Συνεχίζοντας το λύσε δέσε (δυστυχώς χωρίς φωτογραφίες αυτή τη φορά)....
Αλλάχτηκαν οι βελόνες στα καρμπυρατέρ και έκτοτε έχω κάνει 3 γεμίσματα. Τώρα βρίσκομαι στο 4ο τεπόζιτο. Η κατανάλωση μου έχει μειωθεί ελάχιστα στα 6 λίτρα /100 από 6.8 που είχαν οι τελευταίες φορές που είχε επιδεινωθεί το πρόβλημα, όπως ανέφερα και στο νήμα της κατανάλωσης. Κατά τα άλλα δεν έχει αλλάξει κάτι συγκεκριμένο στο μηχανάκι. Δουλεύει όπως δούλευε με το ρελαντί "παρτσακλό", όμως, δεν τρέμει πλέον όπως έτρεμε όταν το ρυθμίζαμε με το Νικόλα τη πρώτη φορά.
Δεν μπορώ να πώ ότι έχω παρατηρήσει κάποια άλλη βελτίωση στις επιδόσεις του, διορθώθηκε όμως πλήρως το αρχικό πρόβλημα που κολλούσαν οι στροφές στις 1500 για κάποια δευτερόλεπτα και έπεφταν μετά στο ρελαντί, κάτι το οποίο με ανάγκασε να ξεκινήσω να ξηλώνω εξ αρχής. Αυτά με τις βελόνες. Μπουζί ακόμη δνε έχω αλλάξει περιμένω να πέσει το κασέρι τέλος του μήνα, θα ξαναπροτιμήσω τα δικά της και όχι σπέσιαλ ιριδίου, πλατίνας, με πολλές ακίδες, απλά θα αλλάξω μόνο το κατάστημα από όπου τα αγοράζω.
Ταυτόχρονα και με τα παραπάνω αλλάχτηκε και η αλυσίδα, στην οποία είχα παρατηρήσει έναν προβληματικό κρίκο, που μου δημιουργούσε θόρυβο κατά την κύλιση, ενώ ανάγκαζε το μπροστινό γρανάζι να μετακινείται ελαφρώς και λοξά από τη θέση του με ότι αυτό συνεπάγεται για τον άξονα, ο οποίος στα συγκεκριμένα μηχανάκια πονάει εκ κατασκευής. Ο δε κρίκος εκείνος δεν κουνιόταν ούτε χρησιμοποιώντας μέγκενη και κάβουρα (!!!), έκανε ίσα ίσα μια μικρή κίνηση λίγων μοιρών για να ακολουθήσει το γρανάζι, αλλά μέχρι εκεί, προς την αντίθετη φορά δεν δεχόταν καμία κουβέντα.
Με στεναχώρησε περισσότερο γιατί τη φρόντιζα και δεν περίμενα να με άφηνε τόσο νωρίς, είχε 30.000 όλα και όλα. Φορέθηκε RK με o-ring, και η βελτίωση (όσον αφορά το χτύπημα του κολλημένου κρίκου) ήταν προφανώς άμεση.