Hellas Transalp Forum

Νεο africa ?

gnik · 19075

Offline gnik

  • Μέλος HTC
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 149
    • Jeeping
on: Σάββατο 10 Αύγουστος 2013, 23:37:57 μμ
Μακαρι να βγαλει νεο μοντελο να καλυψει τα κενα της, η honda , σε αυτη την κατηγορια,

http://www.newsbeast.gr/moto/arthro/569005/i-honda-etoimazei-neo-africa-twin-/




Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #1 on: Κυριακή 11 Αύγουστος 2013, 01:05:59 πμ
όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής θεωρώ τείνουν περισσότερο στο ότι αυτή η νέα άφρικα θα είναι όπως ήταν κι η... νέα τρανσάλπ (για το μοντέλο 700 κ.ε. μιλάω). Θα είναι κατά πάσα πιθανότητα μια εξαιρετική μηχανή, αλλά η χόντα θα καταφέρει να μας κάνει να λέμε ότι δεν θα έπρεπε να λέγεται άφρικα.




Offline Africaptan

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 643
Reply #2 on: Τετάρτη 11 Σεπτέμβριος 2013, 11:56:51 πμ
Οπως συνηθιζω να λεω, ας βγαλει οτι θελει, μονο Africa να μην το πει...  ;D ;D


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #3 on: Τετάρτη 11 Σεπτέμβριος 2013, 13:29:41 μμ
Τι λέμε οι άνθρωπες για να περνάει η ώρα... Του ξέφυγε λέει ενός Ιταλού μανατζαρέου κάτι για άφρικα και οι αμερικάνοι βρήκαν ότι το όνομα Africa Twin είναι κατοχυρωμένο! Έλα Χριστέ και μπούκωνε και μένα μη μου δώνεις!

Και βέβαια ειναι κατοχυρωμένο το όνομα από τότε, παίζονται φράγκα σε αυτά. Αλλά άμα ήτανε να βγάλει Άφρικα ο Ιταλός θα το έλεγε; Γιατί το "ξέφυγε" σε δημοσιογράφο και στον εταιρικό κόσμο απλά δεν υπάρχει.

Τώρα αν περιμένουμε την ποιότητα της ΑQ ξανά μάλλον θα περιμένουμε στο ακουστικό μας. Την εποχή των κινέζων και της κρίσης ποιός θα την πάρει όντας ΤΟ ακριβότερο που θα κυκλοφορεί; Αν μιλάμε για εκείνη την ποιότητα βέβαια.

Αν τώρα βάλουν 200άρες αναρτήσεις σε ένα 800άρι crossrunner και τα αυτοκόλητα της Africa και του HRC -γυφτιά που έκαναν ελαφρως και με τα Βαραντέρο νομίζω- τότε  ΟΚ, υποδεχθείται την φακλανώτερη Βασίλισσα της Μαύρης Ηπείρου.   


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #4 on: Τετάρτη 11 Σεπτέμβριος 2013, 23:31:39 μμ
Το Βάρα όπου να ναι τελειώνει την πορεία του.

Αν έβγαζε άφρικα πριν, θα το είχε καθηλώσει.

Τώρα, ο δρόμος ανοίγει.

Αν φυσικά υπάρχει όντος κάποια απόφαση για νέο μοντέλο.

Όσον αφορά το δημοσίευμα, με 15 χιλιάρικα, δεν μπορούν να αγοράσουν όλοι "ψυχή". 


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #5 on: Πέμπτη 12 Σεπτέμβριος 2013, 13:47:14 μμ
Το Varadero φαίνεται να έχει ήδη τελειώσει την πορεία του. Υποθέτω ότι δεν παράγεται πλέον, μιας και στις λίστες των περιοδικών με τα καινούρια εμφανίζεται ως "μοντέλο του '11", υπονοώντας προφανώς ότι πωλούνται όσα έχουν παραχθεί. Δεν ξέρω αν μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει αν τώρα που μιλάμε εξακολουθεί να παράγεται. 

Το Transalp 700 είναι στην "κάτω" κατηγορία από πλευράς κυβισμού και δεν προσφέρει κάτι ιδιαίτερο σε πλαίσιο - στήσιμο - επιδόσεις, παραμένοντας μια υπολογίσιμη πρόταση ουσιαστικά για όποιον θέλει μεσαία κυβικά, V-2 διάταξη, αξιοπιστία που χάνεται στα ... βάθη της δεκαετίας του '80 (τότε που πρωτοσχεδιάστηκε ο εν λόγω κινητήρ), ευελιξία στην καθημερινή αστική χρήση και ικανότητα για άνετα δικάβαλα ταξίδια.

Οπότε τί μένει;

Το NC 700 X θα γίνει σύντομα NC 750 X για λόγους αποφυγής κανιβαλισμού, αφήνοντας "χώρο" στο CB 500 X  να "ανθίσει" αλλά σε κάθε περίπτωση η .... "anventur-ίλα" και στα δυο παραπάνω δικύλινδρα εν σειρά είναι στο "ναδίρ" και είναι ηλίου φαεινότερο ότι απευθύνονται στους λάτρεις των πόλεων και όχι στον ταξιδευτή που θα το "σαμαρώσει" για να πάει ... εκδρομούλα στο Ναγκόρνο Καραμπάχ.

Το Crossrunner από την άλλη έχει μια κρίση ταυτότητας. Το "Cross" είναι τελείως οξύμωρο σε ένα μηχανάκι με ΟΛΟΪΔΙΟ πλαίσιο και διαδρομές αναρτήσεων με το VFR 800 κι αν ρίξεις και μια ματιά στις χυτές ζάντες και τα ελαστικά δρόμου διακρίνεις απλώς ένα VFR 800 με όρθια θέση που δε σε πιάνει η μέση σου. Ωραίο μηχανάκι, δε λέω, αλλά δε θα έπρεπε να ονομάζεται έτσι ούτε και απευθύνται στον "ονοφά" ταξιδιώτη, που πολύ απλά θα κοιτάξει για GS 800 ή Tiger 800 XC.

Στο ακριβό Crosstourer 1200 θα είμαι "ήπιος", διότι το μηχανάκι είναι σε άλλο επίπεδο ποιότητας και στησίματος, οπότε ό,τι κι αν είναι, καλώς είναι και του αξίζει σεβασμός. Δεν του παει ο χαρακτηρισμός "Cross" αλλά είναι τόσο "Tourer" που ... respect.

Μ' αυτά και μ' αυτά, βλέπω ότι χώρος για ένα μεγαλούτσικο, ωραίο και καλοστημένο on-off υπάρχει και παραϋπάρχει στη γκάμα της Honda.

Θα είναι η Africa; Μακάρι.



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #6 on: Πέμπτη 12 Σεπτέμβριος 2013, 14:09:45 μμ
Στο ακριβό Crosstourer 1200 θα είμαι "ήπιος", διότι το μηχανάκι είναι σε άλλο επίπεδο ποιότητας και στησίματος, οπότε ό,τι κι αν είναι, καλώς είναι και του αξίζει σεβασμός. Δεν του παει ο χαρακτηρισμός "Cross" αλλά είναι τόσο "Tourer" που ... respect.

Ακριβως ετσι, ειναι "tourer" αλλα οχι "cross", οπως περιπου εγραψα κι'εγω οταν το δοκιμασα προσφατα. Μαλιστα δοκιμασα προσφατα σχετικα εκτεταμμενα το BMW GS1200 LC (review θα γραφτει εν καιρω..) που ειναι "cross" σε εκπληκτικο βαθμο για mega on-off (δεν ειχα ξαναπαρει GS1200 στο χωμα) αλλα σιγουρα ειναι αρκετα λιγοτερο "tourer" και πολιτισμενο απο το crosstourer (παρα την προοδο της υγροψυξης).

Μ' αυτά και μ' αυτά, βλέπω ότι χώρος για ένα μεγαλούτσικο, ωραίο και καλοστημένο on-off υπάρχει και παραϋπάρχει στη γκάμα της Honda.

Θα είναι η Africa; Μακάρι.

Απ'το στομα σου και στου Ιαπωνα τ'αυτι οπως εγραψε καποιος καπου  ;D


" the PouroDuro spirit "


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #7 on: Πέμπτη 12 Σεπτέμβριος 2013, 21:03:25 μμ
Ωραία ακούω εκτιμήσεις:

Ποιό μοτέρ θα φοράει η Άφρικα του 2015 και τι βάρος λέτε πως θα έχει άδεια.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #8 on: Πέμπτη 12 Σεπτέμβριος 2013, 21:12:46 μμ
καινουριο μοτερ στα 900 κυβικα και αλλουμινενιο πλαισιο μονοκοματο.

βαρος οχι πανω απο 250 κιλα!


φυσικα στον στανταρ εξοπλισμο θα εχει σχαρα και ποδια SMR.




Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #9 on: Πέμπτη 12 Σεπτέμβριος 2013, 21:31:13 μμ
καινουριο μοτερ στα 900 κυβικα και αλλουμινενιο πλαισιο μονοκοματο.

βαρος οχι πανω απο 250 κιλα!


Γύρνα πλευρά, θα πιαστείς :-P


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #10 on: Παρασκευή 13 Σεπτέμβριος 2013, 10:09:42 πμ
Ποιό μοτέρ θα φοράει η Άφρικα του 2015 και τι βάρος λέτε πως θα έχει άδεια.
Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί ........  :laughing9: :laughing9: :crybaby: :2hysterical: :2hysterical:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Hasodikis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
Reply #11 on: Παρασκευή 13 Σεπτέμβριος 2013, 11:56:24 πμ
1. Πλαίσιο αλουμινίου μονοκόμματο .
2. Κινητήρα v2 με χαμηλή συμπίεση, χαλαρό και γουργουρίζοντα.
3. Μπροστά 21" τροχό ακτινωτό με ανάποδο ψαλίδι με ρυθμιζόμενη ανάρτηση.
4. Πίνακα οργάνων όχι ψηφιακό στο σύνολο αλλά τουλάχιστον με ένδειξη βενζίνης.
5. φρένα c-abs με διπλούς δίσκους μπροστά.
6. Ψεκασμό
7. Μεταλλική ποδιά.
8. Διπλό stand στα στανταρτ
9. μονοκόμματη σέλα.
10. Μονή εξάτμιση
11. ΌΧΙ ΑΞΟΝΑΣ
12. ΟΧΙ TCS, OXI ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια και λοιπά gay systems
13. Πίσω ανάρτηση με ρυθμιζόμενη προφόρτιση χωρίς σφυρι και καλέμι
14.  made in JAPAN.
15. Κάτω από 240 κιλά με φουλ υγρά.
16. Κάτω από 8.000 ευρώ τιμή.

αυτά τα λίγα και δέσαμε
« Last Edit: Παρασκευή 13 Σεπτέμβριος 2013, 11:58:24 πμ by Hasodikis »



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #12 on: Παρασκευή 13 Σεπτέμβριος 2013, 12:50:37 μμ
1. Πλαίσιο αλουμινίου μονοκόμματο .
2. Κινητήρα v2 με χαμηλή συμπίεση, χαλαρό και γουργουρίζοντα.
3. Μπροστά 21" τροχό ακτινωτό με ανάποδο ψαλίδι με ρυθμιζόμενη ανάρτηση.
4. Πίνακα οργάνων όχι ψηφιακό στο σύνολο αλλά τουλάχιστον με ένδειξη βενζίνης.
5. φρένα c-abs με διπλούς δίσκους μπροστά.
6. Ψεκασμό
7. Μεταλλική ποδιά.
8. Διπλό stand στα στανταρτ
9. μονοκόμματη σέλα.
10. Μονή εξάτμιση
11. ΌΧΙ ΑΞΟΝΑΣ
12. ΟΧΙ TCS, OXI ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια και λοιπά gay systems
13. Πίσω ανάρτηση με ρυθμιζόμενη προφόρτιση χωρίς σφυρι και καλέμι
14.  made in JAPAN.
15. Κάτω από 240 κιλά με φουλ υγρά.
16. Κάτω από 8.000 ευρώ τιμή.

αυτά τα λίγα και δέσαμε

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά κάτω από 8.000€ δεν παίζει με τίποτα.......

Κοντά στα 10.500€ θα κοστολογηθεί αν λέμε, αν κάποτε έβγαινε παραγωγή.....



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Hasodikis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
Reply #13 on: Παρασκευή 13 Σεπτέμβριος 2013, 12:52:18 μμ
επειδή το ξέρω.. κλαίω μέσα μου από τώρα



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #14 on: Παρασκευή 13 Σεπτέμβριος 2013, 13:25:50 μμ
Τα παραπάνω χαρακτηριστικά κάτω από 8.000€ δεν παίζει με τίποτα.......

Κοντά στα 10.500€ θα κοστολογηθεί αν λέμε, αν κάποτε έβγαινε παραγωγή.....

Μωρε αν ταχε αυτα (και οχι αλλα μπλιμπλικια) ας εκανε και 10.500€.

Νο τροποποιησω μονο ελαφρα τη λιστα: οχι CBS αλλα απλα απενεργοποιουμενο ABS.


" the PouroDuro spirit "


Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #15 on: Παρασκευή 13 Σεπτέμβριος 2013, 16:43:15 μμ
1. Πλαίσιο αλουμινίου μονοκόμματο .
2. Κινητήρα v2 με χαμηλή συμπίεση, χαλαρό και γουργουρίζοντα.
3. Μπροστά 21" τροχό ακτινωτό με ανάποδο ψαλίδι με ρυθμιζόμενη ανάρτηση.
4. Πίνακα οργάνων όχι ψηφιακό στο σύνολο αλλά τουλάχιστον με ένδειξη βενζίνης.
5. φρένα c-abs με διπλούς δίσκους μπροστά.
6. Ψεκασμό
7. Μεταλλική ποδιά.
8. Διπλό stand στα στανταρτ
9. μονοκόμματη σέλα.
10. Μονή εξάτμιση
11. ΌΧΙ ΑΞΟΝΑΣ
12. ΟΧΙ TCS, OXI ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια και λοιπά gay systems
13. Πίσω ανάρτηση με ρυθμιζόμενη προφόρτιση χωρίς σφυρι και καλέμι
14.  made in JAPAN.
15. Κάτω από 240 κιλά με φουλ υγρά.
16. Κάτω από 8.000 ευρώ τιμή.

αυτά τα λίγα και δέσαμε


Φιλαράκι ολιγαρκή σε βλέπω  ;D ;D ;D ;D


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #16 on: Παρασκευή 13 Σεπτέμβριος 2013, 18:09:05 μμ
Θα ειναι ντιζελ . _




Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #17 on: Παρασκευή 13 Σεπτέμβριος 2013, 18:28:45 μμ
Επειδή θέλει η πουτάνα αλλά "δεν" που λέει και ο Λούρος πολύ σωστά...
πάμε πάλι επί του ρεαλιστικότερου...
καθότι το ανοπτάνιο το τέλειωσε όλο στην Ντελόριαν ο παππούς στο Back to the Future....
από τα υπαρκτά της μοτέρ της Χόντα να μου πείτε...
όχι από τα blueprint που φυλάνε στο Χαμαμάτσου στα υπόγεια...
και σε αληθινά λεφτά... ευρώ όχι της μονόπολης...
έλα πάμε πάλι παιδιά...

εκτός και αν πιστεύετε ότι μέσα στην κρίση θα βγάλουν τρίτο μοτέρ μοτό σε τρία χρόνια, θα έχει και αλουμίνιο πλαίσιο και θα κάνει και 10.000 ευρώ...
ε μη τη γ@μ@με την κουβέντα ρε παιδιά. Εδώ το 700 με παλιό μοτέρ και ατσαλένιο πλαίσιο το δίνανε πάνω από 8.000. Και δεν είχε κάν προφόρτιση πίσω.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #18 on: Παρασκευή 13 Σεπτέμβριος 2013, 18:59:36 μμ
καθότι το ανοπτάνιο το τέλειωσε όλο στην.......
;) αυτάάάά..... με τον Ευάγγελο κι εγώ , που χρόνια ο καημένος θέλει να πάρει μηχανάκι με το φτερό αλλά ο Σοικίρος πέθανε και οι σύγχρονοι όσο πάνε και το ξεσκίζουν, έχουμε και το Σαρακάκη (400 € ένα ψυγείο γμ @%*& μου μέσα.)
Νέο Αφρικα λοιπόν , φθηνό , με ψεκασμο , με κουδούνι και υπόστεγο και το τρέιλερ δώρο.
Αλλο τίποτα ?
Τις χοντρούλες εδώ και 5 χρόνια που βγάζουν δεν τις βλέπετε και περιμένετε το καραμπίστολο ?
Δεν έχει πιά απ τη μαμά τέτοια .
ΔΥΟ (2) μηχανές .(μη πω και τρεις με το παπί) και οποιος μπορεί παίρνει.

-Εσύ ρε Ξουλουγιώργη τι τρώγεσαι γμ τη φυλλάδα μου μέσα.
VFR έχεις , 2 ΤΑ έχεις , μάλλον κρατάς και το XL ,  τι θα τα κάνεις ?
(Αλλά τα γράφεις καλά τα τέστια δε λέω...) :laughing9:



ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Hasodikis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
Reply #19 on: Σάββατο 14 Σεπτέμβριος 2013, 09:37:29 πμ
Ονειρα θερινής (όσο προλαβαίνουμε ακόμα) νυκτός κάνω.
Θα το ήθελα το μηχανάκι αυτό με τα χαρακτηριστικά που έβαλα και ας το λέγαν και Tenere ( :xxpuke: :xxpuke: :xxpuke: :xxpuke: :xxpuke:). Φυσικά όμως δε θα βγει ποτέ.

Και το μόνο που μου μένει είναι να βρω χρόνο και χρήμα να παίξω με το Τ/Α μου.....



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #20 on: Σάββατο 14 Σεπτέμβριος 2013, 11:11:23 πμ
-Εσύ ρε Ξουλουγιώργη τι τρώγεσαι γμ τη φυλλάδα μου μέσα.
VFR έχεις , 2 ΤΑ έχεις , μάλλον κρατάς και το XL ,  τι θα τα κάνεις ?
(Αλλά τα γράφεις καλά τα τέστια δε λέω...) :laughing9:

;D Σε δουλεια να βρισκομαστε Λουρεμ  ;)

Καλο και αγιο το ΤΑ αλλα αν ειχε και 10-20 αλογακια ακομη α. θα αποκτουσε το "αλατοπιπερο" που του λειπει και β. θα ταξιδευε με 160+χμω ολη μερα  8)  Και λυση δεν ειναι το F800 GS για μενα.

Για ναμαστε ρεαλιστες, αν βγαλει κατι θα ειναι με τον καινουργιο δικυλινδρο εν σειρα κινητηρα που εχει το NC ο οποιος θα μεγαλωσει στα 750κ.εκ. απο του χρονου. Κανενα τετοιο 850 βλεπω και εμενα τουλαχιστο δε με χαλαει κι'ας μην ειναι V. Και επειδη εχει γεμισει ο τοπος εδω στο Λονδινο με NC700, να πω οτι πανε "αερα" και οι ιδιοκτητες τους λενε οτι δεν καινε τιποτα. Θα δειξει στους επομενους μηνες..


" the PouroDuro spirit "


Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
Reply #21 on: Κυριακή 15 Σεπτέμβριος 2013, 23:59:13 μμ
Υπάρχουν και αυτα.
Αν σας γαργαλαει η τσεπη...  ;D

http://www.africanqueens.de/html/rallye_forte.html




Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #22 on: Δευτέρα 16 Σεπτέμβριος 2013, 09:52:42 πμ
Εγώ όπως έχω ξαναγράψει περίμενα πριν βγάλει τα CBX κλπ ότι η Χόντα θα βγάλει ένα μηχανάκι ακριβώς στη μέση της κατηγορίας on off. Με 21 τροχό μπροστά, δύο κυλίνδρους, τα γνωστά φρένα της χόντα αλλά με οφφ κουμπάκι στο abs, AΛΛΑ με βάρος on off, δηλαδή κάτω από 200 κιλά, κατά προτίμηση κάτω από 180, αλλά μην είμαστε και πλεονέκτες.

Τα αλόγατα και οι τελικές σε πραγματικό on off -τέτοιων πραγματικών off προδιαγραφών- δεν έχουν προτεραιότητα. Γιατί άμα είναι να πας χώμα αργότερα στο ταξίδι σου με τι λάστιχα θα φύγεις που να αντέχουν με τακούνια τα 110 άλογα και να στρίβουν και σε βρεγμένη ελληνική εθνική οδό ας πούμε; Άρα με λογικό βάρος και τα 70 άλογα φτάνουν και περισσεύουν, στο καλό χώμα πολλά από αυτά για τους περισσότερους από εμάς πρόβλημα είναι και όχι λύση.

Άλλωστε με τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια βγάζεις αλόγατα αβέρτα από όσο κυβισμό έχεις και με εναλλακτικές χαρτογραφήσεις στο κουμπάκι στο τιμόνι. Άμα πλερώνεις έξτρα βέβαια.

Για αναρτήσεις δεν συζητάμε, άμα είναι εμπορικό φτηνό χόντα θα είναι σούπα και θα της αναβαθμίζεις μόνος σου μετά ανάλογα τσέπης και χρήσης. Αλλά πάλι δεν πειράζει, μοτέρ σκελετό να έχεις στη σωστή τιμή και όλα τα άλλα βρίσκονται. Άμα θες στημένο για εκκίνηση μηχανάκι χωματερό από τη βιτρίνα πας ΚΤΜ.

Εγώ θα έδινα το BMW μου και θα το έπαιρνα ένα τέτοιο Χόντα στη σωστή τιμή, με την πρώτη.  Έλα μου όμως που η Χόντα ΔΕΝ το έβγαλε ποτέ...

Τα μηχανάκια που βγάζει πια είναι φτηνότερης ποιότητας των παλαιότερων της, αυτοκινητάδικης αισθητικής και σκουτεράδικης νοοτροπίας. Και είναι λογικό. Τα λεφτά πια δεν είναι στην Ευρώπη και Αμερική όπως στα 80'ς, που οι πελάτες ήθελαν να φαντασιώνονται αντβεντουριές στη Μαύρη Ήπειρο. Αλλά στις αναδυόμενες αγορές που οι πελάτες φαντασιώνονται ότι είναι χλιδάτοι Δυτικοί με αντίστοιχα χλιδοφανή οχήματα. Και στα πιτσιρίκια που θέλουν σκούτερ. Δες τι πουλάνε στην Ινδία. Μηχανάκια που απέξω είναι φουτουριστικά και από μέσα είναι αερόψυκτα σαπάκια του 80. Και να τα μύρια οι πωλήσεις.

Σε λίγο οι αγοραστές που θα θυσίαζαν τις απόλυτες επιδόσεις των στριτ και την άμεση του σκούτερ για το μια στο τόσο χώμα θα είναι είδος προς εξαφάνιση. Μια μικρή ποσόστωση σε κάποιο εταιρικό γράφημα πωλήσεων.

Ταυτόχρονα η μηχανή δεν είναι πια αυτό που ήταν, δηλαδή ένα όνειρο ζωής που μάζευες μιά ζωή να το πάρεις. Αλλά απλώς καταναλωτικό αγαθό. Την εποχή της Άφρικα υπήρχαν πολλοί τύποι που είχαν μεράκι τη μηχανή και μάζευαν δεκάρα δεκάρα και την έπαιρναν έστω μεταχειρισμένη. Τώρα, στην εποχή του "500άρι σκούτερ με ακράπα" πόσοι θα έπαιρναν Άφρικα, τώρα που τέλειωσαν τα δάνεια;   

Έχετε δε υπόψιν σας ότι τα μηχανάκια που αναζητούσαν τη χρυσή τομή και το "τα κάνει όλα και συμφέρει" ήταν και ζητούμενο της μεσαίας τάξης. Που είχε και αντίστοιχα μεσαίες απαιτήσεις και μεσαίο εισόδημα. Τώρα που η μεσαία τάξη παίρνει μέτρα για κάσα θα βλέπουμε όλο και περισσότερο μηχανές είτε εξειδικευμένες και χλίδα για όσους λίγους τα έχουν είτε του κιλού.

Αλλά το κόβω εδώ μη μου καταλογίσουν ότι πολιτικοποιώ και αυτό το θέμα.
 


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #23 on: Δευτέρα 16 Σεπτέμβριος 2013, 10:59:17 πμ
Airhead, φωτογραφίζεις την Ελληνική πραγματικότητα. Οι εταιρίες όμως δε σχεδιάζουν με βάση την Ελλάδα, αλλά τον κυρίως όγκο που είναι οι ανεπτυγμένες οικονομικά ευρωπαικές χώρες.
Η τοπικιστές Γερμανοί ιδιαίτερα τώρα, δύσκολα θα πάρουν κάτι εκτός made in Germany. Οι Γάλλοι παίζουν και οι Ιταλοί και ολίγον Αγγλία. Όλοι οι άλλοι (χώρες) ακολουθούν οτι μπορούν ...


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #24 on: Δευτέρα 16 Σεπτέμβριος 2013, 12:35:57 μμ

Τα μηχανάκια που βγάζει πια είναι φτηνότερης ποιότητας των παλαιότερων της, αυτοκινητάδικης αισθητικής και σκουτεράδικης νοοτροπίας. Και είναι λογικό. Τα λεφτά πια δεν είναι στην Ευρώπη και Αμερική όπως στα 80'ς, που οι πελάτες ήθελαν να φαντασιώνονται αντβεντουριές στη Μαύρη Ήπειρο. Αλλά στις αναδυόμενες αγορές που οι πελάτες φαντασιώνονται ότι είναι χλιδάτοι Δυτικοί με αντίστοιχα χλιδοφανή οχήματα. Και στα πιτσιρίκια που θέλουν σκούτερ. Δες τι πουλάνε στην Ινδία. Μηχανάκια που απέξω είναι φουτουριστικά και από μέσα είναι αερόψυκτα σαπάκια του 80. Και να τα μύρια οι πωλήσεις.

 

Μην ξεχνάς όμως ότι στα κράτη που αναφερεις δεν επιτρέπεται μηχανή πάνω από 400 κυβικά, κάτι που αυτόματα βγάζει την Africa και τα αντίστοιχα μοντέλα εκτός του πλαισίου σχεδιασμού.

Δεν θα έλεγα λοιπόν ότι έχει βάση το σκεπτικό σου, αν βασίζεσαι σε Ασία, Ινδία, κλπ.  Κοιτάζει μεν τα μικρά , για να αντιμετωπίσει την τοπική βιομηχανία, αλλά για τις μεγάλες πιστεύω ότι άλλα λαμβάνει υπόψη (Ιαπωνική, Ευρωπαϊκή, Αμερικανική και Αυστραλιανή)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...