρασία ανεβαίνει πολύ εύκολα στους 100 βαθμούς.
2. Εδώ και 3 μέρες παρατήρησε ότι πάνω στις βάσεις της ζελατίνας που έχει κάτι σαν 'λάμες' σταχτί χρώματος, φαίνονται στίγματα σκουριάς (πανω στις λαμες αυτες).
Περιμένω τις απόψεις σας.
-
ανεβαζει σχετικα γρηγορα θερμοκρασια αλλα οχι οπως αναφερεις..
για τις λαμες που λες δε γνωριζω.ποιο εχει το επετιακο?τα αλλα δεν εχουν τετοια πραγματα..
-
Φίλος μου που έχει πάρει το 700άρι πριν 4 μήνες, τον απασχολούν 2 θέματα.
1. αν και δεν του έχει ανεβάσει πότε θερμοκρασία πάνω από 104. Του φαίνεται ότι ανεβάζει πολύ εύκολα θερμοκρασία. Δηλαδή ξεκινοντας με κρύο κινητήρα, η θερμοκρασία ανεβαίνει πολύ εύκολα στους 100 βαθμούς.
........
Οντως ανεβάζει πολύ εύκολα θερμοκρασία αλλά ποτέ δεν ξεπερνάει τους 103 βαθμούς (τουλάχιστον σε εμένα). Και μόλις δουλέψει για λίγα δευτερόλεπτα το βεντιλατέρ, πέφτει στους 99 - 100 βαθμούς, έστω κι αν είσαι πηγμένος στην κίνηση με καύσωνα.
Μόλις ανοίξεις λίγο και ξεφύγεις από την κίνηση, η θερμοκρασία πέφτει αμέσως και παίζει γύρω στους 85 - 90 βαθμούς κελσίου.
Είναι γεγονός ότι αυτή η ζέστη από τον κινητήρα είναι λίγο ενοχλητική. Αλλά όχι σε εκνευριστικό βαθμό. Τί να πουν τα 4κύλινδρα, δηλαδή; Εκεί ψήνεις λουκάνικο πάνω στη σέλα, όταν μποτιλιαριστείς.
Και ποτέ δεν έχω ακούσει ή διαβάσει ότι υπήρξε κάτοχος ΤΑ700 που να του έβγαλε πρόβλημα το μηχανάκι από την υψηλή θερμοκρασία.
No problem, λοιπόν.
Καλά χιλιόμετρα στο φίλο σου.
-
Οντως ανεβάζει πολύ εύκολα θερμοκρασία αλλά ποτέ δεν ξεπερνάει τους 103 βαθμούς (τουλάχιστον σε εμένα). Και μόλις δουλέψει για λίγα δευτερόλεπτα το βεντιλατέρ, πέφτει στους 99 - 100 βαθμούς
αυτο ακριβως.
-
Για μεν την θερμοκρασία ισχύει ότι είπαν οι συμφορουμίτες, για δε τις σκουρίες, πρέπει να είναι κάτι άλλο καθ΄ όσον όπως είδα στο μοτο του γαμπρού μου (20 Km, 2 ημερών), το υλικό δεν είναι σιδηρούχο, άρα δεν σκουριάζει.
-
Οντως ανεβάζει πολύ εύκολα θερμοκρασία αλλά ποτέ δεν ξεπερνάει τους 103 βαθμούς (τουλάχιστον σε εμένα). Και μόλις δουλέψει για λίγα δευτερόλεπτα το βεντιλατέρ, πέφτει στους 99 - 100 βαθμούς, έστω κι αν είσαι πηγμένος στην κίνηση με καύσωνα.
Μόλις ανοίξεις λίγο και ξεφύγεις από την κίνηση, η θερμοκρασία πέφτει αμέσως και παίζει γύρω στους 85 - 90 βαθμούς κελσίου.
Αυτό ακριβώ μου έχει πει και αυτός. Απλά του έκανε εντύπωση ότι ανεβάζει γρήγορα θεσμ.
Εγώ του είπα ότι ίσως επειδή είναι καινούριο ακόμα, γι αυτό ανεβάζει εύκολα.
Τώρα για ενοχλητική θερμότητα, ΔΕΝ μου έχει πει κάτι τέτοιο.
-
Τώρα για ενοχλητική θερμότητα, ΔΕΝ μου έχει πει κάτι τέτοιο.
το καλοκαιρι αυτα!
-
..
για τις λαμες που λες δε γνωριζω.ποιο εχει το επετιακο?τα αλλα δεν εχουν τετοια πραγματα..
Ναι το επετειακό είναι.
για δε τις σκουρίες, πρέπει να είναι κάτι άλλο καθ΄ όσον όπως είδα στο μοτο του γαμπρού μου (20 Km, 2 ημερών), το υλικό δεν είναι σιδηρούχο, άρα δεν σκουριάζει.
Πιστεύω να καταλάβατε τι ακριβώς εννοώ. (Όχι τις βάσεις της ζελατίνας, αλλά αυτό που είναι σαν 'λαμες' κάτω από την βάση και φτάνουν έως το φανάρι.)
Εγώ που το είδα χθες βράδυ, μου φάνηκε περίεργο, αλλά όντως φαίνεται σαν σκουριά.
Αυτός το διαπίστωσε πριν 3 μέρες αμέσως μετά από πλύσιμο.
Αν δεν είναι σκουριά, εμένα πάει το μυαλό μου σε ξέφτισμα του χρώματος.
Πάντως ούτε πλαστικές είναι.
-
το καλοκαιρι αυτα!
Ναι αφού 4 μήνες την έχει τη μηχανή.
ΥΓ Δεν την εχω καβαλήσει για να δω αν έχει πιο πολύ η' πιο λίγο θερμότητα από το 650
-
πες τον δικο σου να απευθυνθει στην εγγυηση..κριμα αν ειναι σκουρια.καινουρια ειναι η μηχανη.
-
πες τον δικο σου να απευθυνθει στην εγγυηση..κριμα αν ειναι σκουρια.καινουρια ειναι η μηχανη.
Αυτό του είπα χθες που τον βρήκα.
Αν και, το εξάρτημα αυτό, είναι καθαρά διακοσμητικό. Δεν παύει να του χαλάει τη 'μόστρα' (αν σκουριάσει η χάσει το χρώμα του)
Παρεπιπτώντος. Δεν έχει δει σε Κανένα άλλο σημείο σκουριά.
-
Και εγω εχω δει αυτο που λετε σκουριά αλλα δεν νομιζω οτι οτι ειναι.
Την πρωτη φορα που το παρατηρησα και εγω ηταν μολις μιας μερας η μηχανη και μετα απο μια διαδρομη που ειχε παρα πολλα μυγακια και διαφορα αλλα(πρωτη βολτα εξω απο την πολη). Ειδα και επαθα για να βγαλω αυτα τα στιγματα γιατι δεν ξερω απο τι υλικο το εχουν κανει αυτο και οτι πεσει πανω του αφηνει σημαδια στιγματα.Αν τα τριψεις καλα με ενα σφουγγαρι βγαινουν σιγα σιγα (οχι εντελως).
Παντως ειναι προβλημα γιατι ειναι σε εμφανες σημειο.
Πρεπει να φταιει το υλικο απο το οποιο ειναι φτιαγμενα αυτα τα λαμακια γιατι ουτε σιδερο ειναι ουτε αλουμινιο ουτε και πλαστικο και οτι πεσει πανω του αμεσως αφηνει στιγμα.
-
και εγω ειδα εχθες (ηταν παρατημενη μια εβδομαδα ) εφαγε και τις βροχες
προσπαθησα λιγο να τα αφαιρεσω αλλα τιποτα
-
Πάρτε παλιά.....είναι πιο αξιόπιστα....έχουν και προσωπικότητα ;)
Πες το ανοιχτα φιλε μου....
Africa twin το λενε μη ντρεπεσαι :D